Het is de eerste zondag van augustus altijdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje verHelaas. Ben vrijdag wel in de buurt maar zaterdag dan weer niet
je was nu rond de 30 toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... doen we al sinds mijn 15e elk jaar
Door je naam lijk je jongerquote:
sowieso heeft niemand echt botox nodigquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, met zo'n naam heb je geen botox nodig
Mee eens, ik kijk nogal wat realityseries ( jaja... ik weet het) en die mensen met botox zien er vaak ouder uit dan ze zijn. Überhaupt al die nep... niet mijn smaak. En zonde van een gezond lichaamquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso heeft niemand echt botox nodig
Er kijken zoveel mensen realityseries. Hou eens op om je daarvoor te verontschuldigenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens, ik kijk nogal wat realityseries ( jaja... ik weet het) en die mensen met botox zien er vaak ouder uit dan ze zijn. Überhaupt al die nep... niet mijn smaak. En zonde van een gezond lichaam
(lekker hypocriet met mijn vijf oorbelgaatjes met ringetjes)
nou ja, oorbellen vind ik toch net iets anders dan botox, lipfillers, neuscorrecties en wat dan ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens, ik kijk nogal wat realityseries ( jaja... ik weet het) en die mensen met botox zien er vaak ouder uit dan ze zijn. Überhaupt al die nep... niet mijn smaak. En zonde van een gezond lichaam
Oke okequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er kijken zoveel mensen realityseries. Hou eens op om je daarvoor te verontschuldigen![]()
Nergens voor nodig.
Oh je mist er niks aan hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, oorbellen vind ik toch net iets anders dan botox, lipfillers, neuscorrecties en wat dan ook
Disclaimer: ik ken ook mensen die een neuscorrectie hebben laten doen om niet cosmetische redenen dus niks tegen dergelijke ingrepen op zich.
Ik heb verder ook eigenlijk totaal geen beeld bij CotS
Op de een of andere manier had ik eerst een beetje gothic meisje in mn hoofd, maar volgens mij klopt dat echt totaal nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh je mist er niks aan hoor
Hahahahha, nee absoluut niet. Qua kleding ben ik vrij stadaard (jeans en hoodie/T-shirt). Mijn huis is heel bont, alle kleuren van de regenboog met veel knutsels. Het begon als zwart/geel/mosterd. Alleen alle haakwerkjes/zelf-geknoopte-kussens/boeken/etc maakt het een kleurrijk gebeurenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik eerst een beetje gothic meisje in mn hoofd, maar volgens mij klopt dat echt totaal niet
ik heb hier nu een heel raar beeld bijquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahha, nee absoluut niet. Qua kleding ben ik vrij stadaard (jeans en hoodie/T-shirt). Mijn huis is heel bont, alle kleuren van de regenboog met veel knutsels. Het begon als zwart/geel/mosterd. Alleen alle haakwerkjes/zelf-geknoopte-kussens/boeken/etc maakt het een kleurrijk gebeuren
Ik bedoel zwart wit en mosterdgeelquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hier nu een heel raar beeld bij
Dat zijn bij mij thuis ook de basiskleurenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoel zwart wit en mosterdgeel
Is toch vrij normaal?
geen idee. ik ben niet zo op de hoogte wat hip isquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoel zwart wit en mosterdgeel
Is toch vrij normaal?
Oooh dat is ook mooi! Ik heb blauw/grijze gordijnen erbij, want ik kan me nooit aan een kleurthema houdenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zijn bij mij thuis ook de basiskleurenAl is het bij ons echt okergeel ipv mosterdgeel. Hou van die combi. Vooral met onze blauwzwarte bank
Juist tof. Hou ik wel vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh dat is ook mooi! Ik heb blauw/grijze gordijnen erbij, want ik kan me nooit aan een kleurthema houden
Hahaha op die manierquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. ik ben niet zo op de hoogte wat hip is
ik zag echt iets zwart geel gestreept voor me als een grote bij
Ik breng kleur in huis met mijn persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb alleen maar kleur in huis als in posters aan de muur
Das zinloos hier met onze kat met een vantablack persoonlijkheidquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik breng kleur in huis met mijn persoonlijkheid.
Sexy.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe veel heb jij er?quote:
doe eens gek, zijn dat er 3 per oor?quote:
Oh haiquote:
Ik twijfelde of je vijf per oor bedoeldequote:
ach, wanneer win of verlies je..quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe eens gek, zijn dat er 3 per oor?
Denken dat die in haar oor zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe eens gek, zijn dat er 3 per oor?
Ik wil best met je mee hoor. Mag je zo hard in mijn hand knijpen als nodig is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik wil er ooit nog wel een paar bij maar dan moet iemand mijn hand vasthouden.
Nee, linkeroor vier en rechteroor éénquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik twijfelde of je vijf per oor bedoelde. Ik ben echter meer van de 2 mm steentje look. Lekker subtiel
.
Oh ik ben erg tevreden met mijn ringetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die tepelpiercing is er nog niet van gekomen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die tepelpiercing is er nog niet van gekomen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil best met je mee hoor. Mag je zo hard in mijn hand knijpen als nodig is.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik ben erg tevreden met mijn ringetjes
Ook wel een leuk verhaal achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee, ik vind het maar een eng idee. Bang dat het kan scheuren bij een wilde neukpartij oid. Niet op iets feitelijks gebaseerd overigens.quote:
Botox legt alleen een werkende spier plat voor 3 maanden dat maakt je gezicht niet nep. Fillers die eindeloos ingespoten worden daarentegen welquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Botox legt alleen een werkende spier plat voor 3 maanden dat maakt je gezicht niet nep. Fillers die eindeloos ingespoten worden daarentegen wel
Dat is wel tof ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:50 schreef Tegan het volgende:
Dit lijkt me ook wel tof ter aanvulling.
[ afbeelding ]
Een conch piercing?
minimalistischer dan weg laten wordt het niet..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:14 schreef Tegan het volgende:
Maar de zoektocht naar minimalistische conch piercings is hopeloos.
Dat ringetje wil ik ook wel erbijquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:50 schreef Tegan het volgende:
Dit lijkt me ook wel tof ter aanvulling.
[ afbeelding ]
Een conch piercing?
Als jij mijn hand vast houdt, dan houd ik jouw hand vast. En dan ... conch twinnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ringetje wil ik ook wel erbij
Jaaa! die schieten ze niet denk ik? Met naald eerder (brrr)quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als jij mijn hand vast houdt, dan houd ik jouw hand vast. En dan ... conch twinnen.
Inderdaad. Althans zou dit niet bij de beunhaas die dit wil schieten laten doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa! die schieten ze niet denk ik? Met naald eerder (brrr)
Ja en dan lekker een kraakbeen stuk en infecties. Dan kunnen we gezellig samen antibiotica-buddy's wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Inderdaad. Althans zou dit niet bij de beunhaas die dit wil schieten laten doen.
Misvormd oor buddiesquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en dan lekker een kraakbeen stuk en infecties. Dan kunnen we gezellig samen antibiotica-buddy's worden
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misvormd oor buddies![]()
. En een goed verhaal op feestjes.
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misvormd oor buddies![]()
. En een goed verhaal op feestjes.
Ik wacht wel buiten tot jullie uitgeprikt zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel me nu ineen zo populair
Hoe minimalistisch wil je hen hebben dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:14 schreef Tegan het volgende:
Maar de zoektocht naar minimalistische conch piercings is hopeloos.
Childquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk bloedprikken en daarna vergaderen en daarna samen lunchen en daarna een dutje en daarna videobellen met een vriendin
Nieuwsgierig aagjequote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Child
ik heb bij alle agendapunten wel een vraag
dit is correctquote:
Je bent zelf schattigquote:
Awsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je bent zelf schattig
Hoe is het weer in het hoge noorden?
momenteel regent het vrij hard.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws
Het is nu droog, paar wolkjes, maar geen regenwolkjes. 'k Ben benieuwd of dat zo blijft. En daar?
Dat is wel gezelligquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
momenteel regent het vrij hard.
Maar ach, ik zit toch binnen
mwa, gezellig zou ik het hier op kantoor niet direct noemenquote:
Ja maar regen is gezellig als je binnen zitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, gezellig zou ik het hier op kantoor niet direct noemen
daar zit wel wat in.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar regen is gezellig als je binnen zit
Ik bedacht me vanmorgen dat bijna iedere oorbel hier wel geschikt voor zou zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe minimalistisch wil je hen hebben dan?
Oke, wanneer wil je gaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedacht me vanmorgen dat bijna iedere oorbel hier wel geschikt voor zou zijn.
Naar kantoor. Beetje flirten met het koffieapparaat. Afspraak die ook een mail had kunnen zijn. Beetje tikken op het toetsenbord. Lunchenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk bloedprikken en daarna vergaderen en daarna samen lunchen en daarna een dutje en daarna videobellen met een vriendin
met of bij het koffieapparaat?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naar kantoor. Beetje flirten met het koffieapparaat. Afspraak die ook een mail had kunnen zijn. Beetje tikken op het toetsenbord. Lunchen. Herhaling van de ochtend
.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedacht me vanmorgen dat bijna iedere oorbel hier wel geschikt voor zou zijn.
Dat is een pittig lange dag!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naar kantoor. Beetje flirten met het koffieapparaat. Afspraak die ook een mail had kunnen zijn. Beetje tikken op het toetsenbord. Lunchen. Herhaling van de ochtend
.
Hij heeft een beetje aanmoediging nodig en ik caffeine. En anders moet ik koffie halen bij het andere apparaat en daar sociaal doen huuuquote:
Een vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje aanmoediging nodig en ik caffeine. En anders moet ik koffie halen bij het andere apparaat en daar sociaal doen huuu.
Oh nice een ervaringsdeskundige. Aanrader of niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]precies dat. Ik heb gewoon een ringetje. Tis niet echt een eye catcher ofzo
Gesproken als een echte fokker.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje aanmoediging nodig en ik caffeine. En anders moet ik koffie halen bij het andere apparaat en daar sociaal doen huuu.
Ik vind hem nogsteeds tof, dus ja aanraderquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh nice een ervaringsdeskundige. Aanrader of niet?
Goed om te weten, ik ga er nog even over nadenken, maar klinkt goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind hem nogsteeds tof, dus ja aanraderSoms als ik er te lang op geslapen heb, dan heb ik er wat last van. Maar nooit echt dat ie gaat ontsteken ofzo. Volgens mij ook weinig last van gehad net na het zetten.
Klinkt alsof je nog niet overtuigd bentquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik ga er nog even over nadenken, maar klinkt goed.
Niet alle goede ideeen worden (direct) uitgevoerd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nog niet overtuigd bent
Zwaar leven inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een pittig lange dag!
hmm, ja, je moet doelen blijven houden in het leven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet alle goede ideeen worden (direct) uitgevoerd.
Knuffelquote:
waar over ga je vergaderen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Ik vind het echt knap dat werkende mensen het volhouden![]()
al kan ik nu heel interessant zeggen dat in vergadertijger ga spelen voor een uurtje of twee/drie
spannend.quote:
Wehehehehe dat zou wat zijn. Nee we bestaan op donaties. Alle 1000 boeken en 150 films zijn ons geschonkenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spannend.
Ga je budget proberen los te krijgen om zaterdag flink inkopen te gaan doen?
films? als in dvd's/blueray?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wehehehehe dat zou wat zijn. Nee we bestaan op donaties. Alle 1000 boeken en 150 films zijn ons geschonken
Yes dvd's (toen ze ermee aan kwamen zetten had ik zoiets van wie heeft er in hemelsnaam een dvd-speler, maar ik bleek de enige zonder te zijn)quote:
ik heb er ook geen meerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yes dvd's (toen ze ermee aan kwamen zetten had ik zoiets van wie heeft er in hemelsnaam een dvd-speler, maar ik bleek de enige zonder te zijn)
Weet ik niet, we hebben ze nog maar een halve week...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er ook geen meer![]()
Wel nog best een stapel dvd's
Worden die nog veel uitgeleend?
ohwquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ik niet, we hebben ze nog maar een halve week...
Ja kloptquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
was dit gewoon 1 partij die iemand kwijt wilde?
1000 boeken klinkt trouwens als niet heel veel voor een bieb..
is er ook koffie?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Nee, het is echt een klein biebje, maar we hebben niet meer ruimte.
Desondanks komen er wel mensen, het is er fijn
Doe mij ook een bakkiequote:
Ik denk dat ze te druk is met vergaderen..quote:
hoezo, hadden?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We hadden koffie met door een collega gebakken cake
Je bent te lief voor mequote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars schuift een stukje cake met jam door met een kusje erbij
Ik zou willen dat ik eens belachelijk vroeg in slaap vielquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
vrijwilligerswerk vreet wel energie. Ik zit nu als zombie erbij... zo maar even een potje thee zetten en een kopje koffie. Rond 15.00 een dutje doen... En dan eens zien of ik niet belachelijk vroeg in slaap val vanavond
Nou... na de vorige dienst was het met moeite tot 21.00 wakker blijven (moest ivm medicijnen)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik eens belachelijk vroeg in slaap viel
moet je die dan nog innemen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... na de vorige dienst was het met moeite tot 21.00 wakker blijven (moest ivm medicijnen)
maar goedmet een beetje gamen en series en lezen is een avond vrij snel voorbij.
en wat gebeurt er als je dat niet doet?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
JaBij het ontbijt en ergens tussen 21.00 en 22.00
Dan raakt mijn medicijnspiegel in de war. En dat heeft weer invloed op de werking en bijwerkingenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat gebeurt er als je dat niet doet?
Geen sociaal leven hebben helptquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Ik vind het echt knap dat werkende mensen het volhouden![]()
al kan ik nu heel interessant zeggen dat in vergadertijger ga spelen voor een uurtje of twee/drie
Halloquote:
tijdens teams vergaderingen dwalen mijn gedachten ook wel afquote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen sociaal leven hebben helpt.
Geen alternatief hebben ook wel.
Hahahaha, herkenbaar.. zeker als iedereen door elkaar heen begint te praten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo
[..]
tijdens teams vergaderingen dwalen mijn gedachten ook wel af
oh, dat gaat bij ons wel redelijk gestructureerd, maar als mensen dingen vertellen die ik al weet of die niet op mij van toepassing zijn dan ben ik al snel afgehaaktquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha, herkenbaar.. zeker als iedereen door elkaar heen begint te praten.
Hoe is dit een reactie op wat ik zeiquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo
[..]
tijdens teams vergaderingen dwalen mijn gedachten ook wel af
Naja... de vergadering hier duurde tweeënhalf uur, met een beetje structuur had alles gemakkelijk in een uur gepast. Misschien zelfs driekwartier. En ja, gezellig en zo, maar efficiënt was het niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat gaat bij ons wel redelijk gestructureerd, maar als mensen dingen vertellen die ik al weet of die niet op mij van toepassing zijn dan ben ik al snel afgehaakt
dat ik ook zonder sociaal leven en zonder alternatief niet hou van vergaderenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe is dit een reactie op wat ik zei![]()
?
Ik wacht nog steeds op je definitieve aanmelding voor mijn harem. Hoef je de rest van je leven geen betaalde arbeid meer te verrichten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen sociaal leven hebben helpt.
Geen alternatief hebben ook wel.
Dat past niet helemaal in het onafhankelijke couchpotato leven dat ik ambieerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je definitieve aanmelding voor mijn harem. Hoef je de rest van je leven geen betaalde arbeid meer te verrichten.
Ik bedoel niet houden van maar net genoeg om de dag vol te maken zonder het niet meer te zien zittenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ik ook zonder sociaal leven en zonder alternatief niet hou van vergaderen
De randvoorwaarden kunnen we nog verder bespreken hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat past niet helemaal in het onafhankelijke couchpotato leven dat ik ambieer.
Zo voelt mij huidige werk ook wel een beetje.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel niet houden van maar net genoeg om de dag vol te maken zonder het niet meer te zien zitten.
Doe je een koe na of ben je heel moe?quote:
Ik heb over 5 minuten weekend, dus dat kan wel kloppen.quote:
ik moet nog bijna 3 uur geduld hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb over 5 minuten weekend, dus dat kan wel kloppen.
Koequote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je een koe na of ben je heel moe?
Mooi kleurtje wel. beetje rossig.quote:
Die lopen hier in een bos in de buurt ook los. Al heb ik ze nog niet gezien met kleintjes.quote:
Is niks kinderachtigs aanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geen Deventer Boekenmarkt voor ons, ivm het weer. Ik voel me kinderachtig down erdoor. had me zo verheugd.
Ja... heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is niks kinderachtigs aanLogisch dat je je down voelt als iets niet doorgaat waar je je zo op verheugd had
Die teleurstelling mag er gewoon zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geen Deventer Boekenmarkt voor ons, ivm het weer. Ik voel me kinderachtig down erdoor. had me zo verheugd.
Ja...even andere plannen maken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die teleurstelling mag er gewoon zijn.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...even andere plannen maken.
2023 is het jaar van andere plannen maken hier. Even leren accepteren
Niet dat ik weerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]zijn er nog alternatieven binnenkort?
Jammer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet dat ik weer
We gaan misschien even de stad in, boekwinkel en crea-winkel. Ook gezellig, maar wel anders
Snap ik, word echt kutweer. Zit zelf ook nog in dubio of ik gaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
En gebak?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:16 schreef Tegan het volgende:
Leuke regenjas, paraplu en tussendoor veel warme chocolademelk?
Dit jaar nog geen mug gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:16 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga trouwens sparen voor een katoenen klamboe. Had altijd een klamboe om mijn bed toen ik jong was en voelde me dan altijd veiliger.
Omdat ik een terror mug heb heb ik weer eens een klamboe gekocht en voel me weer veiliger. Tis alleen een goedkoop kutding dus de eerste gaten zitten er al in en hij past ook niet volledig om mijn bed
Dus sparen voor een katoene
Liever koffie dan chocomel. En verse appeltaart.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:16 schreef Tegan het volgende:
Leuke regenjas, paraplu en tussendoor veel warme chocolademelk?
Mag ook natuurlijk. Als we maar samen zijn dan heb ik sowieso al het lekkers waar ik trek in heb.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:29 schreef Tegan het volgende:
Ik ben niet zo van de zoetigheid.
Cappuccino met een lekker broodje ofzo.
Heftige uitspraken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ook natuurlijk. Als we maar samen zijn dan heb ik sowieso al het lekkers waar ik trek in heb.
quote:
Ah, gelukkig dat je het erbij verteltquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn moeder geeft me een enorm blik faber castell polychromos (120 stuks) als bedankt voor de mantelzorg die komt
![]()
![]()
Dat zijn de allerbeste potloden die er bestaan!
Ergens leek me dat handigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig dat je het erbij vertelt
waarom moet je gaan mantelzorgen trouwens?quote:
Niks ernstigs. Mijn moeder wordt aan haar pols geopereerd en moet een tijd in het gips. De eerste dagen slaap ik daar om te helpen en daarna fiets ik een paar keer per week langsquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom moet je gaan mantelzorgen trouwens?
neuh, dit is wel mantelzorg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien is mantelzorg een te groot woord
Ach maakt ook weinig uit hoe het heetquote:
niks mis meequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach maakt ook weinig uit hoe het heet![]()
In ieder geval verwent ze me met iets waar ik heel blij van word
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ik ben een verwend nest en geniet ervan en ben er enorm dankbaar voor
* wuift met een doosje bonbonsquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bonbonswaren totdat ik die laatste zin las.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
120 bonbons is wel een stevige maaltijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend! Straks lekker even de stad in
Nee, Deventer is morgen en het weerbericht is echt heel slecht voor die dag.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch richting Deventer?
Of toh iets dichter in de buurt?
ah oke.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, Deventer is morgen en het weerbericht is echt heel slecht voor die dag.
Nu gewoon centrum van Groningen inBeetje rondsnuffelen en lunchen
Ja hier schijnt er ook een bedrieglijk zonnetje, al gaat het vanmiddag regenen volgens mij...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke.
Op dit moment is het hie rnog best mooi weer, maar zo te zien blijft dat niet heel lang zo.
Dus zometeen maar snel op de fiets springen
goede vraag, dat bedenk ik nooit echt van te voren. Ik kies een richting waarin ik vertrek en de rest van de route verzin ik onderweg weg welquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hier schijnt er ook een bedrieglijk zonnetje, al gaat het vanmiddag regenen volgens mij...
Waar ga jij heen?
Ooooh lekker sportief fietsen! Ik dacht dat je een bestemming had. Geniet ervan!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goede vraag, dat bedenk ik nooit echt van te voren. Ik kies een richting waarin ik vertrek en de rest van de route verzin ik onderweg weg wel
en voor de regen weer thuisquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh lekker sportief fietsen! Ik dacht dat je een bestemming had. Geniet ervan!
"iemand"quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is iemand enorm verwend! Lekker wezen shoppen. Drie boeken en twee miniatuurkamertjes gekregen. En nu echt vakantie. Twee weken geen afspraken of dingen
Zou het een raadspel zijn?quote:
Is het iemand die we kennen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het iemand die we kennen?Ook warmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh welk boek gaat verstoffen?
Ik denk dat ik het antwoord weet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook warm
Oh welk boek gaat verstoffen?
Oh! Dat klinkt wel als een pittig boek! En knap dat je Duits goed genoeg is daarvoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het antwoord weet.
En het boek is "only kind of broken" is geschreven door een Duits social media meisje. Over mental health en haar ervaringen.
Ik ben er nu in begonnen. Het is wel in duits
Limburger he, duits is bijna mijn eerste taalquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Dat klinkt wel als een pittig boek! En knap dat je Duits goed genoeg is daarvoor
Hier ook begonnen aan een nieuw boek, was even moeilijk kiezen (heb er drie gekregen) En het is De Vijf Die Blijven - Holly Jackson (ik doe niet zo slim als jij![]()
)
Je weet toch, gewoon op het VMBO begonnen en opgeklommen naar de uni: work hard not smartquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Limburger he, duits is bijna mijn eerste taal
Jij blijft toch de slimmere
ik ben op de uni begonnen maar op hbo gestrandquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet toch, gewoon op het VMBO begonnen en opgeklommen naar de uni: work hard not smart
Dus je bent slimmer dan ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben op de uni begonnen maar op hbo gestrand
ik was niet zo van het work hard
nou oke danquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus je bent slimmer dan ik![]()
maakt trouwens ook geen zak uit
wat staat er voor vanavond nog op de planning?quote:
Ik kijk nu De Verraders van Australiëquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat staat er voor vanavond nog op de planning?
wat is dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk nu De Verraders van Australië
Lekker lezen
Beetje gamen misschien
En bij jou?
Een spelprogrammaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is dat?
ik denk dat ik filmpje op zet. niet veel meer. ik heb al de hele dag een beetje koppijn
ah, dus gewoon de australische versie van de verradersquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een spelprogrammawel spannend
Beetje tussen Weerwolven en WIDM in
Vervelend van je kopzeer *kusje erop*. Snel opknappen jij
Hhahaha ja, sorry dat ik het zo vaag zeiquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, dus gewoon de australische versie van de verraders
en:
nog niets. Maar ik ben even de trailer van Dreamland aan het kijken, misschien dat dat het gaat worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hhahaha ja, sorry dat ik het zo vaag zei
Wat kijk jij?
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niets. Maar ik ben even de trailer van Dreamland aan het kijken, misschien dat dat het gaat worden.
komt zometeen op paramount
Werkse en geniet van je uitstapjequote:Op zondag 6 augustus 2023 09:45 schreef Barbusse het volgende:
Arbeid. Daarna terrasje want warm en zon. Misschien uit eten.
Merciquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Werkse en geniet van je uitstapje
Slaap lekker en sterktequote:Op zondag 6 augustus 2023 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overleven, slapen en kraamvisite op de planning hier
De baby is er?!quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overleven, slapen en kraamvisite op de planning hier
Jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De baby is er?!![]()
![]()
(Of had ik dat gewoon gemist?)
Proficiat.is alles goed gegaan? Geniet ervan.
Ooooh jouw baby! Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb ik hier niet actief gedeeld, dus had je alleen mee kunnen krijgen als je in OUD meeleest
ThanksJa, alles goed gegaan, precies zoals ik wilde
Haha, jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh jouw baby! Gefeliciteerd![]()
![]()
Ben nog maar net wakker. Begreep je verkeerd. Dacht die is moe en moet op visite. Maar dit is veeeeeel leukerquote:
Zijn wij weer niet belangrijk genoeg voor je?quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb ik hier niet actief gedeeld, dus had je alleen mee kunnen krijgen als je in OUD meeleest
ThanksJa, alles goed gegaan, precies zoals ik wilde
Ik wist het al wel. Ik ben wel belangrijkquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn wij weer niet belangrijk genoeg voor je?
Proficiat
Wij tweeën deugen gewoon niet genoeg. Slechte invloed op de baby en zoquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Proficiat
dit klinkt wel aannemelijk eigenlijk.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wij tweeën deugen gewoon niet genoeg. Slechte invloed op de baby en zo
quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit klinkt wel aannemelijk eigenlijk.
En dat terwijl wij eigenlijk hele leuke mensen zijn.
Alleen niet voor kinderen.
Buurmeisje heeft wel een lieve crotch goblin heurquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit klinkt wel aannemelijk eigenlijk.
En dat terwijl wij eigenlijk hele leuke mensen zijn.
Alleen niet voor kinderen.
Haha, geeft niet. Het is niet alsof ik heel duidelijk wasquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben nog maar net wakker. Begreep je verkeerd. Dacht die is moe en moet op visite. Maar dit is veeeeeel leuker
Nouja, met al die kinderhaat hier praat ik maar zo min mogelijk over mijn kindjes hierquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Proficiat
quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Buurmeisje heeft wel een lieve crotch goblin heur
Gefeliciteerd! Alles goed met jou en nr. 2? Hoe vindt nr. 1 de nieuweling?quote:
Thanks!quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Alles goed met jou en nr. 2? Hoe vindt nr. 1 de nieuweling?
Fijn dat alles goed is gegaan en dat het allemaal relaxed gaat. Van wat ik van de vorige kan herinneren zit(ten) jij/jullie er vrij relaxed in en dat maakt een kind meestal ook wel relaxed. Ondanks de ongemakken zoals krampjes enzo.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Alles goed, jaAlleen wat vermoeid en last van mijn bekken, maar dat hoort erbij. Kleine heeft veel last van darmkrampjes, maar is verder een relaxte baby
![]()
Nr. 1 is een trotse zus, die vindt het geweldig. Totdat papa de baby oppakt, dan is ze toch wat jaloers
Ja, klopt ook wel. Al hebben we ook vaak genoeg wel onze momenten dat we het ook even niet meer trekken, maar dat maakt ons mensquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed is gegaan en dat het allemaal relaxed gaat. Van wat ik van de vorige kan herinneren zit(ten) jij/jullie er vrij relaxed in en dat maakt een kind meestal ook wel relaxed. Ondanks de ongemakken zoals krampjes enzo.
En een shout out naar pappa in zijn vrouwenbolwerk. Arme man.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt ook wel. Al hebben we ook vaak genoeg wel onze momenten dat we het ook even niet meer trekken, maar dat maakt ons mens![]()
Haha, ik zie het anders; hij heeft nu drie dames die hem de belangrijkste man ter wereld vinden. Dat maakt hem juist een rijk man
Misschien in jouw huishouden wel..quote:
Meerdere users, al dan niet in het verleden, die een zeer uitgesproken mening hebben over kinderen.quote:
Haat is een zwaar woord, maar ik ben bepaald geen kindervriend/fanquote:
je bent bang dat Tegan jou ook haat?quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haat is een zwaar woord, maar ik ben bepaald geen kindervriend/fan
* ChildoftheStars duikt angstig weg
Tegan!quote:
Het is wel een kind van de sterren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent bang dat Tegan jou ook haat?
[..]
Tegan!
Ons sterrenkind is wel bijzonder kindquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is wel een kind van de sterren.
. Ben je nu vrij, alles ingeleverd?
Ooh gelukkig. Ik zat me al op te vreten bij het idee dat jij in chill-stand zat en ik keihard moest werkenquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ons sterrenkind is wel bijzonder kind
en nee, woensdag is de laatste dag.
Hoe ist bij jou?
Kinderen blijven op me afkomen, dus zo awkward zal het niet wezen, maar m'n voorkeur heeft het niet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:11 schreef Tegan het volgende:
Ik kan vooral niet zo goed omgaan met kinderen. Het is zeg maar net iets meer awkward dan mijn interactie met volwassenen.
Ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist het al wel. Ik ben wel belangrijk
[ afbeelding ]
Oh, ik zit wel al in de chill standquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ooh gelukkig. Ik zat me al op te vreten bij het idee dat jij in chill-stand zat en ik keihard moest werken.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, ik zit wel al in de chill stand
daar is ons favoriete kindquote:
Kinderen houden van draakjes.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kinderen blijven op me afkomen, dus zo awkward zal het niet wezen, maar m'n voorkeur heeft het niet.
Het blijft toch je naamquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws! Ik heb enkel een juveniele ziel, wel volwassen tegenwoordig verder
nou nou, haten is nou weer wat extreemquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep. Dus ik moet nu mezelf hatenwant ik erger me meestal dood aan kinderen
Jaquote:
Ja... maar het klinkt wel lekker dramatischquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou nou, haten is nou weer wat extreem
jij houdt wel van een beetje drama?quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar het klinkt wel lekker dramatisch
Achquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij houdt wel van een beetje drama?
Pornhub openstaan?quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:09 schreef gianni61 het volgende:
deze circlejerk kunnen we best nog wel even volhouden
Niet tijdens werktijdquote:
Amateurquote:
quote:
quote:
met fok.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe ga je dan die laatste dagen volmaken?!
Als jij dit al spicy vindt dan is er nog een hele wereld om te ontdekkenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met fok.
maar jullie zijn ook niet zo spraakzaam
Al lang geen spicy dm's van Tegan meer gehad.
Kijk deze vuige dame.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als jij dit al spicy vindt dan is er nog een hele wereld om te ontdekken.
In mijn hoofd blijf je gewoon vuig hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee hoor. Die dm was gewoon geheel seksloos.
Weet niet of ik dat leuk vindtquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn hoofd blijf je gewoon vuig hoor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |