Je zou kunnen vragen welke verzendbedrijven zij aan/uitgevinkt heeft staan, misschien heeft zij alleen verzenders die niet naar NL vervoeren aangevinkt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:47 schreef sigme het volgende:
Italië, en de andere wel succesvolle bundel van andere verkoopster was ook Italië.
Maar inderdaad zie ik bij een los artikel ook geen betaalknop!
Raarrrrrrrr
Nee, ook UPSquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:51 schreef hilliebillie het volgende:
Volgens mij kan vanuit Italië alleen mondial relay maar naar nl verzenden. Wellicht dat de verkoper deze uit heeft staan.
Ah, die zie ik er nooit tussen staan. Mondial relay altijd als enige optie vanuit Italië. Maar dat kan ook toeval zijnquote:
Volgende keer zo'n kledingstuk laten weken in water met natuurazijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:52 schreef hilliebillie het volgende:
Een paar dagen geleden een pakketje ontvangen met een vestje er in, maar nou hangt me hier toch een aparte geur in.
Helaas had ik er voor gekozen dit vestje uit te wassen gewoon met de rest van m’n kleding, maar toen stonk alles er naar.
Toen dacht ik, dan komt het vast goed als ik het nog eens uit was, maar helaas. Dus toen de kleding nog maar eens apart uit gewassen (met extra geurig wasmiddel die ik eigenlijk zelden gebruik). Daar is de geur nu uit. Nu het vestje nog maar een keer apart in de was, ook met dat extra geurige wasmiddel, maar dan een extra hoeveelheid). Als die geur er nog niet uit is gooi ik hem weg. (Dan op zoek naar iets anders, het was voor de carnavalsoutfit voor m’n man).
Maar man man man, wat kunnen sommigen aparte en sterke geuren in kleding hebben hangen.
(En ik vind het dan ook weer lullig om er iets van in de opmerkingen te zetten 😅)
Thnx, dat heb ik inderdaad ook gewoon in huis. Kan ik ook nog proberen als dit niet gewerkt heeftquote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgende keer zo'n kledingstuk laten weken in water met natuurazijn.
Of gewoon een wasbeurt met azijn, ook nog eens goed voor de wasmachine!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergerlijk inderdaad. Op zich best netjes als je even een bericht stuurt dat je het toch niet wil hebben, ofzo. Kleine moeite.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:02 schreef eponine het volgende:
Ik heb de laatste dagen telkens dat mensen bundels aanvragen, ik selecteer het pakketformaat en vervolgens geen reactie meer. Stuur ik na een dag of twee een berichtje: is er nog interesse? Het wordt gelezen, maar geen reactie… heel erg irritant!
Yep! Heb het ook de laatste week. Nieuwe trend ofzoquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:02 schreef eponine het volgende:
Ik heb de laatste dagen telkens dat mensen bundels aanvragen, ik selecteer het pakketformaat en vervolgens geen reactie meer. Stuur ik na een dag of twee een berichtje: is er nog interesse? Het wordt gelezen, maar geen reactie… heel erg irritant!
https://nos.nl/artikel/25(...)tingdienst-kijkt-meequote:Tweedehandsspullen verkopen via websites als Vinted, Markplaats of Bol: is dat een hobby, zijn dit bijverdiensten of gaat het om een volwaardig inkomen? Wie jaarlijks dertig items via deze digitale platforms verkoopt of voor meer dan 2000 euro verkoopt, kan vanaf nu in beeld komen bij de Belastingdienst.
Sinds vorig jaar zijn namelijk Europese regels van kracht, kortweg DAC7 geheten, die verkoopsites verplichten om deze verkoopgegevens door te geven aan de fiscus. Dat gebeurt woensdag voor het eerst, met de data over 2023.
Als je niet van plan bent de trui op te eten kan je ook schoonmaakazijn gebruiken.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad geworden omdat ik die nog had staan. Helaas had ook dat niet het gewenste effect. Heb het daarna buiten gehangen en heb het denk ik 3 weken laten hangen (heb het toch pas met carnaval nodig). Daarna was de geur ze goed als weg. Nog een keer gewassen en daarbij wasverzachter gebruikt. En nu stinkt het gelukkig niet meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je niet van plan bent de trui op te eten kan je ook schoonmaakazijn gebruiken.
Dpd liep hier vorige week ook dagen achter, pas 2 dagen later bericht dat het verzonden was.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:26 schreef LeNeHe het volgende:
Nee, (nog) geen ervaring mee. Is dat een nieuwe optie of iets?
Mijn man heeft vanmorgen een pakketje voor me weggebracht naar het DPD punt maar ik zie geen melding verschijnen of een bevestiging dat het is afgegeven. Normaal gesproken krijg ik dat wel meteen. Hopelijk gaat het gewoon goed.
Is dat niet hetzelfde als Homerr maar dan een andere naam?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand ervaring met Vinted go? Iets besteld en gekozen voor een bekende aanbieder, pakket is nu verstuurd en te tracken via vinted go maar al sinds 27-01 gebeurt er helemaal niks![]()
Vinted go is de Franse tak van Homerr ja, vanaf/tot de grens is het Homerr en dan Vinted go en vice versaquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:11 schreef Elleska het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als Homerr maar dan een andere naam?
Ah ok nou het is totaal nieuw voor mij. Het enige dat ik weet is dat het pakketje al sinds 27-01 "with the driver" isquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vinted go is de Franse tak van Homerr ja, vanaf/tot de grens is het Homerr en dan Vinted go en vice versa
Ah nou dan hopen dat het hier ook zo gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dpd liep hier vorige week ook dagen achter, pas 2 dagen later bericht dat het verzonden was.
Ik ben blij dat ik vanaf komende week weer Homerr vlakbij heb, er zitten hier 2 pakketpunten letterlijk naast elkaar en samen hebben ze nu alle verzenddiensten.
Da’s wel frustrerendquote:Op woensdag 7 februari 2024 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah ok nou het is totaal nieuw voor mij. Het enige dat ik weet is dat het pakketje al sinds 27-01 "with the driver" is
Ik markeer heel vaak iets als favoriet omdat ik het niet kwijt wil raken maar nog twijfel (of nog even moet wachten op salarisquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:02 schreef Mubassie het volgende:
Valt me wel op dat bepaalde artikelen echt mega vaak als favoriet gemarkeerd worden (soms wel de helft van de views) maar dan toch niet verkocht worden. Weet iemand hoe dat zit?
Op MP is dat nl heel anders.
Kan iemand hierop reageren?quote:Op maandag 12 februari 2024 16:34 schreef Viesdik het volgende:
@:Morgane89 dank u
Kan je een advertentie op vinted nadat je iets hebt verkocht, opnieuw gebruiken?
Ik heb bijvoorbeeld 2 dingen van hetzelfde. Maar als je iets verkoopt is je advertentie weg.
Volgens mij kan dat dus niet.. zijn er slimme trucjes ?
Want ik vind het zonde van het geld om dan telkens opnieuw een booster te moeten kopen.
Waarschijnlijk krijg je geen reactie omdat niemand het antwoord weet.quote:
Waarom verkoop je dan geen duurdere kleren?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:24 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je geen reactie omdat niemand het antwoord weet.
Tenminste dat was in mijn geval de gedachte om niet te reageren. Want je hebt er zo weinig aan als je 30 keer een reactie krijgt dat ie het niet weet.
Ik gebruik zelf de boosters ook niet. Maar dat komt ook omdat ik vrij goedkope kleding verkoop en als ik dan ook nog moet betalen om het te verkopen dan vind ik het bijna de moeite niet meer. Als het niet verkocht wordt gaat het uiteindelijk gewoon naar de kringloop of zo
Ik ga daar iets op proberen te vinden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:48 schreef amaranta het volgende:
Nee, je kan niet een advertentie hergebruiken. De booster ben je dan dus ook kwijt.
Heel apart ja, de meest exclusieve Nikes komen daar voorbij..quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom verkoop je dan geen duurdere kleren?
Het valt mij op dat er dan veel meer belangstelling is. Vooral als je het ook nog nieuw is.
Ik zag laatst een dude die verkoopt allemaal Nikes van boven de 100 euro.
https://www.vinted.nl/member/72734020
hij noemt zichzelf kraantjepappie ofzo..
dan vraag ik mij gelijk af.. hoe kom je eraan
hij heeft goeie reviews, dus fake zal het niet zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:49 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Heel apart ja, de meest exclusieve Nikes komen daar voorbij..
Die 100K is dan de omzet. Geen winst. Desalniettemin een fijne business lijkt het.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:52 schreef Viesdik het volgende:
[..]
hij heeft goeie reviews, dus fake zal het niet zijn
en als je al 466 keer iets verkocht hebt van pak hem beet 200 euro..
tel maar uit je winst
200 * 466 = 100K
Omdat ik zelf geen hele dure kleding draag en als het eenmaal gedragen is, ook al is het zo goed als nieuw kun je er niet de nieuwprijs voor vragen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom verkoop je dan geen duurdere kleren?
Het valt mij op dat er dan veel meer belangstelling is. Vooral als je het ook nog nieuw is.
Ik zag laatst een dude die verkoopt allemaal Nikes van boven de 100 euro.
https://www.vinted.nl/member/72734020
hij noemt zichzelf kraantjepappie ofzo..
dan vraag ik mij gelijk af.. hoe kom je eraan
Ik draag zelf ook geen dure kleren. Soms draag ik helemaal geen klerenquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:13 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Omdat ik zelf geen hele dure kleding draag en als het eenmaal gedragen is, ook al is het zo goed als nieuw kun je er niet de nieuwprijs voor vragen.
En nieuwe kleding verkopen, tja dan schiet je er altijd bij in. Want je kunt het niet voor meer geld verkopen als dat je het gekocht hebt. Dus schiet je er altijd bij in.
Qua nieuwe kleding heb ik eigenlijk zelden een mis koop dat ik het nieuw weer moet verkopen. Aangezien ik het of in de winkel pas of terug stuur bij online aankoop.
Twee keer via vinted iets gekocht dat een keer kleiner uit viel en een keer groter uit viel dan geadverteerd. Tja, dat lukte me helaas ook niet om het voor de zelfde prijs weer te verkopen. Maar goed. Ook geen man overboord
Voor heel veel mensen wel blijkbaar.quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:54 schreef hilliebillie het volgende:
Bij mij is verkopen op vinted geen verdienmodel, maar verkopen van overbodige kleding die hier in het gezin niet meer gedragen wordt. Ieder z’n ding natuurlijk
En dan iets anders op te sturen? Dan kan de ander bij Vinted klagen dat ze het verkeerde product hebben ontvangen en krijg jij je geld niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ga daar iets op proberen te vinden.
Bijvoorbeeld door aan de koper te vragen of hij het bod op een andere advertentie wil doen.
nee handige, tuurlijk nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan iets anders op te sturen? Dan kan de ander bij Vinted klagen dat ze het verkeerde product hebben ontvangen en krijg jij je geld niet.
En als je dat een paar keer doet ben jij waarschijnlijk je account kwijt.
Dat is wat jij zegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |