Alle Spar’s die ik van vroeger kende zijn allemaal uit het straatbeeld verdwenen…quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vergeet de Spar niet, in aantal winkels wereldwijd de grootste Nederlandse keten
Daar geloof ik niets van.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vergeet de Spar niet, in aantal winkels wereldwijd de grootste Nederlandse keten
Er zijn 13.500 Spar-winkels in de wereld. Dat zijn er aardig wat.quote:
Na overname van een kwart van de Deen-winkels is Vomar nu groter dan Nettorama + Boni samen. Dus denk dat dat wel goed komt.quote:
Ah okay. Vooruit.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn 13.500 Spar-winkels in de wereld. Dat zijn er aardig wat.
Dirk van de Broekquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
En zo houden we nog maar een supermarkt of 6 over.
Lidl
Aldi
Plus
Jumbo
Appie
Nettorama
En de rest van het grut kopen ze binnenkort toch wel op. De keuze is reuze. NOT.
Stel je niet aan, het is gewoon een supermarkt. En nog een goedkope ook.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:26 schreef Kriegel het volgende:
Ik had dus echt nog nooit van Nettorama gehoord.
[ afbeelding ]
Jezus dat lijkt de Big Bazaar wel ofzo.Wat is dit voor pauper shit?
Ja, dat zie ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:30 schreef Interloper het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is gewoon een supermarkt. En nog een goedkope ook.
NettoDramaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:39 schreef Viv het volgende:
Ik had niet gedacht dat de Nettorama überhaupt nog bestond, ik associeer dat echt met de jaren '80-'90 of zo.
Is dat de Duitse vlag?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:26 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben hier binnen de gemeente:quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Dirk van de Broek
Spar
Hoogvliet
MCD
Ekoplaza
Vomar
En dat is wat ik even uit het hoofd weet. Valt wel mee dus
ik was toevallig vorige week in een nettoramaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:26 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is allemaal grut wat je noemt en geen enkele van de 6 die je noemt heeft hier een plaats in het straatbeeld…quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Dirk van de Broek
Spar
Hoogvliet
MCD
Ekoplaza
Vomar
En dat is wat ik even uit het hoofd weet. Valt wel mee dus
Ik zie ze ook alleen maar als tankstationshops.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay. Vooruit.
In NL hebben ze er ook nog altijd dik boven de 400. Meer dan ik had verwacht.
Heel mooi.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Na overname van een kwart van de Deen-winkels is Vomar nu groter dan Nettorama + Boni samen. Dus denk dat dat wel goed komt.
Nettorama is gewoon opgezet als een ouderwetse saaie supermarkt uit de jaren 90. Met dito prijzen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:54 schreef haan29 het volgende:
Die winkels heb je hier gelukkig niet. Ik ben er nooit geweest maar vind het echt kutwinkels
Grut? Dirk van den Broek en Hoogvliet zijn gewoon redelijk grote ketens. Dat ze niet bij jou zitten wil niet zeggen dat ze dan klein zijn. In de randstad zitten er gewoon veel Dirks bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 juli 2023 07:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is allemaal grut wat je noemt en geen enkele van de 6 die je noemt heeft hier een plaats in het straatbeeld…
Ja welke dan?quote:Op zondag 30 juli 2023 09:27 schreef alopio het volgende:
In het zuiden zitten dan weer andere ketens
Hier in Limburg niet bekend.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:37 schreef Document1 het volgende:
Vomar? Wtf is dat? Zeker een winkeltje ergens in Limburg.
Geen idee of ze ook in Limburg zitten, ik kom daar nooit. In mijn dorp zo tussen Utrecht en Amsterdam zitten er in elk geval al 2.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:37 schreef Document1 het volgende:
Vomar? Wtf is dat? Zeker een winkeltje ergens in Limburg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |