Ook van afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:54 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Er werd nu wel duidelijk gewerkt aan het huis. Moeilijk te fotograferen, maar er staat een nieuw groter gebouw met een roze wand op de locatie van de geheime kamer
Dat is lekker snel. Verheug me nu al op de COS en livestreamsquote:Op donderdag 7 december 2023 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Startdatum 2 januari 2024! Beetje raar want een dinsdag, maar de openingsshow zal dan wel de avond er voor zijn waarna de reguliere afleveringen vanaf 2 januari beginnen. Tenminste zoiets las ik in een BB nieuwsgroep op Facebook, dus nog even niet officieel.
Denk dat FOK! het subforum wel vast kan gaan inrichten.
Zouden ze er met oud en nieuw dan al inzitten?quote:Op donderdag 7 december 2023 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Startdatum 2 januari 2024! Beetje raar want een dinsdag, maar de openingsshow zal dan wel de avond er voor zijn waarna de reguliere afleveringen vanaf 2 januari beginnen. Tenminste zoiets las ik in een BB nieuwsgroep op Facebook, dus nog even niet officieel.
Denk dat FOK! het subforum wel vast kan gaan inrichten.
Meestal een week of 2 voor de streams starten..quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zouden ze er met oud en nieuw dan al inzitten?
[ afbeelding ]
Nee, uiterlijk een paar dagen tot een week bij BB.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meestal een week of 2 voor de streams starten..
Meestal wel ja.quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zouden ze er met oud en nieuw dan al inzitten?
[ afbeelding ]
Vorig seizoen waren ze rond de kerstdagen al in het huis, dus een goede week zou kunnen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, uiterlijk een paar dagen tot een week bij BB.
Ja, duurt lang he,quote:Op zondag 10 december 2023 09:20 schreef Chanel5 het volgende:
Het is bijna half december en nog niets van reclame/begin datum van BB, best vreemd toch? Je gaat toch reclame maken en meester doen ze dat wekenlang tot vervelens toe.
Gok toch op 8 januari.quote:Op zondag 10 december 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, duurt lang he,
Maar ik dacht toch ergens gelezen te hebben 2 januari.
Is meestal altijd zo he Voordeel is we gaan het vanzelf horenquote:
is dit vanaf 1 januari?quote:Op zondag 10 december 2023 08:11 schreef Hunter het volgende:
Als je kijkt naar de programmering voor januari is er in ieder geval nog overlap met andere programma's
[ afbeelding ]
Bron: https://adalliance.nl/inkoopinformatie/tariefkaart-januari/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |