Wie is er dood?quote:
Ik maak me meer zorgen over dat Max moet proberen wagen #44 veilig voorbij te komen, die heeft schijnbaar nogal moeite met z'n auto te besturenquote:
Bandenstapeltje gok ik.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:01 schreef Doevelaer het volgende:
Nu al zin in hoe Perez het vandaag gaat verklooien!
5.quote:
Vooral benieuwd hoe Ferrari het dit keer weer voor zichzelf weten te verkloten qua strategiequote:Op zondag 30 juli 2023 15:01 schreef Doevelaer het volgende:
Nu al zin in hoe Perez het vandaag gaat verklooien!
Vorig jaar vloog #44 op Spaquote:Op zondag 30 juli 2023 15:01 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over dat Max moet proberen wagen #44 veilig voorbij te komen, die heeft schijnbaar nogal moeite met z'n auto te besturen
Jij hebt afgelopen 3 jaar niet gekeken?quote:
Ja, weet ikquote:
Gras is groenquote:Op zondag 30 juli 2023 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral benieuwd hoe Ferrari het dit keer weer voor zichzelf weten te verkloten qua strategie
Hij vraagt POLE, niet P1quote:Op zondag 30 juli 2023 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij hebt afgelopen 3 jaar niet gekeken?
Ik kijk vandaag voor het eerst.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij hebt afgelopen 3 jaar niet gekeken?
Nopequote:
Hey Sallyquote:Op zondag 30 juli 2023 15:03 schreef Sally het volgende:
heyy... @:Dotteke hier...?![]()
geen idee dat jij F1 fan bent?
Die is voor de regen thuisquote:Op zondag 30 juli 2023 15:05 schreef LTVDK het volgende:
Max al op 4, nog 2 rondjes en hij is er voorbij
Team says Carry On for Now.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:06 schreef Jane het volgende:
Ferrari gaat lekker door met een kapotte auto.
Jipquote:Op zondag 30 juli 2023 15:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wachten op DRS en daarna d'r op en d'r over.
quote:Op zondag 30 juli 2023 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja je auto is kapot maar rij lekker door!
Ja, erg jammer.quote:
dankzij hem was PIA toch kapot?quote:
Ja daarom ookquote:Op zondag 30 juli 2023 15:08 schreef Sally het volgende:
[..]
dankzij hem was PIA toch kapot?
ging zo snel
quote:Op zondag 30 juli 2023 15:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja idd, houdt gewoon totaal geen rekening met m'n manager
dan vond ik het minder "Zonde" voor Sai....quote:
Dit ja, dit is gewoon een foutje en jammer dat ie ook de muur raakte, anders kan ie nog wel door denk ik.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
Echt zonde voor Piastri die zelf de drukte opzocht
Jij bent Piastri-fangirlquote:Op zondag 30 juli 2023 15:09 schreef Sally het volgende:
[..]
dan vond ik het minder "Zonde" voor Sai....![]()
*eerdere post terugneemt....
Ik ben het hier nadrukkelijk mee oneensquote:
oh nee.quote:
quote:
* Sally is 0 fangirlquote:
Piastri had gewoon moeten inhouden, Sainz zat er nog voor.quote:
dat wordt vast een uitgebreide evaluatie.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Piastri had gewoon moeten inhouden, Sainz zat er nog voor.
Ja wat Norris aan het doen is weet ik ook niet.quote:
Gisteren nogquote:
ha-ha.quote:
Sainz duikt een gat in om Hamilton in te halen, daar waar Piastri er al zat. Dus Sainz maakt het drie dik, niet Piastri.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Piastri had gewoon moeten inhouden, Sainz zat er nog voor.
Net zoals ieder ander doet over de boardradio.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hamilton weer zaniken over tracklimits van anderen
Is zijn goed recht als hij dat ziet.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hamilton weer zaniken over tracklimits van anderen
goed voor mn F1--managerquote:
ik loop wat achterquote:
Ja vastquote:Op zondag 30 juli 2023 15:14 schreef Refragmental het volgende:
Hamlap weer meer bezig met anderen dan met zichzelf.
Je kijkt niet op de Belg?quote:
Sainz zat ervoor, meer doet hier niet terzake.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Sainz duikt een gat in om Hamilton in te halen, daar waar Piastri er al zat. Dus Sainz maakt het drie dik, niet Piastri.
Dan mag je er nog wel wat van vinden.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net zoals ieder ander doet over de boardradio.
Maarja, Lewis eh
Die is laatste tijd druk bezig met hoe andere rijden.quote:
Google tvquote:
Stukje ducttapequote:Op zondag 30 juli 2023 15:16 schreef Tijn het volgende:
Ik begrijp niet dat ze Sainz niet gelijk naar binnen hebben geroepen na de eerste lap en geprobeerd hebben dat gat aan de zijkant dicht te plakken. Je gaat toch niet de hele race met deze schade rijden?
Dat doet ie tegen een gage, om het verval van z'n contractwaarde op te vangen.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die is laatste tijd druk bezig met hoe andere rijden.
Ferrari genius.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:16 schreef Tijn het volgende:
Ik begrijp niet dat ze Sainz niet gelijk naar binnen hebben geroepen na de eerste lap en geprobeerd hebben dat gat aan de zijkant dicht te plakken. Je gaat toch niet de hele race met deze schade rijden?
Dit is echt kansloos zo. Beter gewoon parkeren.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:16 schreef Tijn het volgende:
Ik was voor de eerste keer ooit all-in op 1 team.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb wel McLaren en Norris, maar Albon en Ferrari daarbij.
Ja hoor.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan mag je er nog wel wat van vinden.
Die gaat m straks ook parkeren.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Sainz die terug valt is niet leuk voor mijn manager
consequenyquote:Op zondag 30 juli 2023 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar doe het dan consequeny bij iedereen. Max doet dit net zo goed.
Zo vreemd is het toch niet om even te melden dat je voorganger er elke ronde buiten gaat. Dat zou iedereen doen.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:15 schreef schommelstoel het volgende:
Je zou bijna denken dat Ham meer op zichzelf moet letten.
Ik heb het op het laatste moment toch niet gedaan, goddank.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik was voor de eerste keer ooit all-in op 1 team.
Eens en nooit meer.
Zeker wel. Je moet namelijk ook ruimte laten. En safe and controlled inhalen. En met blokkerende banden was dat niet het geval. Dus dubbel fout van Sainzquote:Op zondag 30 juli 2023 15:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sainz zat ervoor, meer doet hier niet terzake.
Het gaat ook niet om bandenvoordeel op dat moment, maar om die hele trein voorbij te kunnen rijden terwijl ze achter Sainz vast zitten.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroeger heeft ook geen zin, dan is het voordeel nihil qua banden.
eh... welke dan...?quote:Op zondag 30 juli 2023 15:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik was voor de eerste keer ooit all-in op 1 team.
Eens en nooit meer.
Je laatste 5 posts gaan over het gigantisch onrecht dat hamlappie hier wordt aangedaan... dus ja, triggeredquote:
Geen ducttape.quote:
Het is dat Albon een beetje gaat scoren en Leclerc nog goed rijdt, maar dit gaat je ook niet veel punten opleveren zo.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het op het laatste moment toch niet gedaan, goddank.
Dan kijk je niet goed.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je laatste 5 posts gaan over het gigantisch onrecht dat hamlappie hier wordt aangedaan... dus ja, triggered
Werkt hier primaquote:Op zondag 30 juli 2023 15:19 schreef Tekaschi het volgende:
Viaplay weer aan het hikken en nu opeens alles in het Zweeds inclusief commentaar en geen mogelijkheid tot aanpassen
Gewoon veel teveel vleugel, anticiperend op regen.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Norris heeft de McLaren spec van Bahrein weer uit de garage gehaald?
quote:Op zondag 30 juli 2023 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar doe het dan consequeny bij iedereen. Max doet dit net zo goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Grote achtervleugel met veel downforce. Goed in de regen, minder goed op het rechte stuk als het droog is.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Norris heeft de McLaren spec van Bahrein weer uit de garage gehaald?
Gewoon op de Belg kijken.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:19 schreef Tekaschi het volgende:
Viaplay weer aan het hikken en nu opeens alles in het Zweeds inclusief commentaar en geen mogelijkheid tot aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |