Fijn dat je er weer bent.quote:Op zondag 17 december 2023 07:44 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen allen, ook ik ben weer van de partij hoor, niet omdat BB nou zo geweldig is, maar om het samen met jullie te beleven, is een klein feestje.
Het gaat goed met me, de speciale behandeling is goed aangeslagen, en de gemene ziekte is minimaal gemaakt door middel van medicatie en chemo.
Dus ik ben er weer om samen met jullie alle roddels en achterklap te bespreken.
iet giet oan![]()
![]()
Wat fijn om te horen rinardoquote:Op zondag 17 december 2023 07:44 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen allen, ook ik ben weer van de partij hoor, niet omdat BB nou zo geweldig is, maar om het samen met jullie te beleven, is een klein feestje.
Het gaat goed met me, de speciale behandeling is goed aangeslagen, en de gemene ziekte is minimaal gemaakt door middel van medicatie en chemo.
Dus ik ben er weer om samen met jullie alle roddels en achterklap te bespreken.
iet giet oan![]()
![]()
Zonder streams had ik ook niet gekekenquote:Op zondag 17 december 2023 10:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja er zijn weer streams, dat is bevestigd
https://www.tvgids.nl/nie(...)kemper-tatyana-beloy
quote:Op zondag 17 december 2023 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen rinardo![]()
Ik ben er ook bij dit jaar
Waren het vorig jaar niet allemaal fake mensen ?quote:Op zondag 17 december 2023 12:39 schreef spapaars het volgende:
Michelangelo pleit voor wijziging in Big Brother-opzet om ‘fake mensen’ door de mand te laten vallen
https://lovereality.nl/mi(...)and-te-laten-vallen/
Vorig seizoen leek mij niet het beste BB, misschien wel de slechtste , maar heb het wel een stuk minder gevolgd (meestal alleen tijdens de liveshow) en keek meer naar de JAA livestreams.quote:Op zondag 17 december 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waren het vorig jaar niet allemaal fake mensen ?
En daar was hij zeker wel eentje van.Klinkt als een soort van rancune dit omdat hij niet gewonnen heeft.quote:Op zondag 17 december 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waren het vorig jaar niet allemaal fake mensen ?
Ook amper gekekenquote:Op zondag 17 december 2023 12:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorig seizoen leek mij niet het beste BB, misschien wel de slechtste , maar heb het wel een stuk minder gevolgd (meestal alleen tijdens de liveshow) en keek meer naar de JAA livestreams.
Hier net zoquote:Op zondag 17 december 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook amper gekeken
De mensen waren te druk/fake / etc om te kunnen boeien voor mij
Ben sowieso voor openheid, gewoon open nominaties voor de groep met argumentaties, the Utopia-way en in your face.quote:Op zondag 17 december 2023 12:39 schreef spapaars het volgende:
Michelangelo pleit voor wijziging in Big Brother-opzet om ‘fake mensen’ door de mand te laten vallen
https://lovereality.nl/mi(...)and-te-laten-vallen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of ze zeggen het gewoon nog nietquote:Op maandag 18 december 2023 09:32 schreef Hunter het volgende:
Ik heb het gevraagd, en kreeg net dit berichtje binnen. Er lijkt toch wel wat aan de hand te zijn
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 december 2023 09:32 schreef Hunter het volgende:
Ik heb het gevraagd, en kreeg net dit berichtje binnen. Er lijkt toch wel wat aan de hand te zijn
[ afbeelding ]
Ja rond die datum, maandag 9 januari 2023.quote:Op maandag 18 december 2023 10:09 schreef Glitsey het volgende:
Welke datum begonnen ze vorig jaar
8 januari ofzo ?
Al die woordvoerders lullen langs elkaar heen, 1 zegt dat de dag nagenoeg hetzelfde is als vorig jaar, en de ander houdt het breder. Ik ga er nog steeds vanuit dat het begin januari is, veel later zal het niet zijn.quote:Op maandag 18 december 2023 09:32 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wel vreemd dat ze het nog niet weten.quote:Op maandag 18 december 2023 09:32 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan jou gewoon nix aan je neus hangen... een datum vastleggen is naturlijk onheroepelijk, geeft alleen maar gezeik 😄quote:Op maandag 18 december 2023 09:32 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
En terechtquote:Op maandag 18 december 2023 11:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaan jou gewoon nix aan je neus hangen... een datum vastleggen is naturlijk onheroepelijk, geeft alleen maar gezeik 😄
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |