abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 november 2023 @ 15:18:06 #126
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211294010
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Dan markeer je het toch niet als favoriet?
Zou ik niet doen nee.
Maar ik markeer heel veel dingen als favoriet en ik koop ze nooit.
pi_211294095
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 15:16 schreef amaranta het volgende:

[..]
Of het is lelijk.
:D
  dinsdag 14 november 2023 @ 20:05:52 #128
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_211296946
Ik had een broek gekocht. Maat 33/34 staat ook op het label, maar de broek is wel 15 cm korter dan normale 34-lengte. |:)

Meteen bij ontvangst aangeven dat het niet goed was en dat de verkoper dit wel had moeten vertellen. De verkoper reageerde begripvol en zegt min of meer dat het zijn fout was. Hij zegt dat hij daarna per ongeluk op de verkeerde knop heeft geklikt, waardoor ik nu de verzendkosten moet betalen.

Ik heb support gevraagd bij Vinted, maar ze zeggen dat dit niet terug te draaien is. Dan moet ik buiten Vinted om het geld terugvragen.

Iemand tips?

Ps.Het gaat maar om enkele euro's verzendkosten en de broek was ook maar 10 euro, dus het is verder niet heel spannend. Wel leuke case om ff te kijken hoe dit gaat.
heitieh
pi_211297509
Geen idee hoe dit in z’n werk gaat, maar kan de verkoper zijn keuze niet meer ongedaan maken en een andere keuze maken? Of dat jij aangeeft niet akkoord te gaan met de oplossing?

Waarschijnlijk niet als vinted zegt dat het buiten hun om maar geregeld moet worden, maar wel bijzonder eigenlijk.
pi_211297670
Gisteren een aantal items als favoriet gemarkeerd omdat ik aan het zoeken ben naar een carnavals outfit voor man en mezelf.

Krijg ik vandaag tijdens een dagje weg met de kinderen van een verkoper het bericht ‘interesse?’ En verder had ik nog wat afprijzingen gekregen voor wat items. Dus ik had tussendoor snel deze berichtjes bekeken met het idee er vanavond wat uitgebreider naar te kijken.
Krijg ik van de dame die me een bericht gestuurd had een reactie ‘wel gelezen, niet gereageerd, dus geen belangstelling neem ik aan. Kleine moeite om ff te reageren’.

Beetje jammer zo’n reactie vind ik dan. Maar goed, heb in ieder geval geen interesse meer in het item :D

Alsof iedereen direct tijd heeft om te reageren. Maar goed..
  dinsdag 14 november 2023 @ 21:06:00 #131
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_211297685
Ik heb de verkoper nu net gevraagd of hij het ongedaan kan maken. Zal wel niet, anders had het Vinted team dat waarschijnlijk wel gezegd.

Ik kan het artikel behouden en het proberen te verkopen op Vinted. Zie ik niet echt zitten eigenlijk.
heitieh
  dinsdag 14 november 2023 @ 22:16:06 #132
338319 ZarB
Piña colada
pi_211298409
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 21:04 schreef hilliebillie het volgende:
Gisteren een aantal items als favoriet gemarkeerd omdat ik aan het zoeken ben naar een carnavals outfit voor man en mezelf.

Krijg ik vandaag tijdens een dagje weg met de kinderen van een verkoper het bericht ‘interesse?’ En verder had ik nog wat afprijzingen gekregen voor wat items. Dus ik had tussendoor snel deze berichtjes bekeken met het idee er vanavond wat uitgebreider naar te kijken.
Krijg ik van de dame die me een bericht gestuurd had een reactie ‘wel gelezen, niet gereageerd, dus geen belangstelling neem ik aan. Kleine moeite om ff te reageren’.

Beetje jammer zo’n reactie vind ik dan. Maar goed, heb in ieder geval geen interesse meer in het item :D

Alsof iedereen direct tijd heeft om te reageren. Maar goed..
Jeej wat aso. Ik heb 1 (vrij duur) item erop staan (zelf gekocht via Vinted maar past niet goed) en wordt aan de lopende band gemarkeerd als favoriet maar het komt niet in me op om daar iets mee te doen. Ik markeer zelf ook regelmatig dingen als favoriet. Meestal om het te onthouden voor als ik het later wil kopen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_211298724
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 22:16 schreef ZarB het volgende:

[..]
Jeej wat aso. Ik heb 1 (vrij duur) item erop staan (zelf gekocht via Vinted maar past niet goed) en wordt aan de lopende band gemarkeerd als favoriet maar het komt niet in me op om daar iets mee te doen. Ik markeer zelf ook regelmatig dingen als favoriet. Meestal om het te onthouden voor als ik het later wil kopen.
Ik heb nu best wel wat als favoriet gemarkeerd staan zodat ik later kan beslissen wat het gaat worden of niet. Heb vooral van verschillende aanbieders een prijsverlaging gekregen vandaag. En dan van twee personen de vraag of ik interesse heb.
pi_211298965
Bij de privacy instellingen kun je aangeven dat de verkoper geen bericht krijgt als je iets als favoriet toevoegd.

Werkt prima, je krijgt dan wel meldingen als iets in prijs wordt verlaagd maar ze kunnen je niet persoonlijk berichten sturen :)
pi_211299246
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2023 23:04 schreef Fazz het volgende:
Bij de privacy instellingen kun je aangeven dat de verkoper geen bericht krijgt als je iets als favoriet toevoegd.

Werkt prima, je krijgt dan wel meldingen als iets in prijs wordt verlaagd maar ze kunnen je niet persoonlijk berichten sturen :)
Thnx, goeie tip. Zeker als het vaker gebeurd. Op zich wel prima als ze me een persoonlijke prijsverlaging aanbieden. Dat scheelt ooit toch wel
pi_211300101
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb artikelen met 15-20 x genoteerd als favoriet, maar niemand wil het kopen? Heb ik dan de prijzen te hoog?
Ik heb de afgelopen maanden mijn volledige garderobe vervangen. Ook veel items op favoriet gezet. Voor mij is het een soort voorselectie. Een kwart van mijn favorieten heb ik daadwerkelijk gekoht.
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 23:19:15 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211391748
Ik krijg nu een verzoek binnen van iemand die 2 slechte recensies heeft van 1 ster, verder geen recensies. Dit gaat om dingen die niet verkocht zouden zijn. Kan ik als verkoper ook risico lopen met zo iemand?
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator / Colorchick donderdag 23 november 2023 @ 07:37:52 #138
382129 crew  Donna
pi_211393983
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 23:19 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg nu een verzoek binnen van iemand die 2 slechte recensies heeft van 1 ster, verder geen recensies. Dit gaat om dingen die niet verkocht zouden zijn. Kan ik als verkoper ook risico lopen met zo iemand?
Ja. Ze kan zeggen dat het ontvangen product stuk is o.i.d.
Of moeilijk doen over de staat van het product.

Ik zou het niet doen.
  Moderator donderdag 23 november 2023 @ 09:45:23 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211395157
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 07:37 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja. Ze kan zeggen dat het ontvangen product stuk is o.i.d.
Of moeilijk doen over de staat van het product.

Ik zou het niet doen.
Ik heb inderdaad gezegd het niet te vertrouwen :)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_211605600
Ik hev iemand een nette, simpele vraag gestuurd, maar krijg geen anrwoord. Echt heel irtitant, vooral omdat hetgeen zij aanbied het beste eruit ziet tov andere aanbieders.
  zaterdag 23 december 2023 @ 21:18:41 #141
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_211721031
Weer 2 truien binnen. Een Diesel en een Chasin. Beide Nieuw zonder prijskaartje. Lijkt allebei weer prima ^O^
heitieh
  Redactie Frontpage maandag 25 december 2023 @ 23:58:04 #142
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_211751670
Voor mijn vrouw een Desigual-trui/jurkje cadeau gedaan voor kerst, nieuw met prijskaartje à 89 euro. Gekocht voor 20 euro, ze is er blij mee
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_211754514
Ik heb inmiddels ook een groot deel van mijn garderobe 'vernieuwd' via Vinted. Er gaat bijna geen dag voorbij zonder dat een tweedehands item onderdeel is van m'n outfit ^O^

Zou wel willen dat je ook op lengtemaat kon selecteren bij broeken, dat scheelt een hoop gezoek }:|
pi_211755615
Ik vul bij broeken altijd in de zoekbalk de maat in die ik nodig heb bijvoorbeeld 28 30. Dan filtert hij het meeste er wel uit als de mensen het er bij gezet hebben tenminste.

Al komt het ook wel eens voor dat er dan een broek tussen staat met maat 30 28. Maar dat is een iets minder voorkomende maat, dus zit er maar zelden tussen.

Waar ik normaal m’n kleding maat selecteer op M zet ik bij broeken de selectie op S en M omdat met die maat sommigen de broek ook bij maat S aanbieden

Maar als dat gewoon te selecteren was, was dat nog makkelijker inderdaad. Sommigen zetten het er ook niet bij, alleen op een foto, of zelfs helemaal niet. Dat is wel lastig
pi_211755642
Ik heb problemen bij 1 verkoper met het kopen van een bundel; ze heeft wel het pakketformaat aangegeven maar ik krijg geen knop om te betalen (of om een bod te doen). Niet in de browser en niet in de Vinted-app.
Twee keer een bundel geprobeerd bij haar, beide gaan fout. Bij een andere verkoopster in diezelfde periode ging wel gewoon goed.

Ik verkoop nooit, dus ik weet niet wat je als verkoper moet doen bij een bundel. Moeten er meer stappen gezet worden dan alleen een pakketformaat kiezen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211755788
Nee, ik heb best vaak een bundel verkocht, maar het is alleen een pakketformaat selecteren en dan kan de koper hem kopen.

Mocht het niet lukken kun je de verkoper vragen om even een apart item voor je aan te maken met die betreffende artikelen er in en met de totaalprijs van die artikelen. Dan zou je hem op die manier kunnen kopen. Voor de verkoper een klein beetje extra werk maar ik neem aan dat ze graag wil verkopen. Scheelt voor haar ook weer als het in een bundel verkocht wordt
  Moderator / Colorchick dinsdag 26 december 2023 @ 10:34:33 #147
382129 crew  Donna
pi_211755908
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 december 2023 10:16 schreef sigme het volgende:
Ik heb problemen bij 1 verkoper met het kopen van een bundel; ze heeft wel het pakketformaat aangegeven maar ik krijg geen knop om te betalen (of om een bod te doen). Niet in de browser en niet in de Vinted-app.
Twee keer een bundel geprobeerd bij haar, beide gaan fout. Bij een andere verkoopster in diezelfde periode ging wel gewoon goed.

Ik verkoop nooit, dus ik weet niet wat je als verkoper moet doen bij een bundel. Moeten er meer stappen gezet worden dan alleen een pakketformaat kiezen?
Luxemburg? Ik heb dit andersom gehad. Een Luxemburgse kon niks van me kopen, ze had het al vaker gehad. Na wat Googlen bleek dit aan de land/koerier combi te liggen ofzo. Weet het niet meer precies, maar die mevrouw kon iig niks van Nederlanders kopen. Misschien werkt het andersom ook zo.
pi_211756066
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 december 2023 10:16 schreef sigme het volgende:

Zie je wel een knop om andere artikelen van haar te kopen? Want ik gok op idd een Luxemburgprobleem
pi_211756096
Italië, en de andere wel succesvolle bundel van andere verkoopster was ook Italië.
Maar inderdaad zie ik bij een los artikel ook geen betaalknop!
Raarrrrrrrr
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Colorchick dinsdag 26 december 2023 @ 10:50:14 #150
382129 crew  Donna
pi_211756120
Met Italië heb ik het ook gelezen idd, zelfs als de koerier ook in NL zit. Geen idee hoe dat kan. :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')