Op tv krijg je een plakwerkje te zien, en als je daar voor kiest eigen keuze.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deels ook productiefout.
de uitdagingen en games zijn veel beter dan JAA en Bondgenoten.
Het probleem is dat ze dat alleen op tv laten zien, en niet op de livestreams.
Op de livestreams zie je vooral bankzitters, bed bezetters, en wat keukengepeupel.
Nou ja, dat Bondgekloten heeft nog het voordeel van de twijfel, alhoewel de 1ste ton eruit is en er nog steeds geen twist in het ubersaaie format zit, geef ik het ook niet langquote:Op zaterdag 16 december 2023 12:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
BB is sowieso geen reet meer aan ,maar er is wel een livestream itt dat achterlijke flut programma van Bondgenoten waar ik dus ook niet naar kijk.
Voordeel van een livestream is dat die kijkers een beter beeld hebben van wat bepaalde gebeurtenissen en je op tv een voorgekauwd geknipt en geplakt werkje zienquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, dat Bondgekloten heeft nog het voordeel van de twijfel, alhoewel de 1ste ton eruit is en er nog steeds geen twist in het ubersaaie format zit, geef ik het ook niet lang
Dat gevoel heb ik intussen met streams ook, urenlange zinloze beelden op de grootste dooie sukkels en continue afkappen van "interessante" discussiesquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voordeel van een livestream is dat die kijkers een beter beeld hebben van wat bepaalde gebeurtenissen en je op tv een voorgekauwd geknipt en geplakt werkje zien
Het zooit meer zoals vroeger wordenquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik intussen met streams ook, urenlange zinloze beelden op de grootste dooie sukkels en continue afkappen van "interessante" discussies
Jahh, vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zooit meer zoals vroeger worden
Dat is absoluut een feitquote:Op zaterdag 16 december 2023 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, vroeger was alles beter
Ook, maar ook gewoon via andere socials, dat Threads voegt niets toe je ziet daar dezelfde content als op andere socials. Het zorgt voor nog meer versnippering, maar dat terzijde...quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:22 schreef Glitsey het volgende:
Lijkt erop dat BB kiest om vooral te communiceren via Threads
quote:Op donderdag 7 december 2023 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Startdatum 2 januari 2024! Beetje raar want een dinsdag, maar de openingsshow zal dan wel de avond er voor zijn waarna de reguliere afleveringen vanaf 2 januari beginnen. Tenminste zoiets las ik in een BB nieuwsgroep op Facebook, dus nog even niet officieel.
Denk dat FOK! het subforum wel vast kan gaan inrichten.
Het blijft allemaal nog ongewis, Vanaf welke datum nog niet bekend.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:11 schreef Chanel5 het volgende:
Big Brother is vanaf januari elke maandag t/m zaterdag vanaf 20:30 uur te zien op RTL5. Via Videoland kijk je 24/7 naar de bewoners.
Wat fijn te horen Ricardo,quote:Op zondag 17 december 2023 07:44 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen allen, ook ik ben weer van de partij hoor, niet omdat BB nou zo geweldig is, maar om het samen met jullie te beleven, is een klein feestje.
Het gaat goed met me, de speciale behandeling is goed aangeslagen, en de gemene ziekte is minimaal gemaakt door middel van medicatie en chemo.
Dus ik ben er weer om samen met jullie alle roddels en achterklap te bespreken.
iet giet oan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |