abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:59:04 #251
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210327522
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:57 schreef QuidProJoe het volgende:
Natuurlijk is het FBI-gedeelte een stropop. Immers, de post die de oorzaak van de Linkse stropoppenparade vormde was deze:
[..]
Waar is de FBi in die post?
Anders geef je gewoon eens antwoord in plaats van je kinderachtig gedrag. Discussieforum, wat snap je er niet aan?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210327560
Wellicht zul je zien dat het niveau van een discussie stijgt wanneer het aantal stropoppen daalt. Tevens zou het gebruik van stropoppen onnodig moeten zijn wanneer de waarheid aan jouw zijde staat.
pi_210327652
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 09:57 schreef QuidProJoe het volgende:
Natuurlijk is het FBI-gedeelte een stropop. Immers, de post die de oorzaak van de Linkse stropoppenparade vormde was deze:
[..]
Waar is de FBi in die post?
Helder.

Leg ons dan eens uit wat het probleem is met die Epps? Want als hij een 'regular dude' is die opriep het Capitool 'vreedzaam' te bestormen, dan is daar toch weinig BNW aan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:07:04 #254
485843 crew  Jippie
pi_210328253
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Wellicht zul je zien dat het niveau van een discussie stijgt wanneer het aantal stropoppen daalt. Tevens zou het gebruik van stropoppen onnodig moeten zijn wanneer de waarheid aan jouw zijde staat.
Een discussie voeren is niet een discussie doodslaan op deze manier. Praat gewoon mee zonder de anderen keer op keer te beschuldigen.
pi_210328482
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 07:44 schreef KoosVogels het volgende:
Ai, Trump heeft besloten om het onweerlegbare bewijs dat de verkiezingen van hem zijn gestolen toch maar niet maandag te onthullen.

[ twitter ]
Wat zou er eerder komen? Zijn plannen voor de gezondsheidszorg of het onweerlegbare bewijs van de verkiezingsfraude?
pi_210328743
Ik weet oprecht niet of dit trollen is door net te doen alsof je een irritante dombo bent, of dat dit een echt persoon is. In beide gevallen heb ik medelijden.

De beste man was op de vorige pagina nog zo bang voor de waarheid dat je bang en compulsief was als je ernaar zocht en nu wil hij weer dat we er wel naar opzoek gaan.

Wat is het nou?
pi_210328883
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:07 schreef Jippie het volgende:

[..]
Een discussie voeren is niet een discussie doodslaan op deze manier. Praat gewoon mee zonder de anderen keer op keer te beschuldigen.
Raar dat je juist dit zegt in plaats van anderen op te roepen hun punt te maken zonder stropoppen te gebruiken voor een gezonde discussie.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:13:09 #258
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_210328903
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:11 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Raar dat je juist dit zegt in plaats van anderen op te roepen hun punt te maken zonder stropoppen te gebruiken voor een gezonde discussie.
Ik geef je meerdere mogelijkheden zonder stropoppen om in een gezonde discussie verder te gaan. Die negeer je allemaal. Zegt denk ik genoeg over jouw intenties richting een gezonde discussie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_210328963
quote:

[..]
Ik hoop dat je vandaag een lieve knuffel van iemand krijgt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:20:02 #260
485843 crew  Jippie
pi_210328967
quote:

[..]
De pot verwijt de ketel? Het helpt niet in een discussie als je de ander beschuldigt van het gebruik van een drogreden. Gewoon niet doen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:21:47 #261
485843 crew  Jippie
pi_210328982

Voor wie wil!
pi_210328998
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
De pot verwijt de ketel? Het helpt niet in een discussie als je de ander beschuldigt van het gebruik van een drogreden. Gewoon niet doen.
Symptoombestrijding. Het probleem is de stropop, niet de persoon die hem terecht aankaart.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:28:24 #263
485843 crew  Jippie
pi_210329045

Voor wie wil!
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:23 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Symptoombestrijding. Het probleem is de stropop, niet de persoon die hem terecht aankaart.
Of het terecht is, is juist discutabel. Je kunt het ook met elkaar oneens zijn zonder de ander te beschuldigen van drogredenen. Dit soort uitspraken komt de sfeer niet ten goede.
pi_210329066
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:28 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]

Voor wie wil!
[..]
Of het terecht is, is juist discutabel. Je kunt het ook met elkaar oneens zijn zonder de ander te beschuldigen van drogredenen. Dit soort uitspraken komt de sfeer niet ten goede.
Drogredenen/stropoppen ook niet, toch?

Ik vind het maar raar dat je het gebruik van stropoppen en drogredenen niet aan kunt kaarten, laat staan veroordelen, voor de sfeer of de discussie. Ideologie boven integriteit, wellicht?
pi_210329067
Ik begrijp niet waarom er hier nu een aantal users zich enorm drukmaken om het feit dat iemand een andere mening heeft over de situatie mbt Ray Epps & 6 januari dan zij zelf. Ik heb het al eerder gezegd en dit geldt voor ieder: als je het niet kunt hebben dat er BNW alternatieve visies worden gedeeld en besproken, users misschien meningen omarmen die voor jou een trigger zijn kijk hier dan alsjeblieft niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 08:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Laten we aannemen dat je gelijk hebt wat betreft Epps, dat hij bewust de Trump-aanhang heeft opgejut en in opdracht handelde van de FBI. Wat verandert dat aan de huidige situatie en de beschuldigingen aan het adres van de voormalige president?
Ik denk vooral dat het vreemd is dat hij niet bestraft is. Er is dan toch duidelijk sprake van aantoonbare opruiing? Er zitten momenteel zelfs mensen achter de tralies voor een wandeling door het Capitool. Er zijn zelfs mensen bestraft die er niet eens aanwezig waren. Dan had je dit toch ook op zijn minst moeten onderzoeken en Epps eigenlijk ook vervolgen.

Hoe kan het dat er dan meteen al de conclusie is getrokken dat deze man een quasi slachtoffer zou zijn? Het was een gezamenlijk narratief van meerdere media, die allemaal een zielig stuk over deze man hadden geplaatst. Je mag het er natuurlijk anders over denken, maar ik blijf het een rare situatie vinden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:49:01 #266
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_210329198
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:30 schreef HowardRoark het volgende:
Ik begrijp niet waarom er hier nu een aantal users zich enorm drukmaken om het feit dat iemand een andere mening heeft over de situatie mbt Ray Epps & 6 januari dan zij zelf.
...
Dat is nou precies niet waar het over gaat.
Onikaan ni ov dovah
pi_210329263
quote:
Ik denk vooral dat het vreemd is dat hij niet bestraft is. Er is dan toch duidelijk sprake van aantoonbare opruiing? Er zitten momenteel zelfs mensen achter de tralies voor een wandeling door het Capitool. Er zijn zelfs mensen bestraft die er niet eens aanwezig waren. Dan had je dit toch ook op zijn minst moeten onderzoeken en Epps eigenlijk ook vervolgen.

Hoe kan het dat er dan meteen al de conclusie is getrokken dat deze man een quasi slachtoffer zou zijn? Het was een gezamenlijk narratief van meerdere media, die allemaal een zielig stuk over deze man hadden geplaatst. Je mag het er natuurlijk anders over denken, maar ik blijf het een rare situatie vinden.
Ik heb er maar even wat stukken uit de 'MSM' bij gezocht, aangezien jij lijkt te suggereren dat Epps wordt beschermd of op het schild wordt gehesen door de 'linkse media'.

Daarvan is, op basis van wat ik heb gezien, geen sprake. De man is nou eenmaal nieuws en wordt neergezet als slachtoffer omdat hij doelwit is geworden van Trumpiaanse complotwappies en naar verluidt met de dood wordt bedreigd. Hij zou zelfs zijn ondergedoken. Daardoor krijg je dit soort stukken:

Ray Epps sues Fox News for Capitol riot conspiracy claim
Arizona Man Cited in Conspiracy Theories Sues Fox News for Defamation
How conservatives turned Ray Epps into a Capitol riot scapegoat
Why can't the right-wing bubble give up on Ray Epps?

Dat is geen 'beschermen', maar simpelweg het beschrijven van gebeurtenissen.

Waarom die Epps niet wordt vervolgd kun je je inderdaad afvragen. Maar hij is natuurlijk lang de enige die niet wordt gestraft voor zijn rol bij de bestorming van het Capitool. De vraag is: wat zijn de strafbare feiten? Kan hard worden gemaakt dat hij het Capitool met geweld binnen is gedrongen? Ik denk eerlijk gezegd dat zijn oproep om 'vreedzaam' het Capitool binnen te gaan te mager is om hem te vervolgen.
pi_210329381
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat is nou precies niet waar het over gaat.
Dit idd.

Het probleem is nou juist dat het ons niet duidelijk wordt wat de mening over Epps is. De man wordt hier halfbakken verdacht gemaakt, maar als vervolgens wordt gevraagd naar verdere uitleg, krijg je een of ander lulverhaal over volgzaamheid en 'De Autoriteit' voorgeschoteld.
pi_210329543
Is het niet opmerkelijk dat Ray Epps de enige "J6" persoon is die zo'n "genuanceerd" beeld in de MSM krijgt? Uiteraard hebben de lezers geverifieerd dat de informatie, die zorgvuldig is geselecteerd en gepresenteerd, volledig en correct is.

Hihi, raar.
pi_210329637
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik heb er maar even wat stukken uit de 'MSM' bij gezocht, aangezien jij lijkt te suggereren dat Epps wordt beschermd of op het schild wordt gehesen door de 'linkse media'.

Daarvan is, op basis van wat ik heb gezien, geen sprake. De man is nou eenmaal nieuws en wordt neergezet als slachtoffer omdat hij doelwit is geworden van Trumpiaanse complotwappies en naar verluidt met de dood wordt bedreigd. Hij zou zelfs zijn ondergedoken. Daardoor krijg je dit soort stukken:

Ray Epps sues Fox News for Capitol riot conspiracy claim
Arizona Man Cited in Conspiracy Theories Sues Fox News for Defamation
How conservatives turned Ray Epps into a Capitol riot scapegoat
Why can't the right-wing bubble give up on Ray Epps?

Dat is geen 'beschermen', maar simpelweg het beschrijven van gebeurtenissen.

Waarom die Epps niet wordt vervolgd kun je je inderdaad afvragen. Maar hij is natuurlijk lang de enige die niet wordt gestraft voor zijn rol bij de bestorming van het Capitool. De vraag is: wat zijn de strafbare feiten? Kan hard worden gemaakt dat hij het Capitool met geweld binnen is gedrongen? Ik denk eerlijk gezegd dat zijn oproep om 'vreedzaam' het Capitool binnen te gaan te mager is om hem te vervolgen.
Nee hoor, je haalt een paar voorbeelden aan van het quasi beschermen van deze man. Er is namelijk genoeg beeldmateriaal dat alle reden schept tot argwaan. Iemand die bijvoorbeeld een hele groep zat op te jutten dat ze de volgende dag wel even het Capitool in zouden gaat. Waarom zou zulke argwaan vervolgens niet terecht zijn? Zo uit de lucht gegrepen is het immers niet. En waarom is de links en progressieve media bereid om iedereen door het slijk te halen behalve deze man?

Zie bijvoorbeeld deze voortreffelijke uiteenzetting:

Ik begrijp dat voor jou en sommige andere users hier het veelvuldig een natuurlijk reflex is om meteen het narratief van een CNN, New York Times of WaPo en soortgelijke media te willen verdedigen. Maar als je daar eens wat afstand van probeert te nemen en rustig naar deze argumenten kijkt, zul je toch zijn minst moeten kunnen concluderen dat het allemaal behoorlijk verdacht is. Als je dat niet vindt (kan natuurlijk) dan heeft verdere discussie ook weinig zijn, dan gaan we het er gewoon niet over eens worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:39:46 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_210329692
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 13:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Is het niet opmerkelijk dat Ray Epps de enige "J6" persoon is die zo'n "genuanceerd" beeld in de MSM krijgt? Uiteraard hebben de lezers geverifieerd dat de informatie, die zorgvuldig is geselecteerd en gepresenteerd, volledig en correct is.

Hihi, raar.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 08:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Laten we aannemen dat je gelijk hebt wat betreft Epps, dat hij bewust de Trump-aanhang heeft opgejut en in opdracht handelde van de FBI. Wat verandert dat aan de huidige situatie en de beschuldigingen aan het adres van de voormalige president?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:47:23 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_210329759
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 13:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, je haalt een paar voorbeelden aan van het quasi beschermen van deze man. Er is namelijk genoeg beeldmateriaal dat alle reden schept tot argwaan. Iemand die bijvoorbeeld een hele groep zat op te jutten dat ze de volgende dag wel even het Capitool in zouden gaat. Waarom zou zulke argwaan vervolgens niet terecht zijn? Zo uit de lucht gegrepen is het immers niet. En waarom is de links en progressieve media bereid om iedereen door het slijk te halen behalve deze man?

Ik begrijp dat voor jou en sommige andere users hier het veelvuldig een natuurlijk reflex is om meteen het narratief van een CNN, New York Times of WaPo en soortgelijke media te willen verdedigen. Maar als je daar eens wat afstand van probeert te nemen en rustig naar deze argumenten kijkt, zul je toch zijn minst moeten kunnen concluderen dat het allemaal behoorlijk verdacht is. Als je dat niet vindt (kan natuurlijk) dan heeft verdere discussie ook weinig zijn, dan gaan we het er gewoon niet over eens worden.
Oh het is een stuk vreemder dan dat. Er werd beweerd dat die Epps de enige was die mensen had opgejut het Capitool in te gaan. Die leugen werd vrij vlot met bewijs onderuit gehaald, en op 1 of andere manier is dat beschermen van Epps? Dan denk ik, hoe dan?
Onikaan ni ov dovah
pi_210329782
quote:
Ik begrijp niet waarom er hier nu een aantal users zich enorm drukmaken om het feit dat iemand een andere mening heeft over de situatie mbt Ray Epps & 6 januari dan zij zelf. Ik heb het al eerder gezegd en dit geldt voor ieder: als je het niet kunt hebben dat er BNW alternatieve visies worden gedeeld en besproken, users misschien meningen omarmen die voor jou een trigger zijn kijk hier dan alsjeblieft niet.
[..]
Dit is het standaard slachtofferverhaal hier op BNW, maar het klopt bijna nooit. Wijs 1 iemand aan die boos werd omdat Quid een andere mening heeft. Gaat je niet lukken. Waar mensen over vallen is dat hij andersdenkenden uitscheld, niet wil ingaan op overduidelijke en bewezen feitelijke onjuistheden, vragen over waarom het überhaupt relevant zou zijn en een heel arrogante houding aanneemt.
pi_210330114
quote:

[..]

Ik heb in dit topic een filmpje van Nick Fuentes gezet die alleen daarop al meer heeft gedaan dan Ray Epps en ook niet is gearresteerd. Waarom is dat niet verdacht? Nick is een bekende van Trump, dus je zou verwachten dat Joe en zijn schimmige makkers hem extra wil pakken. Waarom is de reflex om hem te beschermen?

Ik vind het maar gek dat een rechts-extremist met een zelfverklaarde voorliefde voor Hitler en minderjarige meisjes die hij wil trouwen uit de wind wordt gehouden, terwijl een onbekende boomer in een menigte van honderdduizenden het bewijs voor de deep state is geworden.
pi_210330317
quote:

[..]

Hierboven wordt een en ander al uitstekend verwoord, daar heb ik dus weinig aan toe te voegen.

Verder heb ik je al uitgelegd waarom het verhaal van Ray Epps nieuwswaardig is. Hij wordt beschimpt, beschuldigd en bedreigd door complotwappies, met als gevolg dat hij niet langer in z'n eigen huis kan wonen. Vervolgens klaagt hij ook nog eens FOX aan.

Stuk voor stuk interessante nieuwsfeiten die vragen om duiding en verdieping. Ik vraag mij ook oprecht af waarom wappies ter rechterzijde zo geobsedeerd zijn door die Epps, terwijl het, zoals Glazenmaker droogjes constateert, bijzonder vreemd is dat de pijlen alleen op hem worden gericht.

En waarom Epps niet is vervolgd weet ik dus niet. Daarvoor heb ik te weinig inzicht in zijn handelen op 6/1 en de overwegingen van justitie.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 18-08-2023 15:05:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')