Er zitten hier in de buurt drie Nettoramas en ze hebben allemaal mandjes. Ook 5 jaar geleden al.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:16 schreef Magica het volgende:
Nettorama![]()
Boni is erg maar nettorama nog een tandje erger.
En ze hebben niet eens mandjes, dat is zo kut(weet niet of dat nog steeds is is zeker 5 jaar geleden dat ik er was)
Ketens die je minder in de randstad ziet, een Spar bijvoorbeeld zie je nu wel wat meer door de cityspars en doordat ze bij tankstations zitten maar was veel meer te zien richting oosten en zuiden bv, Deen en Vomar ook veel minder hier.quote:
Je had het over het Zuiden. Dus Brabant / Limburg. Welke keten buiten de 6 die ik noemde zijn hier dan regulier in het straatbeeld, dus dan heb ik het niet over her en der een vestiging in een tankstationnetje.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Ketens die je minder in de randstad ziet, een Spar bijvoorbeeld zie je nu wel wat meer door de cityspars en doordat ze bij tankstations zitten maar was veel meer te zien richting oosten en zuiden bv, Deen en Vomar ook veel minder hier.
Een Dirk heeft gewoon 125 filialen, niets vergeleken met een Jumbo of AH natuurlijk maar zeker geen grut
quote:Op zondag 30 juli 2023 00:16 schreef Magica het volgende:
Boni is erg maar nettorama nog een tandje erger.
En ze hebben niet eens mandjes, dat is zo kut(weet niet of dat nog steeds is is zeker 5 jaar geleden dat ik er was)
--> MAND!quote:Op zondag 30 juli 2023 09:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Er zitten hier in de buurt drie Nettoramas en ze hebben allemaal mandjes.
Oh in Den Bosch was da niequote:Op zondag 30 juli 2023 09:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Er zitten hier in de buurt drie Nettoramas en ze hebben allemaal mandjes. Ook 5 jaar geleden al.
Ik bedoelde gewoon buiten de randstad, niet specifiek brabant / limburg, verwarrend idd omdat ik het zuiden noemde.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je had het over het Zuiden. Dus Brabant / Limburg. Welke keten buiten de 6 die ik noemde zijn hier dan regulier in het straatbeeld, dus dan heb ik het niet over her en der een vestiging in een tankstationnetje.
Noord Holland, zuid holland en flevoland.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:37 schreef Document1 het volgende:
Vomar? Wtf is dat? Zeker een winkeltje ergens in Limburg.
Dekamarktquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Dirk van de Broek
Spar
Hoogvliet
MCD
Ekoplaza
Vomar
En dat is wat ik even uit het hoofd weet. Valt wel mee dus
Dat had ik met de Boni en Nettorama.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:37 schreef Document1 het volgende:
Deze man weet.quote:
Dat is geen Nettorama, maar een Nettomarkt.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Deze man weet.![]()
Volgens mij hangt er nog steeds een Nettorama-bord toen ik voor het laatst door de Maastunnel moest.
Ik dacht dat het hetzelfde was als het verschil tussen de AH en AH XLquote:Op zondag 30 juli 2023 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is geen Nettorama, maar een Nettomarkt.
Ik geloof dat dat de enige Nettomarkt van Nederland is.
Wel een bazensupermarkt, maar dus geen Nettorama
Het is een unieke formule geloof ik. De winkel is best groot en sinds het verbouwd is ook erg mooi van binnen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hetzelfde was als het verschil tussen de AH en AH XL![]()
Ben er nooit binnen geweest
AH XL is pauper vergeleken met de Jumbo foodmarkt in Leidsche Rijn.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hetzelfde was als het verschil tussen de AH en AH XL![]()
Ben er nooit binnen geweest
Interesting. Google geeft aan dat het “Coop Nettomarkt” heet, maar ik zie niks van de oranje Coop-branding erin terug. Ik ben altijd een paar keer per jaar terug op Zuid, voor de gein eens een keertje daar binnen kijken.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is een unieke formule geloof ik. De winkel is best groot en sinds het verbouwd is ook erg mooi van binnen.
Geen idee van wie de winkel is en of het ergens bij hoort, maar in elk geval niet Nettorama.
Sinds ik naast een Kaufland woon kunnen die Nederlandse “hypermarkets” mij gestolen worden.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:07 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
AH XL is pauper vergeleken met de Jumbo foodmarkt in Leidsche Rijn.
Nettorama klinkt wel echt budget idd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:41 schreef Lothiriel het volgende:
Boni klinkt toch net wat beter dan Nettorama
Qua prijs zeker. Scheelt dubbeltjes met de AH voor hetzelfde product. Nettorama is top.quote:
Vomar is in Noord-Holland populair. Net als Poiesz in Friesland en de rest van het noorden, of Jan Lindens in Limburg.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:37 schreef Document1 het volgende:
Sowieso krijg ik enorme jeuk van bedrijven met "discount", "knaller" of "stunter" in de naam. Dan denk ik direct aan van die overdekte rommelmarkten zoals inderdaad die Big Bazaarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:26 schreef Kriegel het volgende:
Ik had dus echt nog nooit van Nettorama gehoord.
[ afbeelding ]
Jezus dat lijkt de Big Bazaar wel ofzo.Wat is dit voor pauper shit?
In Duitsland is dan ook alles beter.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Interesting. Google geeft aan dat het “Coop Nettomarkt” heet, maar ik zie niks van de oranje Coop-branding erin terug. Ik ben altijd een paar keer per jaar terug op Zuid, voor de gein eens een keertje daar binnen kijken.
[..]
Sinds ik naast een Kaufland woon kunnen die Nederlandse “hypermarkets” mij gestolen worden.AH XL en Jumbo Foodmarkt stellen niks voor.
Geef mij maar liever de normale AH of Jumbo, dat zijn de beste en weet alles precies te vinden.
Zodra we een hypermarkt van Carrefour of Kaufland in Nederland hebben, dan zou ik er speciaal voor naar toe rijden.
Jan Linders, zit die er nog?quote:Op zondag 30 juli 2023 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je had het over het Zuiden. Dus Brabant / Limburg. Welke keten buiten de 6 die ik noemde zijn hier dan regulier in het straatbeeld, dus dan heb ik het niet over her en der een vestiging in een tankstationnetje.
Ja nu nog wel, maar dat worden dus grotendeels allemaal Appies… (2024).quote:Op maandag 31 juli 2023 07:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jan Linders, zit die er nog?
Dat is wel de enige vrees ik.
Ja, dan heb je hier dus nog maar zes supers over. In ZO-Brabant en Limburg zitten alleen de grote 3, de twee bekende prijsvechters en soms een verdwaalde Nettorama voor mijn gevoel.quote:Op maandag 31 juli 2023 07:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja nu nog wel, maar dat worden dus grotendeels allemaal Appies… (2024).
Coop is Plus geworden schat. Dirk kennen wij hier niet. Dus we hebben nog de keuze uit 6.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dan heb je hier dus nog maar zes supers over. In ZO-Brabant en Limburg zitten alleen de grote 3, de twee bekende prijsvechters en soms een verdwaalde Nettorama voor mijn gevoel.
Misschien nog af en toe de Dirk of Coop. Hoogvliet, Poiesz en Deka zitten niet in dit gebied.
Oja, die zijn ook gefuseerd. Die zitten hier niet, dus alweer vergeten. Dirk zit wel in Den Bosch volgens mij, maar verder niet.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Coop is Plus geworden schat. Dirk kennen wij hier niet. Dus we hebben nog de keuze uit 6.
Dirk is er ook nog.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
En zo houden we nog maar een supermarkt of 6 over.
Lidl
Aldi
Plus
Jumbo
Appie
Nettorama
En de rest van het grut kopen ze binnenkort toch wel op. De keuze is reuze. NOT.
We hebben wel sinds kort een Hoogvliet in DBO. Nog niet geweest omdat ik er steeds niet aan denk als ik boodschappen gaan doen, en de Nettorama op loopafstand zit.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, die zijn ook gefuseerd. Die zitten hier niet, dus alweer vergeten. Dirk zit wel in Den Bosch volgens mij, maar verder niet.
Oh nee, Maps zegt mij dat die weg zijn. Alleen nog in Breda dus, maar goed dat is al de andere kant van Nederland.
Bestaat dat ook nog?quote:Op maandag 31 juli 2023 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 10-15 jaar is alles in handen van de grote vijf of Spar.
Dat hadden we net bepaald in dit topic ja...quote:
Vreselijke winkelquote:Op maandag 31 juli 2023 14:02 schreef Mug02385 het volgende:
[..]
In Polen kwam ik jaren geleden de spar best vaak tegen
Ik kom er zelden, maar op vakantie zat m'n hotel vlakbij een Kaufland.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:15 schreef Erasmus het volgende:
Sinds ik naast een Kaufland woon kunnen die Nederlandse "hypermarkets" mij gestolen worden.AH XL en Jumbo Foodmarkt stellen niks voor.
De Spar op Schiermonnikoog zal ongetwijfeld de duurste winkel van NL zijnquote:
Ja! dat zal bestquote:Op maandag 31 juli 2023 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Spar op Schiermonnikoog zal ongetwijfeld de duurste winkel van NL zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |