SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedemorgen Melting.quote:Op maandag 31 juli 2023 05:09 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen deze morgen.
Nieuwe week, nieuwe kansen.
De tuin sproeien kunnen we alvast afvinken voor vandaag.quote:Op maandag 31 juli 2023 05:09 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen deze morgen.
Nieuwe week, nieuwe kansen.
Naar wie?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:46 schreef Fogel het volgende:
Ik ga naar een Metteson en Susanne Sundfør concert vanavondzin in!
Vaker naar DJ11 luisterenquote:
Topavondjequote:Op maandag 31 juli 2023 14:46 schreef Fogel het volgende:
Ik ga naar een Metteson en Susanne Sundfør concert vanavondzin in!
Goedemorgen Melting.quote:
Wat een ellendequote:Op dinsdag 1 augustus 2023 06:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Ik ben wakker geworden vanwege een stroomstoring. De stroomstoring zelf is aan me voorbij gegaan, maar toen de stroom er weer was, was er buiten iets heel irritants aan het piepen. Zelfs nadat ik het raam had dichtgedaan hoorde ik het nog. En ik moest de wekkerradio natuurlijk weer helemaal opnieuw zetten. Ik heb dat ding al 15 jaar of zo, maar loop daar nog steeds mee te klooien.
Hoe laat was dat dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 06:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Ik ben wakker geworden vanwege een stroomstoring. De stroomstoring zelf is aan me voorbij gegaan, maar toen de stroom er weer was, was er buiten iets heel irritants aan het piepen. Zelfs nadat ik het raam had dichtgedaan hoorde ik het nog. En ik moest de wekkerradio natuurlijk weer helemaal opnieuw zetten. Ik heb dat ding al 15 jaar of zo, maar loop daar nog steeds mee te klooien.
Ik werd rond 03.00 wakker en de stroomstoring was rond 02.30quote:
Dat is een vervelend tijdstip.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik werd rond 03.00 wakker en de stroomstoring was rond 02.30
Goed om te horen.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Ik ga vanavond naar Me First & The Gimme Gimmes.
En een beetje genoten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Ik ga vanavond naar Me First & The Gimme Gimmes.
quote:
Ik ga net richting bed. Net de film Waterboys gezien, was leuker dan op voorhand gedachtquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Het is (te) stil hier qua uitzendingen.
Daarom gaat de stream nu aan...
Beter maar niet goed.quote:
Achja, komt wel weer.quote:
Heb je niet even vakantie om je gedachten wat te kunnen verzetten?quote:
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Tja, die had ik ook echt niet geweten. Het nummer heb ik wel eens eerder gehoord.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:01 schreef Melting het volgende:
De eerste krijgen jullie uiteraard weer cadeau.![]()
[ afbeelding ]
Eind deze maand vertrekken we naar Thailand voor twee weken, met de bedoeling dat dat helpt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je niet even vakantie om je gedachten wat te kunnen verzetten?
Mooi vooruitzicht.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eind deze maand vertrekken we naar Thailand voor twee weken, met de bedoeling dat dat helpt.
Ik had ook niet verwacht dat je die zou weten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, die had ik ook echt niet geweten. Het nummer heb ik wel eens eerder gehoord.
Fijne avond alvast.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:09 schreef DJ11 het volgende:
Helaas moet ik zo weer weg om te oefenen, maar ik wens jullie een fijne avond.
Misschien draai ik morgenavond; ik laat het nog weten.
Dat was voorstel nr 2.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat was voorstel nr 2.
Vriendin zit te raden overigens, niet ik
Ze zit bosbessen schoon te plukken met de JBL voor haar.quote:
Oei.... geen idee of ik er een Noorse band tussen heb zitten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze zit bosbessen schoon te plukken met de JBL voor haar.
Ze vraagt zit af of er ook wat Noors tussen zit vandaag?
Komen we in de loop van de show wel achterquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... geen idee of ik er een Noorse band tussen heb zitten.
Jehavo's?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
Was er even tussenuit. Er werd aangebeld.
Oeh.... klinkt goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
Nee, de kaasboer. Die komt normaal altijd op vrijdagmiddag, maar hij ging een lang weekend weg, dus kwam hij nu maar alvast.
Lekkere mosterdkaas gekocht.
Ja, wel een dure grap hoor. Maar ik vind het wel lekker.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Oeh.... klinkt goed.
Dat die bij jullie aan de deur komt.... wat een service.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:20 schreef livelink het volgende:
Jefferson Airplane - Nothing's gonna stop us now
Ja, kaas bij de kaasboer is sowieso niet goedkoop.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wel een dure grap hoor. Maar ik vind het wel lekker.
Ik ben niet goed in bands waar andere bands uit voortkomen.quote:
Dat kan ik me in dit geval helemaal voorstellen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in bands waar andere bands uit voortkomen.
Ik zou er wel voor rijden hoor, voor goedkope kaas.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, kaas bij de kaasboer is sowieso niet goedkoop.
Soms haal ik wel eens een stukje peperkaas.
Jaren geleden had ik een kaasboer en die matste me elke week.
Nam ik ooit 1,5 kilo kaas mee, kostte me dan ¤ 5,00 of zo.
En dat terwijl hij Feyenoord supporter was en ik voor Ajax.
We spreken elkaar nog zo'n 2 keer per jaar, en dan krijg ik nog steeds een bult kaas, voor weinig, maar ik moet er nu wel 30 kilometer voor rijden. Hij heeft een andere standplaats.
Zou zo'n 40 kilometer zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor rijden hoor, voor goedkope kaas.
Hier halen we stukken kaas bij de Vomar als er een goede aanbieding is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor rijden hoor, voor goedkope kaas.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:30 schreef Symphonic het volgende:
Hier kan ik geen chocola van maken
Zit er geen goede kaasboer bij jullie in de buurt?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier halen we stukken kaas bij de Vomar als er een goede aanbieding is.
Heerlijk extra belegen pittige kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |