Bullshit.quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:11 schreef QuidProJoe het volgende:
De enige die mensen heeft opgejut om het Caๅitool te bestormen was Ray Epps. Grappig genoeg is dat juist de persoon die door Links wordt beschermd.
Raar.
Ik weet helemaal niet wie de beste man is, maar ik heb je ongelijk in de rest van je post bewezen met beeld. Uiterst onbijzonder dat domrechts het eigen ongelijk niet kan toegeven.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:46 schreef QuidProJoe het volgende:
Het doet mij goed om te zien dat ik wederom gelijk had, en Links door blijft gaan met het beschermen van Ray Epps.
Bijzonder. Uiterst bijzonder.
Wat doet het met je dat je met je andere bewering ongelijk hebt?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:46 schreef QuidProJoe het volgende:
Het doet mij goed om te zien dat ik wederom gelijk had, en Links door blijft gaan met het beschermen van Ray Epps.
Uiterst bijzonder dat je je nog steeds daarmee bezighoudtquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:46 schreef QuidProJoe het volgende:
En nee ook Antifa was niet de aanstichter van de aanval. Het was gewoon de Trump-mob olv leden van extreem rechtse groeperingen die zich geroepen voelde Trump een handje te helpen bij zijn couppoging om aan de macht te blijven.quote:What's known about the man -- a two-time Trump voter named Ray Epps -- is that he took part in demonstrations in Washington that day and the night before. He was captured on camera urging a crowd to march with him and enter the Capitol. But at other points, he pleads for calm once it becomes clear the situation is turning violent. He can be seen moving past a line of Capitol Police at the barricades, but never actually goes inside the Capitol.
Federal prosecutors have not charged Mr. Epps with a crime, focusing instead on the more than 1,000 other demonstrators who acted violently or were trespassing in the Capitol. The Justice Department's sprawling investigation into the attack remains open, however, and Mr. Epps could still be indicted.
Yet for more than 18 months, Mr. Carlson insisted that the lack of charges against Mr. Epps could mean only one thing: that he was being protected because he was a secret government agent. There was "no rational explanation," Mr. Carlson told his audience, why this "mysterious figure" who "helped stage-manage the insurrection" had not been charged.
He repeated Mr. Epps's name over and over -- in nearly 20 episodes -- imprinting it on the minds of his viewers.
Wat raar is, is dat jij het als verdediging ziet van zijn opruiende taal als de leugen dat hij een FBI-agent/informant zou zijn wordt tegengesproken. Dat zijn twee verschillende dingen maar mss is dat te moeilijk voor je om te bevatten?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:28 schreef QuidProJoe het volgende:
En weer wordt de persoon die mensen op heeft gejut om het Capitool te bestormen, en ook nog eens vooraan stond toen de bestorming begon, verdedigd.
Raar.
Wellicht nog raarder is het feit dat jij met die stropop moest komen op een argument dat niet werd gemaakt. En dat allemaal vanwege de drang om Ray Epps te verdedigen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat raar is, is dat jij het als verdediging ziet van zijn opruiende taal als de leugen dat hij een FBI-agent/informant zou zijn wordt tegengesproken. Dat zijn twee verschillende dingen maar mss is dat te moeilijk voor je om te bevatten?
Oh wacht je denkt nog steeds dat hij een FBI-infomant is?![]()
Nou vertel dan maar waarom je denkt dat hij een FBI-agent is?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Wellicht nog raarder is het feit dat jij met die stropop moest komen op een argument dat niet werd gemaakt. En dat allemaal vanwege de drang om Ray Epps te verdedigen.
Bijzonder.
Met die andere bewering had hij ook geen gelijk, iets met niet voeren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat doet het met je dat je met je andere bewering ongelijk hebt?
Betrapt en ontmaskerd. QPJ heeft eindelijk ontdekt dat wij Ray Epps beschermen, wij zijn namelijk degenen die heb hebben ge๏nstrueerd om het Capitool te bestormen en de Trump-aanhang op te jutten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:46 schreef QuidProJoe het volgende:
Je bedoelt het door bepaalde media gecre๋erde narratief te verdedigen. Dit weten we toch. Het ontbreekt aan elke vorm van het zelf willen (of kunnen?) nadenken en kritische vragen stellen. 'De New York Times schrijft het, dus is het zo'. 'Ze zeggen het op MSNBC, dus is het zo'. 'De WaPo is een betrouwbare bron, dus dat is de waarheid'. En vervolgens wordt tot in treurnis dat narratief verdedigd. Het blijft fascinerend om te aanschouwen, zo goedgelovig, zo NPC.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Wellicht nog raarder is het feit dat jij met die stropop moest komen op een argument dat niet werd gemaakt. En dat allemaal vanwege de drang om Ray Epps te verdedigen.
Bijzonder.
Mij ontgaat vooral de relevantie, in de 'grand scheme of things'. Het is duidelijk waar Trump voor wordt vervolgd in relatie tot de bestorming van het Capitool - hij wordt bijvoorbeeld niet beschuldigd van het aanzetten tot.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bedoelt het door bepaalde media gecre๋erde narratief te verdedigen. Dit weten we toch. Het ontbreekt aan elke vorm van het zelf willen (of kunnen?) nadenken en kritische vragen stellen. 'De New York Times schrijft het, dus is het zo'. 'Ze zeggen het op MSNBC, dus is het zo'. 'De WaPo is een betrouwbare bron, dus dat is de waarheid'. En vervolgens wordt tot in treurnis dat narratief verdedigd. Het blijft fascinerend om te aanschouwen, zo goedgelovig, zo NPC.
Jij komt nu vertellen wat je vriendje eigenlijk bedoelt die met het narratief uit rechtse altmedia kwam dat Ray Epps een FBI-agent/informant was waar geen enkel bewijs voor is? Net zoals er geen enkel bewijs was voor zijn bewering van verkiezingsfraude?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bedoelt het door bepaalde media gecre๋erde narratief te verdedigen. Dit weten we toch. Het ontbreekt aan elke vorm van het zelf willen (of kunnen?) nadenken en kritische vragen stellen. 'De New York Times schrijft het, dus is het zo'. 'Ze zeggen het op MSNBC, dus is het zo'. 'De WaPo is een betrouwbare bron, dus dat is de waarheid'. En vervolgens wordt tot in treurnis dat narratief verdedigd. Het blijft fascinerend om te aanschouwen, zo goedgelovig, zo NPC.
Hmm, @QuidProJoe lijkt mij iemand die een erg divers mediadieet hanteert en simpelweg zelf verscheidene beelden heeft bekeken (net zoals vele anderen) en op basis daarvan kunnen constateren dat er een contrast is tussen wat die beelden laten en wat veel gerenommeerde media schrijven. Kortom, ik betwijfel of dit iets te maken heeft met rechtse 'altmedia'.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jij komt nu vertellen wat je vriendje eigenlijk bedoelt die met het narratief uit rechtse altmedia kwam dat Ray Epps een FBI-agent/informant was waar geen enkel bewijs voor is? Net zoals er geen enkel bewijs was voor zijn bewering van verkiezingsfraude?
Sterk verhaal hoor
Mss is het raadzaam voor QPJ om niet mee te gaan in de narratieven van de altmedia. Dat heeft nl niets met 'zelfstandig' nadenken te maken. Het hele verhaal is begonnen omdat demonstranten om Ray Epps heen riepen dat hij van de FBI was omdat ze hem blijkbaar niet geloofwaardig vonden in zijn opruiende taal.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, @:QuidProJoe lijkt mij iemand die een erg divers mediadieet hanteert en simpelweg zelf verscheidene beelden heeft bekeken (net zoals vele anderen) en op basis daarvan kunnen constateren dat er een contrast is tussen wat die beelden laten en wat veel gerenommeerde media schrijven. Kortom, ik betwijfel of dit iets te maken heeft met rechtse 'altmedia'.
Dit sluit dus aan bij wat ik al zei, het is ook een kwestie van zelfstandig willen/kunnen nadenken en kritische vragen stellen. Maar dat is misschien lastig te begrijpen als je hele wereldbeeld stoelt op aan elkaar gewoven narratieven op basis van een artikel van bijvoorbeeld Maggie Haberman, een geknipt filmpje van Aaron Rupar of een tweet van Kyle Griffin.
Misschien is het raadzaam om voortaan niet meteen mee te gaan in het voorgeschotelde narratief maar je ook af te vragen, klopt het ook wat deze mensen beweren? Wat zeggen andere bronnen over deze kwestie? Kan ik ergens de beelden ook zelf proberen te analyseren? En wat is eigenlijk de politieke vooringenomenheid van deze media outlet of journalist?
Als je dit zou doen had je allang kunnen constateren dat de beelden die er zijn van Ray Epps op zijn minst erg discutabel zijn en dat het raar is dat hij door veel links en progressieve media als een soort slachtoffer van 'complottheorie๋n' werd neergezet.
Misschien is het eens tijd om af te stappen van dat 'diverse mediadieet' (lees: alt-rechtse wappiesites) en je hoofd uit je reet te halen. Trump wordt vervolgd voor een hele waslijst aan overtredingen en jullie richten je aandacht op die Epps, om tegelijkertijd al het Trump-gerelateerde nieuws bijna dwangmatig te negeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, @:QuidProJoe lijkt mij iemand die een erg divers mediadieet hanteert en simpelweg zelf verscheidene beelden heeft bekeken (net zoals vele anderen) en op basis daarvan kunnen constateren dat er een contrast is tussen wat die beelden laten en wat veel gerenommeerde media schrijven. Kortom, ik betwijfel of dit iets te maken heeft met rechtse 'altmedia'.
Dit sluit dus aan bij wat ik al zei, het is ook een kwestie van zelfstandig willen/kunnen nadenken en kritische vragen stellen. Maar dat is misschien lastig te begrijpen als je hele wereldbeeld stoelt op aan elkaar gewoven narratieven op basis van een artikel van bijvoorbeeld Maggie Haberman, een geknipt filmpje van Aaron Rupar of een tweet van Kyle Griffin.
Misschien is het raadzaam om voortaan niet meteen mee te gaan in het voorgeschotelde narratief maar je ook af te vragen, klopt het ook wat deze mensen beweren? Wat zeggen andere bronnen over deze kwestie? Kan ik ergens de beelden ook zelf proberen te analyseren? En wat is eigenlijk de politieke vooringenomenheid van deze media outlet of journalist?
Als je dit zou doen had je allang kunnen constateren dat de beelden die er zijn van Ray Epps op zijn minst erg discutabel zijn en dat het raar is dat hij door veel links en progressieve media als een soort slachtoffer van 'complottheorie๋n' werd neergezet.
Hmm, nee hoor. Met een divers mediadieet bedoel ik dat je bijvoorbeeld dingen volgt van zowel de New York Times, WaPo, MSNBC als WSJ, National Review en Daily Wire. Hetzelfde geldt voor andere vormen van media zoals podcasts, je hebt progressieve podcasts (David Pakman) en conservatieve (Ben Shapiro) of een combinatie van beide (Breaking Points).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien is het eens tijd om af te stappen van dat 'diverse mediadieet' (lees: alt-rechtse wappiesites) en je hoofd uit je reet te halen. Trump wordt vervolgd voor een hele waslijst aan overtredingen en jullie richten je aandacht op die Epps, om tegelijkertijd al het Trump-gerelateerde nieuws bijna dwangmatig te negeren.
En je maakt mij niet wijs dat de Trump-perikelen niet interessant zijn, want hoe je het ook wendt of keert, er wordt op dit moment geschiedenis geschreven. Hoe je ook in de wedstrijd staat, voor of tegen Trump bent, dit zijn historische gebeurtenissen, die over honderd jaar nog steeds worden onderwezen in collegezalen.
Als je ook maar een beetje ge๏nteresseerd bent in de Amerikaanse politiek, dan volg je deze gebeurtenissen op de voet. Maar in plaats daarvan worden we in deze reeks getrakteerd op een beetje halfbakken geneuzel over Ray fucking Epps, wie de neuk dat ook moge zijn.
Hierboven noem je dan ook geen wappiesites, wellicht met uitzondering van de Daily Wire. En toevallig lees ik regelmatig de WSJ en de National Review, ik ben zelfs regelmatig te vinden op de website van FOX. Maar in de door jou aangehaalde media zal je geen wappieshit over Ray Epps vinden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, nee hoor. Met een divers mediadieet bedoel ik dat je bijvoorbeeld dingen volgt van zowel de New York Times, WaPo, MSNBC als WSJ, National Review en Daily Wire. Hetzelfde geldt voor andere vormen van media zoals podcasts, je hebt progressieve podcasts (David Pakman) en conservatieve (Ben Shapiro) of een combinatie van beide (Breaking Points).
Man, discussieer nou gewoon eens mee over Trump en de rechtszaken die in het verschiet liggen. Want dแt is de 'observeerbare' realiteit, die rechtszaken staan echt te gebeuren. We willen in dit topic toch (met name) de Amerikaanse politiek bespreken? Waarom zwijgen jullie de Trump-perikelen dan dood?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:26 schreef QuidProJoe het volgende:
Het blijft een voorrecht om de volledige afhankelijkheid van stropoppen te mogen observeren. Helaas is het niets meer dan een wanhopige poging om het observeerbare richting het gedicteerde te dirigeren, zodat de geconditioneerde responsen kunnen worden geplaatst. Je ziet dit fenomeen vooral bij religieuze fanatici de de wereld niet door hun eigen zintuigen beleven, maar door de priester en de heilige geschriften.
Volg! Gehoorzaam!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man, discussieer nou gewoon eens mee over Trump en de rechtszaken die in het verschiet liggen. Want dแt is de 'observeerbare' realiteit, die rechtszaken staan echt te gebeuren. We willen in dit topic toch (met name) de Amerikaanse politiek bespreken? Waarom zwijgen jullie de Trump-perikelen dan dood?
Neuh, participeer. Dแt is mijn oproep.quote:
Dat heb ik zelfs al uitgelegd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:45 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, waarom participeer je zelf niet in de zoektocht naar de waarheid achter Ray Epps en zijn rol in de bestorming van het Capitool? Waarom krijgt de man die op videobeelden staat waar hij zowel oproept het Capitool te bestormen als vooraan staat wanneer de bestorming begint, de fluwele behandeling van Links?
Raar.
Maar no biggie, ik was even nieuwsgierig waarom je de gebeurtenissen rond Trump doodzwijgt en angstvallig elke discussie mijdt. Daar komt geen verandering in, dus blijf ik met alle plezier actuele ontwikkelingen posten in deze reeks. Alleen jammer dat er geen discussie op gang komt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mij ontgaat vooral de relevantie, in de 'grand scheme of things'. Het is duidelijk waar Trump voor wordt vervolgd in relatie tot de bestorming van het Capitool - hij wordt bijvoorbeeld niet beschuldigd van het aanzetten tot.
Leuk en aardig, vriend, maar Trump wordt toch echt vervolgd, ongeacht of je de 'MSM' nou wel of niet negeert.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:27 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, klassiek Links om in BNW de fa็ade te vertegenwoordigen en te verdedigen in plaats van deel te nemen in de zoektocht daarachter. Wellicht komt de gewenste discussie wanneer er daadwerkelijk aan het doel van het subforum (BNW) wordt voldaan? MSM napapegaaien leidt niet tot een discussie omdat het geen interessante materie is. Als de MSM napapegaai-circlejerk als discussie wordt gezien zijn er wellicht passendere subfora te vinden. Maar zodra je eens achter de fa็ade gaat zoeken, dan zal de discussie ongetwijfeld volgen.
Mooie stropop zet je daar op. Maar vertel, jij hebt toch vast wel een inhoudelijke mening over de komende rechtzaken? Hoe incriminerend gaat die 'you need to find me (verschil+1) votes' bijvoorbeeld zijn. Of is dat ook iets neps uit de media?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Dat zet je toch wel aan het denken, dat de zijde die meent de (volledige) waarheid in pacht te hebben toch zo afhankelijk is van stropoppen en leugens. Waarom toch zo bedreigd voelen, in BNW nota bene? Het subforum waar ze alles waar ze een hekel aan hebben naartoe schoppen.
Raar hoor. Toch zie ik het als een goed teken. Het compulsieve karakter van alles moeten "debunken" manifesteert zich alleen in situaties waar men zich bedreigd voelt.
Het fascinerende van BNW is dat je nooit helemaal zeker weet of iemand aan het trollen is.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Dat zet je toch wel aan het denken, dat de zijde die meent de (volledige) waarheid in pacht te hebben toch zo afhankelijk is van stropoppen en leugens. Waarom toch zo bedreigd voelen, in BNW nota bene? Het subforum waar ze alles waar ze een hekel aan hebben naartoe schoppen.
Raar hoor. Toch zie ik het als een goed teken. Het compulsieve karakter van alles moeten "debunken" manifesteert zich alleen in situaties waar men zich bedreigd voelt.
Zo behoort Trump tot de RIGGERS met attitude (en caps).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:55 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Het is klaar, mensen. Maandag gaat Trump voor eens en altijd aantonen dat de verkiezingen van hem zijn gestolen, waarna alle aanklachten worden ingetrokken.
Dat is de kunst van het kiezen van je nieuws, dan zit je er nooit naast, want dat zou het ergste zijn, er naast zitten. Trump is helemaal schoon en heeft geen enkele wet overtreden, zowel dan heeft een ander het ook gedaan of was het helemaal zo erg niet, was het wel zo erg dan was het een set-up van de democraten of FBI. Jij laat je ook zo be๏nvloeden door wat je leest! /squote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het fascinerende van BNW is dat je nooit helemaal zeker weet of iemand aan het trollen is.
Je bent nu al meerdere keren gewezen op feitelijke onjuistheden in wat je roept en in plaats van je ongelijk erkennen is de ander gek en compulsief. Moeite met nieuwe informatie verwerken zegt veel over een persoon.
Je kwebbelt heel veel over hoe anders volgens jou denken, maar doet intussen geen enkele moeite om ons ervan te overtuigen dat het Ray Epps-zaakje stinkt. Is dat BNW?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:31 schreef QuidProJoe het volgende:
Confirmation bias is doorslaggevend voor Links, zolang het uit het eigen evangelie komt. Zaken zijn juist omdat de Autoriteit zegt dat ze juist zijn.
Toch wel makkelijk, wanneer je zelf nooit na hoeft te denken of te verifi๋ren. Dan heb je meer tijd om het evangelie te verdedigen.
Ik heb die dag gefascineerd gevolgd. De afgelopen jaren was eigenlijk alleen de Wagner dag dat ik meer live nieuws volgde. Ik heb een voorliefde voor internet gekkies en die dag waren er veel van verzameld op 1 plek.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zo behoort Trump tot de RIGGERS met attitude (en caps).
[..]
Dat is de kunst van het kiezen van je nieuws, dan zit je er nooit naast, want dat zou het ergste zijn, er naast zitten. Trump is helemaal schoon en heeft geen enkele wet overtreden, zowel dan heeft een ander het ook gedaan of was het helemaal zo erg niet, was het wel zo erg dan was het een set-up van de democraten of FBI. Jij laat je ook zo be๏nvloeden door wat je leest! /s
Zie 9 januari, het was een vredelievende demonstratie, die ้n door patrioten is uitgevoerd ้n compleet is gefaked door Antifa/politie/Biden/FBI/schoonzoon van Pelosi. Op de dag zelf (en de dag ervoor) keek men uit naar 'de benoeming van Trump als president, er zou wat gaan gebeuren waardoor we allemaal zagen dat het fraude was. Obama, Clinton, Tapper en een ieder met kritiek op Trump zou naar de gevangenis gaan. Toen men het Capitool binnenging, was er een enorm opgewekte sfeer met veel gejuicht. Het waren helden. De dag erna waren het ineens Antifa-leden verkleed als Trumpsupporters ้n ook nog eens onschuldige burgers die graag eerlijke verkiezingen heeft. Het was een heel bijzondere dag.
Je standpunt onderbouwen en anderen proberen te overtuigen van jouw gelijk noemt men ook wel 'discussi๋ren'. Ene Danny Roodbol heeft daar zelfs een heus online platform voor in het leven geroepen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:09 schreef QuidProJoe het volgende:
En wederom een mooi kijkje in het referentiekader en het evangelie, namelijk dat men een ander dient te "overtuigen". Die bekeringsdrang heb ik niet, omdat ik niet evangelisch ben ingesteld.
Laten we aannemen dat je gelijk hebt wat betreft Epps, dat hij bewust de Trump-aanhang heeft opgejut en in opdracht handelde van de FBI. Wat verandert dat aan de huidige situatie en de beschuldigingen aan het adres van de voormalige president?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:09 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, doen alsof Ray Epps niet op video staat waar hij oproept het Capitool te bestormen, en doen alsof Ray Epps niet op video staat waar hij vooraan staat wanneer de bestorming begint, enkel omdat je een persoon bent die informatievergaring en verificatie uitbesteedt aan een handje vol derden. Met alles dat in de wereld gebeurt, een handje vol mensen laten bepalen wat je mag zien en hoe het wordt gepresenteerd en dan ook nog eens denken dat je volledig en juist bent ge๏nformeerd. Klinkt als religie, of een cult. En dat is het gevaar van een beperkt informatiedieet. En soja.
Hoe denk jij als rationeel persoon dan over dat vind mij x stemmen telefoon gesprek?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:09 schreef QuidProJoe het volgende:
En wederom een mooi kijkje in het referentiekader en het evangelie, namelijk dat men een ander dient te "overtuigen". Die bekeringsdrang heb ik niet, omdat ik niet evangelisch ben ingesteld.
Daarbij kan ik, een rationeel persoon, niet iemand overtuigen een andere positie in te nemen wanneer die ander zichzelf niet op een rationele wijze in de huidige positie heeft geplaatst.
Deze keer kan je je niet verstoppen achter een stropop bewering. Dat is wel degelijk hoe het door bijvoorbeeld Carlson neer wordt gezet. Het zou constructiever zijn voor de discussie als je inhoudelijk in gaat op de vraag van Koos.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:06 schreef QuidProJoe het volgende:
Wederom de FBI-stropop. Opmerkelijk.
Het is eigenlijk wel een interessante BNW-vraag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we aannemen dat je gelijk hebt wat betreft Epps, dat hij bewust de Trump-aanhang heeft opgejut en in opdracht handelde van de FBI. Wat verandert dat aan de huidige situatie en de beschuldigingen aan het adres van de voormalige president?
Waar is de FBi in die post?quote:Op maandag 14 augustus 2023 22:11 schreef QuidProJoe het volgende:
De enige die mensen heeft opgejut om het Caๅitool te bestormen was Ray Epps. Grappig genoeg is dat juist de persoon die door Links wordt beschermd.
Raar.
Anders geef je gewoon eens antwoord in plaats van je kinderachtig gedrag. Discussieforum, wat snap je er niet aan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:57 schreef QuidProJoe het volgende:
Natuurlijk is het FBI-gedeelte een stropop. Immers, de post die de oorzaak van de Linkse stropoppenparade vormde was deze:
[..]
Waar is de FBi in die post?
Helder.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:57 schreef QuidProJoe het volgende:
Natuurlijk is het FBI-gedeelte een stropop. Immers, de post die de oorzaak van de Linkse stropoppenparade vormde was deze:
[..]
Waar is de FBi in die post?
Een discussie voeren is niet een discussie doodslaan op deze manier. Praat gewoon mee zonder de anderen keer op keer te beschuldigen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Wellicht zul je zien dat het niveau van een discussie stijgt wanneer het aantal stropoppen daalt. Tevens zou het gebruik van stropoppen onnodig moeten zijn wanneer de waarheid aan jouw zijde staat.
Wat zou er eerder komen? Zijn plannen voor de gezondsheidszorg of het onweerlegbare bewijs van de verkiezingsfraude?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ai, Trump heeft besloten om het onweerlegbare bewijs dat de verkiezingen van hem zijn gestolen toch maar niet maandag te onthullen.
[ twitter ]
Raar dat je juist dit zegt in plaats van anderen op te roepen hun punt te maken zonder stropoppen te gebruiken voor een gezonde discussie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een discussie voeren is niet een discussie doodslaan op deze manier. Praat gewoon mee zonder de anderen keer op keer te beschuldigen.
Ik geef je meerdere mogelijkheden zonder stropoppen om in een gezonde discussie verder te gaan. Die negeer je allemaal. Zegt denk ik genoeg over jouw intenties richting een gezonde discussie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:11 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Raar dat je juist dit zegt in plaats van anderen op te roepen hun punt te maken zonder stropoppen te gebruiken voor een gezonde discussie.
Ik hoop dat je vandaag een lieve knuffel van iemand krijgt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:11 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Raar dat je juist dit zegt in plaats van anderen op te roepen hun punt te maken zonder stropoppen te gebruiken voor een gezonde discussie.
De pot verwijt de ketel? Het helpt niet in een discussie als je de ander beschuldigt van het gebruik van een drogreden. Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:11 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Symptoombestrijding. Het probleem is de stropop, niet de persoon die hem terecht aankaart.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel? Het helpt niet in een discussie als je de ander beschuldigt van het gebruik van een drogreden. Gewoon niet doen.
Of het terecht is, is juist discutabel. Je kunt het ook met elkaar oneens zijn zonder de ander te beschuldigen van drogredenen. Dit soort uitspraken komt de sfeer niet ten goede.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:23 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Symptoombestrijding. Het probleem is de stropop, niet de persoon die hem terecht aankaart.
Drogredenen/stropoppen ook niet, toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:28 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie wil!
[..]
Of het terecht is, is juist discutabel. Je kunt het ook met elkaar oneens zijn zonder de ander te beschuldigen van drogredenen. Dit soort uitspraken komt de sfeer niet ten goede.
Ik denk vooral dat het vreemd is dat hij niet bestraft is. Er is dan toch duidelijk sprake van aantoonbare opruiing? Er zitten momenteel zelfs mensen achter de tralies voor een wandeling door het Capitool. Er zijn zelfs mensen bestraft die er niet eens aanwezig waren. Dan had je dit toch ook op zijn minst moeten onderzoeken en Epps eigenlijk ook vervolgen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we aannemen dat je gelijk hebt wat betreft Epps, dat hij bewust de Trump-aanhang heeft opgejut en in opdracht handelde van de FBI. Wat verandert dat aan de huidige situatie en de beschuldigingen aan het adres van de voormalige president?
Dat is nou precies niet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:30 schreef HowardRoark het volgende:
Ik begrijp niet waarom er hier nu een aantal users zich enorm drukmaken om het feit dat iemand een andere mening heeft over de situatie mbt Ray Epps & 6 januari dan zij zelf.
...
Ik heb er maar even wat stukken uit de 'MSM' bij gezocht, aangezien jij lijkt te suggereren dat Epps wordt beschermd of op het schild wordt gehesen door de 'linkse media'.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:30 schreef HowardRoark het volgende:
Ik denk vooral dat het vreemd is dat hij niet bestraft is. Er is dan toch duidelijk sprake van aantoonbare opruiing? Er zitten momenteel zelfs mensen achter de tralies voor een wandeling door het Capitool. Er zijn zelfs mensen bestraft die er niet eens aanwezig waren. Dan had je dit toch ook op zijn minst moeten onderzoeken en Epps eigenlijk ook vervolgen.
Hoe kan het dat er dan meteen al de conclusie is getrokken dat deze man een quasi slachtoffer zou zijn? Het was een gezamenlijk narratief van meerdere media, die allemaal een zielig stuk over deze man hadden geplaatst. Je mag het er natuurlijk anders over denken, maar ik blijf het een rare situatie vinden.
Dit idd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is nou precies niet waar het over gaat.
Nee hoor, je haalt een paar voorbeelden aan van het quasi beschermen van deze man. Er is namelijk genoeg beeldmateriaal dat alle reden schept tot argwaan. Iemand die bijvoorbeeld een hele groep zat op te jutten dat ze de volgende dag wel even het Capitool in zouden gaat. Waarom zou zulke argwaan vervolgens niet terecht zijn? Zo uit de lucht gegrepen is het immers niet. En waarom is de links en progressieve media bereid om iedereen door het slijk te halen behalve deze man?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb er maar even wat stukken uit de 'MSM' bij gezocht, aangezien jij lijkt te suggereren dat Epps wordt beschermd of op het schild wordt gehesen door de 'linkse media'.
Daarvan is, op basis van wat ik heb gezien, geen sprake. De man is nou eenmaal nieuws en wordt neergezet als slachtoffer omdat hij doelwit is geworden van Trumpiaanse complotwappies en naar verluidt met de dood wordt bedreigd. Hij zou zelfs zijn ondergedoken. Daardoor krijg je dit soort stukken:
Ray Epps sues Fox News for Capitol riot conspiracy claim
Arizona Man Cited in Conspiracy Theories Sues Fox News for Defamation
How conservatives turned Ray Epps into a Capitol riot scapegoat
Why can't the right-wing bubble give up on Ray Epps?
Dat is geen 'beschermen', maar simpelweg het beschrijven van gebeurtenissen.
Waarom die Epps niet wordt vervolgd kun je je inderdaad afvragen. Maar hij is natuurlijk lang de enige die niet wordt gestraft voor zijn rol bij de bestorming van het Capitool. De vraag is: wat zijn de strafbare feiten? Kan hard worden gemaakt dat hij het Capitool met geweld binnen is gedrongen? Ik denk eerlijk gezegd dat zijn oproep om 'vreedzaam' het Capitool binnen te gaan te mager is om hem te vervolgen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Is het niet opmerkelijk dat Ray Epps de enige "J6" persoon is die zo'n "genuanceerd" beeld in de MSM krijgt? Uiteraard hebben de lezers geverifieerd dat de informatie, die zorgvuldig is geselecteerd en gepresenteerd, volledig en correct is.
Hihi, raar.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh het is een stuk vreemder dan dat. Er werd beweerd dat die Epps de enige was die mensen had opgejut het Capitool in te gaan. Die leugen werd vrij vlot met bewijs onderuit gehaald, en op 1 of andere manier is dat beschermen van Epps? Dan denk ik, hoe dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, je haalt een paar voorbeelden aan van het quasi beschermen van deze man. Er is namelijk genoeg beeldmateriaal dat alle reden schept tot argwaan. Iemand die bijvoorbeeld een hele groep zat op te jutten dat ze de volgende dag wel even het Capitool in zouden gaat. Waarom zou zulke argwaan vervolgens niet terecht zijn? Zo uit de lucht gegrepen is het immers niet. En waarom is de links en progressieve media bereid om iedereen door het slijk te halen behalve deze man?
Zie bijvoorbeeld deze voortreffelijke uiteenzetting:
Ik begrijp dat voor jou en sommige andere users hier het veelvuldig een natuurlijk reflex is om meteen het narratief van een CNN, New York Times of WaPo en soortgelijke media te willen verdedigen. Maar als je daar eens wat afstand van probeert te nemen en rustig naar deze argumenten kijkt, zul je toch zijn minst moeten kunnen concluderen dat het allemaal behoorlijk verdacht is. Als je dat niet vindt (kan natuurlijk) dan heeft verdere discussie ook weinig zijn, dan gaan we het er gewoon niet over eens worden.
Dit is het standaard slachtofferverhaal hier op BNW, maar het klopt bijna nooit. Wijs 1 iemand aan die boos werd omdat Quid een andere mening heeft. Gaat je niet lukken. Waar mensen over vallen is dat hij andersdenkenden uitscheld, niet wil ingaan op overduidelijke en bewezen feitelijke onjuistheden, vragen over waarom het berhaupt relevant zou zijn en een heel arrogante houding aanneemt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:30 schreef HowardRoark het volgende:
Ik begrijp niet waarom er hier nu een aantal users zich enorm drukmaken om het feit dat iemand een andere mening heeft over de situatie mbt Ray Epps & 6 januari dan zij zelf. Ik heb het al eerder gezegd en dit geldt voor ieder: als je het niet kunt hebben dat er BNW alternatieve visies worden gedeeld en besproken, users misschien meningen omarmen die voor jou een trigger zijn kijk hier dan alsjeblieft niet.
[..]
Ik heb in dit topic een filmpje van Nick Fuentes gezet die alleen daarop al meer heeft gedaan dan Ray Epps en ook niet is gearresteerd. Waarom is dat niet verdacht? Nick is een bekende van Trump, dus je zou verwachten dat Joe en zijn schimmige makkers hem extra wil pakken. Waarom is de reflex om hem te beschermen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, je haalt een paar voorbeelden aan van het quasi beschermen van deze man. Er is namelijk genoeg beeldmateriaal dat alle reden schept tot argwaan. Iemand die bijvoorbeeld een hele groep zat op te jutten dat ze de volgende dag wel even het Capitool in zouden gaat. Waarom zou zulke argwaan vervolgens niet terecht zijn? Zo uit de lucht gegrepen is het immers niet. En waarom is de links en progressieve media bereid om iedereen door het slijk te halen behalve deze man?
Ik begrijp dat voor jou en sommige andere users hier het veelvuldig een natuurlijk reflex is om meteen het narratief van een CNN, New York Times of WaPo en soortgelijke media te willen verdedigen. Maar als je daar eens wat afstand van probeert te nemen en rustig naar deze argumenten kijkt, zul je toch zijn minst moeten kunnen concluderen dat het allemaal behoorlijk verdacht is. Als je dat niet vindt (kan natuurlijk) dan heeft verdere discussie ook weinig zijn, dan gaan we het er gewoon niet over eens worden.
Hierboven wordt een en ander al uitstekend verwoord, daar heb ik dus weinig aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nope, het is eigenlijk het verkapt je gesprekspartner weg zetten als leugenaar. Wat is er mis met 'ik zie het anders' of 'ik heb een andere mening/visie, we gaan het niet eens worden met elkaar? 'quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:30 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Drogredenen/stropoppen ook niet, toch?
Ik vind het maar raar dat je het gebruik van stropoppen en drogredenen niet aan kunt kaarten, laat staan veroordelen, voor de sfeer of de discussie. Ideologie boven integriteit, wellicht?
Rare post. Uit het niets de aandacht ineens willen verleggen naar een ander individu en dan ook nog ten onrechte de claim maken dat mensen dat individu zouden willen verdedigen, betreft volgens jou een 'uitstekend verwoorde' reactie?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hierboven wordt een en ander al uitstekend verwoord, daar heb ik dus weinig aan toe te voegen.
Tja, hier gaan we we het dus gewoon niet over eens worden. Je vraagt je constant af waarom er zoveel interesse is in Ray Epps, maar op zo'n video (waarvan ik zelf betwijfel of je die berhaupt hebt bekeken of gaat bekijken) ga je verder niet in. Je doet dus totaal geen moeite om de standpunten van deze mensen te begrijpen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
Verder heb ik je al uitgelegd waarom het verhaal van Ray Epps nieuwswaardig is. Hij wordt beschimpt, beschuldigd en bedreigd door complotwappies, met als gevolg dat hij niet langer in z'n eigen huis kan wonen. Vervolgens klaagt hij ook nog eens FOX aan.
Stuk voor stuk interessante nieuwsfeiten die vragen om duiding en verdieping. Ik vraag mij ook oprecht af waarom wappies ter rechterzijde zo geobsedeerd zijn door die Epps, terwijl het, zoals Glazenmaker droogjes constateert, bijzonder vreemd is dat de pijlen alleen op hem worden gericht.
En waarom Epps niet is vervolgd weet ik dus niet. Daarvoor heb ik te weinig inzicht in zijn handelen op 6/1 en de overwegingen van justitie.
Hoezo ten onrechte? Dat is wat QPJ schreef.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rare post. Uit het niets de aandacht ineens willen verleggen naar een ander individu en dan ook nog ten onrechte de claim maken dat mensen dat individu zouden willen verdedigen, betreft volgens jou een 'uitstekend verwoorde' reactie?
...
Neen, Jippie. Wanneer je terecht aankaart wanneer iemand een stropop optuigt maak je die persoon niet (verkapt) uit voor leugenaar. Hoogstens vertel je (verkapt) dat het bij die persoon aan integriteit ontbreekt en dat de stropop geen inhoudelijke reactie verdient.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nope, het is eigenlijk het verkapt je gesprekspartner weg zetten als leugenaar. Wat is er mis met 'ik zie het anders' of 'ik heb een andere mening/visie, we gaan het niet eens worden met elkaar? '
Integriteit is dus heel belangrijk, maar links is een stropop aan het doen als ze de "feiten" die ik roep gaan checken. In 1 post. Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:35 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Neen, Jippie. Wanneer je terecht aankaart wanneer iemand een stropop optuigt maak je die persoon niet (verkapt) uit voor leugenaar. Hoogstens vertel je (verkapt) dat het bij die persoon aan integriteit ontbreekt en dat de stropop geen inhoudelijke reactie verdient.
En nogmaals, raar, dat je meer moeite hebt met het aankaarten van de stropoppen dan de stropoppen zelf. Ideologie boven integriteit, wederom. In bepaalde kringen waarvan Links afhankelijk is, namelijk factchecks, zijn stropoppen essentieel, en wellicht is dat de reden waarom ze zo rijkelijk worden gebruikt en het gebruik wordt verdedigd. Wanneer men eenmaal doorheeft hoe de propagandist functioneert, dan kan men het herkennen en immuniteit vormen. En de Linkse ideologie valt wanneer men de zorgvuldig geselecteerde en gepresenteerde informatie Links kan laten liggen ten gunste van de waarheid.
Quid zei dat er die dag niemand anders dan Ray opriep tot rellen. Ik bewees dat dat niet zo is en Ray niet eens de grootste roeptoeter was en het het wordt volledig genegeerd. Jij gaat er ook niet op in terwijl je Quid verdedigd. Vragen waarom is dan niet vanuit het niets de aandacht verleggen, maar met iedere post relevanter aangezien ontwijkingen vaak veel zeggen over degene die aan het ontwijken is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rare post. Uit het niets de aandacht ineens willen verleggen naar een ander individu en dan ook nog ten onrechte de claim maken dat mensen dat individu zouden willen verdedigen, betreft volgens jou een 'uitstekend verwoorde' reactie?
[..]
En dit vind ik dus niet netjes in een discussie, je benoemt iemand als leugenaar. Dit terwijl we in BNW nastreven dat ieder ' zijn of haar waarheid' mag verkondigen (binnen de policy).quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:35 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Neen, Jippie. Wanneer je terecht aankaart wanneer iemand een stropop optuigt maak je die persoon niet (verkapt) uit voor leugenaar. Hoogstens vertel je (verkapt) dat het bij die persoon aan integriteit ontbreekt en dat de stropop geen inhoudelijke reactie verdient.
En hiermee deponeer je een stropop over mijn wijze van modereren. Met je 'ideologie boven integriteit'.quote:En nogmaals, raar, dat je meer moeite hebt met het aankaarten van de stropoppen dan de stropoppen zelf. Ideologie boven integriteit, wederom. In bepaalde kringen waarvan Links afhankelijk is, namelijk factchecks, zijn stropoppen essentieel, en wellicht is dat de reden waarom ze zo rijkelijk worden gebruikt en het gebruik wordt verdedigd. Wanneer men eenmaal doorheeft hoe de propagandist functioneert, dan kan men het herkennen en immuniteit vormen. En de Linkse ideologie valt wanneer men de zorgvuldig geselecteerde en gepresenteerde informatie Links kan laten liggen ten gunste van de waarheid.
Hmm, nee. Je quote een post van mij en zonder op de inhoud in te gaan begin je vanuit het niets over iemand anders. Waarbij je vervolgens ook nog even gemakshalve moet noemen dat dit een extreemrechts extremist is, met een voorliefde voor Hitler en minderjarige meisjes, die hier beschermd zou worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Quid zei dat er die dag niemand anders dan Ray opriep tot rellen. Ik bewees dat dat niet zo is en Ray niet eens de grootste roeptoeter was en het het wordt volledig genegeerd. Jij gaat er ook niet op in terwijl je Quid verdedigd. Vragen waarom is dan niet vanuit het niets de aandacht verleggen, maar met iedere post relevanter aangezien ontwijkingen vaak veel zeggen over degene die aan het ontwijken is.
Een stropop heeft echter niets met of iets waar of niet is te maken. Het heeft met methodiek te maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:25 schreef Jippie het volgende:
En dit vind ik dus niet netjes in een discussie, je benoemt iemand als leugenaar. Dit terwijl we in BNW nastreven dat ieder ' zijn of haar waarheid' mag verkondigen (binnen de policy).
Onjuist. Discussiemethodiek en de meningen daarover staan volledig los van moderatie. Het feit dat je het benoemen van stropoppen erger vindt dan het plaatsen ervan is een punt van kritiek die voor iedere persoon geldt ongeacht status als moderator. Hiermee deponeer je een stropop aangezien er geen kritiek op moderatie was en jij jezelf nu in een slachtofferrol wilt plaatsen, en de mogelijkheid wilt openen om "crewbash" te roepen. En dat is een positie die je niet hoeft te verdedigen, want dan kun je de autoriteit als crewlid gebruiken om anderen het zwijgen op te leggen in plaats van een rare positie te hoeven verdedigen (vinden dat het benoemen van stropoppen erger is dan het plaatsen ervan in een discussie).quote:En hiermee deponeer je een stropop over mijn wijze van modereren. Met je 'ideologie boven integriteit'.
Gelukkig blijft het gebrek aan integriteit observeerbaar zelfs zonder benoeming. Dat is het mooie aan het observeerbare.quote:Ga gewoon op een respectvolle manier met elkaar een discussie aan. En ga elkaar niet beschuldigen van 'niet integer zijn'. Dit soort opmerkingen over jou haal ik ook weg (als ik het lees).
Hihi, maar wel met stropoppen en andere drogredenen. Daar heb jij je immers nog niet tegen uitgesproken.quote:FOK! is een discussieplatform, users hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar dat kan ook kenbaar worden gemaakt zonder sneren of beledigen van elkaar.
Dat zoiets mag hier!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:26 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, nee. Je quote een post van mij en zonder op de inhoud in te gaan begin je vanuit het niets over iemand anders. Waarbij je vervolgens ook nog even gemakshalve moet noemen dat dit een extreemrechts extremist is, met een voorliefde voor Hitler en minderjarige meisjes, die hier beschermd zou worden.
Opmerkelijk.quote:Laten we mensen/groeperingen niet beschuldigen van grooming, incest of pedofilie als er geen veroordeling tegen ze is uitgesproken. Hou de discussie vrij van persoonlijk gekissebis.
Het gaat hier al pagina's lang over alles wat stout links wel niet zou doen als het gaat om de waarheid. Dan mag je best rechts ook wel vermelden. Nick is bovendien een van de bekendere rechtsextremisten op deze wereld, dus dat maakt het extra gek dat hij genegeerd wordt. Beeld van zijn reloproep heb ik eerder al gepost, maar hier nogmaals: https://twitter.com/Jaden(...)?ref_src=twsrc%5Etfwquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, nee. Je quote een post van mij en zonder op de inhoud in te gaan begin je vanuit het niets over iemand anders. Waarbij je vervolgens ook nog even gemakshalve moet noemen dat dit een extreemrechts extremist is, met een voorliefde voor Hitler en minderjarige meisjes, die hier beschermd zou worden.
Je draait dus van het eigenlijke onderwerp af, legt daarbij anderen woorden in de mond, zet ze op een bepaalde manier weg en wil vervolgens op die manier de discussie voortzetten. Ja, bekijk het even, daar doe ik niet aan mee.
Het kan niet duidelijker worden gemaakt waarom Ray Epps zo ter discussie staat. Het staat jou natuurlijk helemaal vrij het daar niet mee eens te zijn, maar kom dan tenminste op een normale manier met argumenten en beeldmateriaal als jij van mening bent dat naast Ray Epps ook andere individuen moeten worden besproken.
Feiten mogen ook als ze niet lief zijn. Ik kan het tenslotte onderbouwen. Moet je ook eens proberen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:54 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat zoiets mag hier!
[..]
Opmerkelijk.
Of neem bv Alex Jones die ook nooit aangeklaagd is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het gaat hier al pagina's lang over alles wat stout links wel niet zou doen als het gaat om de waarheid. Dan mag je best rechts ook wel vermelden. Nick is bovendien een van de bekendere rechtsextremisten op deze wereld, dus dat maakt het extra gek dat hij genegeerd wordt. Beeld van zijn reloproep heb ik eerder al gepost, maar hier nogmaals: https://twitter.com/Jaden(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
https://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Fuentes Hier kun je zijn positieve blik op Hitler teruglezen. Het stukje over minderjarigen is blijkbaar nog te recent voor wikipedia, want een paar maanden terug was het nog een incel.
https://twitter.com/RightWingWatch/status/1687125700384374784 Hier het filmpje waarin hij zegt geen age of concent te willen hebben met eronder het filmpje over zijn minderjarige droomvrouw.
Quid negeert een overduidelijke oproep tot geweld van de rechterflank, dus dan ga ik denken waarom nou toch? Jij doet hetzelfde, dus wederom waarom nou toch?. Degene die de opriep tot geweld is ook nog eens een zeer bekende pedo goedpratende Hitlerfan, dus je zou denken dat dat toch wel enige aandacht verdiende. Meer dan een random boomer.
[..]
Feiten mogen ook als ze niet lief zijn. Ik kan het tenslotte onderbouwen. Moet je ook eens proberen.
Nee dat is helemaal niet opmerkelijk als je bedenkt dat hij maandenlang (en nog steeds) het slachtoffer is van een lastercampagnes van altrechtse media waar helemaal geen bewijzen van zijn. Het is juist opmerkelijk dat die altrechtse media verzuimen eens wat achtergrondonderzoek te doen naar Ray Epps. Nou ja opmerkelijk ... daar moeten ze het juist van hebben natuurlijk want Ray Epps moet wel heel VERDACHT! blijven natuurlijk anders is er helemaal niemand meer over om de schuld te geven behalve de Trump-mob zelf waar Ray Epps duidelijk toe behoorde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Is het niet opmerkelijk dat Ray Epps de enige "J6" persoon is die zo'n "genuanceerd" beeld in de MSM krijgt? Uiteraard hebben de lezers geverifieerd dat de informatie, die zorgvuldig is geselecteerd en gepresenteerd, volledig en correct is.
Hihi, raar.
Bijna net zo g๊nant als zijn Person, Woman, Man, Camera, Tv filmpje.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Oef, dat gaat niet goed hoor. Geen touw aan vast te knopen.
Staat het echt zo op truth social? Bijzonder warrig ja, zeker als hij meerdere takes hiervoor had en dit de beste was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het niet gedubbelcheckt. Zou wel veel werk zijn om een goede deepfake te maken voor een random tweet, maar ok, het is niet uit te sluiten...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Staat het echt zo op truth social? Bijzonder warrig ja, zeker als hij meerdere takes hiervoor had en dit de beste was.
Even gecheckt ... ja, is echt in een serie:quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Staat het echt zo op truth social? Bijzonder warrig ja, zeker als hij meerdere takes hiervoor had en dit de beste was.
Klopt, jij doet of ik vanuit mijn ideologie modereer en levert daar vervolgens kritiek op. Feit is dat ik modereer naar de policy en niet naar mijn persoonlijke voorkeuren. Dat is dus een stropopredenatie van jouw hand.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:53 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Een stropop heeft echter niets met of iets waar of niet is te maken. Het heeft met methodiek te maken.
Zie boven. Jij noemde duidelijk dat ik modereer vanuit mijn ideologie, terwijl je geen kennis hebt van wat mijn ideologie is. Zo doe jij aanname, na aanname, frummelt er nog even wat sneren tussendoor en gooit er vaak nog een 'Hihi' tegenaan om je minachting (uitlachen) van je gesprekspartner te uiten.quote:[..]
Onjuist. Discussiemethodiek en de meningen daarover staan volledig los van moderatie. Het feit dat je het benoemen van stropoppen erger vindt dan het plaatsen ervan is een punt van kritiek die voor iedere persoon geldt ongeacht status als moderator. Hiermee deponeer je een stropop aangezien er geen kritiek op moderatie was en jij jezelf nu in een slachtofferrol wilt plaatsen, en de mogelijkheid wilt openen om "crewbash" te roepen. En dat is een positie die je niet hoeft te verdedigen, want dan kun je de autoriteit als crewlid gebruiken om anderen het zwijgen op te leggen in plaats van een rare positie te hoeven verdedigen (vinden dat het benoemen van stropoppen erger is dan het plaatsen ervan in een discussie).
Precies, zo observeer ik regelmatig dat je regelmatig moeite hebt met een weerwoord te verdragen in een discussie en dan vaak manieren zoekt om de ander als zwakke discuseerder of minderwaardig weg te zetten.quote:[..]
Gelukkig blijft het gebrek aan integriteit observeerbaar zelfs zonder benoeming. Dat is het mooie aan het observeerbare.
En hiermee bewijs je mijn gelijk. Een volwassen vent/vrouw die het nodig heeft om in een serieus gesprek te antwoorden met een 'Hihi'.quote:[..]
Hihi, maar wel met stropoppen en andere drogredenen. Daar heb jij je immers nog niet tegen uitgesproken.
En weer lekker de hele boel allemaal kinderachtige bijnaampjes geven, die ook nog eens tegen hem werken tijdens de zitting. Maar nee, stable genius.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Dit filmpje dan:quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Als er nou iets achter de facade heeft plaatsgevonden is het wel de couppoging van Trump en consorten maar daar heb je/is hier blijkbaar totaal geen belangstelling voorquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:27 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, klassiek Links om in BNW de fa็ade te vertegenwoordigen en te verdedigen in plaats van deel te nemen in de zoektocht daarachter. Wellicht komt de gewenste discussie wanneer er daadwerkelijk aan het doel van het subforum (BNW) wordt voldaan? MSM napapegaaien leidt niet tot een discussie omdat het geen interessante materie is. Als de MSM napapegaai-circlejerk als discussie wordt gezien zijn er wellicht passendere subfora te vinden. Maar zodra je eens achter de fa็ade gaat zoeken, dan zal de discussie ongetwijfeld volgen.
Dit kun je ook prima vervolgen, het betreft namelijk een poging tot opruiing. Maar op welke manier zou dit meer aandacht verdienen dan Ray Epps? Het valt in exact dezelfde categorie. Je zou het dan dus beide moeten vervolgen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het gaat hier al pagina's lang over alles wat stout links wel niet zou doen als het gaat om de waarheid. Dan mag je best rechts ook wel vermelden. Nick is bovendien een van de bekendere rechtsextremisten op deze wereld, dus dat maakt het extra gek dat hij genegeerd wordt. Beeld van zijn reloproep heb ik eerder al gepost, maar hier nogmaals: https://twitter.com/Jaden(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Op welke manier is dit relevant voor deze kwestie? Even voor de goede orde, ik volg deze totaalidioot verder niet, voor zover mij bekend geen enkele user hier.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:46 schreef Glazenmaker het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Fuentes Hier kun je zijn positieve blik op Hitler teruglezen. Het stukje over minderjarigen is blijkbaar nog te recent voor wikipedia, want een paar maanden terug was het nog een incel.
https://twitter.com/RightWingWatch/status/1687125700384374784 Hier het filmpje waarin hij zegt geen age of concent te willen hebben met eronder het filmpje over zijn minderjarige droomvrouw.
Quid negeert een overduidelijke oproep tot geweld van de rechterflank, dus dan ga ik denken waarom nou toch? Jij doet hetzelfde, dus wederom waarom nou toch?. Degene die de opriep tot geweld is ook nog eens een zeer bekende pedo goedpratende Hitlerfan, dus je zou denken dat dat toch wel enige aandacht verdiende. Meer dan een random boomer.
Ik vind het wel hilarisch dat het over feiten hebt en dan met Wikipedia en Twitter komt aanzetten. Dat maakt over het algemeen iets geen feit, maar dat even terzijde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Feiten mogen ook als ze niet lief zijn. Ik kan het tenslotte onderbouwen. Moet je ook eens proberen.
Wellicht wordt verwacht dat er bij "ons" ook een compulsieve drang heerst om alles wat binnen de ideologie valt te verdedigen, ofzo. "Nick Fuentes is rechts dus moet rechts hem verdedigen", denkt men. Helaas is integriteit belangrijker dan de ideologie, en daarbij is zijn er geen liefhebbers van Fuentes hier dus blijft het gewenste effect uit. Je ziet hetzelfde wanneer Links het "maar Fox News!1!"-argument aanhaalt. Dan denk ik toch niets anders dan "hihi, Fox News leeft hier alleen bij de Fox News-kijker-kijkers".quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
Op welke manier is dit relevant voor deze kwestie? Even voor de goede orde, ik volg deze totaalidioot verder niet, voor zover mij bekend geen enkele user hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |