Je zou kunnen vragen welke verzendbedrijven zij aan/uitgevinkt heeft staan, misschien heeft zij alleen verzenders die niet naar NL vervoeren aangevinkt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:47 schreef sigme het volgende:
Italië, en de andere wel succesvolle bundel van andere verkoopster was ook Italië.
Maar inderdaad zie ik bij een los artikel ook geen betaalknop!
Raarrrrrrrr
Nee, ook UPSquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:51 schreef hilliebillie het volgende:
Volgens mij kan vanuit Italië alleen mondial relay maar naar nl verzenden. Wellicht dat de verkoper deze uit heeft staan.
Ah, die zie ik er nooit tussen staan. Mondial relay altijd als enige optie vanuit Italië. Maar dat kan ook toeval zijnquote:
Volgende keer zo'n kledingstuk laten weken in water met natuurazijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:52 schreef hilliebillie het volgende:
Een paar dagen geleden een pakketje ontvangen met een vestje er in, maar nou hangt me hier toch een aparte geur in.
Helaas had ik er voor gekozen dit vestje uit te wassen gewoon met de rest van m’n kleding, maar toen stonk alles er naar.
Toen dacht ik, dan komt het vast goed als ik het nog eens uit was, maar helaas. Dus toen de kleding nog maar eens apart uit gewassen (met extra geurig wasmiddel die ik eigenlijk zelden gebruik). Daar is de geur nu uit. Nu het vestje nog maar een keer apart in de was, ook met dat extra geurige wasmiddel, maar dan een extra hoeveelheid). Als die geur er nog niet uit is gooi ik hem weg. (Dan op zoek naar iets anders, het was voor de carnavalsoutfit voor m’n man).
Maar man man man, wat kunnen sommigen aparte en sterke geuren in kleding hebben hangen.
(En ik vind het dan ook weer lullig om er iets van in de opmerkingen te zetten 😅)
Thnx, dat heb ik inderdaad ook gewoon in huis. Kan ik ook nog proberen als dit niet gewerkt heeftquote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgende keer zo'n kledingstuk laten weken in water met natuurazijn.
Of gewoon een wasbeurt met azijn, ook nog eens goed voor de wasmachine!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergerlijk inderdaad. Op zich best netjes als je even een bericht stuurt dat je het toch niet wil hebben, ofzo. Kleine moeite.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:02 schreef eponine het volgende:
Ik heb de laatste dagen telkens dat mensen bundels aanvragen, ik selecteer het pakketformaat en vervolgens geen reactie meer. Stuur ik na een dag of twee een berichtje: is er nog interesse? Het wordt gelezen, maar geen reactie… heel erg irritant!
Yep! Heb het ook de laatste week. Nieuwe trend ofzoquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:02 schreef eponine het volgende:
Ik heb de laatste dagen telkens dat mensen bundels aanvragen, ik selecteer het pakketformaat en vervolgens geen reactie meer. Stuur ik na een dag of twee een berichtje: is er nog interesse? Het wordt gelezen, maar geen reactie… heel erg irritant!
https://nos.nl/artikel/25(...)tingdienst-kijkt-meequote:Tweedehandsspullen verkopen via websites als Vinted, Markplaats of Bol: is dat een hobby, zijn dit bijverdiensten of gaat het om een volwaardig inkomen? Wie jaarlijks dertig items via deze digitale platforms verkoopt of voor meer dan 2000 euro verkoopt, kan vanaf nu in beeld komen bij de Belastingdienst.
Sinds vorig jaar zijn namelijk Europese regels van kracht, kortweg DAC7 geheten, die verkoopsites verplichten om deze verkoopgegevens door te geven aan de fiscus. Dat gebeurt woensdag voor het eerst, met de data over 2023.
Als je niet van plan bent de trui op te eten kan je ook schoonmaakazijn gebruiken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad geworden omdat ik die nog had staan. Helaas had ook dat niet het gewenste effect. Heb het daarna buiten gehangen en heb het denk ik 3 weken laten hangen (heb het toch pas met carnaval nodig). Daarna was de geur ze goed als weg. Nog een keer gewassen en daarbij wasverzachter gebruikt. En nu stinkt het gelukkig niet meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je niet van plan bent de trui op te eten kan je ook schoonmaakazijn gebruiken.
Dpd liep hier vorige week ook dagen achter, pas 2 dagen later bericht dat het verzonden was.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:26 schreef LeNeHe het volgende:
Nee, (nog) geen ervaring mee. Is dat een nieuwe optie of iets?
Mijn man heeft vanmorgen een pakketje voor me weggebracht naar het DPD punt maar ik zie geen melding verschijnen of een bevestiging dat het is afgegeven. Normaal gesproken krijg ik dat wel meteen. Hopelijk gaat het gewoon goed.
Is dat niet hetzelfde als Homerr maar dan een andere naam?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand ervaring met Vinted go? Iets besteld en gekozen voor een bekende aanbieder, pakket is nu verstuurd en te tracken via vinted go maar al sinds 27-01 gebeurt er helemaal niks![]()
Vinted go is de Franse tak van Homerr ja, vanaf/tot de grens is het Homerr en dan Vinted go en vice versaquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:11 schreef Elleska het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als Homerr maar dan een andere naam?
Ah ok nou het is totaal nieuw voor mij. Het enige dat ik weet is dat het pakketje al sinds 27-01 "with the driver" isquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vinted go is de Franse tak van Homerr ja, vanaf/tot de grens is het Homerr en dan Vinted go en vice versa
Ah nou dan hopen dat het hier ook zo gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dpd liep hier vorige week ook dagen achter, pas 2 dagen later bericht dat het verzonden was.
Ik ben blij dat ik vanaf komende week weer Homerr vlakbij heb, er zitten hier 2 pakketpunten letterlijk naast elkaar en samen hebben ze nu alle verzenddiensten.
Da’s wel frustrerendquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah ok nou het is totaal nieuw voor mij. Het enige dat ik weet is dat het pakketje al sinds 27-01 "with the driver" is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |