Mooi kleurtje wel. beetje rossig.quote:
Die lopen hier in een bos in de buurt ook los. Al heb ik ze nog niet gezien met kleintjes.quote:
Is niks kinderachtigs aanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geen Deventer Boekenmarkt voor ons, ivm het weer. Ik voel me kinderachtig down erdoor. had me zo verheugd.
Ja... heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is niks kinderachtigs aanLogisch dat je je down voelt als iets niet doorgaat waar je je zo op verheugd had
Die teleurstelling mag er gewoon zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geen Deventer Boekenmarkt voor ons, ivm het weer. Ik voel me kinderachtig down erdoor. had me zo verheugd.
Ja...even andere plannen maken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die teleurstelling mag er gewoon zijn.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...even andere plannen maken.
2023 is het jaar van andere plannen maken hier. Even leren accepteren
Niet dat ik weerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]zijn er nog alternatieven binnenkort?
Jammer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet dat ik weer
We gaan misschien even de stad in, boekwinkel en crea-winkel. Ook gezellig, maar wel anders
Snap ik, word echt kutweer. Zit zelf ook nog in dubio of ik gaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
En gebak?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:16 schreef Tegan het volgende:
Leuke regenjas, paraplu en tussendoor veel warme chocolademelk?
Dit jaar nog geen mug gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:16 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga trouwens sparen voor een katoenen klamboe. Had altijd een klamboe om mijn bed toen ik jong was en voelde me dan altijd veiliger.
Omdat ik een terror mug heb heb ik weer eens een klamboe gekocht en voel me weer veiliger. Tis alleen een goedkoop kutding dus de eerste gaten zitten er al in en hij past ook niet volledig om mijn bed
Dus sparen voor een katoene
Liever koffie dan chocomel. En verse appeltaart.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:16 schreef Tegan het volgende:
Leuke regenjas, paraplu en tussendoor veel warme chocolademelk?
Mag ook natuurlijk. Als we maar samen zijn dan heb ik sowieso al het lekkers waar ik trek in heb.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:29 schreef Tegan het volgende:
Ik ben niet zo van de zoetigheid.
Cappuccino met een lekker broodje ofzo.
Heftige uitspraken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ook natuurlijk. Als we maar samen zijn dan heb ik sowieso al het lekkers waar ik trek in heb.
quote:
Ah, gelukkig dat je het erbij verteltquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn moeder geeft me een enorm blik faber castell polychromos (120 stuks) als bedankt voor de mantelzorg die komt
![]()
![]()
Dat zijn de allerbeste potloden die er bestaan!
Ergens leek me dat handigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig dat je het erbij vertelt
waarom moet je gaan mantelzorgen trouwens?quote:
Niks ernstigs. Mijn moeder wordt aan haar pols geopereerd en moet een tijd in het gips. De eerste dagen slaap ik daar om te helpen en daarna fiets ik een paar keer per week langsquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom moet je gaan mantelzorgen trouwens?
neuh, dit is wel mantelzorg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien is mantelzorg een te groot woord
Ach maakt ook weinig uit hoe het heetquote:
niks mis meequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach maakt ook weinig uit hoe het heet![]()
In ieder geval verwent ze me met iets waar ik heel blij van word
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ik ben een verwend nest en geniet ervan en ben er enorm dankbaar voor
* wuift met een doosje bonbonsquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bonbonswaren totdat ik die laatste zin las.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
120 bonbons is wel een stevige maaltijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend! Straks lekker even de stad in
Nee, Deventer is morgen en het weerbericht is echt heel slecht voor die dag.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch richting Deventer?
Of toh iets dichter in de buurt?
ah oke.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, Deventer is morgen en het weerbericht is echt heel slecht voor die dag.
Nu gewoon centrum van Groningen inBeetje rondsnuffelen en lunchen
Ja hier schijnt er ook een bedrieglijk zonnetje, al gaat het vanmiddag regenen volgens mij...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke.
Op dit moment is het hie rnog best mooi weer, maar zo te zien blijft dat niet heel lang zo.
Dus zometeen maar snel op de fiets springen
goede vraag, dat bedenk ik nooit echt van te voren. Ik kies een richting waarin ik vertrek en de rest van de route verzin ik onderweg weg welquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hier schijnt er ook een bedrieglijk zonnetje, al gaat het vanmiddag regenen volgens mij...
Waar ga jij heen?
Ooooh lekker sportief fietsen! Ik dacht dat je een bestemming had. Geniet ervan!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goede vraag, dat bedenk ik nooit echt van te voren. Ik kies een richting waarin ik vertrek en de rest van de route verzin ik onderweg weg wel
en voor de regen weer thuisquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh lekker sportief fietsen! Ik dacht dat je een bestemming had. Geniet ervan!
"iemand"quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is iemand enorm verwend! Lekker wezen shoppen. Drie boeken en twee miniatuurkamertjes gekregen. En nu echt vakantie. Twee weken geen afspraken of dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |