Ha, je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 december 2023 13:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als ik deze foto google, dan zie ik allemaal woonkamer plaatjes van BB 2023, inclusief deze , is dit dan niet van 2023
Van die veilingsite, maar het zijn dus oude plaatjesquote:Op woensdag 20 december 2023 13:44 schreef freaky40 het volgende:
Dit is inderdaad niet het nieuwe interieur dus ik weet niet van welke website deze plaatjes komen?
Ook dat is een oud filmpje van een paar maanden terugquote:Op woensdag 20 december 2023 13:51 schreef spapaars het volgende:
Geraldine heeft er zin in
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en%20bij%20Videoland.
Zou ook een beetje vroeg zijn want meestal vlak voor dat het live gaat komen er altijd filmpjes en foto's vrij van het nieuwe interieur van het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ook dat is een oud filmpje van een paar maanden terug
Jaaaaquote:Op woensdag 20 december 2023 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
Voorjaar is vroeg dit jaar
Hier heeft lovereality het over 15 januari
hey Benny, ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 20 december 2023 10:40 schreef Benny het volgende:
Eerlijk gezegd niet verwacht dat ze weer met een nieuw seizoen zouden komen
Wel met een bevestiging van de datum.quote:Op woensdag 20 december 2023 13:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ook dat is een oud filmpje van een paar maanden terug
En we weten eindelijk de start datum Maandag15 januariquote:
Bestaat 25 jaar dit jaar. Benieuwd wat ze ermee gaan doen of dat het weer net niet gaat zijn. Vorig jaar wel leuke spellen alleen slechte groep. Jaren ervoor leuke groepen en slechte spellen.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En we weten eindelijk de start datum Maandag15 januari
Mar de spellen mocht je amper zien op de streams, alles ging achter een SLquote:Op woensdag 20 december 2023 17:30 schreef bpi het volgende:
[..]
Bestaat 25 jaar dit jaar. Benieuwd wat ze ermee gaan doen of dat het weer net niet gaat zijn. Vorig jaar wel leuke spellen alleen slechte groep. Jaren ervoor leuke groepen en slechte spellen.
quote:Op woensdag 20 december 2023 18:26 schreef freaky40 het volgende:
Stille hoop maar we zitten er weer naast ben ik bang.
Moet je al meer bieden dan ¤460,00quote:Op woensdag 20 december 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Op BI Brother instagram kan je mee doen om een rondleiding te krijgen in het BB huis. Het huis is helemaal vernieuwd. Je kan mee doen door te bieden op Serious Request
https://3fm.veilet.com/it(...)efm9ZcnDmt4f6vPxKrXo
Er zijn er die het er voor over hebbenquote:Op woensdag 20 december 2023 19:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je al meer bieden dan ¤460,00
Je mag met max 3 personen even rondkijken.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er die het er voor over hebbenik ga nog niet al is het voor niets
Ja je kan bieden en mag dan iemand meenemenquote:Op woensdag 20 december 2023 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je mag met max 3 personen even rondkijken.
Maar dit is niet voor iedereenquote:Op woensdag 20 december 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je kan bieden en mag dan iemand meenemen
Dat is logisch vind ik, die mogen het pas zien als ze er in gaan neem ik aan.quote:Op woensdag 20 december 2023 19:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dit is niet voor iedereen
Mogelijke deelnemers aan Big Brother zijn uitgesloten en mogen dus niet bieden
Niet de ganse dag op de bank liggen misschien ?quote:Op woensdag 20 december 2023 19:10 schreef Hunter het volgende:
Nieuwe regels zeggen ze
Wat hebben de buitenlandse BB's voor regels die hier geïmplementeerd kunnen worden?
Nick Kraft was toen de ergste. Bankliggen, en zeuren in de DBK.quote:Op donderdag 21 december 2023 17:51 schreef Hunter het volgende:
In ieder geval moeten ze verbieden dat de bewoners voor elk wissewasje gaan zeuren in de DBK. Bij de eerste BB's was dat veel strenger.
Ik bedoel de BB's van de jaren 1999-2000quote:Op donderdag 21 december 2023 18:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nick Kraft was toen de ergste. Bankliggen, en zeuren in de DBK.
Heerlijk hè?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Heb er weer zin in. Ben sinds kort met vervroegd pensioen dus alle tijd om te kijken.
En veel duimpjes omhoog!quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:07 schreef TheRacingElf het volgende:
Ik pleit overigens voor de terugkeer van de feestjes na de liveshow inclusief drank
quote:
Helemaal mee eens, gewoon té braaf nu, het is tenslotte geen padvinderskamp.quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:07 schreef TheRacingElf het volgende:
Ik pleit overigens voor de terugkeer van de feestjes na de liveshow inclusief drank
Het zit wel op RTL natuurlijk, de deug/wokeness commerciële omroep van Nederland. Ik zie dat niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 22 december 2023 00:07 schreef TheRacingElf het volgende:
RTL is geen NPOquote:Op vrijdag 22 december 2023 10:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het zit wel op RTL natuurlijk, de deug/wokeness commerciële omroep van Nederland. Ik zie dat niet meer gebeuren.
De eerste BB in België (2000) was er bonk op. Naaktdansen op de tafels e.d. Maar die kregen dan ook genoeg alcohol te verteren.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik bedoel de BB's van de jaren 1999-2000
Dat het begin januari begon, waren ze er met Kerst al, nu verwacht ik dat het net na Nieuwjaar zal zijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:57 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd of de nieuwe lichting deelnemers op dit moment al weten of ze het huis in gaan, of dat dit veel later ze pas verteld wordt, begin januari of zo. Weet iemand hoe lang dat duurde bij andere deelnemers van voorgaande edities?
Ik denk zelf dat ze dit zo laat mogelijk aan ze bekend maken omdat het anders wellicht uitlekt aan juice-mediakanalen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |