Een vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje aanmoediging nodig en ik caffeine. En anders moet ik koffie halen bij het andere apparaat en daar sociaal doen huuu.
Oh nice een ervaringsdeskundige. Aanrader of niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]precies dat. Ik heb gewoon een ringetje. Tis niet echt een eye catcher ofzo
Gesproken als een echte fokker.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje aanmoediging nodig en ik caffeine. En anders moet ik koffie halen bij het andere apparaat en daar sociaal doen huuu.
Ik vind hem nogsteeds tof, dus ja aanraderquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh nice een ervaringsdeskundige. Aanrader of niet?
Goed om te weten, ik ga er nog even over nadenken, maar klinkt goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind hem nogsteeds tof, dus ja aanraderSoms als ik er te lang op geslapen heb, dan heb ik er wat last van. Maar nooit echt dat ie gaat ontsteken ofzo. Volgens mij ook weinig last van gehad net na het zetten.
Klinkt alsof je nog niet overtuigd bentquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik ga er nog even over nadenken, maar klinkt goed.
Niet alle goede ideeen worden (direct) uitgevoerd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nog niet overtuigd bent
Zwaar leven inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een pittig lange dag!
hmm, ja, je moet doelen blijven houden in het leven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet alle goede ideeen worden (direct) uitgevoerd.
Knuffelquote:
waar over ga je vergaderen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Ik vind het echt knap dat werkende mensen het volhouden![]()
al kan ik nu heel interessant zeggen dat in vergadertijger ga spelen voor een uurtje of twee/drie
spannend.quote:
Wehehehehe dat zou wat zijn. Nee we bestaan op donaties. Alle 1000 boeken en 150 films zijn ons geschonkenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spannend.
Ga je budget proberen los te krijgen om zaterdag flink inkopen te gaan doen?
films? als in dvd's/blueray?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wehehehehe dat zou wat zijn. Nee we bestaan op donaties. Alle 1000 boeken en 150 films zijn ons geschonken
Yes dvd's (toen ze ermee aan kwamen zetten had ik zoiets van wie heeft er in hemelsnaam een dvd-speler, maar ik bleek de enige zonder te zijn)quote:
ik heb er ook geen meerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yes dvd's (toen ze ermee aan kwamen zetten had ik zoiets van wie heeft er in hemelsnaam een dvd-speler, maar ik bleek de enige zonder te zijn)
Weet ik niet, we hebben ze nog maar een halve week...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er ook geen meer![]()
Wel nog best een stapel dvd's
Worden die nog veel uitgeleend?
ohwquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ik niet, we hebben ze nog maar een halve week...
Ja kloptquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
was dit gewoon 1 partij die iemand kwijt wilde?
1000 boeken klinkt trouwens als niet heel veel voor een bieb..
is er ook koffie?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Nee, het is echt een klein biebje, maar we hebben niet meer ruimte.
Desondanks komen er wel mensen, het is er fijn
Doe mij ook een bakkiequote:
Ik denk dat ze te druk is met vergaderen..quote:
hoezo, hadden?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We hadden koffie met door een collega gebakken cake
Je bent te lief voor mequote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars schuift een stukje cake met jam door met een kusje erbij
Ik zou willen dat ik eens belachelijk vroeg in slaap vielquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
vrijwilligerswerk vreet wel energie. Ik zit nu als zombie erbij... zo maar even een potje thee zetten en een kopje koffie. Rond 15.00 een dutje doen... En dan eens zien of ik niet belachelijk vroeg in slaap val vanavond
Nou... na de vorige dienst was het met moeite tot 21.00 wakker blijven (moest ivm medicijnen)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik eens belachelijk vroeg in slaap viel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |