SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Nog triester is eigenlijk dat de internationale schermbond mee gaat met de Russische ipv de Oekransequote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Optisch ben ik dat met je eens, ziet er raar uit, maar denk dat schermers zelf daar anders instaan. Voor hun is het gereedschap, geen wapen.
Voor de rest: je bent zelf volgens de regels niet verplicht handen te schudden, je moet elkaar groeten en dat kan op vele andere manieren.
Maar meest trieste is dat de orc in kwestie zich weer de slachtoffer rol aanmeet.
Ik had niet door dat ik de laatste had, geen probleemquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog triester is eigenlijk dat de internationale schermbond mee gaat met de Russische ipv de Oekranse
---
Dit had ik gepost, maar door het slotje heen dacht ik, maar dat was dus niet zo, en toen vernaggelde ik het vorige topic blijkbaar. Excuses![]()
Waarom? Als het in de schermwereld een ongeschreven regel is dat je gediskwalificeerd wordt. Dan is het toch eerder gewoon een oliedomme actie?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog triester is eigenlijk dat de internationale schermbond mee gaat met de Russische ipv de Oekranse
---
Dit had ik gepost, maar door het slotje heen dacht ik, maar dat was dus niet zo, en toen vernaggelde ik het vorige topic blijkbaar. Excuses![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom? Als het in de schermwereld een ongeschreven regel is dat je gediskwalificeerd wordt. Dan is het toch eerder gewoon een oliedomme actie?
Moet je niet gaan janken dat jouw politieke actie op sportief niveau wordt afgestraft.
Dat is typisch Russisch , die voelen zich ver verheven boven de vroegere SOVJET satellietstaten op een of andere manierquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:20 schreef ExTec het volgende:
Maar meest trieste is dat de orc in kwestie zich weer de slachtoffer rol aanmeet.
Hoe moet je op de hoogte zijn van spelregels die niet bij de spelregels staan?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom? Als het in de schermwereld een ongeschreven regel is dat je gediskwalificeerd wordt. Dan is het toch eerder gewoon een oliedomme actie?
Moet je niet gaan janken dat jouw politieke actie op sportief niveau wordt afgestraft.
Dat met haar wapen was de manier van groeten onder covid protocol meen ik gelezen te hebben en kon nog steeds. Kan even niet zo snel terugvinden waar ik het gelezen heb, NOS denk ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijzondere situatie was dat inderdaad. Het logische weigeren om de hand te schudden, maar ook het richten van haar wapen naar haar opponente....Tja.
Zeker vanuit sportief oogpunt maar goed dat Kharlan hierdoor niet de Spelen zal missen. Verder moeten Oekraners zelf weten of ze handen wel of niet schudden en moeten Russen, zoals die ene in het tennis, dat ook gewoon netjes accepteren (vaak ook wetende dat het niet persoonlijk is).
CNNquote:Ukrainian forces targeted a railroad between the southern Kherson region and Crimea overnight with 12 Storm Shadow long-range missiles, which were intercepted by air defenses, according to a Russia-backed local official.
"All the missiles were shot down by our air defense," Vladimir Saldo, the Russian-appointed acting head of the Kherson region administration, said in a Telegram post Saturday.
In one area, falling debris "from expensive foreign weapons" damaged a monitoring post and a cable that electrical locomotives connect to, he added. Saldo said the damage has already been repaired.
"Once again, it is the civilian infrastructure that is being struck by the enemies," he said.
Dan maar wat anders proberen? Benieuwd wat dit is....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
CNN
Er was toch nauwelijks een, of zelfs geen, Storm Shadow neergehaald, en nu dan opeens alle 12Voor zover Oekraine uberhaupt zoveel tegelijk ervan afvuurt
Ja ze moeten eens niet steeds achter de feiten aanlopen maar leveren.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan maar wat anders proberen? Benieuwd wat dit is....
[ twitter ]
quote:Putin says Russia withdrew army from Kyiv because it was "asked"
At a meeting with African leaders, Russian dictator Vladimir Putin has said that Russia withdrew its army from Kyiv last year because it was "asked to do so to create conditions" for signing a peace treaty.
https://news.yahoo.com/pu(...)-army-225903912.html
https://redd.it/15cu2mw
quote:Do we have footage of the room bursting into laughter like Lavrov in India?
Bereik > 500 km. volgens Wikipedia.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan maar wat anders proberen? Benieuwd wat dit is....
[ twitter ]
Ik ga er van uit dat Rusland volgende week Kyiv inneemt.quote:
Oekrane krijgt gewoon het verzoek ze niet op Rusland af te schieten, net als bij vrijwel alle andere westerse wapens, dus wat is de toegevoegde waarde?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Bereik > 500 km. volgens Wikipedia.
Dat zou een aardige gamechanger zijn.
Broertje van Storm Shadow.
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Taurus_(Marschflugk%C3%B6rper)
Mogen ze hier ook wel doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:53 schreef Aether het volgende:
Russen vrezen Letland uitgezet te worden als ze taalexamen niet halen
https://nos.nl/l/2484689
12 stuks?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
CNN
Er was toch nauwelijks een, of zelfs geen, Storm Shadow neergehaald, en nu dan opeens alle 12Voor zover Oekraine uberhaupt zoveel tegelijk ervan afvuurt
It goes slow until it goes fast.quote:
In Afrika snappen ze hopelijk ook wel dat er niet iets bestaat als een "gift". Die dictator verwacht er natuurlijk wel wat voor terug, en dan kun je beter "gewoon normaal" wat betalen voor je graan.quote:
Die hebben wel in de gaten dat ze meer aan het westen hadden/hebben dan aan dat armzalige RUSLAND.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
In Afrika snappen ze hopelijk ook wel dat er niet iets bestaat als een "gift". Die dictator verwacht er natuurlijk wel wat voor terug, en dan kun je beter "gewoon normaal" wat betalen voor je graan.
Ze zullen er nog wel meer verliezen. Dat gebeurt wel eens in oorlogen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:27 schreef oheng het volgende:
RIA meldt dat ze een CV-90 buit hebben gemaakt.
Ook opvallend trouwens dat iedere keer als Rusland raketten weet neer te schieten dat dan de brokstukken toch het doelwit weten te raken. Wat een pech telkens voor de Russen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
CNN
CNNquote:Russian strikes left two people dead and another person wounded in the southern city of Zaporizhzhia, a city official said Saturday.
“An enemy missile hit an open area. Unfortunately, a man and a woman died. Another woman was injured,” secretary of the Zaporizhzhia City Council, Anatolii Kurtev, said on Telegram.
quote:Anniversary of prison attack: Zelensky also mentioned the anniversary of a strike on a detention center in Olenivka, where more than 50 Ukrainian prisoners were killed last year.
"Today is the anniversary of Olenivka, one of the most vile and cruel crimes of Russia. The deliberate, pre-planned killing of captured Azov warriors," Zelensky said.
An extensive CNN investigation published in August last year demonstrated that the Russian narrative claiming the camp in Olenivka had been hit by a Ukrainian HIMARS rocket did not stand up to scrutiny. The Office of the UN Human Rights Commissioner has also supported the findings of the investigation.
Ja, weken geleden al.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:34 schreef kevinrsd het volgende:
[ twitter ]
Ook de Russen maken weleens wat buit
Weken geleden al een filmpje gepost met Russen bij een AMX. Als je wat beter op let in dit topic had je dat gewoon geweten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:43 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Als jij een betere bron hebt als Osintdefender heel graag
Als je er zo zeker van bent stuur dan even een linkje mee. Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het dezelfde is als jouw punt kloptquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Weken geleden al een filmpje gepost met Russen bij een AMX. Als je wat beter op let in dit topic had je dat gewoon geweten.
Veel PANG en BOEM jaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
Verschillende geluiden dus over het Oekrainse offensief.
En nog steeds heeft het er alle schijn van dat zelfs nu Oekrane aan het aanvallen is Rusland meer troepen en apparatuur verliest.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat die tegenaanval veel gaat kosten leek me toch wel duidelijk.
Nu is Oekrane de aanvallende partij. Volgens sommigen hadden de Russen een verliesratio van 10 tegen 1 Oekraner.
3 op 1 is de standaard met luchtoverwicht volgens mij. Die 10 op 1 was in (stedelijk) Bakhmut (Oekraense cijfers).quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat die tegenaanval veel gaat kosten leek me toch wel duidelijk.
Nu is Oekrane de aanvallende partij. Volgens sommigen hadden de Russen een verliesratio van 10 tegen 1 Oekraner.
Dat lijkt me toch sterk. Op een zeker moment moet je toch door een killzone van artillerie en mijnen nabij die verdedigende etablissementen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:05 schreef Delenlill het volgende:
[..]
En nog steeds heeft het er alle schijn van dat zelfs nu Oekrane aan het aanvallen is Rusland meer troepen en apparatuur verliest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |