Werkse en geniet van je uitstapjequote:Op zondag 6 augustus 2023 09:45 schreef Barbusse het volgende:
Arbeid. Daarna terrasje want warm en zon. Misschien uit eten.
Merciquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Werkse en geniet van je uitstapje
Slaap lekker en sterktequote:Op zondag 6 augustus 2023 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overleven, slapen en kraamvisite op de planning hier
De baby is er?!quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overleven, slapen en kraamvisite op de planning hier
Jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
De baby is er?!![]()
![]()
(Of had ik dat gewoon gemist?)
Proficiat.is alles goed gegaan? Geniet ervan.
Ooooh jouw baby! Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb ik hier niet actief gedeeld, dus had je alleen mee kunnen krijgen als je in OUD meeleest
ThanksJa, alles goed gegaan, precies zoals ik wilde
Haha, jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh jouw baby! Gefeliciteerd![]()
![]()
Ben nog maar net wakker. Begreep je verkeerd. Dacht die is moe en moet op visite. Maar dit is veeeeeel leukerquote:
Zijn wij weer niet belangrijk genoeg voor je?quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb ik hier niet actief gedeeld, dus had je alleen mee kunnen krijgen als je in OUD meeleest
ThanksJa, alles goed gegaan, precies zoals ik wilde
Ik wist het al wel. Ik ben wel belangrijkquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn wij weer niet belangrijk genoeg voor je?
Proficiat
Wij tweeën deugen gewoon niet genoeg. Slechte invloed op de baby en zoquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Proficiat
dit klinkt wel aannemelijk eigenlijk.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wij tweeën deugen gewoon niet genoeg. Slechte invloed op de baby en zo
quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit klinkt wel aannemelijk eigenlijk.
En dat terwijl wij eigenlijk hele leuke mensen zijn.
Alleen niet voor kinderen.
Buurmeisje heeft wel een lieve crotch goblin heurquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit klinkt wel aannemelijk eigenlijk.
En dat terwijl wij eigenlijk hele leuke mensen zijn.
Alleen niet voor kinderen.
Haha, geeft niet. Het is niet alsof ik heel duidelijk wasquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben nog maar net wakker. Begreep je verkeerd. Dacht die is moe en moet op visite. Maar dit is veeeeeel leuker
Nouja, met al die kinderhaat hier praat ik maar zo min mogelijk over mijn kindjes hierquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Proficiat
quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Buurmeisje heeft wel een lieve crotch goblin heur
Gefeliciteerd! Alles goed met jou en nr. 2? Hoe vindt nr. 1 de nieuweling?quote:
Thanks!quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Alles goed met jou en nr. 2? Hoe vindt nr. 1 de nieuweling?
Fijn dat alles goed is gegaan en dat het allemaal relaxed gaat. Van wat ik van de vorige kan herinneren zit(ten) jij/jullie er vrij relaxed in en dat maakt een kind meestal ook wel relaxed. Ondanks de ongemakken zoals krampjes enzo.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Alles goed, jaAlleen wat vermoeid en last van mijn bekken, maar dat hoort erbij. Kleine heeft veel last van darmkrampjes, maar is verder een relaxte baby
![]()
Nr. 1 is een trotse zus, die vindt het geweldig. Totdat papa de baby oppakt, dan is ze toch wat jaloers
Ja, klopt ook wel. Al hebben we ook vaak genoeg wel onze momenten dat we het ook even niet meer trekken, maar dat maakt ons mensquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed is gegaan en dat het allemaal relaxed gaat. Van wat ik van de vorige kan herinneren zit(ten) jij/jullie er vrij relaxed in en dat maakt een kind meestal ook wel relaxed. Ondanks de ongemakken zoals krampjes enzo.
En een shout out naar pappa in zijn vrouwenbolwerk. Arme man.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt ook wel. Al hebben we ook vaak genoeg wel onze momenten dat we het ook even niet meer trekken, maar dat maakt ons mens![]()
Haha, ik zie het anders; hij heeft nu drie dames die hem de belangrijkste man ter wereld vinden. Dat maakt hem juist een rijk man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |