Staat in het SVquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waren ze af vanwege het fluisteren van Ima of omdat hij achter de computer zat?
Ja ik had het gelezen, maar ik had ook een filmpje gekeken, waarin in Ima achter de pc ging zitten, terwijl ik dacht dat dat ook niet mocht.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat in het SV![]()
Het fluisteren van oke van Imadiddin toen hij een mail had gelezen
IK heb netjes meer dan 2 minuten gewachtquote:
Wel als hij berichten krijgt, ze mochten zover ik weet alleen niet met elkaar communiceren met elkaar vis de computerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik had het gelezen, maar ik had ook een filmpje gekeken, waarin in Ima achter de pc ging zitten, terwijl ik dacht dat dat ook niet mocht.
Hoppa, zo kan het ook, geen langdradig gelamenteer zoals bij de bro's.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:34 schreef engine het volgende:
Bern even snel tussendoor pijlen bij Erik of Rupert de volgende is om op te stemmen. Voor Erik nummer 1 zegt hij. Super...en weer door.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel als hij berichten krijgt, ze mochten zover ik weet alleen niet met elkaar communiceren met elkaar vis de computer
Kort en krachtig, nu nog ten uitvoer brengenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoppa, zo kan het ook, geen langdradig gelamenteer zoals bij de bro's.
Mits er nog een eliminatie komtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kort en krachtig, nu nog ten uitvoer brengen
Met allemaal bijnamen en verschillende scenariosquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoppa, zo kan het ook, geen langdradig gelamenteer zoals bij de bro's.
Heb hem nu op 3 augustus gezetquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef engine het volgende:
Het middeleeuwse feest moet wel verschoven zijn want de boodschappen ervoor moeten nog gedaan worden. Ook zijn ze nog bezig met kleding.
Ja het kan ook via een spel gaan vanaf nuquote:
Plannen blijft lastig voor zequote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:35 schreef engine het volgende:
Het middeleeuwse feest moet wel verschoven zijn want de boodschappen ervoor moeten nog gedaan worden. Ook zijn ze nog bezig met kleding.
En dan hebben ze eindelijk alles gepland en soms zelfs ook alles al opgebouwd en dan loopt het uiteindelijk toch andersquote:
Ze hebben het ook zo druk daarquote:
Dat is ook gewoon gemeen want ze moeten alles volgens een planning doorgevenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan hebben ze eindelijk alles gepland en soms zelfs ook alles al opgebouwd en dan loopt het uiteindelijk toch anders
Ik zou daar helemaal gek van worden.. daarom zeg ik vaker dat ze het daar niet altijd makkelijk hebben en echt worden geleefd door achter.. ik geef het je te doen om daar altijd maar zonder weerwoord in mee moeten gaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon gemeen want ze moeten alles volgens een planning doorgeven
Nou ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:45 schreef engine het volgende:
Ah Mirthe is de volgende gast van het filoodsofisch gesprek
Druk, druk, drukquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben het ook zo druk daar![]()
Mirthe vergeten dat ze met Wendy ging lopen
Ja ben ik het mee eens. Je ziet ze heel soms er wel tegenin gaan maar dat wordt vaak meteen weggedraaid. Isaac weigerde afgelopen nominatie bijvoorbeeld zijn pet af te zetten omdat hij het onzin vond dat dat na 11 maanden ineens moest.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou daar helemaal gek van worden.. daarom zeg ik vaker dat ze het daar niet altijd makkelijk hebben en echt worden geleefd door achter.. ik geef het je te doen om daar altijd maar zonder weerwoord in mee moeten gaan.
Zag je gisteren wel met Bern zijn evenement. Alles opbouwen en daarna moest het weer worden afgebroken ivm de zoemer en 24 uur niet praten. De film zou ook niet meer doorgaan en op het laatste moment krijgt Bern te horen dat hij alles weer op moest bouwen om het wel door te laten gaan. Dan mag je niet tegenstribbelen en gewoon zonder te zeuren het gaan doen..
Tja er is dan ook een grote geldprijs aan verbonden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou daar helemaal gek van worden.. daarom zeg ik vaker dat ze het daar niet altijd makkelijk hebben en echt worden geleefd door achter.. ik geef het je te doen om daar altijd maar zonder weerwoord in mee moeten gaan.
Zag je gisteren wel met Bern zijn evenement. Alles opbouwen en daarna moest het weer worden afgebroken ivm de zoemer en 24 uur niet praten. De film zou ook niet meer doorgaan en op het laatste moment krijgt Bern te horen dat hij alles weer op moest bouwen om het wel door te laten gaan. Dan mag je niet tegenstribbelen en gewoon zonder te zeuren het gaan doen..
Dat dacht ik ook maar zal dan eerst Mirthe zijn..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Babette de volgende zou zijn
Ook allemaal geregisseerd van Isaaacquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ben ik het mee eens. Je ziet ze heel soms er wel tegenin gaan maar dat wordt vaak meteen weggedraaid. Isaac weigerde afgelopen nominatie bijvoorbeeld zijn pet af te zetten omdat hij het onzin vond dat dat na 11 maanden ineens moest.
Bep zal het boek emoties vast nog niet gelezen hebben.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar zal dan eerst Mirthe zijn..
Oh de volgorde weet ik niet maar begrijp dat Mirthe zich ook voor aan het bereiden is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar zal dan eerst Mirthe zijn..
Isaac heeft in de Loods een status aparte.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ben ik het mee eens. Je ziet ze heel soms er wel tegenin gaan maar dat wordt vaak meteen weggedraaid. Isaac weigerde afgelopen nominatie bijvoorbeeld zijn pet af te zetten omdat hij het onzin vond dat dat na 11 maanden ineens moest.
En Sasha was gisteren ook not amused en zei de resterende tijd niets meer te gaan doe.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dank voor het openen Dot.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat in het SV![]()
Het fluisteren van oke van Imadiddin toen hij een mail had gelezen
Dat kan maar maakt het niet minder moeilijk..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tja er is dan ook een grote geldprijs aan verbonden.
Rozijn had de laatstequote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik moest openen maar kan dat niet snel genoeg.
Ach, Isaac en ook Moraima mogen kennelijk alles en worden afgeschermd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:02 schreef Harry het volgende:
Stom, dat we nog steeds niets van Marciano en Babette mogen horen / zien.
Dat is nu al bijna een week zo!
Die heeft altijd wat te doenquote:
301quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht degene die het 300ste bericht had maar kan er naast zitten.
Erik weet zich altijd wel prima te vermaken ja.quote:
Jij had niet laatste post, maar even goed graag gedaanquote:
Van de week zag ik 303.. hoe kan dat?quote:
Dan waren er 2 posts verwijderd, maar had je niet gerefreshed.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van de week zag ik 303.. hoe kan dat?
Het is inderdaad met regelmaat een ander nummer .quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van de week zag ik 303.. hoe kan dat?
Het is altijd 301 of een mod moet door het slotje postenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het is inderdaad met regelmaat een ander nummer .
Oké, raak soms in de war maar blijf nu bij 301, is de laatste post!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd 301 of een mod moet door het slotje posten
Ahh oké.. weer wat geleerdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan waren er 2 posts verwijderd, maar had je niet gerefreshed.
Je krijgt het als user wel in beeld hoeveel posten er nog komenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oké, raak soms in de war maar blijf nu bij 301, is de laatste post!
Gelukkig komt dat niet zo vaak voorquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd 301 of een mod moet door het slotje posten
Ze kunnen niet goed communiceren en Sasha legt op elke slak zout.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:11 schreef lojanda het volgende:
Bern en Sasha zijn boodschappen aan het doen en Bern krijgt weer een kat van Sasha en hoe meer verduidelijking hij vraagt wordt Sasha steeds kattiger.. je hoort dan ook weer meteen dat Bern zich anders gaat verwoorden. Eigenlijk best triest hoe die verhouding tussen hun ligt.. ik heb wat dat betreft respect voor Bern. Ik had allang een keer uitgevallen en die heks ff terug op haar plek gezet![]()
Ik blijf het een naar mens vinden.. Jeff zei dat Sasha een zwart hart heeft maar ik begin het nog te geloven ook.
En als je niet meer kan posten is het topic volquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oké, raak soms in de war maar blijf nu bij 301, is de laatste post!
Daarbij is ze een bitch en enorm dominantquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze kunnen niet goed communiceren en Sasha legt op elke slak zout.
Doe ik ook maar wist niet of dat bij 300 of 301 was.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt het als user wel in beeld hoeveel posten er nog komen
Maar als je niet refresht tussen door zie je het weer niet.
Ik kijk altijd als het topic dicht is in de lijst wie de laatste post had, dan vergis je je nooit
Ja, duhhu.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je niet meer kan posten is het topic vol
Ja, maar dat gaat bij ons niet opquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je niet meer kan posten is het topic vol
Lijkt wel of ze bewust dingen stuk maakt. Dichterbij en dan weer afstand. Lief zijn en dan opeens weer een sneer om afstand te creëren.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarbij is ze een bitch en enorm dominant
Ze heeft hem vanmorgen daarvoor excuus aangeboden en ze gaat er aan werkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:19 schreef Chea49 het volgende:
Zolang Bern dit accepteert zal er niet veel veranderen.
mooi dat ze er wil gaan aan werken maar zal tijd vragenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft hem vanmorgen daarvoor excuus aangeboden en ze gaat er aan werken
Ze doet erg haar best en zie je in dit gesprek al terugquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft ze al eerder gezegd. Hij zou eens duidelijk moeten maken dat hij niet steeds gekwetst wil worden door haar. Nu herhaald het zich steeds opnieuw.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze doet erg haar best en zie je in dit gesprek al terug
Ja kan moeilijk zeggen dat het een gezellig onderonsje is..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Dat gaf ze ook zelf aanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
mooi dat ze er wil gaan aan werken maar zal tijd vragen
Ik weet niet of Sasha issues heeft dat is denk ik gewoon haar karakter maar dat Bern een zak hooi is dat weet ik wel..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:31 schreef humpty het volgende:
Sacha heeft veel issues en zou niet verkeerd zijn als zij daar hulp bij ging zoeken
maar die Bern is ook wel een slappe zak hoor
Sasha is echt iemand die je eerst goed moet bekijken hoe haar pet staat voordat je haar aanspreekt. Bij zo iemand loop je altijd op je tenen. Daar moet je tegen kunnen en voor nu trekt Bern het nog steeds en pikt hij haar gedrag. Of dat ook zo zal zijn als ze weer buiten zijn.. dat zal de tijd leren.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:33 schreef pingu66 het volgende:
Wat een intens moeilijk mens die Sas. Zo moeilijk doet zo tegen Jappie niet.
Het komt uit op getallen in de 300...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
13.50 x 2 zegt Bern en dat moet hij op een rekenmachine uitrekenen?? Dat is best triest..
Moeten ze die kleren ook zelf kopen/huren?quote:
Of zelf maken, zag Mirthe al eerder met een middeleeuwse kroon lopen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten ze die kleren ook zelf kopen/huren?
Ze waren allemaal kleren aan het bestellen daarstraks volgens mijquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of zelf maken, zag Mirthe al eerder met een middeleeuwse kroon lopen.
Is mij niet helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten ze die kleren ook zelf kopen/huren?
Oww dathad ik niet gehoord.. vond het ook al zo gekquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Het komt uit op getallen in de 300...
Per ongeluk laten vallenquote:
Voor het feest.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:37 schreef engine het volgende:
Ze zitten gewoon boodschappen te bestellen
Inderdaad opvallend dat ze zo alleen maar tegen Bern doet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:33 schreef pingu66 het volgende:
Dat soort kleding huur je gewoon hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze waren allemaal kleren aan het bestellen daarstraks volgens mij
En dat mag? Dan kunnen ze allemaal wel uit het zicht van de camera's, leuke RL soapquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:11 schreef Yver73 het volgende:
Zijn Babette en Marciano er nog wel?? Of zijn die alle dagen verbannen naar kamer 4?
Heerlijk zonder die twee, ik mis ze niet moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:11 schreef Yver73 het volgende:
Zijn Babette en Marciano er nog wel?? Of zijn die alle dagen verbannen naar kamer 4?
Nee, ik ook zeker niet hoor! Maar zoals magnaal ook zegt: vaag dat dat kan in een rls….quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk zonder die twee, ik mis ze niet moet ik zeggen.
Ik wel, ze veroorzaken toch wel spanning met dat stoken...Maar ik denk dat zij de finalisten zullen zijn ofzoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk zonder die twee, ik mis ze niet moet ik zeggen.
Heb meer het idee dat hij doet alsof,maar men denkt vaak dat mensen die veel en overheersend praten het wel weten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:22 schreef spapaars het volgende:
Isaac weer alles uitleggen wat de bedoeling is (en steeds, dat denk ik hé)
Heb het idee dat hij altijd wat meer weet dan de rest.
Hoe dan ook, nu Mori weg is kunnen ze op een eerlijke manier fysieke opdrachten doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
Glijdend de finale maand in, beetje rare boodschap zit er bij
Gaan ze met zijn alle de finale maand in
Of vallen er vandaag nog 1 of meerdere af
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe dan ook, nu Mori weg is kunnen ze op een eerlijke manier fysieke opdrachten doen.
ZOuden ze dat nog gaan doen denk je in de laatste maand?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:35 schreef spapaars het volgende:
Wie pakt de vrijstelling wordt er geroepen.
Geen idee, maar het zou kunnen, verwacht daar nog wel een aantal nominaties in de laatste maand.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOuden ze dat nog gaan doen denk je in de laatste maand?
In de brief stond wel iets over glijden naar de finale/finale in glijden zoiets.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOuden ze dat nog gaan doen denk je in de laatste maand?
Boos ben je vaak op je directe naaste. Omdat je weet, dat het bij diegene kan, en de persoon je lief heeft.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad opvallend dat ze zo alleen maar tegen Bern doet.
DIt stond in de briefquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:38 schreef engine het volgende:
[..]
In de brief stond wel iets over glijden naar de finale/finale in glijden zoiets.
Dat Isaac een status aparte heeft, is me al maanden duidelijk. En voor mij een feit.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:22 schreef spapaars het volgende:
Isaac weer alles uitleggen wat de bedoeling is (en steeds, dat denk ik hé)
Heb het idee dat hij altijd wat meer weet dan de rest.
Dat is ze dan zeker nu al vergeten. Als je kort na belofte eraan te werken, alweer kattig doet, was je belofte niet menens.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er aan werken wil nog niet zeggen dat het dan ook gelijk zo isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:42 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat is ze dan zeker nu al vergeten. Als je kort na belofte eraan te werken, alweer kattig doet, was je belofte niet menens.
Filmpje inclusief de gedachten van Isaac.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt stond in de brief
Beste deelnemers,
Jullie kunnen glijdend de laatste maand in.
De baan mag alleen buiten gebruikt worden en moet vanavond voor 19.00 weer achter de poort gelegd worden.
Veel plezier
Nee.., daar lacht ze mee. Van de week ook. Kattig tegen Bern, maar toen Bern wegliep, gelijk weer een glimlach naar Jasper.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:33 schreef pingu66 het volgende:
Heb ik vele malen liever. Babette ben ik meer dan zatquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Er is nu wel een overload aan Bern en Sas nu Bep en Marcio niet meer in beeld zijn..
En Wendy en Mirthequote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:45 schreef xdiashalizx het volgende:
Er is nu wel een overload aan Bern en Sas nu Bep en Marcio niet meer in beeld zijn..
Ja en dan voor 19 uur weer opgeruimd en achter de poortquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:05 schreef spapaars het volgende:
Bern denkt aan een verdienopdracht, maar dan denk ik dat ze de glijbaan hadden opgeblazen nadat de bewoners naar de slaapkamers zijn gestuurd.
Er zat een jerrycan met zeep bij dacht ik. Of hadden ze die al? Dan is het wel apart jaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:10 schreef spapaars het volgende:
Grappig.
Niets over verteld, maar Isaac weet dat er schuim bij moet.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is Erik al geweest?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Verkapte hint...Was jezelf eens goed met zeep...
Ik vind hem eng magerquote:
Je weet nu al dat het een man zal zijn die wint.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
En ja hoor Jasper glijdt in 1 keer naar de bel!
Nee, vind ik ook nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is hij ook, hij ziet er niet goed uit.
Van 8 tot 10 hoorde ik.quote:
twee uurtjes muziek dus en een etentje die ze om 18 uur zouden doen, Imadiddin zegt beter om 19.00 uurquote:
quote:
En hij red de bel reldeldelquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:37 schreef xdiashalizx het volgende:
Erik gaat als een speer in zijn spijkerbroek...
Altijd fijn om terug te lezen Dot.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Dat was kort maar krachtig
Voor wie het gemist heeft
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Tot nu toe maakt Isaac de meeste kans als ik ze allemaal zie glijden..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Dit gaat één van de mannen winnen vermoed ik, zij hebben een hardere aanloop dan de dames..
Ja, ik wilde zeggen dat hij z'n postuur meeheeft, maar dat gaat niet op, want Japie gaat ook goed en die is harstikke ligt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tot nu toe maakt Isaac de meeste kans als ik ze allemaal zie glijden..
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:37 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Erik is bijna net zolang ook als de glijbaan
Lijkt me geen fijn gevoel ookquote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:44 schreef engine het volgende:
Gaat Mirthe oefenen.....is de baan ineens heel stroef
Daarom heeft Erik nu een lange broek aan. Voelde niet fijn aan zijn knieën.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Boos ben je vaak op je directe naaste. Omdat je weet, dat het bij diegene kan, en de persoon je lief heeft.
Dank je wel, Cheaquote:
Die is denk ik ook het zwaarste.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tot nu toe maakt Isaac de meeste kans als ik ze allemaal zie glijden..
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
Wat gebeurde er? Marciano bleef met zijn goudlokje aan de bel hangen?
Kwam tegen het touwtje aan, maar dat is toch niet zo pijnlijk?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
Ze doet het toch wel ffquote:
Nu degene die het niet haalt iemand uitdagen voor een eliminatie. Wendy graag!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:56 schreef Was-beer het volgende:
Vroeg Marciano nou aan Jasper of Wendy het al gehaald hadIk hoorde Jasper iets zeggen van nee nee maar ze had een t-shirt aan
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
Moest daar ook aan denken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh dan had Morri gewonnen als ze er nog was
Die heeft een behoorlijk onderstel hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:
Beste billen heeft Wendy als ze zo in haar badpak loopt
Nou dat kan ik niet zeggen.. je ziet wel goed aan haar buik dat ze aan het trainen isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:00 schreef Dotteke het volgende:
Beste billen heeft Wendy als ze zo in haar badpak loopt
Het viel mij op,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat kan ik niet zeggen.. je ziet wel goed aan haar buik dat ze aan het trainen is
Of ik begrijp je verkeerd dat kan ookquote:
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:06 schreef Yasmin__x het volgende:
Babette bij de eerst volgende eliminatie eruit tieven, vuile smerge mot.![]()
![]()
Ze gaan eerst op Rupi volgens mijquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:06 schreef Yasmin__x het volgende:
Babette bij de eerst volgende eliminatie eruit tieven, vuile smerge mot.![]()
![]()
49 kilo.... Toch wat makkelijker. En dan nog knap hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
En ja hoor Jasper glijdt in 1 keer naar de bel!
Het is maar de mening van iemand die een artikeltje geschreven heeft.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Babette onder aan in de ranking ??https://lovereality.nl/ee(...)te-bungelt-onderaan/
Gelukkig wordt het allemaal nog gefrituurdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:23 schreef lojanda het volgende:
Ik zit echt weer met verbazing te kijken naar Rupert en Ima hoe ze met de kip bezig zijn.. het is gewoon te ranzig
Ik hoop het niet. Babette moet er als eerste uitvliegen, geen seconde langer.quote:
Dat is dan nog een gelukquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:26 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het allemaal nog gefrituurd
Tiano niet boos op Isaac omdat ie Wendy tips geeft?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:38 schreef engine het volgende:
Isaac geeft als tip om juist een kortere aanloop te geven.
[ afbeelding ]
Dan mag zij niet mee naar de finale 10quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:07 schreef engine het volgende:
Het oefenen zit er op. Ze gaan de baan weer inpakken. Iedereen heeft het geprobeerd en alleen Sasha is het nog niet gelukt om te bellen.
Sasha moet nog even oefenen dan, dat ding hoeft om1900 pas in de sluis te staanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:07 schreef engine het volgende:
Het oefenen zit er op. Ze gaan de baan weer inpakken. Iedereen heeft het geprobeerd en alleen Sasha is het nog niet gelukt om te bellen.
Valse spanningen opbouwen, krampachtig de kijkers vasthouden.. It aint happend, until it happensquote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:19 schreef spapaars het volgende:
Het kan zijn dat er de komende dagen meer dingen worden binnengebracht waarop ze mogen oefenen, en dat we al die dingen in de finale terugzien.
Loods fried chickenquote:
In pannen volgens mij.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:30 schreef engine het volgende:
Volgens mij heeft de kip een tijd in de oven gestaan.
Klopt en worden zo meteen oo nog in de frituur afgebakken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:30 schreef engine het volgende:
Volgens mij heeft de kip een tijd in de oven gestaan.
Dan ben ik benieuwd naar dat Kentucky recept van Rupert.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het vel halen ze er ook af zo te zien
Dat moet dan Rupert zijn want ze gaan op Rupert stemmen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:13 schreef woxxel het volgende:
Waar hadden sascen berm t over?
Bern hoorde vanacht kotsende mensen.
En het was ze duidelijk op wie ze stemmen.
Wie bedoelt ie?
Hebben ze gezopen dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moet dan Rupert zijn want ze gaan op Rupert stemmen.
Er was wel bier gisteravond maar dacht niet veel.quote:
Als ze dit nu had gedaan bij iemand anders was het dan niet zo erg of zo? Als je niet meer bij elkaar past als vriendinnen dan is dat gewoon zo. Alleen het over elkaar kletsen had niet zo gehoeve. Ze word overal de grond in geboord omdat ze dit heeft gedaan tegen/over Wendy.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:27 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Babette moet er als eerste uitvliegen, geen seconde langer.
Die heeft zich van zo'n walgelijke kant laten zien richting Wendy, dat ze een snelle exit verdient.
Wendy heeft bij velen natuurlijk ook een gunfactor en dan tellen die achterbakse streken van Babette extra zwaar.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:56 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als ze dit nu had gedaan bij iemand anders was het dan niet zo erg of zo? Als je niet meer bij elkaar past als vriendinnen dan is dat gewoon zo. Alleen het over elkaar kletsen had niet zo gehoeve. Ze word overal de grond in geboord omdat ze dit heeft gedaan tegen/over Wendy.
Verrassendquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:59 schreef engine het volgende:
De kip moet nog gefrituurd worden dus om zes uur dineren gaan ze niet halen.
Ik houd van biet, maar die bietensalade ziet er niet smakelijk uit.quote:
Toen Wendy het bespreekbaar wilde maken dat Bep erover dacht haar op de stip te zetten gilde Bep dat Wendy na moest denken en dat noooooooooooooooit zou doen. Vriendinnen die uit elkaar gaan prima maar natrappen wat Bep deed niet prima.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:56 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als ze dit nu had gedaan bij iemand anders was het dan niet zo erg of zo? Als je niet meer bij elkaar past als vriendinnen dan is dat gewoon zo. Alleen het over elkaar kletsen had niet zo gehoeve. Ze word overal de grond in geboord omdat ze dit heeft gedaan tegen/over Wendy.
Ze zijn allemaal lekker schoon..Soort van wasstraat idee..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
Gaan ze die opblaas zepert baan weer opvouwen.. het nut der dingen wordt almaar vager, tot en met wie van die overgebleven sukkels met een paar ton naar huis gaat volgende maand is niet eens meer interessant
Ik heb het gevolgd tot en met de realisatie dat het een nutteloos speeltje wasquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal lekker schoon..Soort van wasstraat idee..En het was even leuk middagje..Win win
Jij houd niet van soppen??quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb het gevolgd tot en met de realisatie dat het een nutteloos speeltje was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |