Elk jaar in januari, en in januari is het ook nog 'winter'. Zover het nog winter is tegenwoordig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:32 schreef BeriBeri het volgende:
Hoe kom je bij januari? Er staat in 2024, dat kan net zo goed in de winter zijn
Het wordt wel per jaar beter, alleen de deelnemers vorig seizoen waren minder dan het jaar er voor, de opdrachten waren wel beter.quote:
ITV's online streaming website = ITVX.quote:Op maandag 18 september 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
8 oktober begint Big Brother UK op ITV 2 en er zijn ook streams te zien. Wie gaat dit volgen en zijn de streams ook in Nederland te kijken? Misschien dat iemand hier in kan duiken hoe dit mogelijk is?
Misschien iets voor Videoland om dit uit te gaan zenden voor dat onze versie te zien is vanaf januari misschien?
En is dat ook voor Nederlanders toegankelijk of moet je daar een abonnement voor hebben net als voor Videoland bij ons?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
ITV's online streaming website = ITVX.
Denk dat je premium moet hebben, en waarschijnlijk ook VPN.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En is dat ook voor Nederlanders toegankelijk of moet je daar een abonnement voor hebben net als voor Videoland bij ons?
Maar laten ze users toe die in het buitenland wonen. Hopelijk zijn er ergens gratis streams te bekijken. Als iemand backdoors heeft verneem ik dat graag.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat je premium moet hebben, en waarschijnlijk ook VPN.
https://www.itv.com/watch/user/signin
Account aanmaken op ITV Hub. Je moet wel een Engelse postcode invullen, maar dat is niet zo moeilijk. Gewoon een adres van een willekeurig hotel uit Londen gebruiken. Dan een goede VPN, degene die gratis zijn werken vaak niet. NordVPN is wel een goede. Je hebt altijd eerst een proefperiode. Dan wel betalen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar laten ze users toe die in het buitenland wonen. Hopelijk zijn er ergens gratis streams te bekijken. Als iemand backdoors heeft verneem ik dat graag.
Beter nog, dat Videoland het dagelijks uitzend en ook de streams aanbied. Dat zou top zijn. Maar dan wordt het een beetje druk met ook De Bondgenoten er nog eens bij.![]()
Als je moet gaan betalen begint het pas, want dan moet je adresgegevens gaan invullen en dan zien ze als nog dat je niet uit Engeland komt. Hoe heb jij dat opgelost dan?quote:Op maandag 25 september 2023 00:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Account aanmaken op ITV Hub. Je moet wel een Engelse postcode invullen, maar dat is niet zo moeilijk. Gewoon een adres van een willekeurig hotel uit Londen gebruiken. Dan een goede VPN, degene die gratis zijn werken vaak niet. NordVPN is wel een goede. Je hebt altijd eerst een proefperiode. Dan wel betalen.
Zo heb ik vaak ITV gekeken voor de Engelse soaps.
NordVPN moet je gaan betalen, daar heb je geen Engels adres voor nodig.quote:Op maandag 25 september 2023 01:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je moet gaan betalen begint het pas, want dan moet je adresgegevens gaan invullen en dan zien ze als nog dat je niet uit Engeland komt. Hoe heb jij dat opgelost dan?
Zonder publiek denken dat je geweldig bent.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:51 schreef freaky40 het volgende:
Ziet er wel geweldig uit in de UK hoor.
Uit een programma wat ik zag bleek dat deelnemers dachten dat ze noch heel populair waren waren.quote:
Dat zou helemaal freackshow worden. Maar fans kijken het midden in de nacht.quote:Op maandag 9 oktober 2023 01:45 schreef spapaars het volgende:
Dus geen 24/7 streams.
Next live event: Big Brother: Live Stream
Day 2
Tomorrow from 0:00 to 3:00
https://www.itv.com/watch?channel=fast18
https://www.itv.com/news/topic/big-brother
Belachelijk! Wij hebben hier gelukkig 24/7 streams.quote:Op maandag 9 oktober 2023 01:45 schreef spapaars het volgende:
Dus geen 24/7 streams.
Next live event: Big Brother: Live Stream
Day 2
Tomorrow from 0:00 to 3:00
https://www.itv.com/watch?channel=fast18
https://www.itv.com/news/topic/big-brother
Dit kunnen ze dan rechtstreeks aan de kandidaten geven als ze die compleet hebben, en niet op Instagram.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:44 schreef freaky40 het volgende:
Dat weet ik niet eigenlijk, volgens mij zijn dit alleen tips voor de audities die gegeven worden. Deze worden binnenkort gehouden meen ik.
Dat doen ze denk ik sneller met zo'n posting op insta dan iedereen persoonlijk te benaderen. En het is content om het weer even onder de aandacht te brengen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit kunnen ze dan rechtstreeks aan de kandidaten kunnen geven als ze die compleet hebben, en niet op Instagram.
Waar heb je dat gelezen? Meestal beginnen ze pas laat in november met de nieuwe schilderbeurt en de herinrichtingquote:Op zondag 24 september 2023 23:05 schreef freaky40 het volgende:
Ze schijnen het terrein wel flink aan het uitbreiden zijn/onder handen te gaan nemen las ik. Ben benieuwd.
Las al maanden terug dat het huis er half-gesloopt uitzag, dus waren er toen al mee bezig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:47 schreef Hunter het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Meestal beginnen ze pas laat in november met de nieuwe schilderbeurt en de herinrichting
Binnenkort maar weer eens langsrijden dan
Ik ben er even langs gereden. Eigenlijk was er niets veranderd vergeleken met vorig jaar. Dus zeker niet half gesloopt. Alleen de studiotent was weggehaald, en op de parkeerplaats was een extra ruimte afgebakend met een hek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Las al maanden terug dat het huis er half-gesloopt uitzag, dus waren er toen al mee bezig.
Wat moet veranderen is, dat ze niet de opdrachten voor tv bewaren.
Want al laten ze vaak niets zien, de uitslag krijg je wel mee op de streams.
Misschien nu daar die studiotent, door de vorige was het buitengedeelte best klein geworden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Daar komt dan nog wat wellicht, ze hebben nog even natuurlijk.
Wat mij betreft zelfs langer. Ik zou 6 maanden top vinden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:54 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft maken ze nu BB24 gewoon weer origineel 100 dagen. Zeker nu er vooralsnog een gebrek aan streams is bij De Bondgenoten zou dat wel leuk zijn.
Je moet wel antwoord weten op een vraag die ze je stellenquote:Op zaterdag 4 november 2023 16:41 schreef Hunter het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CyQSgfPthdp
20.30, dus sluit aan op Bondgenoten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Vanaf januari Big Brother en op zaterdag een liveshow: https://adalliance.nl/wp-(...)art-januari-2024.pdf
quote:Op vrijdag 17 november 2023 11:13 schreef spapaars het volgende:
Juni (Google street view)
[ afbeelding ]
Ja, geen nieuw verfje dit keerquote:Op donderdag 23 november 2023 11:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit ziet er nog wel het zelfde uit toch?
Lijkt wel of er een 'barak' bij gebouwd is.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:54 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Er werd nu wel duidelijk gewerkt aan het huis. Moeilijk te fotograferen, maar er staat een nieuw groter gebouw met een roze wand op de locatie van de geheime kamer
Betekent ook dat er minder plek is voor de studiotentquote:Op donderdag 23 november 2023 11:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt wel of er een 'barak' bij gebouwd is.
Misschien dat ze alles in de aangrenzende studio doen in de liveshow. Ik vond die switch van buiten naar binnen in de studio een beetje onlogisch vorig seizoen.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:57 schreef Hunter het volgende:
[..]
Betekent ook dat er minder plek is voor de studiotent
Daar hadden ze toch een tent voor neergezet?quote:Op donderdag 23 november 2023 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien dat ze alles in de aangrenzende studio doen in de liveshow. Ik vond die switch van buiten naar binnen in de studio een beetje onlogisch vorig seizoen.
Daar is ie altijd geweest. En de stellage links is van de game area, waar die vorig jaar ook wasquote:Op donderdag 23 november 2023 11:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gezien de omheining lijkt de tuin nu aan de rechterkant gesitueerd.
Screenshotjequote:Op dinsdag 21 november 2023 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Vanaf januari Big Brother en op zaterdag een liveshow: https://adalliance.nl/wp-(...)art-januari-2024.pdf
Vorig jaar 9 jan.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:16 schreef freaky40 het volgende:
Dan is het nog even de vraag zullen ze op maandag 1 januari starten, wat ik eigenlijk het beste vind, gelijk huppekee, eerste dag van het jaar starten, of pas de maandag er op. Vorig jaar was het de maandag er op.
Ook van afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:54 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Er werd nu wel duidelijk gewerkt aan het huis. Moeilijk te fotograferen, maar er staat een nieuw groter gebouw met een roze wand op de locatie van de geheime kamer
Dat is lekker snel. Verheug me nu al op de COS en livestreamsquote:Op donderdag 7 december 2023 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Startdatum 2 januari 2024! Beetje raar want een dinsdag, maar de openingsshow zal dan wel de avond er voor zijn waarna de reguliere afleveringen vanaf 2 januari beginnen. Tenminste zoiets las ik in een BB nieuwsgroep op Facebook, dus nog even niet officieel.
Denk dat FOK! het subforum wel vast kan gaan inrichten.
Zouden ze er met oud en nieuw dan al inzitten?quote:Op donderdag 7 december 2023 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Startdatum 2 januari 2024! Beetje raar want een dinsdag, maar de openingsshow zal dan wel de avond er voor zijn waarna de reguliere afleveringen vanaf 2 januari beginnen. Tenminste zoiets las ik in een BB nieuwsgroep op Facebook, dus nog even niet officieel.
Meestal een week of 2 voor de streams starten..quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zouden ze er met oud en nieuw dan al inzitten?
[ afbeelding ]
Nee, uiterlijk een paar dagen tot een week bij BB.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meestal een week of 2 voor de streams starten..
Meestal wel ja.quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zouden ze er met oud en nieuw dan al inzitten?
[ afbeelding ]
Vorig seizoen waren ze rond de kerstdagen al in het huis, dus een goede week zou kunnen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, uiterlijk een paar dagen tot een week bij BB.
Ja, duurt lang he,quote:Op zondag 10 december 2023 09:20 schreef Chanel5 het volgende:
Het is bijna half december en nog niets van reclame/begin datum van BB, best vreemd toch? Je gaat toch reclame maken en meester doen ze dat wekenlang tot vervelens toe.
Gok toch op 8 januari.quote:Op zondag 10 december 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, duurt lang he,
Maar ik dacht toch ergens gelezen te hebben 2 januari.
Is meestal altijd zo he Voordeel is we gaan het vanzelf horenquote:
is dit vanaf 1 januari?quote:Op zondag 10 december 2023 08:11 schreef Hunter het volgende:
Als je kijkt naar de programmering voor januari is er in ieder geval nog overlap met andere programma's
[ afbeelding ]
Bron: https://adalliance.nl/inkoopinformatie/tariefkaart-januari/
Dat is altijd zo, weekje proefdraaien.quote:Op maandag 11 december 2023 14:20 schreef Glitsey het volgende:
[..]
is dit vanaf 1 januari?
zo jammer als ze er al een week inzitten en we dan pas live stream zouden krijgen
Inderdaad vreemd dat er nog niets over gecommuniceerd wordt.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:57 schreef freaky40 het volgende:
Nou, voor de draad er mee, wanneer starten we?!
Weet jij of het dan weer op videoland te volgen is?quote:Op vrijdag 15 december 2023 23:25 schreef Kissingbird het volgende:
volgens mij werd er vorig jaar ook niet heel lang van te voren ruchtbaarheid aan gegeven.
Edit als ik kijk op google zie ik op meerdere sites staan:" begin januari".
Dat vraag ik me ook af,quote:Op zaterdag 16 december 2023 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Weet jij of het dan weer op videoland te volgen is?
Begin januari is begin januari.quote:Op zaterdag 16 december 2023 00:32 schreef freaky40 het volgende:
Nee maar toen wisten we begin december al de uiteindelijke startdatum. En begin januari is een breed begrip...
Mooi, maar BB is een saai uitgekauwd concept, en via de streams zie ook geen zak van interesse meerquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Ja er zijn weer streams, dat is ook al bevestigd.
BB is sowieso geen reet meer aan ,maar er is wel een livestream itt dat achterlijke flut programma van Bondgenoten waar ik dus ook niet naar kijk.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, maar BB is een saai uitgekauwd concept, en via de streams zie ook geen zak van interesse meer
Ik zie dat het antwoord al gegeven is. Maar dat is inderdaad al bevestigdquote:Op zaterdag 16 december 2023 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Weet jij of het dan weer op videoland te volgen is?
Oh dat had ik dus gemist, maar thnxquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zie dat het antwoord al gegeven is. Maar dat is inderdaad al bevestigd
Klopt vorige keer niet eens afgekeken omdat het zo saai was.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, maar BB is een saai uitgekauwd concept, en via de streams zie ook geen zak van interesse meer
Deels ook productiefout.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
BB is sowieso geen reet meer aan ,maar er is wel een livestream itt dat achterlijke flut programma van Bondgenoten waar ik dus ook niet naar kijk.
Nou de eerste 2 weken mag je wel nog meekijken naar de spellen. En dan als je het begint leuk te vinden opeens niet meer. Afgelopen 2 jaar zo gegaan.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deels ook productiefout.
de uitdagingen en games zijn veel beter dan JAA en Bondgenoten.
Het probleem is dat ze dat alleen op tv laten zien, en niet op de livestreams.
Op de livestreams zie je vooral bankzitters, bed bezetters, en wat keukengepeupel.
Op tv krijg je een plakwerkje te zien, en als je daar voor kiest eigen keuze.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deels ook productiefout.
de uitdagingen en games zijn veel beter dan JAA en Bondgenoten.
Het probleem is dat ze dat alleen op tv laten zien, en niet op de livestreams.
Op de livestreams zie je vooral bankzitters, bed bezetters, en wat keukengepeupel.
Nou ja, dat Bondgekloten heeft nog het voordeel van de twijfel, alhoewel de 1ste ton eruit is en er nog steeds geen twist in het ubersaaie format zit, geef ik het ook niet langquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
BB is sowieso geen reet meer aan ,maar er is wel een livestream itt dat achterlijke flut programma van Bondgenoten waar ik dus ook niet naar kijk.
Voordeel van een livestream is dat die kijkers een beter beeld hebben van wat bepaalde gebeurtenissen en je op tv een voorgekauwd geknipt en geplakt werkje zienquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, dat Bondgekloten heeft nog het voordeel van de twijfel, alhoewel de 1ste ton eruit is en er nog steeds geen twist in het ubersaaie format zit, geef ik het ook niet lang
Dat gevoel heb ik intussen met streams ook, urenlange zinloze beelden op de grootste dooie sukkels en continue afkappen van "interessante" discussiesquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voordeel van een livestream is dat die kijkers een beter beeld hebben van wat bepaalde gebeurtenissen en je op tv een voorgekauwd geknipt en geplakt werkje zien
Het zooit meer zoals vroeger wordenquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik intussen met streams ook, urenlange zinloze beelden op de grootste dooie sukkels en continue afkappen van "interessante" discussies
Jahh, vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zooit meer zoals vroeger worden
Dat is absoluut een feitquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, vroeger was alles beter
Ook, maar ook gewoon via andere socials, dat Threads voegt niets toe je ziet daar dezelfde content als op andere socials. Het zorgt voor nog meer versnippering, maar dat terzijde...quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:22 schreef Glitsey het volgende:
Lijkt erop dat BB kiest om vooral te communiceren via Threads
quote:Op donderdag 7 december 2023 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Het blijft allemaal nog ongewis, Vanaf welke datum nog niet bekend.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:11 schreef Chanel5 het volgende:
Big Brother is vanaf januari elke maandag t/m zaterdag vanaf 20:30 uur te zien op RTL5. Via Videoland kijk je 24/7 naar de bewoners.
Wat fijn te horen Ricardo,quote:Op zondag 17 december 2023 07:44 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen allen, ook ik ben weer van de partij hoor, niet omdat BB nou zo geweldig is, maar om het samen met jullie te beleven, is een klein feestje.
Het gaat goed met me, de speciale behandeling is goed aangeslagen, en de gemene ziekte is minimaal gemaakt door middel van medicatie en chemo.
Dus ik ben er weer om samen met jullie alle roddels en achterklap te bespreken.
iet giet oan![]()
![]()
Fijn dat je er weer bent.quote:Op zondag 17 december 2023 07:44 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen allen, ook ik ben weer van de partij hoor, niet omdat BB nou zo geweldig is, maar om het samen met jullie te beleven, is een klein feestje.
Het gaat goed met me, de speciale behandeling is goed aangeslagen, en de gemene ziekte is minimaal gemaakt door middel van medicatie en chemo.
iet giet oan![]()
![]()
Wat fijn om te horen rinardoquote:Op zondag 17 december 2023 07:44 schreef rinardo het volgende:
iet giet oan![]()
![]()
Zonder streams had ik ook niet gekekenquote:Op zondag 17 december 2023 10:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja er zijn weer streams, dat is bevestigd
https://www.tvgids.nl/nie(...)kemper-tatyana-beloy
quote:Op zondag 17 december 2023 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen rinardo![]()
Ik ben er ook bij dit jaar
Waren het vorig jaar niet allemaal fake mensen ?quote:Op zondag 17 december 2023 12:39 schreef spapaars het volgende:
Michelangelo pleit voor wijziging in Big Brother-opzet om ‘fake mensen’ door de mand te laten vallen
https://lovereality.nl/mi(...)and-te-laten-vallen/
Vorig seizoen leek mij niet het beste BB, misschien wel de slechtste , maar heb het wel een stuk minder gevolgd (meestal alleen tijdens de liveshow) en keek meer naar de JAA livestreams.quote:Op zondag 17 december 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waren het vorig jaar niet allemaal fake mensen ?
En daar was hij zeker wel eentje van.Klinkt als een soort van rancune dit omdat hij niet gewonnen heeft.quote:Op zondag 17 december 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waren het vorig jaar niet allemaal fake mensen ?
Ook amper gekekenquote:Op zondag 17 december 2023 12:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorig seizoen leek mij niet het beste BB, misschien wel de slechtste , maar heb het wel een stuk minder gevolgd (meestal alleen tijdens de liveshow) en keek meer naar de JAA livestreams.
Hier net zoquote:Op zondag 17 december 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook amper gekeken
De mensen waren te druk/fake / etc om te kunnen boeien voor mij
Ben sowieso voor openheid, gewoon open nominaties voor de groep met argumentaties, the Utopia-way en in your face.quote:Op zondag 17 december 2023 12:39 schreef spapaars het volgende:
Michelangelo pleit voor wijziging in Big Brother-opzet om ‘fake mensen’ door de mand te laten vallen
https://lovereality.nl/mi(...)and-te-laten-vallen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of ze zeggen het gewoon nog nietquote:Op maandag 18 december 2023 09:32 schreef Hunter het volgende:
Ik heb het gevraagd, en kreeg net dit berichtje binnen. Er lijkt toch wel wat aan de hand te zijn
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 december 2023 09:32 schreef Hunter het volgende:
Ik heb het gevraagd, en kreeg net dit berichtje binnen. Er lijkt toch wel wat aan de hand te zijn
[ afbeelding ]
Ja rond die datum, maandag 9 januari 2023.quote:Op maandag 18 december 2023 10:09 schreef Glitsey het volgende:
Welke datum begonnen ze vorig jaar
8 januari ofzo ?
Al die woordvoerders lullen langs elkaar heen, 1 zegt dat de dag nagenoeg hetzelfde is als vorig jaar, en de ander houdt het breder. Ik ga er nog steeds vanuit dat het begin januari is, veel later zal het niet zijn.quote:Op maandag 18 december 2023 09:32 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wel vreemd dat ze het nog niet weten.quote:Op maandag 18 december 2023 09:32 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan jou gewoon nix aan je neus hangen... een datum vastleggen is naturlijk onheroepelijk, geeft alleen maar gezeik 😄quote:Op maandag 18 december 2023 09:32 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
En terechtquote:Op maandag 18 december 2023 11:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaan jou gewoon nix aan je neus hangen... een datum vastleggen is naturlijk onheroepelijk, geeft alleen maar gezeik 😄
Of iets rond dit, samen beslissen, het is een co-productie,quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:24 schreef Jockari het volgende:
Of is er nog discussie wie in Belgi mag uitzenden ? Lees net dat RTL Nederland overgenomen is door onze belgische DPG Media. En laat DPG nu eigenaar zijn van VTM, en niet van VT4 die normaal BB uitzendt in Belgi.
Dat willen ze wel, maar het zal nog wel even duren, daarvoor moeten ze eerst toestemming krijgen van de toezichthouder, de Autoriteit Consument en Markt (ACM).quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Inderdaad vreemd dat er nog niets over gecommuniceerd wordt.
Het is nog maar een 2 weken...
Of is er nog discussie wie in Belgi mag uitzenden ? Lees net dat RTL Nederland overgenomen is door onze belgische DPG Media. En laat DPG nu eigenaar zijn van VTM, en niet van VT4 die normaal BB uitzendt in Belgi.
De papieren TV-gidsen bestaan nog en lopen van 23 december tot en met 5 januari 2024,quote:Op maandag 18 december 2023 14:45 schreef rinardo het volgende:
wanneer komt de nieuwe gids? dan weten we het zeker. de laatste tv gids van het jaar is toch altijd 2 week, extra dik? of bestaat " de papieren gids " niet meer omdat iedereen tegenwoordig online kijkt naar de gids.
Ach ja Natuurlijkquote:Op maandag 18 december 2023 17:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De papieren TV-gidsen bestaan nog en lopen van 23 december tot en met 5 januari 2024,
Maar verwacht dat Big Brother pas in de tv-gids van 8 januari staat en we de startdatum dan al weten,
Wat weet jij van mijn tongquote:Op maandag 18 december 2023 17:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De papieren TV-gidsen bestaan nog en lopen van 23 december tot en met 5 januari 2024,
Maar verwacht dat Big Brother pas in de tv-gids van 8 januari staat en we de startdatum dan al weten,
P.s: Ik hoop niet dat jij je Tong naar me uit gaat steken,
Ehm, dat is die van vorig jaar....quote:Op maandag 18 december 2023 18:14 schreef rinardo het volgende:
Ja hoor, daar is hij
[ link | afbeelding ]
NEEEEEEEEE echt???? sorryquote:Op maandag 18 december 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ehm, dat is die van vorig jaar....
Had hem hier wegquote:Op maandag 18 december 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
verkeerde gequotequote:Op maandag 18 december 2023 18:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Had hem hier weg
https://www2.telenet.be/r(...)House%20MD%20kijken.
Ik weet dat jij altijd gelijk hebt, maar twijfel wel, want 6 april is in 2023 op een donderdag , en als de afbeelding wel klopt , waar staat 6 April, dat is een zaterdag, dus zou het misschien kunnen dat ik wel gelijk heb?quote:Op maandag 18 december 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
de bron is een link van telenet zelf, met zenderaanpassingen , wat zou er aan die bron niet kloppen? alle andere wijzigingen die er staan kloppen wel https://www2.telenet.be/r(...)deraanpassingen.htmlquote:Op maandag 18 december 2023 19:06 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat de bron waar je dit vandaan hebt niet klopt.
Normaal gingen de streams aan direct na die z.g. live uitzending.quote:Op maandag 18 december 2023 22:50 schreef freaky40 het volgende:
Even een aanvulling, het zou goed mogelijk kunnen zijn dat de streams een dag later aan gaan, of 's nachts na de start die op maandagavond dan wordt uitgezonden op 8 januari. Er staat dan voor de vorm 9 januari maar ik denk dat dit 8 januari is gewoon.
Hier suggereren ze 8 januari 2024quote:Op maandag 18 december 2023 10:09 schreef Glitsey het volgende:
Welke datum begonnen ze vorig jaar
8 januari ofzo ?
Suggereren wat het meest logisch is kan ik ookquote:Op dinsdag 19 december 2023 08:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier suggereren ze 8 januari 2024
https://newsmonkey.be/big-brother-nieuw-seizoen-startdatum/
We kunnen alleen afwachten tot we het te horen krijgen, tot die tijd blijft het gissen en gokkenquote:Op dinsdag 19 december 2023 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
Suggereren wat het meest logisch is kan ik ook
Dooddoenerquote:Op dinsdag 19 december 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen alleen afwachten tot we het te horen krijgen, tot die tijd blijft het gissen en gokken
Twijfel ik aan. Ze moesten blijkbaar in oktober nog kandidaten zoeken. Wel heel laat. Er zijn nog weinig mensen met hersenen die zich "bloot" willen geven.quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Vanaf is in mijn beleving gewoon vanaf 1 januari, dus vanaf de start van januari. Misschien willen ze wel een verrassingseffect creren om zo de 'buzz' in 1 klap AAN te zetten.
Belgen?quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Twijfel ik aan. Ze moesten blijkbaar in oktober nog kandidaten zoeken. Wel heel laat. Er zijn nog weinig mensen met hersenen die zich "bloot" willen geven.
Is nog anderhalve week ongeveer. Ze mogen rushen dan.quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Vanaf is in mijn beleving gewoon vanaf 1 januari, dus vanaf de start van januari. Misschien willen ze wel een verrassingseffect creren om zo de 'buzz' in 1 klap AAN te zetten.
Ging vorig jaar prima met VPN een account op GoPlay voor gratis streams ( ik zie net dat mijn account nog werkt..quote:
Streams of stream?quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ging vorig jaar prima met VPN een account op GoPlay voor gratis streams ( ik zie net dat mijn account nog werkt..)
Dat denk ik ook, iedereen ziet toch wat het publiek doet op sociaal media met de deelnemers, lijkt mij inderdaad dat er niet veel inschrijvingen zullen zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Twijfel ik aan. Ze moesten blijkbaar in oktober nog kandidaten zoeken. Wel heel laat. Er zijn nog weinig mensen met hersenen die zich "bloot" willen geven.
Oehhhhh mazzeltjequote:Op dinsdag 19 december 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ging vorig jaar prima met VPN een account op GoPlay voor gratis streams ( ik zie net dat mijn account nog werkt..)
En je kunt ze niet twee keer krijgen door die website twee keer te openen?quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, 2x n stream![]()
Omschakelen kostte 2 reclames
Ha, nee dat ging niet, dat werd een waarschuwing ,.. wel heeft HiDiHo vaak twee streams gehad.. die heeft er een hoop werk aan gehadquote:Op dinsdag 19 december 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
En je kunt ze niet twee keer krijgen door die website twee keer te openen?
Het nieuwe seizoen zal in het voorjaar van 2024 te zien zijn op Play4 en GoPlay.quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee of komende BB ook een Belg/Ned samenwerking gaat worden
Nix op GoPlay kunnen vinden
Mooi mooiquote:Op dinsdag 19 december 2023 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het nieuwe seizoen zal in het voorjaar van 2024 te zien zijn op Play4 en GoPlay.
Bron :
https://www.hln.be/tv/big(...)%2Fl.facebook.com%2F
Voorjaar?quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het nieuwe seizoen zal in het voorjaar van 2024 te zien zijn op Play4 en GoPlay.
Bron :
Dat zou je toch ook niet verwachten, het is nog maar een dag of 10 , zaten ze er met oud en nieuw niet in vorig jaar ?quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:35 schreef Hunter het volgende:
Een ding is zeker. Het huis is er nog niet klaar voor. Er werd in wel gewerkt gisteren, maar er lag nog veel rotzooi.
Dat ruimen ze binnen een dag op wanneer ze binnen klaar zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:35 schreef Hunter het volgende:
Een ding is zeker. Het huis is er nog niet klaar voor. Er werd in wel gewerkt gisteren, maar er lag nog veel rotzooi.
Ze hebben bijna een jaar de tijd gehad om dat uitgewoonde krot weer op te kalefateren, alsof ze niet wisten dat er nit meer een BB zou komenquote:Op dinsdag 19 december 2023 19:35 schreef Hunter het volgende:
Kijk eens naar de datum wanneer dit geschreven is…..Voorjaar is niet ‘ vanaf januari ‘ ….quote:Op dinsdag 19 december 2023 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bron :
quote:Op woensdag 20 december 2023 10:12 schreef bpi het volgende:
Vanaf 15 januari is big brother terug op tv lees ik net in de groep van Olivier de volder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het opruimen is misschien de eerste opdracht voor de kandidaten.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ruimen ze binnen een dag op wanneer ze binnen klaar zijn.
Leek precies een groot zwembad buiten te staan 😂quote:Op woensdag 20 december 2023 11:06 schreef Hunter het volgende:
Eerste blik nieuwe huiskamer
[ afbeelding ]
Dat zal de hot tub weer zijnquote:Op woensdag 20 december 2023 11:08 schreef bpi het volgende:
[..]
Leek precies een groot zwembad buiten te staan 😂
Is dat niet gewoon een tafel?quote:Op woensdag 20 december 2023 11:11 schreef bpi het volgende:
[..]
Dat blauwe buiten door de venster wat je ziet. Precies een podium ofzo daar.
Als ik deze foto google, dan zie ik allemaal woonkamer plaatjes van BB 2023, inclusief deze , is dit dan niet van 2023quote:Op woensdag 20 december 2023 11:06 schreef Hunter het volgende:
Eerste blik nieuwe huiskamer
[ afbeelding ]
Ha, je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 december 2023 13:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als ik deze foto google, dan zie ik allemaal woonkamer plaatjes van BB 2023, inclusief deze , is dit dan niet van 2023
Van die veilingsite, maar het zijn dus oude plaatjesquote:Op woensdag 20 december 2023 13:44 schreef freaky40 het volgende:
Dit is inderdaad niet het nieuwe interieur dus ik weet niet van welke website deze plaatjes komen?
Ook dat is een oud filmpje van een paar maanden terugquote:Op woensdag 20 december 2023 13:51 schreef spapaars het volgende:
Geraldine heeft er zin in
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en%20bij%20Videoland.
Zou ook een beetje vroeg zijn want meestal vlak voor dat het live gaat komen er altijd filmpjes en foto's vrij van het nieuwe interieur van het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ook dat is een oud filmpje van een paar maanden terug
Jaaaaquote:Op woensdag 20 december 2023 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
Voorjaar is vroeg dit jaar
Hier heeft lovereality het over 15 januari
hey Benny, ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 20 december 2023 10:40 schreef Benny het volgende:
Eerlijk gezegd niet verwacht dat ze weer met een nieuw seizoen zouden komen
Wel met een bevestiging van de datum.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ook dat is een oud filmpje van een paar maanden terug
En we weten eindelijk de start datum Maandag15 januariquote:
Bestaat 25 jaar dit jaar. Benieuwd wat ze ermee gaan doen of dat het weer net niet gaat zijn. Vorig jaar wel leuke spellen alleen slechte groep. Jaren ervoor leuke groepen en slechte spellen.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En we weten eindelijk de start datum Maandag15 januari
Mar de spellen mocht je amper zien op de streams, alles ging achter een SLquote:Op woensdag 20 december 2023 17:30 schreef bpi het volgende:
[..]
Bestaat 25 jaar dit jaar. Benieuwd wat ze ermee gaan doen of dat het weer net niet gaat zijn. Vorig jaar wel leuke spellen alleen slechte groep. Jaren ervoor leuke groepen en slechte spellen.
quote:Op woensdag 20 december 2023 18:26 schreef freaky40 het volgende:
Stille hoop maar we zitten er weer naast ben ik bang.
Moet je al meer bieden dan 460,00quote:Op woensdag 20 december 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Op BI Brother instagram kan je mee doen om een rondleiding te krijgen in het BB huis. Het huis is helemaal vernieuwd. Je kan mee doen door te bieden op Serious Request
https://3fm.veilet.com/it(...)efm9ZcnDmt4f6vPxKrXo
Er zijn er die het er voor over hebbenquote:Op woensdag 20 december 2023 19:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je al meer bieden dan 460,00
Je mag met max 3 personen even rondkijken.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er die het er voor over hebbenik ga nog niet al is het voor niets
Ja je kan bieden en mag dan iemand meenemenquote:Op woensdag 20 december 2023 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je mag met max 3 personen even rondkijken.
Maar dit is niet voor iedereenquote:Op woensdag 20 december 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je kan bieden en mag dan iemand meenemen
Dat is logisch vind ik, die mogen het pas zien als ze er in gaan neem ik aan.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dit is niet voor iedereen
Mogelijke deelnemers aan Big Brother zijn uitgesloten en mogen dus niet bieden
Niet de ganse dag op de bank liggen misschien ?quote:Op woensdag 20 december 2023 19:10 schreef Hunter het volgende:
Nieuwe regels zeggen ze
Wat hebben de buitenlandse BB's voor regels die hier gemplementeerd kunnen worden?
Nick Kraft was toen de ergste. Bankliggen, en zeuren in de DBK.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:51 schreef Hunter het volgende:
In ieder geval moeten ze verbieden dat de bewoners voor elk wissewasje gaan zeuren in de DBK. Bij de eerste BB's was dat veel strenger.
Ik bedoel de BB's van de jaren 1999-2000quote:Op donderdag 21 december 2023 18:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nick Kraft was toen de ergste. Bankliggen, en zeuren in de DBK.
Heerlijk h?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Heb er weer zin in. Ben sinds kort met vervroegd pensioen dus alle tijd om te kijken.
En veel duimpjes omhoog!quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:07 schreef TheRacingElf het volgende:
Ik pleit overigens voor de terugkeer van de feestjes na de liveshow inclusief drank
quote:
Helemaal mee eens, gewoon t braaf nu, het is tenslotte geen padvinderskamp.quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:07 schreef TheRacingElf het volgende:
Ik pleit overigens voor de terugkeer van de feestjes na de liveshow inclusief drank
Het zit wel op RTL natuurlijk, de deug/wokeness commercile omroep van Nederland. Ik zie dat niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:07 schreef TheRacingElf het volgende:
RTL is geen NPOquote:Op vrijdag 22 december 2023 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het zit wel op RTL natuurlijk, de deug/wokeness commercile omroep van Nederland. Ik zie dat niet meer gebeuren.
De eerste BB in Belgi (2000) was er bonk op. Naaktdansen op de tafels e.d. Maar die kregen dan ook genoeg alcohol te verteren.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik bedoel de BB's van de jaren 1999-2000
Dat het begin januari begon, waren ze er met Kerst al, nu verwacht ik dat het net na Nieuwjaar zal zijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:57 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd of de nieuwe lichting deelnemers op dit moment al weten of ze het huis in gaan, of dat dit veel later ze pas verteld wordt, begin januari of zo. Weet iemand hoe lang dat duurde bij andere deelnemers van voorgaande edities?
Ik denk zelf dat ze dit zo laat mogelijk aan ze bekend maken omdat het anders wellicht uitlekt aan juice-mediakanalen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |