Ja, het is een beetje verneukeratief als je hits niet bepaald in je genre vallen.quote:
Datzelfde geldt een beetje voor Triggerfinger met die cover die ze opeens bekend maakte in Nederland. Daar werden ook wat mensen verrast dat het niet allemaal dit was:quote:Op maandag 17 juli 2023 08:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje verneukeratief als je hits niet bepaald in je genre vallen.
Hele volksstammen zijn naar Extreme-concerten gelokt met het idee dat dat een avondje met smaakvolle ballads zou zijn, om er vervolgens achter te komen dat de bandnaam niet voor niets was.
quote:Op zondag 16 juli 2023 23:37 schreef realnice11 het volgende:
Hoi Rick Astley kennen wij vaak van zijn ene wereld hit, Maar daarmee ga je vaak voorbij aan een heeeeeel euvre?
De beste man heeft deze albums gemaakt,
Whenever You Need Somebody (1987)
Hold Me in Your Arms (1988)
Free (1991)
Body & Soul (1993)
Keep It Turned On (2001)
Portrait (2005)
50 (2016)
Beautiful Life (2018)
Dus ongeveer 8 x 14 liedjes = 112 liedjes!
Maar ok dan heb je ook nog de best of cds, de tour dvds, de verzamelboxen, een tshirts en de posters en ook ws ook de boeken?
Stel hij zou zich tot vrouw om hebben laten bouwen?
Owwww sorry, net doen alsof je niet spoort * dat probeerde ik na te bootsen ) is een bepaalde humor vorm, maar ok je hebt dan ook mensen die pissig worden omdat het precies lijkt op iemand die steeds loopt te zeiken, Ja excuus.quote:Op maandag 17 juli 2023 11:08 schreef MadMaster het volgende:
Wat heeft het oeuvre van Rick Astley te maken met een eventueel mogelijk ander geslacht van hem en jouw seksuele voorkeuren?
Ik ben niet pissig, maar wel verbaast.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:10 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Owwww sorry, net doen alsof je niet spoort * dat probeerde ik na te bootsen ) is een bepaalde humor vorm, maar ok je hebt dan ook mensen die pissig worden omdat het precies lijkt op iemand die steeds loopt te zeiken, Ja excuus.
Of Centerfold van J. Geils band!quote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
Dat is vaak zo met hitjes, vaak zijn dat ook niet de beste nummers, The Dandy Warhols bijvoorbeeld heeft vele betere nummers gemaakt dan Bohemian Like You
Daar was het publiek het niet mee eens tijdens een paar concerten waar ik van ze geweest ben. Verschillende mensen stonden met open mond te kijken of dit de band was waarvoor ze een kaartje gekocht hadden...quote:Op maandag 17 juli 2023 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
Dat is vaak zo met hitjes, vaak zijn dat ook niet de beste nummers, The Dandy Warhols bijvoorbeeld heeft vele betere nummers gemaakt dan Bohemian Like You
Vreemd, je gaat toch niet naar een concert als je alleen dat ene hitje kentquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:00 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar was het publiek het niet mee eens tijdens een paar concerten waar ik van ze geweest ben. Verschillende mensen stonden met open mond te kijken of dit de band was waarvoor ze een kaartje gekocht hadden...
Dat zou je verwachten...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vreemd, je gaat toch niet naar een concert als je alleen dat ene hitje kent
quote:
Eén van die tipnoteringen, uit 1991, is dit liedje:quote:Op maandag 17 juli 2023 03:58 schreef belsen het volgende:
Ik zat gisteren een filmpje te kijken over The Rembrandts, dat dat schijnbaar een upcoming bandje was, dat eigenlijk al bang waren dat die Friends theme alleen maar een vloek voor hun carrière zou zijn...
Schijnbaar hadden ze in Nederland ook al twee tipnoteringen voor ze hun hit hadden met I'll be there for you. In totaal hebben ze zes albums. Twee voor en vier na.
Jahoor, ten tijde van Waysted years van Iron Maiden stonden er ook allemaal bakvisjes in het publiek.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vreemd, je gaat toch niet naar een concert als je alleen dat ene hitje kent
Ja dat klopt wel helaasquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:56 schreef Managarm het volgende:
[..]
Jahoor, ten tijde van Waysted years van Iron Maiden stonden er ook allemaal bakvisjes in het publiek.
Of wat dacht je van het Nothing Else Matters van Metaliica? Ik draaide in een jeugdcentrum en er kwam meisje vragen of ik straks Metallica kon draaien. Ik zie: nee. Waarom niet vroeg ze? Omdat Metallica al opstaat, Hit The Lights kwam vrolijk de speakers uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |