Het is de eerste zondag van augustus altijdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje verHelaas. Ben vrijdag wel in de buurt maar zaterdag dan weer niet
je was nu rond de 30 toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... doen we al sinds mijn 15e elk jaar
Door je naam lijk je jongerquote:
sowieso heeft niemand echt botox nodigquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, met zo'n naam heb je geen botox nodig
Mee eens, ik kijk nogal wat realityseries ( jaja... ik weet het) en die mensen met botox zien er vaak ouder uit dan ze zijn. Überhaupt al die nep... niet mijn smaak. En zonde van een gezond lichaamquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso heeft niemand echt botox nodig
Er kijken zoveel mensen realityseries. Hou eens op om je daarvoor te verontschuldigenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens, ik kijk nogal wat realityseries ( jaja... ik weet het) en die mensen met botox zien er vaak ouder uit dan ze zijn. Überhaupt al die nep... niet mijn smaak. En zonde van een gezond lichaam
(lekker hypocriet met mijn vijf oorbelgaatjes met ringetjes)
nou ja, oorbellen vind ik toch net iets anders dan botox, lipfillers, neuscorrecties en wat dan ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens, ik kijk nogal wat realityseries ( jaja... ik weet het) en die mensen met botox zien er vaak ouder uit dan ze zijn. Überhaupt al die nep... niet mijn smaak. En zonde van een gezond lichaam
Oke okequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er kijken zoveel mensen realityseries. Hou eens op om je daarvoor te verontschuldigen![]()
Nergens voor nodig.
Oh je mist er niks aan hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, oorbellen vind ik toch net iets anders dan botox, lipfillers, neuscorrecties en wat dan ook
Disclaimer: ik ken ook mensen die een neuscorrectie hebben laten doen om niet cosmetische redenen dus niks tegen dergelijke ingrepen op zich.
Ik heb verder ook eigenlijk totaal geen beeld bij CotS
Op de een of andere manier had ik eerst een beetje gothic meisje in mn hoofd, maar volgens mij klopt dat echt totaal nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh je mist er niks aan hoor
Hahahahha, nee absoluut niet. Qua kleding ben ik vrij stadaard (jeans en hoodie/T-shirt). Mijn huis is heel bont, alle kleuren van de regenboog met veel knutsels. Het begon als zwart/geel/mosterd. Alleen alle haakwerkjes/zelf-geknoopte-kussens/boeken/etc maakt het een kleurrijk gebeurenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik eerst een beetje gothic meisje in mn hoofd, maar volgens mij klopt dat echt totaal niet
ik heb hier nu een heel raar beeld bijquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahha, nee absoluut niet. Qua kleding ben ik vrij stadaard (jeans en hoodie/T-shirt). Mijn huis is heel bont, alle kleuren van de regenboog met veel knutsels. Het begon als zwart/geel/mosterd. Alleen alle haakwerkjes/zelf-geknoopte-kussens/boeken/etc maakt het een kleurrijk gebeuren
Ik bedoel zwart wit en mosterdgeelquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hier nu een heel raar beeld bij
Dat zijn bij mij thuis ook de basiskleurenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoel zwart wit en mosterdgeel
Is toch vrij normaal?
geen idee. ik ben niet zo op de hoogte wat hip isquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoel zwart wit en mosterdgeel
Is toch vrij normaal?
Oooh dat is ook mooi! Ik heb blauw/grijze gordijnen erbij, want ik kan me nooit aan een kleurthema houdenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zijn bij mij thuis ook de basiskleurenAl is het bij ons echt okergeel ipv mosterdgeel. Hou van die combi. Vooral met onze blauwzwarte bank
Juist tof. Hou ik wel vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh dat is ook mooi! Ik heb blauw/grijze gordijnen erbij, want ik kan me nooit aan een kleurthema houden
Hahaha op die manierquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. ik ben niet zo op de hoogte wat hip is
ik zag echt iets zwart geel gestreept voor me als een grote bij
Ik breng kleur in huis met mijn persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb alleen maar kleur in huis als in posters aan de muur
Das zinloos hier met onze kat met een vantablack persoonlijkheidquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik breng kleur in huis met mijn persoonlijkheid.
Sexy.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe veel heb jij er?quote:
doe eens gek, zijn dat er 3 per oor?quote:
Oh haiquote:
Ik twijfelde of je vijf per oor bedoeldequote:
ach, wanneer win of verlies je..quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe eens gek, zijn dat er 3 per oor?
Denken dat die in haar oor zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe eens gek, zijn dat er 3 per oor?
Ik wil best met je mee hoor. Mag je zo hard in mijn hand knijpen als nodig is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik wil er ooit nog wel een paar bij maar dan moet iemand mijn hand vasthouden.
Nee, linkeroor vier en rechteroor éénquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik twijfelde of je vijf per oor bedoelde. Ik ben echter meer van de 2 mm steentje look. Lekker subtiel
.
Oh ik ben erg tevreden met mijn ringetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die tepelpiercing is er nog niet van gekomen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die tepelpiercing is er nog niet van gekomen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil best met je mee hoor. Mag je zo hard in mijn hand knijpen als nodig is.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik ben erg tevreden met mijn ringetjes
Ook wel een leuk verhaal achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee, ik vind het maar een eng idee. Bang dat het kan scheuren bij een wilde neukpartij oid. Niet op iets feitelijks gebaseerd overigens.quote:
Botox legt alleen een werkende spier plat voor 3 maanden dat maakt je gezicht niet nep. Fillers die eindeloos ingespoten worden daarentegen welquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Botox legt alleen een werkende spier plat voor 3 maanden dat maakt je gezicht niet nep. Fillers die eindeloos ingespoten worden daarentegen wel
Dat is wel tof ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:50 schreef Tegan het volgende:
Dit lijkt me ook wel tof ter aanvulling.
[ afbeelding ]
Een conch piercing?
minimalistischer dan weg laten wordt het niet..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:14 schreef Tegan het volgende:
Maar de zoektocht naar minimalistische conch piercings is hopeloos.
Dat ringetje wil ik ook wel erbijquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:50 schreef Tegan het volgende:
Dit lijkt me ook wel tof ter aanvulling.
[ afbeelding ]
Een conch piercing?
Als jij mijn hand vast houdt, dan houd ik jouw hand vast. En dan ... conch twinnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ringetje wil ik ook wel erbij
Jaaa! die schieten ze niet denk ik? Met naald eerder (brrr)quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als jij mijn hand vast houdt, dan houd ik jouw hand vast. En dan ... conch twinnen.
Inderdaad. Althans zou dit niet bij de beunhaas die dit wil schieten laten doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaa! die schieten ze niet denk ik? Met naald eerder (brrr)
Ja en dan lekker een kraakbeen stuk en infecties. Dan kunnen we gezellig samen antibiotica-buddy's wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Inderdaad. Althans zou dit niet bij de beunhaas die dit wil schieten laten doen.
Misvormd oor buddiesquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en dan lekker een kraakbeen stuk en infecties. Dan kunnen we gezellig samen antibiotica-buddy's worden
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misvormd oor buddies![]()
. En een goed verhaal op feestjes.
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misvormd oor buddies![]()
. En een goed verhaal op feestjes.
Ik wacht wel buiten tot jullie uitgeprikt zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik voel me nu ineen zo populair
Hoe minimalistisch wil je hen hebben dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:14 schreef Tegan het volgende:
Maar de zoektocht naar minimalistische conch piercings is hopeloos.
Childquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk bloedprikken en daarna vergaderen en daarna samen lunchen en daarna een dutje en daarna videobellen met een vriendin
Nieuwsgierig aagjequote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Child
ik heb bij alle agendapunten wel een vraag
dit is correctquote:
Je bent zelf schattigquote:
Awsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je bent zelf schattig
Hoe is het weer in het hoge noorden?
momenteel regent het vrij hard.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws
Het is nu droog, paar wolkjes, maar geen regenwolkjes. 'k Ben benieuwd of dat zo blijft. En daar?
Dat is wel gezelligquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
momenteel regent het vrij hard.
Maar ach, ik zit toch binnen
mwa, gezellig zou ik het hier op kantoor niet direct noemenquote:
Ja maar regen is gezellig als je binnen zitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, gezellig zou ik het hier op kantoor niet direct noemen
daar zit wel wat in.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar regen is gezellig als je binnen zit
Ik bedacht me vanmorgen dat bijna iedere oorbel hier wel geschikt voor zou zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe minimalistisch wil je hen hebben dan?
Oke, wanneer wil je gaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedacht me vanmorgen dat bijna iedere oorbel hier wel geschikt voor zou zijn.
Naar kantoor. Beetje flirten met het koffieapparaat. Afspraak die ook een mail had kunnen zijn. Beetje tikken op het toetsenbord. Lunchenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Dadelijk bloedprikken en daarna vergaderen en daarna samen lunchen en daarna een dutje en daarna videobellen met een vriendin
met of bij het koffieapparaat?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naar kantoor. Beetje flirten met het koffieapparaat. Afspraak die ook een mail had kunnen zijn. Beetje tikken op het toetsenbord. Lunchen. Herhaling van de ochtend
.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedacht me vanmorgen dat bijna iedere oorbel hier wel geschikt voor zou zijn.
Dat is een pittig lange dag!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naar kantoor. Beetje flirten met het koffieapparaat. Afspraak die ook een mail had kunnen zijn. Beetje tikken op het toetsenbord. Lunchen. Herhaling van de ochtend
.
Hij heeft een beetje aanmoediging nodig en ik caffeine. En anders moet ik koffie halen bij het andere apparaat en daar sociaal doen huuuquote:
Een vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje aanmoediging nodig en ik caffeine. En anders moet ik koffie halen bij het andere apparaat en daar sociaal doen huuu.
Oh nice een ervaringsdeskundige. Aanrader of niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]precies dat. Ik heb gewoon een ringetje. Tis niet echt een eye catcher ofzo
Gesproken als een echte fokker.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje aanmoediging nodig en ik caffeine. En anders moet ik koffie halen bij het andere apparaat en daar sociaal doen huuu.
Ik vind hem nogsteeds tof, dus ja aanraderquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh nice een ervaringsdeskundige. Aanrader of niet?
Goed om te weten, ik ga er nog even over nadenken, maar klinkt goed.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind hem nogsteeds tof, dus ja aanraderSoms als ik er te lang op geslapen heb, dan heb ik er wat last van. Maar nooit echt dat ie gaat ontsteken ofzo. Volgens mij ook weinig last van gehad net na het zetten.
Klinkt alsof je nog niet overtuigd bentquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik ga er nog even over nadenken, maar klinkt goed.
Niet alle goede ideeen worden (direct) uitgevoerd.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nog niet overtuigd bent
Zwaar leven inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een pittig lange dag!
hmm, ja, je moet doelen blijven houden in het leven.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet alle goede ideeen worden (direct) uitgevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |