SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedemorgen Melting.quote:Op maandag 31 juli 2023 05:09 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen deze morgen.
Nieuwe week, nieuwe kansen.
De tuin sproeien kunnen we alvast afvinken voor vandaag.quote:Op maandag 31 juli 2023 05:09 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen deze morgen.
Nieuwe week, nieuwe kansen.
Naar wie?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:46 schreef Fogel het volgende:
Ik ga naar een Metteson en Susanne Sundfør concert vanavondzin in!
Vaker naar DJ11 luisterenquote:
Topavondjequote:Op maandag 31 juli 2023 14:46 schreef Fogel het volgende:
Ik ga naar een Metteson en Susanne Sundfør concert vanavondzin in!
Goedemorgen Melting.quote:
Wat een ellendequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 06:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Ik ben wakker geworden vanwege een stroomstoring. De stroomstoring zelf is aan me voorbij gegaan, maar toen de stroom er weer was, was er buiten iets heel irritants aan het piepen. Zelfs nadat ik het raam had dichtgedaan hoorde ik het nog. En ik moest de wekkerradio natuurlijk weer helemaal opnieuw zetten. Ik heb dat ding al 15 jaar of zo, maar loop daar nog steeds mee te klooien.
Hoe laat was dat dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 06:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Ik ben wakker geworden vanwege een stroomstoring. De stroomstoring zelf is aan me voorbij gegaan, maar toen de stroom er weer was, was er buiten iets heel irritants aan het piepen. Zelfs nadat ik het raam had dichtgedaan hoorde ik het nog. En ik moest de wekkerradio natuurlijk weer helemaal opnieuw zetten. Ik heb dat ding al 15 jaar of zo, maar loop daar nog steeds mee te klooien.
Ik werd rond 03.00 wakker en de stroomstoring was rond 02.30quote:
Dat is een vervelend tijdstip.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik werd rond 03.00 wakker en de stroomstoring was rond 02.30
Goed om te horen.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Ik ga vanavond naar Me First & The Gimme Gimmes.
En een beetje genoten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Ik ga vanavond naar Me First & The Gimme Gimmes.
quote:
Ik ga net richting bed. Net de film Waterboys gezien, was leuker dan op voorhand gedachtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Het is (te) stil hier qua uitzendingen.
Daarom gaat de stream nu aan...
Beter maar niet goed.quote:
Achja, komt wel weer.quote:
Heb je niet even vakantie om je gedachten wat te kunnen verzetten?quote:
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Tja, die had ik ook echt niet geweten. Het nummer heb ik wel eens eerder gehoord.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:01 schreef Melting het volgende:
De eerste krijgen jullie uiteraard weer cadeau.![]()
[ afbeelding ]
Eind deze maand vertrekken we naar Thailand voor twee weken, met de bedoeling dat dat helpt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je niet even vakantie om je gedachten wat te kunnen verzetten?
Mooi vooruitzicht.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eind deze maand vertrekken we naar Thailand voor twee weken, met de bedoeling dat dat helpt.
Ik had ook niet verwacht dat je die zou weten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, die had ik ook echt niet geweten. Het nummer heb ik wel eens eerder gehoord.
Fijne avond alvast.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Helaas moet ik zo weer weg om te oefenen, maar ik wens jullie een fijne avond.
Misschien draai ik morgenavond; ik laat het nog weten.
Dat was voorstel nr 2.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat was voorstel nr 2.
Vriendin zit te raden overigens, niet ik
Ze zit bosbessen schoon te plukken met de JBL voor haar.quote:
Oei.... geen idee of ik er een Noorse band tussen heb zitten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze zit bosbessen schoon te plukken met de JBL voor haar.
Ze vraagt zit af of er ook wat Noors tussen zit vandaag?
Komen we in de loop van de show wel achterquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... geen idee of ik er een Noorse band tussen heb zitten.
Jehavo's?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
Was er even tussenuit. Er werd aangebeld.
Oeh.... klinkt goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
Nee, de kaasboer. Die komt normaal altijd op vrijdagmiddag, maar hij ging een lang weekend weg, dus kwam hij nu maar alvast.
Lekkere mosterdkaas gekocht.
Ja, wel een dure grap hoor. Maar ik vind het wel lekker.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Oeh.... klinkt goed.
Dat die bij jullie aan de deur komt.... wat een service.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:20 schreef livelink het volgende:
Jefferson Airplane - Nothing's gonna stop us now
Ja, kaas bij de kaasboer is sowieso niet goedkoop.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wel een dure grap hoor. Maar ik vind het wel lekker.
Ik ben niet goed in bands waar andere bands uit voortkomen.quote:
Dat kan ik me in dit geval helemaal voorstellen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in bands waar andere bands uit voortkomen.
Ik zou er wel voor rijden hoor, voor goedkope kaas.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, kaas bij de kaasboer is sowieso niet goedkoop.
Soms haal ik wel eens een stukje peperkaas.
Jaren geleden had ik een kaasboer en die matste me elke week.
Nam ik ooit 1,5 kilo kaas mee, kostte me dan ¤ 5,00 of zo.
En dat terwijl hij Feyenoord supporter was en ik voor Ajax.
We spreken elkaar nog zo'n 2 keer per jaar, en dan krijg ik nog steeds een bult kaas, voor weinig, maar ik moet er nu wel 30 kilometer voor rijden. Hij heeft een andere standplaats.
Zou zo'n 40 kilometer zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor rijden hoor, voor goedkope kaas.
Hier halen we stukken kaas bij de Vomar als er een goede aanbieding is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor rijden hoor, voor goedkope kaas.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:30 schreef Symphonic het volgende:
Hier kan ik geen chocola van maken
Zit er geen goede kaasboer bij jullie in de buurt?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier halen we stukken kaas bij de Vomar als er een goede aanbieding is.
Heerlijk extra belegen pittige kaas.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Gerry en the Pacemakers never walk alone
In onze woonplaats nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit er geen goede kaasboer bij jullie in de buurt?
Uitstervend ras?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In onze woonplaats niet![]()
In Schagen inmiddels ook al niet meer
Voorlopige boeking is 7 nachten hier:quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi vooruitzicht.
Veel plezier alvast.
In het winkelcentrum hier wel, maar ik heb nog nooit kaas bij een kaasboer gekocht, altijd van de supermarkt. Vroeger thuis haalden we altijd kaas (en melk, karnemelk en boter) bij een kaasboerderijquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In onze woonplaats niet![]()
In Schagen inmiddels ook al niet meer
Die eerste vind ik leuker qua uitstraling, de tweede geweldig qua uitzicht en luxe, zo te zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voorlopige boeking is 7 nachten hier:
https://www.centarahotels(...)um-deluxe-ocean-view
en 5 nachten hier: https://lebua.com/suites/tower-club-suite-river-view/
Maar overweeg om die eerste te vervangen met deze https://www.marriott.com/(...)s/#roomPoolCode=ekng
Er is gewoon teveel keuze daar
Ik zou die eerste zo op het eerste gezicht ook vervangen voor die laatste.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voorlopige boeking is 7 nachten hier:
https://www.centarahotels(...)um-deluxe-ocean-view
en 5 nachten hier: https://lebua.com/suites/tower-club-suite-river-view/
Maar overweeg om die eerste te vervangen met deze https://www.marriott.com/(...)s/#roomPoolCode=ekng
Er is gewoon teveel keuze daar
Proberen jullie nooit eens wat anders wat kaas betreft dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In het winkelcentrum hier wel, maar ik heb nog nooit kaas bij een kaasboer gekocht, altijd van de supermarkt. Vroeger thuis haalden we altijd kaas (en melk, karnemelk en boter) bij een kaasboerderij
We hebben ruim gesorteerde supermarkten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Proberen jullie nooit eens wat anders wat kaas betreft dan?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Die eerste vind ik leuker qua uitstraling, de tweede geweldig qua uitzicht en luxe, zo te zien.
Zoals ik al zei is er teveel keuze en het lijkt allemaal goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou die eerste zo op het eerste gezicht ook vervangen voor die laatste.
Al zien ze er allebei fantastisch uit.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik al zei is er teveel keuze en het lijkt allemaal goed.
Dat hotel in Bangkok is inderdaad luxe, dress code en alles, maar da's OK. Een balkon op etage 53-58 heb ik veel zin inin dat hotel zitten 5 restaurants, waarvan 1 met een Michelinster en en met twee.
De suite van de film Hangover 2 zit ook in dat hotel kwam ik achter, maar ik denk dat ik een tijger op mijn kamer maar achterwege laat.
Ik eet op brood alleen jonge kaas, voorgesneden in plakken want ik kan de kaasschaaf niet hanteren, Symph eet wel andere kaas. Alleen onze Italiaanse ricotta salata komt van de kaasboer in Haarlem vlakbij Symph’s werkquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Proberen jullie nooit eens wat anders wat kaas betreft dan?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik al zei is er teveel keuze en het lijkt allemaal goed.
Dat hotel in Bangkok is inderdaad luxe, dress code en alles, maar da's OK. Een balkon op etage 53-58 heb ik veel zin inin dat hotel zitten 5 restaurants, waarvan 1 met een Michelinster en en met twee.
De suite van de film Hangover 2 zit ook in dat hotel kwam ik achter, maar ik denk dat ik een tijger op mijn kamer maar achterwege laat.
Ik vind een paar blokjes kaas bij mijn biertje op zaterdag avond wel lekker.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik eet op brood alleen jonge kaas, voorgesneden in plakken want ik kan de kaasschaaf niet hanteren, Symph eet wel andere kaas. Alleen onze Italiaanse ricotta salata komt van de kaasboer in Haarlem vlakbij Symph’s werk
Bijna juistquote:
Ja, ik bedacht het me later ook. Maar editten zou toch geen zin hebben gehad.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht het me later ook. Maar editten zou toch geen zin hebben gehad.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:50 schreef livelink het volgende:
En mijn man ook met mij, maar dat had wellicht meer met het uiterlijk van de dames te maken.
Zelfs dat kon me niet overhalenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:50 schreef livelink het volgende:
En mijn man ook met mij, maar dat had wellicht meer met het uiterlijk van de dames te maken.
Lang niet gehoord in ieder geval.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:02 schreef livelink het volgende:
Ik geef hem aan jou, Symph. Ook om DDM te pesten.
Tina doet het toch niet slecht, vind ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:06 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit eigenlijk van Robert Palmer
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:10 schreef livelink het volgende:
Een medley van American Legends of zo.
David Rayquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:10 schreef livelink het volgende:
Een medley van American Legends of zo.
In dit geval letterlijk alarm jaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:15 schreef Melting het volgende:
Ging je ESF alarm weer af, livelink?
Nou, en hoe. En bij alleen het lezen van de naam Maribelle ging hij nogmaals af.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:15 schreef Melting het volgende:
Ging je ESF alarm weer af, livelink?
Ja, vandaar de verwarring bij mij.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, en hoe. En bij alleen het lezen van de naam Maribelle ging hij nogmaals af.
I'm crying is wel toepasselijk, ja.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
I'm crying is wel toepasselijk, ja.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
I'm crying is wel toepasselijk, ja.
Dat is weer eens wat anders dan zingen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Via Wikipedia vernomen dat Bernadette jaren geleden in Canada een pannenkoekenrestaurant heeft geopend, wordt volgens mij nu door de 2e generatie gerund als ik dat zo bekijk op Facebook
Zo te zien had ze dus toch talent.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Via Wikipedia vernomen dat Bernadette jaren geleden in Canada een pannenkoekenrestaurant heeft geopend, wordt volgens mij nu door de 2e generatie gerund als ik dat zo bekijk op Facebook
Pannenkoeken zijn ook lichter verteerbaarquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan zingen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn ook lichter verteerbaar
Even opgezocht, grote meneer.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:40 schreef livelink het volgende:
Jimmy Cliff - Treat the youths right
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even opgezocht, grote meneer.
Heeft Les Miserables en Miss Saigon geschreven
Morgenavond ben ik er niet, mocht je gaan draaien.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Helaas moet ik zo weer weg om te oefenen, maar ik wens jullie een fijne avond.
Misschien draai ik morgenavond; ik laat het nog weten.
Daar had ik Colin Bluntstone niet uit herkend.quote:
Heb jij de serie Mens durf te leven ooit gezien?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En de Alouette heb ik ook nog mooie herinneringen aan
Nee volgens mij nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij de serie Mens durf te leven ooit gezien?
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 05:46 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Melting.
Goh, wat heb ik slecht geslapen. Vanaf 02.00 wakker gelegen en toen pas om 04.30 weer in slaap gevallen, waarna de wekker natuurlijk om 05.30 ging.
Echt, dit begint me op te breken hoor. En het helpt niet dat het echt druk is op het werk met veel stress omdat iedereen op vakantie is.
Tja, het weekend blijkt te kort te zijn daarvoor, helaas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 06:57 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is niet goed nee.
Kun je de komende dagen niet wat extra gaan slapen?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, het weekend blijkt te kort te zijn daarvoor, helaas.
Klote vakantieperiode ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:09 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Toch hoop ik dat je ook aan jezelf denkt.
Pas alsjeblieft goed op jezelfquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, het weekend blijkt te kort te zijn daarvoor, helaas.
Voor dat laatste is er een oplossing...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Om zes uur gewekt door iemand die met een aanhanger door de straat denderde. Daarna besloot er een haan te gaan kraaien
Lekker. Eerst nog dat beest zien te vangen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor dat laatste is er een oplossing...
https://smaakmenutie.nl/ajam-rica-rica/
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:50 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen (nog net). Ben al wakker vanaf 08.00 hoor, maar zit nu pas voor het eerst achter de pc.
Ja, het huis zag er niet uit. Ben nog niet klaar hoor, maar voor nu wel even.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zo druk bezig geweest al?
Ja, dat zijn denk ik gewoon de spelletjes die ze graag spelen. Twijfel zaaien, hopen dat mensen erin trappen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:47 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter is verhuisd 1 maand geleden en ze had haar borg nog niet terug van haar vorige kamer. Dus ze had vandaag een berichtje gestuurd daarover. Kreeg ze antwoord dat ze de maand juni niet had betaald en dat ze de borg dus niet terugkreeg, want dat het verrekend werd.
Ik betaalde haar huur voor haar (en zij betaalde het aan mij terug, maar het is wel zo veilig dat ik er in ieder geval voor zorg dat de huur elke maand braaf betaald wordt), dus ik keek het na en zag dat de maand juni gewoon betaald was.
Dus zij appt alvast terug dat het wel betaald was en dat we hen zo het bewijs zouden sturen. Kreeg ze echt direct de reactie dat ze inderdaad zagen dat het betaald was en dat ze de borg gaan terugsturen.
Ik vermoed dat ze het gewoon proberen in de hoop dat ze iemand treffen die niet de moeite gaat nemen om het te controleren en gewoon aangeeft dat het goed is dat de borg op zo'n manier verrekend wordt.
Bij de kamer hiervoor kostte het ons ook al moeite om de borg terug te krijgen. Stelletje boeven, die huisbazen.
Precies. Waarschijnlijk wachten ze sowieso ook met de borg terugstorten totdat je er om vraagt. De eerste huisbaas die ze had stond echt bekend als 1 van de foute huisjemelkers in Utrecht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn denk ik gewoon de spelletjes die ze graag spelen. Twijfel zaaien, hopen dat mensen erin trappen.
Het wifinetwerk hier lijkt het te blokkeren als ik met de automagische instellingen verbind.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je internetverbinding werkt in elk geval wel
Vooraf-track: iets eerder dan 18:26 uur.quote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: DJ11 - Reap What You Sow
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik moet zo eerst nog eten, dus het zal wel iets later worden dat ik inlog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooraf-track: iets eerder dan 18:26 uur.
Prima hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst nog eten, dus het zal wel iets later worden dat ik inlog.
Ik weet wanneer ik moet binnenkomenquote:
Prima nummer hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:52 schreef DJ11 het volgende:
Nieuwe muziek uit het Verenigd Koninkrijk:Fatherson - Piece Of Mind
Goede reden om dit liedje weer eens te horen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:57 schreef DJ11 het volgende:
Ik las dat augustus de oogstmaand is en dat het woord augustus ook van 'oogst' afstamtVandaar de showtitel en dit liedje.
Wees welkomquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister al vanaf de warming up, maar zwaai ook maar eens
Goedenavond Raf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister al vanaf de warming up, maar zwaai ook maar eens
Ik vind het een lekker nummer. Waarom vindt Symph het niks?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Niet goedgekeurd door Symph, wel door mij. Heerlijk liedje![]()
Josh Island - Patio Blues
Iets met autotune. Ik heb nog eens aandachtig geluisterd, maar het valt mij niet op (cq. stoort mij niet)quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker nummer. Waarom vindt Symph het niks?
En dank je wel voor Doctor Doctor
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht dat ik dit nummer al eens had gedraaid. Dat is niet het geval. Het staat wél in mijn New Music-playlists op Spotify. Nu dankzij Fogel op Radio 49:Susanne Sundfør - Alyosha
Dit is mooi zeg!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht dat ik dit nummer al eens had gedraaid. Dat is niet het geval. Het staat wél in mijn New Music-playlists op Spotify. Nu dankzij Fogel op Radio 49:Susanne Sundfør - Alyosha
Geweldige stem. Ik ben zelf wel iets meer fan van de wat meer elektronische nummers. Maar deze is ook mooi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor de mensen die zeiden ‘wie is dat?’ bij Susanne, nou, dit is ze. Dit nummer zag ik maandag live, was fantastisch
Het viel mij ook niet op.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Iets met autotune. Ik heb nog eens aandachtig geluisterd, maar het valt mij niet op (cq. stoort mij niet)
Ze heeft veel tofs met Røyksoppquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geweldige stem. Ik ben zelf wel iets meer fan van de wat meer elektronische nummers. Maar deze is ook mooi.
Wow, wat een mooie stem zeg. Ik kan me voorstellen dat dit live ook heel mooi is, ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor de mensen die zeiden ‘wie is dat?’ bij Susanne, nou, dit is ze. Dit nummer zag ik maandag live, was fantastisch
Je moet dan zeker White Foxes eens luisteren. Delirious is ook erg goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Wow, wat een mooie stem zeg. Ik kan me voorstellen dat dit live ook heel mooi is, ja.
Was ook een hele mooie setting bij ‘Erkebispegården’, middeleeuwse gebouwen en met de kathedraal Nidarosdomen op de achtergrond.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Wow, wat een mooie stem zeg. Ik kan me voorstellen dat dit live ook heel mooi is, ja.
Dat klinkt inderdaad bijzonder. Zeker als het wat begint te schemeren ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was ook een hele mooie setting bij ‘Erkebispegården’, middeleeuwse gebouwen en met de kathedraal Nidarosdomen op de achtergrond.
Mee eensquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je moet dan zeker White Foxes eens luisteren. Delirious is ook erg goed.
Bij deze gepromoveerdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:49 schreef DJ11 het volgende:
De Duitse band JEREMIAS levert regelmatig goede nummers af. Hun nieuwste single is geen uitzondering en zou best nog eens naar de reguliere uitzending kunnen promoveren, komende weken...JEREMIAS - Egoist
Ik ga binnenkort nog eens een D-show doen. En ik heb ook nog een ander land op de rol staan...quote:
Zijn er zoveel bekende nummer die uit Mozambique komen dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort nog eens een D-show doen. En ik heb ook nog een ander land op de rol staan...
Worden vanzelf bekend…quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn er zoveel bekende nummer die uit Mozambique komen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |