Oh ja geweldig dezequote:Op maandag 18 september 2023 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Bizar, ik checkte vorige week nog of hij nog in leven was…
Naast de bekende songs hierboven, is het volgende nummer ook één van z'n bekendste songs geworden, vanwege zijn bijzondere fluitkunsten:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Roger Whittaker ? Mexican Whistler (1968) (video)
Geen smeuige rechtzaken meer over rechten van de songs en welke zangstemmen er op de opname te horen zijn...quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lou Deprijck, 77
https://www.demorgen.be/s(...)-overleden~b7d20a4d/om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.TWO MAN SOUND - DISCO SAMBA (video)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Lou And The Hollywood Bananas - Kingston Kingston (video)
en de man achterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi (1977) ? TopPop (video)
Ja jammer ... remember Milli Vannilli en die zangeres van Meatloaf?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen smeuige rechtzaken meer over rechten van de songs en welke zangstemmen er op de opname te horen zijn...
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:31 schreef iggyinthehouse het volgende:
Jon Kennedy van Cradle of Filth,
44 jaar, gestorven na een auto ongeluk
https://www.mirror.co.uk/(...)ZwgwC7wRbGPt2hHjqT2g
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:31 schreef iggyinthehouse het volgende:
Jon Kennedy van Cradle of Filth,
44 jaar, gestorven na een auto ongeluk
https://www.mirror.co.uk/(...)ZwgwC7wRbGPt2hHjqT2g
Zag het net op FB. Grote naam in de scene.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:18 schreef Ulx het volgende:
Tony Slug van o.a. de hoofdstedelijke Nitwitz en Balthasar Gerards Kommando.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.B.G.K. - Regering (Krijg De Tering) (video)
Een heel grote.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag het net op FB. Grote naam in de scene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop