Elk jaar in januari, en in januari is het ook nog 'winter'. Zover het nog winter is tegenwoordig.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:32 schreef BeriBeri het volgende:
Hoe kom je bij januari? Er staat in 2024, dat kan net zo goed in de winter zijn
Het wordt wel per jaar beter, alleen de deelnemers vorig seizoen waren minder dan het jaar er voor, de opdrachten waren wel beter.quote:
ITV's online streaming website = ITVX.quote:Op maandag 18 september 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
8 oktober begint Big Brother UK op ITV 2 en er zijn ook streams te zien. Wie gaat dit volgen en zijn de streams ook in Nederland te kijken? Misschien dat iemand hier in kan duiken hoe dit mogelijk is?
Misschien iets voor Videoland om dit uit te gaan zenden voor dat onze versie te zien is vanaf januari misschien?
En is dat ook voor Nederlanders toegankelijk of moet je daar een abonnement voor hebben net als voor Videoland bij ons?quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
ITV's online streaming website = ITVX.
Denk dat je premium moet hebben, en waarschijnlijk ook VPN.quote:Op dinsdag 19 september 2023 21:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En is dat ook voor Nederlanders toegankelijk of moet je daar een abonnement voor hebben net als voor Videoland bij ons?
Maar laten ze users toe die in het buitenland wonen. Hopelijk zijn er ergens gratis streams te bekijken. Als iemand backdoors heeft verneem ik dat graag.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat je premium moet hebben, en waarschijnlijk ook VPN.
https://www.itv.com/watch/user/signin
Account aanmaken op ITV Hub. Je moet wel een Engelse postcode invullen, maar dat is niet zo moeilijk. Gewoon een adres van een willekeurig hotel uit Londen gebruiken. Dan een goede VPN, degene die gratis zijn werken vaak niet. NordVPN is wel een goede. Je hebt altijd eerst een proefperiode. Dan wel betalen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar laten ze users toe die in het buitenland wonen. Hopelijk zijn er ergens gratis streams te bekijken. Als iemand backdoors heeft verneem ik dat graag.
Beter nog, dat Videoland het dagelijks uitzend en ook de streams aanbied. Dat zou top zijn. Maar dan wordt het een beetje druk met ook De Bondgenoten er nog eens bij.![]()
Als je moet gaan betalen begint het pas, want dan moet je adresgegevens gaan invullen en dan zien ze als nog dat je niet uit Engeland komt. Hoe heb jij dat opgelost dan?quote:Op maandag 25 september 2023 00:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Account aanmaken op ITV Hub. Je moet wel een Engelse postcode invullen, maar dat is niet zo moeilijk. Gewoon een adres van een willekeurig hotel uit Londen gebruiken. Dan een goede VPN, degene die gratis zijn werken vaak niet. NordVPN is wel een goede. Je hebt altijd eerst een proefperiode. Dan wel betalen.
Zo heb ik vaak ITV gekeken voor de Engelse soaps.
NordVPN moet je gaan betalen, daar heb je geen Engels adres voor nodig.quote:Op maandag 25 september 2023 01:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je moet gaan betalen begint het pas, want dan moet je adresgegevens gaan invullen en dan zien ze als nog dat je niet uit Engeland komt. Hoe heb jij dat opgelost dan?
Zonder publiek denken dat je geweldig bent.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 19:51 schreef freaky40 het volgende:
Ziet er wel geweldig uit in de UK hoor.
Uit een programma wat ik zag bleek dat deelnemers dachten dat ze noch heel populair waren waren.quote:
Dat zou helemaal freackshow worden. Maar fans kijken het midden in de nacht.quote:Op maandag 9 oktober 2023 01:45 schreef spapaars het volgende:
Dus geen 24/7 streams.
Next live event: Big Brother: Live Stream
Day 2
Tomorrow from 0:00 to 3:00
https://www.itv.com/watch?channel=fast18
https://www.itv.com/news/topic/big-brother
Belachelijk! Wij hebben hier gelukkig 24/7 streams.quote:Op maandag 9 oktober 2023 01:45 schreef spapaars het volgende:
Dus geen 24/7 streams.
Next live event: Big Brother: Live Stream
Day 2
Tomorrow from 0:00 to 3:00
https://www.itv.com/watch?channel=fast18
https://www.itv.com/news/topic/big-brother
Dit kunnen ze dan rechtstreeks aan de kandidaten geven als ze die compleet hebben, en niet op Instagram.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:44 schreef freaky40 het volgende:
Dat weet ik niet eigenlijk, volgens mij zijn dit alleen tips voor de audities die gegeven worden. Deze worden binnenkort gehouden meen ik.
Dat doen ze denk ik sneller met zo'n posting op insta dan iedereen persoonlijk te benaderen. En het is content om het weer even onder de aandacht te brengen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 07:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit kunnen ze dan rechtstreeks aan de kandidaten kunnen geven als ze die compleet hebben, en niet op Instagram.
Waar heb je dat gelezen? Meestal beginnen ze pas laat in november met de nieuwe schilderbeurt en de herinrichtingquote:Op zondag 24 september 2023 23:05 schreef freaky40 het volgende:
Ze schijnen het terrein wel flink aan het uitbreiden zijn/onder handen te gaan nemen las ik. Ben benieuwd.
Las al maanden terug dat het huis er half-gesloopt uitzag, dus waren er toen al mee bezig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:47 schreef Hunter het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Meestal beginnen ze pas laat in november met de nieuwe schilderbeurt en de herinrichting
Binnenkort maar weer eens langsrijden dan
Ik ben er even langs gereden. Eigenlijk was er niets veranderd vergeleken met vorig jaar. Dus zeker niet half gesloopt. Alleen de studiotent was weggehaald, en op de parkeerplaats was een extra ruimte afgebakend met een hek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Las al maanden terug dat het huis er half-gesloopt uitzag, dus waren er toen al mee bezig.
Wat moet veranderen is, dat ze niet de opdrachten voor tv bewaren.
Want al laten ze vaak niets zien, de uitslag krijg je wel mee op de streams.
Misschien nu daar die studiotent, door de vorige was het buitengedeelte best klein geworden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Daar komt dan nog wat wellicht, ze hebben nog even natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |