Of iets rond dit, samen beslissen, het is een co-productie,quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:24 schreef Jockari het volgende:
Of is er nog discussie wie in België mag uitzenden ? Lees net dat RTL Nederland overgenomen is door onze belgische DPG Media. En laat DPG nu eigenaar zijn van VTM, en niet van VT4 die normaal BB uitzendt in België.
Dat willen ze wel, maar het zal nog wel even duren, daarvoor moeten ze eerst toestemming krijgen van de toezichthouder, de Autoriteit Consument en Markt (ACM).quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Inderdaad vreemd dat er nog niets over gecommuniceerd wordt.
Het is nog maar een 2 weken...
Of is er nog discussie wie in België mag uitzenden ? Lees net dat RTL Nederland overgenomen is door onze belgische DPG Media. En laat DPG nu eigenaar zijn van VTM, en niet van VT4 die normaal BB uitzendt in België.
De papieren TV-gidsen bestaan nog en lopen van 23 december tot en met 5 januari 2024,quote:Op maandag 18 december 2023 14:45 schreef rinardo het volgende:
wanneer komt de nieuwe gids? dan weten we het zeker. de laatste tv gids van het jaar is toch altijd 2 week, extra dik? of bestaat " de papieren gids " niet meer omdat iedereen tegenwoordig online kijkt naar de gids.
Ach ja Natuurlijkquote:Op maandag 18 december 2023 17:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De papieren TV-gidsen bestaan nog en lopen van 23 december tot en met 5 januari 2024,
Maar verwacht dat Big Brother pas in de tv-gids van 8 januari staat en we de startdatum dan al weten,
Wat weet jij van mijn tongquote:Op maandag 18 december 2023 17:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De papieren TV-gidsen bestaan nog en lopen van 23 december tot en met 5 januari 2024,
Maar verwacht dat Big Brother pas in de tv-gids van 8 januari staat en we de startdatum dan al weten,
P.s: Ik hoop niet dat jij je Tong naar me uit gaat steken,
Ehm, dat is die van vorig jaar....quote:Op maandag 18 december 2023 18:14 schreef rinardo het volgende:
Ja hoor, daar is hij
[ link | afbeelding ]
NEEEEEEEEE echt???? sorryquote:Op maandag 18 december 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ehm, dat is die van vorig jaar....
Had hem hier wegquote:Op maandag 18 december 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
verkeerde gequotequote:Op maandag 18 december 2023 18:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Had hem hier weg
https://www2.telenet.be/r(...)House%20MD%20kijken.
Ik weet dat jij altijd gelijk hebt, maar twijfel wel, want 6 april is in 2023 op een donderdag , en als de afbeelding wel klopt , waar staat 6 April, dat is een zaterdag, dus zou het misschien kunnen dat ik wel gelijk heb?quote:Op maandag 18 december 2023 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
de bron is een link van telenet zelf, met zenderaanpassingen , wat zou er aan die bron niet kloppen? alle andere wijzigingen die er staan kloppen wel https://www2.telenet.be/r(...)deraanpassingen.htmlquote:Op maandag 18 december 2023 19:06 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat de bron waar je dit vandaan hebt niet klopt.
Normaal gingen de streams aan direct na die z.g. live uitzending.quote:Op maandag 18 december 2023 22:50 schreef freaky40 het volgende:
Even een aanvulling, het zou goed mogelijk kunnen zijn dat de streams een dag later aan gaan, of 's nachts na de start die op maandagavond dan wordt uitgezonden op 8 januari. Er staat dan voor de vorm 9 januari maar ik denk dat dit 8 januari is gewoon.
Hier suggereren ze 8 januari 2024quote:Op maandag 18 december 2023 10:09 schreef Glitsey het volgende:
Welke datum begonnen ze vorig jaar
8 januari ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |