Anders geef je gewoon eens antwoord in plaats van je kinderachtig gedrag. Discussieforum, wat snap je er niet aan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:57 schreef QuidProJoe het volgende:
Natuurlijk is het FBI-gedeelte een stropop. Immers, de post die de oorzaak van de Linkse stropoppenparade vormde was deze:
[..]
Waar is de FBi in die post?
Helder.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:57 schreef QuidProJoe het volgende:
Natuurlijk is het FBI-gedeelte een stropop. Immers, de post die de oorzaak van de Linkse stropoppenparade vormde was deze:
[..]
Waar is de FBi in die post?
Een discussie voeren is niet een discussie doodslaan op deze manier. Praat gewoon mee zonder de anderen keer op keer te beschuldigen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Wellicht zul je zien dat het niveau van een discussie stijgt wanneer het aantal stropoppen daalt. Tevens zou het gebruik van stropoppen onnodig moeten zijn wanneer de waarheid aan jouw zijde staat.
Wat zou er eerder komen? Zijn plannen voor de gezondsheidszorg of het onweerlegbare bewijs van de verkiezingsfraude?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ai, Trump heeft besloten om het onweerlegbare bewijs dat de verkiezingen van hem zijn gestolen toch maar niet maandag te onthullen.
[ twitter ]
Raar dat je juist dit zegt in plaats van anderen op te roepen hun punt te maken zonder stropoppen te gebruiken voor een gezonde discussie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een discussie voeren is niet een discussie doodslaan op deze manier. Praat gewoon mee zonder de anderen keer op keer te beschuldigen.
Ik geef je meerdere mogelijkheden zonder stropoppen om in een gezonde discussie verder te gaan. Die negeer je allemaal. Zegt denk ik genoeg over jouw intenties richting een gezonde discussie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:11 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Raar dat je juist dit zegt in plaats van anderen op te roepen hun punt te maken zonder stropoppen te gebruiken voor een gezonde discussie.
Ik hoop dat je vandaag een lieve knuffel van iemand krijgt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:11 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Raar dat je juist dit zegt in plaats van anderen op te roepen hun punt te maken zonder stropoppen te gebruiken voor een gezonde discussie.
De pot verwijt de ketel? Het helpt niet in een discussie als je de ander beschuldigt van het gebruik van een drogreden. Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:11 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Symptoombestrijding. Het probleem is de stropop, niet de persoon die hem terecht aankaart.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel? Het helpt niet in een discussie als je de ander beschuldigt van het gebruik van een drogreden. Gewoon niet doen.
Of het terecht is, is juist discutabel. Je kunt het ook met elkaar oneens zijn zonder de ander te beschuldigen van drogredenen. Dit soort uitspraken komt de sfeer niet ten goede.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:23 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Symptoombestrijding. Het probleem is de stropop, niet de persoon die hem terecht aankaart.
Drogredenen/stropoppen ook niet, toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:28 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie wil!
[..]
Of het terecht is, is juist discutabel. Je kunt het ook met elkaar oneens zijn zonder de ander te beschuldigen van drogredenen. Dit soort uitspraken komt de sfeer niet ten goede.
Ik denk vooral dat het vreemd is dat hij niet bestraft is. Er is dan toch duidelijk sprake van aantoonbare opruiing? Er zitten momenteel zelfs mensen achter de tralies voor een wandeling door het Capitool. Er zijn zelfs mensen bestraft die er niet eens aanwezig waren. Dan had je dit toch ook op zijn minst moeten onderzoeken en Epps eigenlijk ook vervolgen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we aannemen dat je gelijk hebt wat betreft Epps, dat hij bewust de Trump-aanhang heeft opgejut en in opdracht handelde van de FBI. Wat verandert dat aan de huidige situatie en de beschuldigingen aan het adres van de voormalige president?
Dat is nou precies niet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:30 schreef HowardRoark het volgende:
Ik begrijp niet waarom er hier nu een aantal users zich enorm drukmaken om het feit dat iemand een andere mening heeft over de situatie mbt Ray Epps & 6 januari dan zij zelf.
...
Ik heb er maar even wat stukken uit de 'MSM' bij gezocht, aangezien jij lijkt te suggereren dat Epps wordt beschermd of op het schild wordt gehesen door de 'linkse media'.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:30 schreef HowardRoark het volgende:
Ik denk vooral dat het vreemd is dat hij niet bestraft is. Er is dan toch duidelijk sprake van aantoonbare opruiing? Er zitten momenteel zelfs mensen achter de tralies voor een wandeling door het Capitool. Er zijn zelfs mensen bestraft die er niet eens aanwezig waren. Dan had je dit toch ook op zijn minst moeten onderzoeken en Epps eigenlijk ook vervolgen.
Hoe kan het dat er dan meteen al de conclusie is getrokken dat deze man een quasi slachtoffer zou zijn? Het was een gezamenlijk narratief van meerdere media, die allemaal een zielig stuk over deze man hadden geplaatst. Je mag het er natuurlijk anders over denken, maar ik blijf het een rare situatie vinden.
Dit idd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is nou precies niet waar het over gaat.
Nee hoor, je haalt een paar voorbeelden aan van het quasi beschermen van deze man. Er is namelijk genoeg beeldmateriaal dat alle reden schept tot argwaan. Iemand die bijvoorbeeld een hele groep zat op te jutten dat ze de volgende dag wel even het Capitool in zouden gaat. Waarom zou zulke argwaan vervolgens niet terecht zijn? Zo uit de lucht gegrepen is het immers niet. En waarom is de links en progressieve media bereid om iedereen door het slijk te halen behalve deze man?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb er maar even wat stukken uit de 'MSM' bij gezocht, aangezien jij lijkt te suggereren dat Epps wordt beschermd of op het schild wordt gehesen door de 'linkse media'.
Daarvan is, op basis van wat ik heb gezien, geen sprake. De man is nou eenmaal nieuws en wordt neergezet als slachtoffer omdat hij doelwit is geworden van Trumpiaanse complotwappies en naar verluidt met de dood wordt bedreigd. Hij zou zelfs zijn ondergedoken. Daardoor krijg je dit soort stukken:
Ray Epps sues Fox News for Capitol riot conspiracy claim
Arizona Man Cited in Conspiracy Theories Sues Fox News for Defamation
How conservatives turned Ray Epps into a Capitol riot scapegoat
Why can't the right-wing bubble give up on Ray Epps?
Dat is geen 'beschermen', maar simpelweg het beschrijven van gebeurtenissen.
Waarom die Epps niet wordt vervolgd kun je je inderdaad afvragen. Maar hij is natuurlijk lang de enige die niet wordt gestraft voor zijn rol bij de bestorming van het Capitool. De vraag is: wat zijn de strafbare feiten? Kan hard worden gemaakt dat hij het Capitool met geweld binnen is gedrongen? Ik denk eerlijk gezegd dat zijn oproep om 'vreedzaam' het Capitool binnen te gaan te mager is om hem te vervolgen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Is het niet opmerkelijk dat Ray Epps de enige "J6" persoon is die zo'n "genuanceerd" beeld in de MSM krijgt? Uiteraard hebben de lezers geverifieerd dat de informatie, die zorgvuldig is geselecteerd en gepresenteerd, volledig en correct is.
Hihi, raar.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we aannemen dat je gelijk hebt wat betreft Epps, dat hij bewust de Trump-aanhang heeft opgejut en in opdracht handelde van de FBI. Wat verandert dat aan de huidige situatie en de beschuldigingen aan het adres van de voormalige president?
Oh het is een stuk vreemder dan dat. Er werd beweerd dat die Epps de enige was die mensen had opgejut het Capitool in te gaan. Die leugen werd vrij vlot met bewijs onderuit gehaald, en op 1 of andere manier is dat beschermen van Epps? Dan denk ik, hoe dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, je haalt een paar voorbeelden aan van het quasi beschermen van deze man. Er is namelijk genoeg beeldmateriaal dat alle reden schept tot argwaan. Iemand die bijvoorbeeld een hele groep zat op te jutten dat ze de volgende dag wel even het Capitool in zouden gaat. Waarom zou zulke argwaan vervolgens niet terecht zijn? Zo uit de lucht gegrepen is het immers niet. En waarom is de links en progressieve media bereid om iedereen door het slijk te halen behalve deze man?
Zie bijvoorbeeld deze voortreffelijke uiteenzetting:
Ik begrijp dat voor jou en sommige andere users hier het veelvuldig een natuurlijk reflex is om meteen het narratief van een CNN, New York Times of WaPo en soortgelijke media te willen verdedigen. Maar als je daar eens wat afstand van probeert te nemen en rustig naar deze argumenten kijkt, zul je toch zijn minst moeten kunnen concluderen dat het allemaal behoorlijk verdacht is. Als je dat niet vindt (kan natuurlijk) dan heeft verdere discussie ook weinig zijn, dan gaan we het er gewoon niet over eens worden.
Dit is het standaard slachtofferverhaal hier op BNW, maar het klopt bijna nooit. Wijs 1 iemand aan die boos werd omdat Quid een andere mening heeft. Gaat je niet lukken. Waar mensen over vallen is dat hij andersdenkenden uitscheld, niet wil ingaan op overduidelijke en bewezen feitelijke onjuistheden, vragen over waarom het überhaupt relevant zou zijn en een heel arrogante houding aanneemt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:30 schreef HowardRoark het volgende:
Ik begrijp niet waarom er hier nu een aantal users zich enorm drukmaken om het feit dat iemand een andere mening heeft over de situatie mbt Ray Epps & 6 januari dan zij zelf. Ik heb het al eerder gezegd en dit geldt voor ieder: als je het niet kunt hebben dat er BNW alternatieve visies worden gedeeld en besproken, users misschien meningen omarmen die voor jou een trigger zijn kijk hier dan alsjeblieft niet.
[..]
Ik heb in dit topic een filmpje van Nick Fuentes gezet die alleen daarop al meer heeft gedaan dan Ray Epps en ook niet is gearresteerd. Waarom is dat niet verdacht? Nick is een bekende van Trump, dus je zou verwachten dat Joe en zijn schimmige makkers hem extra wil pakken. Waarom is de reflex om hem te beschermen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, je haalt een paar voorbeelden aan van het quasi beschermen van deze man. Er is namelijk genoeg beeldmateriaal dat alle reden schept tot argwaan. Iemand die bijvoorbeeld een hele groep zat op te jutten dat ze de volgende dag wel even het Capitool in zouden gaat. Waarom zou zulke argwaan vervolgens niet terecht zijn? Zo uit de lucht gegrepen is het immers niet. En waarom is de links en progressieve media bereid om iedereen door het slijk te halen behalve deze man?
Ik begrijp dat voor jou en sommige andere users hier het veelvuldig een natuurlijk reflex is om meteen het narratief van een CNN, New York Times of WaPo en soortgelijke media te willen verdedigen. Maar als je daar eens wat afstand van probeert te nemen en rustig naar deze argumenten kijkt, zul je toch zijn minst moeten kunnen concluderen dat het allemaal behoorlijk verdacht is. Als je dat niet vindt (kan natuurlijk) dan heeft verdere discussie ook weinig zijn, dan gaan we het er gewoon niet over eens worden.
Hierboven wordt een en ander al uitstekend verwoord, daar heb ik dus weinig aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |