Zou ik niet doen nee.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan markeer je het toch niet als favoriet?
Jeej wat aso. Ik heb 1 (vrij duur) item erop staan (zelf gekocht via Vinted maar past niet goed) en wordt aan de lopende band gemarkeerd als favoriet maar het komt niet in me op om daar iets mee te doen. Ik markeer zelf ook regelmatig dingen als favoriet. Meestal om het te onthouden voor als ik het later wil kopen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:04 schreef hilliebillie het volgende:
Gisteren een aantal items als favoriet gemarkeerd omdat ik aan het zoeken ben naar een carnavals outfit voor man en mezelf.
Krijg ik vandaag tijdens een dagje weg met de kinderen van een verkoper het bericht ‘interesse?’ En verder had ik nog wat afprijzingen gekregen voor wat items. Dus ik had tussendoor snel deze berichtjes bekeken met het idee er vanavond wat uitgebreider naar te kijken.
Krijg ik van de dame die me een bericht gestuurd had een reactie ‘wel gelezen, niet gereageerd, dus geen belangstelling neem ik aan. Kleine moeite om ff te reageren’.
Beetje jammer zo’n reactie vind ik dan. Maar goed, heb in ieder geval geen interesse meer in het item![]()
Alsof iedereen direct tijd heeft om te reageren. Maar goed..
Ik heb nu best wel wat als favoriet gemarkeerd staan zodat ik later kan beslissen wat het gaat worden of niet. Heb vooral van verschillende aanbieders een prijsverlaging gekregen vandaag. En dan van twee personen de vraag of ik interesse heb.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:16 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jeej wat aso. Ik heb 1 (vrij duur) item erop staan (zelf gekocht via Vinted maar past niet goed) en wordt aan de lopende band gemarkeerd als favoriet maar het komt niet in me op om daar iets mee te doen. Ik markeer zelf ook regelmatig dingen als favoriet. Meestal om het te onthouden voor als ik het later wil kopen.
Thnx, goeie tip. Zeker als het vaker gebeurd. Op zich wel prima als ze me een persoonlijke prijsverlaging aanbieden. Dat scheelt ooit toch welquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:04 schreef Fazz het volgende:
Bij de privacy instellingen kun je aangeven dat de verkoper geen bericht krijgt als je iets als favoriet toevoegd.
Werkt prima, je krijgt dan wel meldingen als iets in prijs wordt verlaagd maar ze kunnen je niet persoonlijk berichten sturen
Ik heb de afgelopen maanden mijn volledige garderobe vervangen. Ook veel items op favoriet gezet. Voor mij is het een soort voorselectie. Een kwart van mijn favorieten heb ik daadwerkelijk gekoht.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb artikelen met 15-20 x genoteerd als favoriet, maar niemand wil het kopen? Heb ik dan de prijzen te hoog?
Ja. Ze kan zeggen dat het ontvangen product stuk is o.i.d.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:19 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg nu een verzoek binnen van iemand die 2 slechte recensies heeft van 1 ster, verder geen recensies. Dit gaat om dingen die niet verkocht zouden zijn. Kan ik als verkoper ook risico lopen met zo iemand?
Ik heb inderdaad gezegd het niet te vertrouwenquote:Op donderdag 23 november 2023 07:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. Ze kan zeggen dat het ontvangen product stuk is o.i.d.
Of moeilijk doen over de staat van het product.
Ik zou het niet doen.
Luxemburg? Ik heb dit andersom gehad. Een Luxemburgse kon niks van me kopen, ze had het al vaker gehad. Na wat Googlen bleek dit aan de land/koerier combi te liggen ofzo. Weet het niet meer precies, maar die mevrouw kon iig niks van Nederlanders kopen. Misschien werkt het andersom ook zo.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:16 schreef sigme het volgende:
Ik heb problemen bij 1 verkoper met het kopen van een bundel; ze heeft wel het pakketformaat aangegeven maar ik krijg geen knop om te betalen (of om een bod te doen). Niet in de browser en niet in de Vinted-app.
Twee keer een bundel geprobeerd bij haar, beide gaan fout. Bij een andere verkoopster in diezelfde periode ging wel gewoon goed.
Ik verkoop nooit, dus ik weet niet wat je als verkoper moet doen bij een bundel. Moeten er meer stappen gezet worden dan alleen een pakketformaat kiezen?
Zie je wel een knop om andere artikelen van haar te kopen? Want ik gok op idd een Luxemburgprobleemquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:16 schreef sigme het volgende:
Ik heb problemen bij 1 verkoper met het kopen van een bundel; ze heeft wel het pakketformaat aangegeven maar ik krijg geen knop om te betalen (of om een bod te doen). Niet in de browser en niet in de Vinted-app.
Twee keer een bundel geprobeerd bij haar, beide gaan fout. Bij een andere verkoopster in diezelfde periode ging wel gewoon goed.
Ik verkoop nooit, dus ik weet niet wat je als verkoper moet doen bij een bundel. Moeten er meer stappen gezet worden dan alleen een pakketformaat kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |