In Duitsland is dan ook alles beter.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Interesting. Google geeft aan dat het “Coop Nettomarkt” heet, maar ik zie niks van de oranje Coop-branding erin terug. Ik ben altijd een paar keer per jaar terug op Zuid, voor de gein eens een keertje daar binnen kijken.
[..]
Sinds ik naast een Kaufland woon kunnen die Nederlandse “hypermarkets” mij gestolen worden.AH XL en Jumbo Foodmarkt stellen niks voor.
Geef mij maar liever de normale AH of Jumbo, dat zijn de beste en weet alles precies te vinden.
Zodra we een hypermarkt van Carrefour of Kaufland in Nederland hebben, dan zou ik er speciaal voor naar toe rijden.
Jan Linders, zit die er nog?quote:Op zondag 30 juli 2023 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je had het over het Zuiden. Dus Brabant / Limburg. Welke keten buiten de 6 die ik noemde zijn hier dan regulier in het straatbeeld, dus dan heb ik het niet over her en der een vestiging in een tankstationnetje.
Ja nu nog wel, maar dat worden dus grotendeels allemaal Appies… (2024).quote:Op maandag 31 juli 2023 07:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jan Linders, zit die er nog?
Dat is wel de enige vrees ik.
Ja, dan heb je hier dus nog maar zes supers over. In ZO-Brabant en Limburg zitten alleen de grote 3, de twee bekende prijsvechters en soms een verdwaalde Nettorama voor mijn gevoel.quote:Op maandag 31 juli 2023 07:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja nu nog wel, maar dat worden dus grotendeels allemaal Appies… (2024).
Coop is Plus geworden schat. Dirk kennen wij hier niet. Dus we hebben nog de keuze uit 6.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dan heb je hier dus nog maar zes supers over. In ZO-Brabant en Limburg zitten alleen de grote 3, de twee bekende prijsvechters en soms een verdwaalde Nettorama voor mijn gevoel.
Misschien nog af en toe de Dirk of Coop. Hoogvliet, Poiesz en Deka zitten niet in dit gebied.
Oja, die zijn ook gefuseerd. Die zitten hier niet, dus alweer vergeten. Dirk zit wel in Den Bosch volgens mij, maar verder niet.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Coop is Plus geworden schat. Dirk kennen wij hier niet. Dus we hebben nog de keuze uit 6.
Dirk is er ook nog.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
En zo houden we nog maar een supermarkt of 6 over.
Lidl
Aldi
Plus
Jumbo
Appie
Nettorama
En de rest van het grut kopen ze binnenkort toch wel op. De keuze is reuze. NOT.
We hebben wel sinds kort een Hoogvliet in DBO. Nog niet geweest omdat ik er steeds niet aan denk als ik boodschappen gaan doen, en de Nettorama op loopafstand zit.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, die zijn ook gefuseerd. Die zitten hier niet, dus alweer vergeten. Dirk zit wel in Den Bosch volgens mij, maar verder niet.
Oh nee, Maps zegt mij dat die weg zijn. Alleen nog in Breda dus, maar goed dat is al de andere kant van Nederland.
Bestaat dat ook nog?quote:Op maandag 31 juli 2023 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 10-15 jaar is alles in handen van de grote vijf of Spar.
Dat hadden we net bepaald in dit topic ja...quote:
Vreselijke winkelquote:Op maandag 31 juli 2023 14:02 schreef Mug02385 het volgende:
[..]
In Polen kwam ik jaren geleden de spar best vaak tegen
Ik kom er zelden, maar op vakantie zat m'n hotel vlakbij een Kaufland.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:15 schreef Erasmus het volgende:
Sinds ik naast een Kaufland woon kunnen die Nederlandse "hypermarkets" mij gestolen worden.AH XL en Jumbo Foodmarkt stellen niks voor.
De Spar op Schiermonnikoog zal ongetwijfeld de duurste winkel van NL zijnquote:
Ja! dat zal bestquote:Op maandag 31 juli 2023 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Spar op Schiermonnikoog zal ongetwijfeld de duurste winkel van NL zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |