Je bent zelf schattigquote:
Awsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je bent zelf schattig
Hoe is het weer in het hoge noorden?
momenteel regent het vrij hard.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws
Het is nu droog, paar wolkjes, maar geen regenwolkjes. 'k Ben benieuwd of dat zo blijft. En daar?
Dat is wel gezelligquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
momenteel regent het vrij hard.
Maar ach, ik zit toch binnen
mwa, gezellig zou ik het hier op kantoor niet direct noemenquote:
Ja maar regen is gezellig als je binnen zitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, gezellig zou ik het hier op kantoor niet direct noemen
daar zit wel wat in.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar regen is gezellig als je binnen zit
Ik bedacht me vanmorgen dat bijna iedere oorbel hier wel geschikt voor zou zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe minimalistisch wil je hen hebben dan?
Oke, wanneer wil je gaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedacht me vanmorgen dat bijna iedere oorbel hier wel geschikt voor zou zijn.
Naar kantoor. Beetje flirten met het koffieapparaat. Afspraak die ook een mail had kunnen zijn. Beetje tikken op het toetsenbord. Lunchenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk bloedprikken en daarna vergaderen en daarna samen lunchen en daarna een dutje en daarna videobellen met een vriendin
met of bij het koffieapparaat?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naar kantoor. Beetje flirten met het koffieapparaat. Afspraak die ook een mail had kunnen zijn. Beetje tikken op het toetsenbord. Lunchen. Herhaling van de ochtend
.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedacht me vanmorgen dat bijna iedere oorbel hier wel geschikt voor zou zijn.
Dat is een pittig lange dag!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naar kantoor. Beetje flirten met het koffieapparaat. Afspraak die ook een mail had kunnen zijn. Beetje tikken op het toetsenbord. Lunchen. Herhaling van de ochtend
.
Hij heeft een beetje aanmoediging nodig en ik caffeine. En anders moet ik koffie halen bij het andere apparaat en daar sociaal doen huuuquote:
Een vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje aanmoediging nodig en ik caffeine. En anders moet ik koffie halen bij het andere apparaat en daar sociaal doen huuu.
Oh nice een ervaringsdeskundige. Aanrader of niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]precies dat. Ik heb gewoon een ringetje. Tis niet echt een eye catcher ofzo
Gesproken als een echte fokker.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje aanmoediging nodig en ik caffeine. En anders moet ik koffie halen bij het andere apparaat en daar sociaal doen huuu.
Ik vind hem nogsteeds tof, dus ja aanraderquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh nice een ervaringsdeskundige. Aanrader of niet?
Goed om te weten, ik ga er nog even over nadenken, maar klinkt goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind hem nogsteeds tof, dus ja aanraderSoms als ik er te lang op geslapen heb, dan heb ik er wat last van. Maar nooit echt dat ie gaat ontsteken ofzo. Volgens mij ook weinig last van gehad net na het zetten.
Klinkt alsof je nog niet overtuigd bentquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik ga er nog even over nadenken, maar klinkt goed.
Niet alle goede ideeen worden (direct) uitgevoerd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nog niet overtuigd bent
Zwaar leven inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een pittig lange dag!
hmm, ja, je moet doelen blijven houden in het leven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet alle goede ideeen worden (direct) uitgevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |