abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210286534
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 21:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Pure, onvervalste, oversneden, pro-pa-gan-da, de publieke opinie beinvloeden, net als de laptop van Hunter, alle kranten etc wisten 1000000% zeker dat het nep was, soviet invloeden! Maar de FBI wist vanaf moment 1 dat het waar was. Maar dat kwam ze niet uit.

Wie weet komt er niet 1 van de beschuldigingen door de selectie heen, dat risico konden ze niet nemen, dus even "lekken" zodat Trump alvast weer schuldig is.

En zie hier, propaganda werkt uitstekend :).
Als je een probleem hebt met lekken, waarom begin je dan over de laptop van Hunter?
pi_210286552
Als de Uniparty de zaken onder controle had zouden ze nooit President Trump op deze manier aanpakken. Het is altijd goed wanneer de juiste mensen in een staat van paniek verkeren.
pi_210286560
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 21:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Pure, onvervalste, oversneden, pro-pa-gan-da, de publieke opinie beinvloeden, net als de laptop van Hunter, alle kranten etc wisten 1000000% zeker dat het nep was, soviet invloeden! Maar de FBI wist vanaf moment 1 dat het waar was. Maar dat kwam ze niet uit.

Wie weet komt er niet 1 van de beschuldigingen door de selectie heen, dat risico konden ze niet nemen, dus even "lekken" zodat Trump alvast weer schuldig is.

En zie hier, propaganda werkt uitstekend :).
He wat? Als het er niet doorheen zou komen kun je het alsnog lekken natuurlijk. Helemaal niet in het belang van de openbaar aanklager die gewoon een zaak te voeren heeft als de grand jury ermee akkoord gaat, zelfs als je zou vermoeden dat er politiek bedreven wordt. De grand jury gaat morgen trouwens vast gewoon akkoord met minimaal een deel van de aanklachten. Hoogst ongebruikelijk als dat niet gebeurt.

Maar goed, je weet in zijn geheel niet wat er gebeurd is, maar weet toch echt heel zeker dat er opzet in het spel is van de openbare aanklager.

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 14-08-2023 21:32:53 ]
  maandag 14 augustus 2023 @ 21:34:06 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210286629
Feit is dat er enorm met 2 maten gemeten wordt door "Biden". De miljoenen doodsbedreigingen aan het adres van Trump, ook van celebs met een miljoenenpubliek (Kathy Griffin, Madonna), gaan zo over het hoofd van de overheden heen, niets gezien.

Een 70+ manke kerel op twitter die wat (toegegeven, ook niet door de beugel kunnende) posts maakt krijgt een SWAT team op zijn dak dat hem afknalt.

En das 1 voorbeeld, er is gewoon een heel smerig politiek spelletje bezig, waarbij ik niet beweer dat "Trump" brandschoon is, maar zoals bij elke brave DPG uiting of nu.nl is ook maar iets positiefs over Trump zeggen uit den boze, en dat soort propaganda werkt ook hier in NL, zie de haat in dit topic :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_210286820
Ah ja, laten we inderdaad rekening houden met de zeer reëele kans dat Madonna Trump iets aandoet en daar ook een SWAT-team heen sturen, we willen niet met twee maten meten natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:08:59 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210286988
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 21:49 schreef Ludachrist het volgende:
Ah ja, laten we inderdaad rekening houden met de zeer reëele kans dat Madonna Trump iets aandoet en daar ook een SWAT-team heen sturen, we willen niet met twee maten meten natuurlijk.
Nee, want een 74jarige die niet zonder hulp kan lopen, die zal wel even in actie komen :').
Get woke, go broke!
pi_210286989
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 21:34 schreef HeatWave het volgende:
Feit is dat er enorm met 2 maten gemeten wordt door "Biden". De miljoenen doodsbedreigingen aan het adres van Trump, ook van celebs met een miljoenenpubliek (Kathy Griffin, Madonna), gaan zo over het hoofd van de overheden heen, niets gezien.

Een 70+ manke kerel op twitter die wat (toegegeven, ook niet door de beugel kunnende) posts maakt krijgt een SWAT team op zijn dak dat hem afknalt.

En das 1 voorbeeld, er is gewoon een heel smerig politiek spelletje bezig, waarbij ik niet beweer dat "Trump" brandschoon is, maar zoals bij elke brave DPG uiting of nu.nl is ook maar iets positiefs over Trump zeggen uit den boze, en dat soort propaganda werkt ook hier in NL, zie de haat in dit topic :).
Dit hypocriete gelul geloof je zelf toch niet?
Zie je echt door je oogkleppen de twee maten van het andere kamp niet? De Republikeinen hebben helemaal niets, geen beleid, geen visie, geen argumenten tegen Biden dus klampen ze zich krampachtig vast aan de laptop van diens zoon, een nobody die niemand een fuck zou interesseren als het niet de zoon van was. En zelfs al hebben ze helemaal niets om diens vermeende misdrijven te linken aan papa, dat boeit ze ook niet als de achterban het maar gelooft. Diezelfde achterban die ze eerder hebben opgejut om het Capitool te bestormen om vervolgens de handen in onschuld te wassen het hele gebeuren te bagatelliseren.
Ondertussen stapelt het bewijs tegen hun eigen kandidaat (niet diens zoon, hijzelf) zich op. De misdrijven die hij zou hebben gepleegd om zijn ambt te verkrijgen en te behouden liegen er niet om, maar de MAGA's steken hun handen in hun oren en roepen heel hard lalala en roepen om het hardst dat het een heksenjacht is. Een van hun presidentskandidaten heeft op voorhand al beloofd Trump gratie te zullen verlenen, ongeacht waaraan hij allemaal schuldig blijft. En dit is dus de parodie op een politieke partij die ooit beweerde voor Law and Order te staan. En dat soort propaganda werkt blijkbaar heel erg goed want jij (en een aantal andere zelfverklaarde "kritisch denkers met een breed mediadieet") trapt er met beide beentjes in.
pi_210287011
De enige die mensen heeft opgejut om het Caåitool te bestormen was Ray Epps. Grappig genoeg is dat juist de persoon die door Links wordt beschermd.

Raar.
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:13:03 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210287014
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Zie je echt door je oogkleppen de twee maten van het andere kamp niet? De Republikeinen hebben helemaal niets, geen beleid, geen visie, geen argumenten tegen Biden dus klampen ze zich krampachtig vast aan de laptop van diens zoon, een nobody die niemand een fuck zou interesseren als het niet de zoon van was. En zelfs al hebben ze helemaal niets om diens vermeende misdrijven te linken aan papa, dat boeit ze ook niet als de achterban het maar gelooft. Diezelfde achterban die ze eerder hebben opgejut om het Capitool te bestormen om vervolgens de handen in onschuld te wassen het hele gebeuren te bagatelliseren.
Ondertussen stapelt het bewijs tegen hun eigen kandidaat (niet diens zoon, hijzelf) zich op. De misdrijven die hij zou hebben gepleegd om zijn ambt te verkrijgen en te behouden liegen er niet om, maar de MAGA's steken hun handen in hun oren en roepen heel hard lalala en roepen om het hardst dat het een heksenjacht is. Een van hun presidentskandidaten heeft op voorhand al beloofd Trump gratie te zullen verlenen, ongeacht waaraan hij allemaal schuldig blijft. En dit is dus de parodie op een politieke partij die ooit beweerde voor Law and Order te staan. En dat soort propaganda werkt blijkbaar heel erg goed want jij (en een aantal andere zelfverklaarde "kritisch denkers met een breed mediadieet") trapt er met beide beentjes in.
The TDS is strong in this one :D.

"geen beleid, geen visie" en dan nog doordrammen over Jan 6th.

Get woke, go broke!
pi_210287032
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, want een 74jarige die niet zonder hulp kan lopen, die zal wel even in actie komen :').
Die kans lijkt me een stuk groter dan dat Madonna ( :') :') ) dat doet, maar goed, Democraten stom FBI stom alles stom ik ben Heatwave, succes ermee weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_210287040
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
The TDS is strong in this one :D.

"geen beleid, geen visie" en dan nog doordrammen over Jan 6th.

[ afbeelding ]
Mooie bingokaart, al was een inhoudelijke reactie leuker geweest.
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:19:22 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210287062
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:15 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Die kans lijkt me een stuk groter dan dat Madonna ( :') :') ) dat doet, maar goed, Democraten stom FBI stom alles stom ik ben Heatwave, succes ermee weer.
Wel eens gehoord van iets als "iemand op een idee brengen"? Als iemand met miljoenen volgers zoiets posts op twitter kan het wel eens gelezen worden he? En madonna is maar 1 van de voorbeelden.

Maar het gaat om Trump, dan hoeft social media niet gemodereerd te worden, maar een man van 74 met 7 volgers, die moet kapotgeknald worden, je weet maar nooit.

Trump, nou ja Trump, nuff said, ik ben Luda met TDS, succes ermee weer :).
Get woke, go broke!
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:20:03 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210287066
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Mooie bingokaart, al was een inhoudelijke reactie leuker geweest.
Vul de kaart nou maar in, met je jan 6th gedram. Wat een bullshit is dat alleen al.
Get woke, go broke!
pi_210287105
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wel eens gehoord van iets als "iemand op een idee brengen"? Als iemand met miljoenen volgers zoiets posts op twitter kan het wel eens gelezen worden he? En madonna is maar 1 van de voorbeelden.

Maar het gaat om Trump, dan hoeft social media niet gemodereerd te worden, maar een man van 74 met 7 volgers, die moet kapotgeknald worden, je weet maar nooit.

Trump, nou ja Trump, nuff said, ik ben Luda met TDS, succes ermee weer :).
Maar vind jij het dan wel dikke prima dat een zwaarbewapende idioot mensen met de dood gaat bedreigen en hadden ze hem een aai over zijn bol moeten geven?
Wat ben je soft geworden.
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:27:41 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210287129
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:24 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Maar vind jij het dan wel dikke prima dat een zwaarbewapende idioot mensen met de dood gaat bedreigen en hadden ze hem een aai over zijn bol moeten geven?
Wat ben je soft geworden.
Nee, ik zei al dat dat ook niet door de beugel kan. Alleen kom je tegen Trump dus overal mee weg en schieten ze een 74 jarige meteen dood.

Daadwerkelijk oproepen tot het Witte Huis (met Trump erin) opblazen, kan gewoon. Miljoenen mensen horen/lezen dat. Maar een of andere redneck bejaarde, die moet je kapotknallen!!
Get woke, go broke!
pi_210287148
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, ik zei al dat dat ook niet door de beugel kan. Alleen kom je tegen Trump dus overal mee weg en schieten ze een 74 jarige meteen dood.

Daadwerkelijk oproepen tot het Witte Huis (met Trump erin) opblazen, kan gewoon. Miljoenen mensen horen/lezen dat. Maar een of andere redneck bejaarde, die moet je kapotknallen!!
Zijn de wapens van een zwaar bewapende bejaarde minder dodelijk dan de wapens van een bewapende tiener?
pi_210287155
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Prima uiteenzetting _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:32:04 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210287170
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:29 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Zijn de wapens van een zwaar bewapende bejaarde minder dodelijk dan de wapens van een bewapende tiener?
Is de kans dat iemand die niet eens zelfstandig kan lopen zijn manse praat ook daadwerkelijk uit gaat voeren groter dan bij een fitte tiener?

Nogmaals, ik zeg niet dat die man goed bezig was, maar wel dat het enorm opvalt waar men actie tegen onderneemt.
Get woke, go broke!
pi_210287184
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Is de kans dat iemand die niet eens zelfstandig kan lopen zijn manse praat ook daadwerkelijk uit gaat voeren groter dan bij een fitte tiener?

Nogmaals, ik zeg niet dat die man goed bezig was, maar wel dat het enorm opvalt waar men actie tegen onderneemt.
Ga jij iemand die niet zelfstandig kan lopen die een vuurwapen op je richt je andere wang toekeren?
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:33:39 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210287190
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:33 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Ga jij iemand die niet zelfstandig kan lopen die een vuurwapen op je richt je andere wang toekeren?
Nee, maar ik ga hem ook niet opzoeken in zijn huis :').
Get woke, go broke!
pi_210287197
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, maar ik ga hem ook niet opzoeken in zijn huis :').
Betekent dat dat bewapende mensen wat jou betreft boven de wet staan?
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:36:28 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210287215
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:34 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Betekent dat dat bewapende mensen wat jou betreft boven de wet staan?
Kap nou eens met me :').

Ik beweer toch nergens dat die vent een engeltje was? Het is alleen nogal overkill om een 74 jarige met flashbangs te overvallen en hem daarna te executeren.

Die vent had mensen nodig om hem te ondersteunen als ie bier wou halen, maar dat is overduidelijk enemy of the state #1!!
Get woke, go broke!
pi_210287238
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Kap nou eens met me :').

Ik beweer toch nergens dat die vent een engeltje was? Het is alleen nogal overkill om een 74 jarige met flashbangs te overvallen en hem daarna te executeren.

Die vent had mensen nodig om hem te ondersteunen als ie bier wou halen, maar dat is overduidelijk enemy of the state #1!!
Ik heb hier talloze posts van domrechts moeten lezen over hoe mensen die zonder aanleiding werden neergeschoten het eigenlijk toch verdienden omdat achteraf bleek dat ze niet brandschoon waren, maar nu wordt een zwaarbewapend persoon doodgeschoten na het doen van doodsbedreigingen en hebben diezelfde mensen er opeens een probleem mee omdat hij blijkbaar tot het juiste politieke kamp behoorde, ga je schamen in een hoekje.
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:43:27 #174
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210287280
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:39 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Ik heb hier talloze posts van domrechts moeten lezen over hoe mensen die zonder aanleiding werden neergeschoten het eigenlijk toch verdienden omdat achteraf bleek dat ze niet brandschoon werden, maar nu wordt een zwaarbewapend persoon doodgeschoten na het doen van doodsbedreigingen en hebben diezelfde mensen er opeens een probleem mee omdat hij blijkbaar tot het juiste politieke kamp behoorde, ga je schamen in een hoekje.
Ah, domrechts.

Ik heb totaal geen problemen met het aanpakken van daadwerkelijke bedreigingen, maar mijn punt is dat tegen Trump doodsverwensingen, door celebs met miljoenenpubliek, nooit tot 1 arrestatie hebben geleid.

Maar een manke bejaarde die half dement wat domme dingen op Facebook zet, dat was om de een of andere reden aanleiding tot SWAT en executie.

En nee, ik ga me niet schamen, zeker niet omdat een "domrechts" blater dat zou willen :').
Get woke, go broke!
pi_210287309
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah, domrechts.

Ik heb totaal geen problemen met het aanpakken van daadwerkelijke bedreigingen, maar mijn punt is dat tegen Trump doodsverwensingen, door celebs met miljoenenpubliek, nooit tot 1 arrestatie hebben geleid.

Maar een manke bejaarde die half dement wat domme dingen op Facebook zet, dat was om de een of andere reden aanleiding tot SWAT en executie.

En nee, ik ga me niet schamen, zeker niet omdat een "domrechts" blater dat zou willen :').
Dan ook graag namen en rugnummers, welke zwaarbewapende celeb heeft Trump met de dood bedreigd?
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:50:06 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210287362
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:45 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Dan ook graag namen en rugnummers, welke zwaarbewapende celeb heeft Trump met de dood bedreigd?
Iedereen kan zwaarbewapend zijn in de VS :').

Madonna, Johnny Depp, Kathy Griffin, om er 3 te noemen.

Maar opa met 7 volgers, die kan wel eens ECHT gevaarlijk zijn......
Get woke, go broke!
pi_210287391
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Iedereen kan zwaarbewapend zijn in de VS :').

Madonna, Johnny Depp, Kathy Griffin, om er 3 te noemen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar opa met 7 volgers, die kan wel eens ECHT gevaarlijk zijn......
Was Breivik dan ook ongevaarlijk omdat die beduidend minder volgers had dan Madonna?
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:54:17 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210287411
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:52 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Was Breivik dan ook ongevaarlijk omdat die beduidend minder volgers had dan Madonna?
Ah, na domrechts ook nog aankomen met die ene daadwerkelijk rechtse gek, had ik moeten zien aankomen.

Je hebt je voorbeelden gehad, dus nu moest je weer even wat anders verzinnen. Ik heb nog nooit ook maar 1 iemand, post gezien die enig begrip of sympathie voor Breivik had, die celebs die oproepen tot Trump omleggen kregen alleen maar applaus.

Om het verschil nog even duidelijk te maken.

[ Bericht 13% gewijzigd door HeatWave op 14-08-2023 22:59:54 ]
Get woke, go broke!
pi_210287476
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik heb totaal geen problemen met het aanpakken van daadwerkelijke bedreigingen
Maar de bottom line is dus dat je totaal geen problemen hebt met het aanpakken van daadwerkelijke bedreigingen, maar dan moeten het wel bedreigingen van de mensen die jij leuk vindt zijn, bedreigingen van de mensen die jij niet leuk vindt zijn dikke prima.
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:02:37 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210287505
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:59 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Maar de bottom line is dus dat je totaal geen problemen hebt met het aanpakken van daadwerkelijke bedreigingen, maar dan moeten het wel bedreigingen van de mensen die jij leuk vindt zijn, bedreigingen van de mensen die jij niet leuk vindt zijn dikke prima.
Wat een enorm kromme "conclusie" :').

Ik heb nergens gezegd namelijk dat die ouwe vent geen bezoek van de politie had moeten krijgen ofzo, alleen dat een manke bejaarde met een SWAT team in zijn trailer executeren een beetje overtrokken is. Terwijl in het openbaar speechen als celeb dat Trump doodmoet, dat is bon ton.
Get woke, go broke!
pi_210287520
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wat een enorm kromme "conclusie" :').

Ik heb nergens gezegd namelijk dat die ouwe vent geen bezoek van de poilitie had moeten krijgen ofzo, alleen dat een manke bejaarde met een SWAT team in zijn trailer executeren een beetje overtrokken is. Terwijl in het openbaar speechen als celeb dat Trump doodmoet, dat is bon ton.
Je blijft maar hameren op het feit dat de man oud en slecht ter been was.
Terwijl ik geen enkel vuurwapen ken dat minder goed functioneert wanneer het wordt gehanteerd door iemand op leeftijd die minder mobiel is.
Waarom vind je dit zulke relevantie informatie?
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:06:06 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210287536
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:04 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Je blijft maar hameren op het feit dat man oud en slecht ter been was.
Terwijl ik geen enkel vuurwapen ken dat minder goed functioneert wanneer het wordt gehanteerd door iemand op leeftijd die minder mobiel is.
Waarom vind je dit zulke relevantie informatie?
Zucht.

Omdat de kans dat iemand die ergens in een trailerpark woont, nauwelijks kan lopen, daadwerkelijk op pad gaat met een wapen om dan daadwerkelijk een aanslag te plegen nogal klein is he?

Stel ik heb hier een sniper rifle, kan ik jou dan opeens magisch omleggen vanuit mijn huis ofzo? :').
Get woke, go broke!
pi_210287540
En ook executeren… als dat zo was moeten die agenten uiteraard vervolgd worden voor moord.
pi_210287556
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
En ook executeren… als dat zo was moeten die agenten uiteraard vervolgd worden voor moord.
De arme man en dat enkel omdat hij nou toevallig een triggerhappy wapenfanaat was die het grappig vond om verder totaal onschuldige doodsbedreigingen te uiten.
  maandag 14 augustus 2023 @ 23:20:04 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210287666
quote:
Under Title 18 of the U.S. Criminal Code, it is a federal felony to threaten the life of the president, and is punishable by a fine and a prison term - even if the person making the threat never intended to to follow through.
Zoals ik al zei, ik verdedig de man verder niet, ik vind de maatregel nogal zwaar.

quote:
The Craig Robertson we knew was a kind and generous person who was always willing to assist another in need, even when advanced age, limited mobility, and other physical challenges made it more difficult and painful for him to do so.
Zo iemand gaat toch niet daadwerkelijk op pad om iemand om te leggen? Prima dat je hem wil arresteren, hij heeft namelijk de wet overtreden. Maar met een full SWAT, flash bangs en dan meteen knallen?

Dat noem ik executeren ja, maar goed. ieder zijn mening.
Get woke, go broke!
pi_210287857
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, ik verdedig de man verder niet, ik vind de maatregel nogal zwaar.
[..]
Zo iemand gaat toch niet daadwerkelijk op pad om iemand om te leggen? Prima dat je hem wil arresteren, hij heeft namelijk de wet overtreden. Maar met een full SWAT, flash bangs en dan meteen knallen?

Dat noem ik executeren ja, maar goed. ieder zijn mening.
Dus omdat zijn familie zegt dat het een lieverdje is die dit anders nooit doet geloof jij dat automatisch? Ben je altijd zo naïef of alleen bij een domrechtse dader?
Ze wilden hem graag arresteren, helaas werkte hij niet mee.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:05:21 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210288019
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Dus omdat zijn familie zegt dat het een lieverdje is die dit anders nooit doet geloof jij dat automatisch? Ben je altijd zo naïef of alleen bij een domrechtse dader?
Ze wilden hem graag arresteren, helaas werkte hij niet mee.
Nee, mijn hele punt was als het op doodsbedreigingen aankomt ik het een beetje scheef vind dat bij massale evenementen oproepen tot het omleggen van Trump met gejuich wordt ontvangen en nooit eens ergens zelfs maar een berisping opleverde.
Maar de (nogmaals toegegeven, achterlijke) fantasieen van een bejaarde die niet eens kan lopen moeten wel opeens zo serieus genomen worden dat er een SWAT team aan te pas moet komen.

Niet dat ik dus maar vind dat die man goed bezig was en er mee weg had moeten komen, maar dat Madonna best eens op dr plek gezet mag worden voor zo'n uitspraak, zie mijn eerdere qoute over strafbaar zijn van het bedreigen van de president. Maar Depp, Madonna, Griffin, die deden dat, in het openbaar. Tumbleweed.
Get woke, go broke!
pi_210288037
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, mijn hele punt was als het op doodsbedreigingen aankomt ik het een beetje scheef vind dat bij massale evenementen oproepen tot het omleggen van Trump met gejuich wordt ontvangen en nooit eens ergens zelfs maar een berisping opleverde.
Maar de (nogmaals toegegeven, achterlijke) fantasieen van een bejaarde die niet eens kan lopen moeten wel opeens zo serieus genomen worden dat er een SWAT team aan te pas moet komen.

Niet dat ik dus maar vind dat die man goed bezig was en er mee weg had moeten komen, maar dat Madonna best eens op dr plek gezet mag worden voor zo'n uitspraak, zie mijn eerdere qoute over strafbaar zijn van het bedreigen van de president. Maar Depp, Madonna, Griffin, die deden dat, in het openbaar. Tumbleweed.
Vind jij echt dat Depp, Madonna, Griffin een even groot gevaar vormen als deze zwaarbewapende triggerhappy persoon die niet wenste mee te werken aan een arrestatie zonder bloedvergieten?
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:18:58 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210288099
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:07 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Vind jij echt dat Depp, Madonna, Griffin een even groot gevaar vormen als deze zwaarbewapende triggerhappy persoon die niet wenste mee te werken aan een arrestatie zonder bloedvergieten?
Mwah, als celeb met een miljoenenpubliek in het openbaar oproepen tot het vermoorden van een president vind ik persoonlijk redelijk gevaarlijk. De personen zelf zullen het uiteraard niet doen, maar met een paar miljoen "fans" hoeft er maar 1 gek tussen te zitten.

Hoe waarschijnlijk was het dan dat die oude manke bejaarde wel daadwerkelijk tot actie was overgegaan? Vrij klein denk ik. En nee, dan hoeft hij er dus niet maar mee weg te komen, maar hij ligt onder de zoden en Madonna is nog steeds levend, steenrijk en gaat morgen wellicht weer even oproepen of iemand Trump kan omleggen.

Als celebs fantaseren over het omleggen van een president bon ton mogen maken, waarom kijken mensen er dan eigenlijk van op als niet-celebs dat ook doen? Of is dat alleen maar erg als het tegen Biden is?

Want dat was vanaf moment 1 in deze discussie de insteek, als het tegen Trump is, dan kan en mag alles, want Trump.

[ Bericht 0% gewijzigd door HeatWave op 15-08-2023 00:20:37 (foutje) ]
Get woke, go broke!
pi_210288132
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Mwah, als celeb met een miljoenenpubliek in het openbaar oproepen tot het vermoorden van een president vind ik persoonlijk redelijk gevaarlijk. De personen zelf zullen het uiteraard niet doen, maar met een paar miljoen "fans" hoeft er maar 1 gek tussen te zitten.

Hoe waarschijnlijk was het dan dat die oude manke bejaarde wel daadwerkelijk tot actie was overgegaan? Vrij klein denk ik. En nee, dan hoeft hij er dus niet maar mee weg te komen, maar hij ligt onder de zoden en Madonna is nog steeds levend, steenrijk en gaat morgen wellicht weer even oproepen of iemand Trump kan omleggen.

Als celebs fantaseren over het omleggen van een president bon ton mogen maken, waarom kijken mensen er dan eigenlijk van op als niet-celebs dat ook doen? Of is dat alleen maar erg als het tegen Biden is?

Want dat was vanaf moment 1 in deze discussie de insteek, als het tegen Trump is, dan kan en mag alles, want Trump.
Dus je hebt enkele posts geleden nog je quasi-grappige bingokaart gepost over hoe 6 januari eigenlijk niets voorstelde maar nu begin je weer te roeptoeteren hoe dit soort berichten van bekende Amerikanen toch echt heul gevaarlijk zijn, ga je wederom schamen in een hoekje.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:31:09 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210288179
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Dus je hebt enkele posts geleden nog je quasi-grappige bingokaart gepost over hoe 6 januari eigenlijk niets voorstelde maar nu begin je weer te roeptoeteren hoe dit soort berichten van bekende Amerikanen toch echt heul gevaarlijk zijn, ga je wederom schamen in een hoekje.
Schamen, omdat ik het met jou oneens ben? Eigendunkje hoor :').

Ik hoef in BNW toch niet uit te leggen waarom jan 6th niet was wat de democraten er met alle man en macht van willen maken? Niet dat er niets gebeurd is, maar zie mijn eerdere Trumphoax-kaart :7.
Get woke, go broke!
pi_210288215
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Schamen, omdat ik het met jou oneens ben? Eigendunkje hoor :').

Ik hoef in BNW toch niet uit te leggen waarom jan 6th niet was wat de democraten er met alle man en macht van willen maken? Niet dat er niets gebeurd is, maar zie mijn eerdere Trumphoax-kaart :7.
Tuurlijk kun je in BNW fijn de slachtofferkaart blijven spelen, want die arme man die alleen maar de president bedreigde, zwaarbewapend was en zich niet wilde overgeven kreeg niet eens een aai over zijn domrechtse bolletje, welterusten,
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 00:37:26 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210288234
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:35 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Tuurlijk kun je in BNW fijn de slachtofferkaart blijven spelen, want die arme man die alleen maar de president bedreigde, zwaarbewapend was en zich niet wilde overgeven kreeg niet eens een aai over zijn domrechtse bolletje, welterusten,
Droom fijn, je doet overdag ook niet anders :).
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:52:36 #194
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210289717
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 21:34 schreef HeatWave het volgende:

Trump is eigenlijk zielig, ach arme man! Maar nee, de man is rot van binnen en van buiten, hij wordt eens een keer verantwoordelijk gehouden voor alle strafbare feiten die hij pleegt. Dat terwijl idioten al jaren roepen dat Obama, Clinton en alle andere 'tegenstanders' van Trump naar de gevangenis zouden gaan en dat bleek keiharde projectie, wie had dat zien aankomen.

En dan al die Trumpaanhangers die weet ik het allemaal bedreigen, zelfs met een burgeroorlog, maar nee het gaat jou om Madonna of all people. Wees eens niet zo blind en zie gewoon dat je een schurk aanhangt, die je ook nog eens wijsmaakt dat hij ook maar iets om je zou geven.

Of simpel alleen al een hetze tegen iemand beginnen en dan de menigte 'lock her up' laten roepen. Nee, allemaal zuiver hoor, die man is oud en zielig!

[ Bericht 6% gewijzigd door Vis1980 op 15-08-2023 09:00:49 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:53:58 #195
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210289728
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:11 schreef QuidProJoe het volgende:
De enige die mensen heeft opgejut om het Caåitool te bestormen was Ray Epps. Grappig genoeg is dat juist de persoon die door Links wordt beschermd.

Raar.
Nee hoor, dat weet jij ook wel. Ik was hier die dag, en weet dus dat je liegt.
pi_210291004
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zucht.

Omdat de kans dat iemand die ergens in een trailerpark woont, nauwelijks kan lopen, daadwerkelijk op pad gaat met een wapen om dan daadwerkelijk een aanslag te plegen nogal klein is he?

Stel ik heb hier een sniper rifle, kan ik jou dan opeens magisch omleggen vanuit mijn huis ofzo? :').
ok
pi_210291837
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:11 schreef QuidProJoe het volgende:

Raar.
Dit blijft inderdaad een rare situatie. Menig links en progressieve media hebben er inmiddels verscheidene artikelen over geschreven waarom deze man niets te verwijten zou vallen. De beelden laten echter iets heel anders zien. Het is één van de weinige demonstranten bij wie je kunt stellen dat er duidelijk bewijs is van opruiing en aanzet tot het overtreden van de wet, maar die geen rechtszaak aan zijn broek heeft gekregen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 16 augustus 2023 @ 12:13:27 #198
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210302852
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 21:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Als de Uniparty de zaken onder controle had zouden ze nooit President Trump op deze manier aanpakken. Het is altijd goed wanneer de juiste mensen in een staat van paniek verkeren.
Volgens mij snap je niet dat als je strafbare feiten pleegt, je verantwoordelijk gehouden moet worden. Daar zit geen 'geheim agenda' achter.
pi_210302906
twitter

Hihi, die DeSantis toch.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_210303230
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah, na domrechts ook nog aankomen met die ene daadwerkelijk rechtse gek, had ik moeten zien aankomen.

Bullshit.

Brenton Harrison Tarrant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')