Denk dat er ook niets is gedaan in de slaapkamers.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:37 schreef chufi het volgende:
Er zijn nog steeds zat vliegen als ik Mirthe zo bezig zie in de slaapkamer
Ja imadiddin heeft de opdracht verklootquote:
Ze lult gelijk weer voor 10quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhww... nu is het ineens "geen leuke TV geweest" Aldus Babbel
Uitgerekend hij, die zijn kop nooit opendoetquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja imadiddin heeft de opdracht verkloot
Ja lachuh hequote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uitgerekend hij, die zijn kop nooit opendoet
Geweldig idee van SeikSas, zoveel deed ze toch al niet, behalve haar vriendje Bern afzeiken wanneer mogelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:18 schreef Was-beer het volgende:
Sasha woestboos dat de Febo deze opdracht verzint terwijl zij en Bern van alles voorbereid hadden voor een spel. Ze gaat de laatste 5 weken niks meer doen
Maar goed ook, was niets aan dit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja imadiddin heeft de opdracht verkloot
het gaat om kleding die terug moet van iemand die de loods verlaten heeft. Een zwarte jas, een wit t-shirt waar een vlek in zat en meer.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:15 schreef xsaskiax het volgende:
Babette en Sasha staan vaag te praten in de keuken........ er vallen woorden als 'sabotage'...kreeg iemand mee waar het over ging?
Hij zat een mail te lezen en toen hij die gelezen had fluisterde hij "oke'quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
Imie had gefluisterd in het kantoor, precies de plek waar niemand was behalve Imie en Febo ..het nut ontgaat me om dáár in je eentje te gaan fluisteren
Welke film?quote:
Ah.. een sukkelmomentje, had bijna iedereen gaan overkomen, die 24 volhouden uur was zoiezo al een faalquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zat een mail te lezen en toen hij die gelezen had fluisterde hij "oke'
Volgens mij vanavond Jumanji.quote:
Een vaag verhaal met SeikSas die de was in een machine propt, over een zwarte jas en een vlek die eruit is, of het sabotage was.. geen flauw idee waar Babbel over wauweldequote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:15 schreef xsaskiax het volgende:
Babette en Sasha staan vaag te praten in de keuken........ er vallen woorden als 'sabotage'...kreeg iemand mee waar het over ging?
Vandaar ook het levende bordspel. Referentie naar de film.quote:
Ze zei net dat de febo geklaagd had dat er zo weinig werd georganiseerd. Ergens wel logisch dat ze dan boos is nu want dan organiseren Bern en zij iets en dan komen ze opeens met die opdracht tussendoor. Terwijl de Febo echt wel weet wat er op het programma staat want die moeten alles van te voren wetenquote:
Echt raar van de febo dat ze gaan klagen en dan vervolgens niet even een dagje de opdracht uitstellen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:40 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze zei net dat de febo geklaagd had dat er zo weinig werd georganiseerd. Ergens wel logisch dat ze dan boos is nu want dan organiseren Bern en zij iets en dan komen ze opeens met die opdracht tussendoor. Terwijl de Febo echt wel weet wat er op het programma staat want die moeten alles van te voren weten
🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uitgerekend hij, die zijn kop nooit opendoet
Vraag me af welke luxe? Ja sigaretten natuurlijk.. dat is wel luxe.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:46 schreef pingu66 het volgende:
Jappue ook al aan Immi gevraagd waar al het huishoudgeld aan op is gegaan. Aan luxe zei Immi. En aan zijn afscheidsfeest.
Behoorlijk ook nog nu ze gewoon pakjes sigaretten kopen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vraag me af welke luxe? Ja sigaretten natuurlijk.. dat is wel luxe.
Om 8 uur gaat het licht uitquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:06 schreef lojanda het volgende:
Nou ik ben bang dat we de hele verdere dag tegen dat chagrijnige hoofd van Sasha mogen kijken..
Ook dat nog iddquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:06 schreef engine het volgende:
[..]
Behoorlijk ook nog nu ze gewoon pakjes sigaretten kopen.
Viesssmad!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:18 schreef Was-beer het volgende:
Sasha woestboos dat de Febo deze opdracht verzint terwijl zij en Bern van alles voorbereid hadden voor een spel. Ze gaat de laatste 5 weken niks meer doen
ik zou ook chagrijnig als de febo zo handeltquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:06 schreef lojanda het volgende:
Nou ik ben bang dat we de hele verdere dag tegen dat chagrijnige hoofd van Sasha mogen kijken..
Dat is ook niet tof maar dat is al zo vaak gebeurt en dat weet je van te voren toch? Niets is zeker daar. Vorige keer had Isaac een heel groot evenement en toen ging met die hele verbouwing de FEBO met de eer strijken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik zou ook chagrijnig als de febo zo handelt
Maar hun onderhuidse angst Febo niet te pleasen, dat ze wel eens minder verdienopdrachten zouden kunnen krijgen speelt ook meequote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:12 schreef Snensie het volgende:
Ik zou als ik Bern was het niet door hebben laten gaan. Laat de FEBO lekker in de stront zakken.
Het gebeurde eerder ook dat een evenement niet door ging. Andersom dag bijvoorbeeld toen moesten ze die piramide gaan bouwen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik zou ook chagrijnig als de febo zo handelt
Maar zo werkt het helaas niet.. als de FEBO zegt springen dat mogen ze alleen vragen hoe hoog.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:12 schreef Snensie het volgende:
Ik zou als ik Bern was het niet door hebben laten gaan. Laat de FEBO lekker in de stront zakken.
Maar echt!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
Bern klinkt weer al die verveelde Kermisomroeper...
Dan ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:23 schreef pingu66 het volgende:
120 euro voor shag en filters zeiden rupi en immi boven op kantoor. Zou het een stelling zijn?
En toch hebben Bern en Sasha dit spel leuk verzonnen, zonder middelen. Een soort ganzenbord met koppels.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, lees dat Zoe aan de poort is geweest om kleding terug te vragen die
ze aan Babette had gegeven, iets gezien op de streams hiervan ?
Wel gehoord dat iemand een zwarte jas en iets van een shirtje terug wilden hebben, was net nadat ze de game hadden verlorenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, lees dat Zoe aan de poort is geweest om kleding terug te vragen die
ze aan Babette had gegeven, iets gezien op de streams hiervan ?
Tsja dat zal inderdaad wel. Ff vergeten. Niks voor mij.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar zo werkt het helaas niet.. als de FEBO zegt springen dat mogen ze alleen vragen hoe hoog.
Dank je, het ging om haar zwarte jas inderdaad ....quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Wel gehoord dat iemand een zwarte jas en iets van een shirtje terug wilden hebben,
was net nadat ze de game hadden verloren
Waarom wil ze die terug? Om Babbet te fucken? Of is het een sört van code die ze afgesproken hebben?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, het ging om haar zwarte jas inderdaad ....![]()
Ga zo even zoeken in mijn opnames ....
Jaja.. dat ze " het dwangmatige gevoel hebben TV te moeten maken" telt totáál niet meequote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:45 schreef xsaskiax het volgende:
ik vind dit best leuk (daar zou 'achter' nog een voorbeeld aan kunnen nemen) en ze hebben er plezier in
Geen idee, ik las het net op de FB fansite van Jeffrey ....quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:47 schreef pingu66 het volgende:
Waarom wil ze die terug? Om Babbet te fucken? Of is het een sört van code die ze afgesproken hebben?
Godsamme....quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, ik las het net op de FB fansite van Jeffrey ....
Zoë was raar, ze is raar en ze blijft raarquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, ik las het net op de FB fansite van Jeffrey ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja Sasha houdt het scherp in de gatenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:28 schreef xsaskiax het volgende:
en wee oh wee wanneer iemand bewust of onbewust een vakje te ver naar voren gaat staan
Beetje lastig te volgen soms maar het was een dolle boelquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:32 schreef xsaskiax het volgende:
Het kwam de sfeer trouwens wel ten goede en het was leuk, oke ook chaotisch, om naar te kijken
Ze zijn inmiddels net zo lang af als dat het spel geduurd heeftquote:
k snap die bietensalade echt niet bij die patat en Mexicanoquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:48 schreef engine het volgende:
En er komt nog een mexicano bij![]()
[ afbeelding ]
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:50 schreef lojanda het volgende:
I
[..]
k snap die bietensalade echt niet bij die patat en Mexicano
Ze vinden het allemaal lekker want Moraima heeft het al meerdere keren gemaakt maar bij de patatquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Erik werkt er mooi om heen. Benieuwd of hij dat gaat eten.
Je hebt de ingrediënten gezien tochquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze vinden het allemaal lekker want Moraima heeft het al meerdere keren gemaakt maar bij de patat![]()
Ik vind de satesaus er nu ook niet echt lekker uit zien
Het kan weer niet op.. waar blijven ze er mee?? Wat een bordenquote:
Ja de ingrediënten spreken voor zichquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt de ingrediënten gezien toch
Erik heeft zijn bord inderdaad leeg
1e ingeving is checken of ze gemist wordt..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë was raar, ze is raar en ze blijft raar
In de pauze gaan ze ook nog popcorn bakkenquote:
nee die agressieve achterbakse marcia is leuk! nou 10 keer liever zachte Bern.....ondanks dat hij saai is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:18 schreef wolffie het volgende:
Ik stoor me zo aan Bern hoe hij praat pfffff, en hij is nooit direct. Slappe zak is het.
Nee we krijgen sowieso nog avatarquote:
Was even een mooi shot te zien maar was te laat.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Wendy, Mirthe en Isaac staan van de maan te genieten.
Ik zag hem, maar cappen lukt mij niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Was even een mooi shot te zien maar was te laat.
Jammer, het was mooi om te zien hoe een plukje wolken er voorbij ging.quote:
Ja vind ik ook. Mirthe is er duidelijk in geïnteresseerd.quote:
denk ik ook..er zitten niet echt nog gezellige mensen in,maar die laatste weekjes trekt ze nog wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:37 schreef engine het volgende:
Wendy heeft wel echt helemaal afscheid genomen van die andere kant. Dan maar met Mirthe en Erik chillen![]()
Ik denk dat dit helemaal niet zo haar ding is maar dat ze vooral niet meer bij die andere wil zijn.
Ik hoop dat Wendy eindelijk haar keuze heeft gemaakt en daar bij blijft, het is duidelijk hoe de kaarten geschud zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:37 schreef engine het volgende:
Wendy heeft wel echt helemaal afscheid genomen van die andere kant. Dan maar met Mirthe en Erik chillen![]()
Ik denk dat dit helemaal niet zo haar ding is maar dat ze vooral niet meer bij die andere wil zijn.
Nou ik zie niets op zijn facebook nog instaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:18 schreef woxxel het volgende:
Jeff gaat lekker op z'n insta.
Nu over de moeder van bern.
Ik dacht dat ze t sls een spel zien, maar hij maakt het echt persoonlijk.
Op z'n storyquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:28 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou ik zie niets op zijn facebook nog insta
Als je dat hier post, moet je er ook bij vertellen wat Jeff dan zo dwars zit en waarom hij los gaat op de moeder van Bern. Wel grappig dat velen die hem nu volgen en over Jeff posten, hem niet mochten.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:18 schreef woxxel het volgende:
Jeff gaat lekker op z'n insta.
Nu over de moeder van bern.
Ik dacht dat ze t sls een spel zien, maar hij maakt het echt persoonlijk.
Ze gelooft niet meer maar ze gaat ook niet dansen op een nummer als ik ben een kind van de duivel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat gelooft ze of heeft ze moeten geloven ?
Dat vind ik mooi van Mirthe, ze heeft wel respect voor haar ouders, die haar zo hebben opgevoedquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gelooft niet meer maar ze gaat ook niet dansen op een nummer als ik ben een kind van de duivel.
Vaag meisje blijft hetquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gelooft niet meer maar ze gaat ook niet dansen op een nummer als ik ben een kind van de duivel.
Meisje, je zegt het goed, het is een volwassen vrouw, maar ik zie haar ook echt als een meisjequote:
Ja, maar ze is nog heel kinderlijk vaak, ik was op die leeftijd getrouwd en had net mijn eerste kind. En je moet het kind in jezelf nooit kwijtraken, maar bij haar is het anders, ze is anders dan andere vrouwen van haar leeftijd. Niets mis mee hoor, ze is een beetje apartquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:53 schreef engine het volgende:
Ik zie haar niet als meisje trouwens. Ze is 27 geloof ik.
Ze zijn daar allemaal een beetje apart, de ene is amper te verstaan, de ander maakt zinnen niet af, weer een ander springt van de hak op de tak, de ander eet uit neus en ogen, weer een ander is extreem dominant. Ze hebben ze wel goed uitgezochtquote:
Ik kijk niet eens ... weet gewoon hoe ze isquote:Op vrijdag 28 juli 2023 23:54 schreef engine het volgende:
Ik zit niet heel goed op te letten maar dit volg ik niet meer
Heb je daar een opleiding voor gevolgd of waarom ben jij een deskundige?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens ... weet gewoon hoe ze is
Heb haar lang genoeg gevolg en ja verder ben ik een expert in dit soort gevallenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je daar een opleiding voor gevolgd of waarom ben jij een deskundige?
Ben jij toevallig de broer van Babette?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb haar lang genoeg gevolg en ja verder ben ik een expert in dit soort gevallen
Dat is pas een instabiel persoon ..... vast geen hond buiten die met haar mee zou willen lopen ....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ben jij toevallig de broer van Babette?
Diep respect dat jij het nog kan opbrengen de streams te volgen. Ik kijk mssn nog een uurtje per dag en dan ook nog verdeeld over de dag. Ik moet zeggen dat ik het de slechtste RLS ever vind. Er zaten wel wat spraakmakers in die het leuk maakten om naar te kijken, maar de grote spellenshow is het helaas nooit gewordenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:14 schreef engine het volgende:
Erik en Mirthe maken er nog een diep gesprek van.
Ja ik ga er geen quote voor quote verslag meer van doen maar ze hebben best een leuk gesprek.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Diep respect dat jij het nog kan opbrengen de streams te volgen. Ik kijk mssn nog een uurtje per dag en dan ook nog verdeeld over de dag. Ik moet zeggen dat ik het de slechtste RLS ever vind. Er zaten wel wat spraakmakers in die het leuk maakten om naar te kijken, maar de grote spellenshow is het helaas nooit geworden![]()
Nou, dit is inderdaad aan het doodbloeden, maar Utopia 2 was ook erg saai hoor, maandenlang niets soms.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Diep respect dat jij het nog kan opbrengen de streams te volgen. Ik kijk mssn nog een uurtje per dag en dan ook nog verdeeld over de dag. Ik moet zeggen dat ik het de slechtste RLS ever vind. Er zaten wel wat spraakmakers in die het leuk maakten om naar te kijken, maar de grote spellenshow is het helaas nooit geworden![]()
Ze begrijpen elkaar op hun manier goed ... en vinden het aangenaam om met elkaar te zijn .. zonder sex van Mirthes kant iig ..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ga er geen quote voor quote verslag meer van doen maar ze hebben best een leuk gesprek.
Ze geven elkaar nog even complimentjes
Ja maar Erik is ook niet aan het proberen om Mirthe te versieren nu. Ze praten een beetje.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze begrijpen elkaar op hun manier goed ... en vinden het aangenaam om met elkaar te zijn .. zonder sex van Mirthes kant iig ..
Utopia was 10x interessanter ook in de laatste fase van Uto 2, dan dit.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:36 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nou, dit is inderdaad aan het doodbloeden, maar Utopia 2 was ook erg saai hoor, maandenlang niets soms.
Nu heeft ie voor 20 jaar genoegquote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:00 schreef engine het volgende:
Erik gaf minder dan honderd euro per jaar uit aan kleding.
Veel korte broekjes en veel te korte shirtjes bedoelt ze gewoon ..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:59 schreef engine het volgende:
Mirthe heeft gewoon heel veel kleren die net niet bij elkaar passen
Oh jij stoort je er aan?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel korte broekjes en veel te korte shirtjes bedoelt ze gewoon ..
Mirthe trekt alle leggings en korte broeken heel hoog op, zodat ze achter de hele broek in haar naad heeft zitten of van voor een cameltoe heeft. Dat vind ik zo jammer, want ze heeft een prachtig figuur, maar dit moet ze niet doenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel korte broekjes en veel te korte shirtjes bedoelt ze gewoon ..
Over wederom een onverklaarbaar fenomeen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:10 schreef engine het volgende:
Mirthe en Erik nog altijd in een boeiend gesprek.
Je overdrijft, vind ik. Mirthe doet dat niet bewust en als je een mooi figuur hebt, kun je kleine broekjes dragen en strakke kleding. Het is me nooit opgevallen dat zij de broeken bewust hoog optrekt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe trekt alle leggings en korte broeken heel hoog op, zodat ze achter de hele broek in haar naad heeft zitten of van voor een cameltoe heeft. Dat vind ik zo jammer, want ze heeft een prachtig figuur, maar dit moet ze niet doen
Ik heb nergens geschreven dat ze het bewust doet en ook niet dat ze geen korte broekjes kan dragen, want dat kan ze prima hebben, schreef dat ze een prachtig figuur heeftquote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je overdrijft, vind ik. Mirthe doet dat niet bewust en als je een mooi figuur hebt, kun je kleine broekjes dragen en strakke kleding. Het is me nooit opgevallen dat zij de broeken bewust hoog optrekt.
Oké....zucht.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb nergens geschreven dat ze het bewust doet en ook niet dat ze geen korte broekjes kan dragen, want dat kan ze prima hebben, schreef dat ze een prachtig figuur heeft
Herinner me dat sowieso van uto2 iddquote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:07 schreef Judiwi het volgende:
Ha ha moet opeens aan Utopia I denken. Waar ze een contract hadden met een goeddoel, dat ze kleding gingen sorteren. En dat een deelneemster kleding tussen de bomen had verstopt. :y
Niet dat het mij boeit, maar ik heb toevallig gezien hoe Babette en zoe naar Mirthe kwamen om haar te "dissen". middelbare school niveau.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je overdrijft, vind ik. Mirthe doet dat niet bewust en als je een mooi figuur hebt, kun je kleine broekjes dragen en strakke kleding. Het is me nooit opgevallen dat zij de broeken bewust hoog optrekt.
Ooooh Babette en Zoë die het in de wereld hebben geroepen. Goh.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 02:43 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Niet dat het mij boeit, maar ik heb toevallig gezien hoe Babette en zoe naar Mirthe kwamen om haar te "dissen". middelbare school niveau.
Boeide Mirthe niets, hoe ze klaagden over hoe Mirthe de broekjes zo omhoog trok in de bilnaad. Ik kan me niet herinneren wat zoe en babbel allemaal te klagen hadden, maar wel specifiek daar over. Daarom weet ik dat nog, klonk best bizar, en Mirthe loste het best goed op. Ging niet mee in hun poging maar reageerde nonchalant, en vast eerlijk, dat als ze de broek niet voelt, ze meteen bang is dat ze niets aan heeft of zo.
Babbel en zo probeerden daarop nog wat, maar waren hoorbaar verslagen.
Mirthe ging ook door met wat ze deed, opmaken of zoiets.
Kwam over als poging tot pesten wat mislukte.
Nu ik ff terug denk; dat was ook het laatste samenspel van Zoë en Babbel.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 02:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ooooh Babette en Zoë die het in de wereld hebben geroepen. Goh.
Toen Isaac complimenten gaf aan Mirthe na haar zangperformance, zag je een Zoë die weg keek maar baalde. Na die avond was Zoë constant negatief over Mirthe.
Hoe Babette met Wendy omgaat, idd..
Een beetje dom van Babette en Zoë.
dat weet ik niet , wel las ik dat er veel geld voor luxe is uitgegeven en diner voor afsluiten managerperiode van imaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:22 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, hoe is het eigenlijk met de financiën daar, was er genoeg om eten te kopen voor het weekend?
Snap nooit dat daar wel geld voor is, laten ze eerst zorgen dat er fatsoenlijk eten voor iedere dag is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat weet ik niet , wel las ik dat er veel geld voor luxe is uitgegeven en diner voor afsluiten managerperiode van ima
Dat zei Immi tegen Jappie.Toen ie om uitleg vroeg waarom al het geld zo snel op us en nietvmeer verspreid is over meerdere dagen.en afscheid immi is nog helemaal niet gewesten (misschien heeft immi al eten gereserveerd voor die dag) Jasper zei tegen Sas dat hij toen gestopt is met vragen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat weet ik niet , wel las ik dat er veel geld voor luxe is uitgegeven en diner voor afsluiten managerperiode van ima
Zoveel luxe was er niet de afgelopen weken,toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap nooit dat daar wel geld voor is, laten ze eerst zorgen dat er fatsoenlijk eten voor iedere dag is.
Ben benieuwd hoe het er voor staat met het eten en de voorraad
Niet echt op gelet, ik las alleen dat er een afscheidsdiner komt voor Imadiddin daarop was mijn antwoord dat ze beter eerst voor eten kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoveel luxe was er niet de afgelopen weken,toch?
plots sigaretten die binnenkwamenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoveel luxe was er niet de afgelopen weken,toch?
Ik heb dat ook nooit begrepen hoor waarom er iets moest komen als afsluiten van zo maandquote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:31 schreef spapaars het volgende:
GM
Die afscheidsfeesten omdat er 1 voor een maand de boodschappen online heeft gedaan (veel meer is het niet)
En vaak nog duur ook, behalve die van Zoë met haar hamburgers, en daar deden ze nog moeilijk over ook.
dat gala-afscheidsfeest van morrie spande wel de kroonquote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit begrepen hoor waarom er iets moest komen als afsluiten van zo maand
Slechte opzet, verkeerde keuzes tijdens, vage regels, vage febo, amper uitdagende spellen, amper strijd..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 00:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We weten het over hooguit 4 wekenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:09 schreef HappyCharly het volgende:
Benieuwd wat er vandaag komt
Zou het fijn vinden als er aangekondigd wordt hoe het einde er uit gaat zien qua spel of opzet
Ja ik ook, en ook wanneer de streams stoppen.quote:
Ik heb hier gelezen dat de streams een week voor de einddatum zouden stoppen..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, en ook wanneer de streams stoppen.
Vooral de spelletjes vallen tegen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Slechte opzet, verkeerde keuzes tijdens, vage regels, vage febo, amper uitdagende spellen, amper strijd..
Het had zo tof kunnen zijn. Ook jammer dat het als n soort nachtkaars uitgaat...
Zonder hordeuren stopt dat niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:34 schreef lojanda het volgende:
Ik zie dat er ook al best weer wat vliegen in de keuken zijn
En op slaapkamer 2 zitten er ook behoorlijk watquote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:34 schreef lojanda het volgende:
Ik zie dat er ook al best weer wat vliegen in de keuken zijn
Maar zie ook weer vuile vaat staan en dat is er ook niet goed voor.. het lijkt ze toch allemaal niet veel te interesserenquote:
Dan kun je toch niet slapenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:35 schreef Limbus het volgende:
[..]
En op slaapkamer 2 zitten er ook behoorlijk wat
Daar zal voor goede redenen niet gespoten zijn met een verdelgingsmiddel.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:35 schreef Limbus het volgende:
[..]
En op slaapkamer 2 zitten er ook behoorlijk wat
Dat was Freaky die dat zei inderdaad. Na het voorlezen van de brief dat ze 20 mensen mochten uitnodigen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat de streams een week voor de einddatum zouden stoppen..
Heb ik me toch niet ingebeeld![]()
Goedemorgen
Ik hoorde dat ook niet terug in de brief maar dacht dat ik het misschien niet goed had gehoordquote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was Freaky die dat zei inderdaad. Na het voorlezen van de brief dat ze 20 mensen mochten uitnodigen.
In de brief werd daar niets over gezegd
Nee, nog niets bekend gemaaktquote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook niet terug in de brief maar dacht dat ik het misschien niet goed had gehoord![]()
Dus het is nog niet duidelijk hoe en wat..
Hij is maar gaan puzzelen, weer eens wat anders dan kaartenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:46 schreef lojanda het volgende:
Het is al zo erg dat Erik in zichzelf begint te praten
Er waren ook al speculaties dat de finale ergens anders zou zijn, misschien in een studio maar ik denk dat het gewoon hier in de loods zal zijn en dan misschien met familie van de finalisten. Dat zijn er denk drie of vier dus dan zou het ook makkelijk gewoon in de loods kunnen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, nog niets bekend gemaakt
De brief heb ik letterlijk overgetypt en staan in de streamverslagen
Is verder niets over het spel verteld. Alleen dat iedereen 20 mensen uit mocht nodigen boven de 13 jaar. En alleen eigen kinderen onder die leeftijd wel mochten komen
Hij moet wat doen om zich bezig te houden want de rest ligt nog op één oor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is maar gaan puzzelen, weer eens wat anders dan kaarten
1+1=2quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was Freaky die dat zei inderdaad. Na het voorlezen van de brief dat ze 20 mensen mochten uitnodigen.
In de brief werd daar niets over gezegd
ik heb geen idee ,als er drie de finale gaan spelen dan moeten er 60 man in zitten in de loodsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er waren ook al speculaties dat de finale ergens anders zou zijn, misschien in een studio maar ik denk dat het gewoon hier in de loods zal zijn en dan misschien met familie van de finalisten. Dat zijn er denk drie of vier dus dan zou het ook makkelijk gewoon in de loods kunnen.
Handig als je er dan bij vermeld dat jij dat denkt.. jij zet het vaak zo neer dat het een feit isquote:
Niets is zeker, maar de kans is groot.quote:
Dat is ook zo maar ik kan me niet voorstellen dat er voor dit slap aftreksel een grote show wordt neergezet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik heb geen idee ,als er drie de finale gaan spelen dan moeten er 60 man in zitten in de loods
We kunnen speculeren wat we willen, we moeten toch afwachten
Er is een best wel grote open plek daar, dat zag je toen ze moesten puzzelen voor wie er naar binnen mocht, en daar kunnen ze gewoon een feesttent neerzetten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er waren ook al speculaties dat de finale ergens anders zou zijn, misschien in een studio maar ik denk dat het gewoon hier in de loods zal zijn en dan misschien met familie van de finalisten. Dat zijn er denk drie of vier dus dan zou het ook makkelijk gewoon in de loods kunnen.
Dat hoeft helemaal niet want het is zo...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Handig als je er dan bij vermeld dat jij dat denkt.. jij zet het vaak zo neer dat het een feit is
Dan is het toch helemaal duidelijk wat er staat te gebeuren. Simpel.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niets is zeker, maar de kans is groot.
Ima had het er later nog over (in de keuken) dat de gasten een geheimhoudingbrief moeten ondertekenen.
Het is in jouw hoofd zo, maar er is nergens anders over gesproken dat de laatste week zonder streams zou zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet want het is zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:10 schreef spapaars het volgende:
Boodschappen nu doen is voor elke manager een makkie, het was wel eens anders.Wat een chaos was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Kan 1 dag zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:08 schreef freaky40 het volgende:
Wacht nou maar af, ik loop al zo lang mee in de RLS wereld om te weten dat het altijd zo gaat. De laatste paar dagen zijn er geen streams en moet de kijker wachten tot de ontknoping op TV, kappa.
Ik verwacht er niets van kan het ook niet tegenvallenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar ik kan me niet voorstellen dat er voor dit slap aftreksel een grote show wordt neergezet.
Ze lopen een week achter, de uitzendingen op TV en zie daar nog niet echt verandering in komen dus dan kan het helemaal niet live.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan 1 dag zijn.
Met DGK lieten ze op de streams een tent van de buitenkant zien tijdens de finale.
Maar die was wel live op tv.
Er komt natuurlijk ook weer nieuwe aanwas binnenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie toch nog wel een paar vliegen in de keuken, ik ben benieuwd of dit weer uitloopt op een invasie.
Zoveel gebeurt daar niet, je kan in 2 dagen een hele week op tv brengenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze lopen een week achter, de uitzendingen op TV en zie daar nog niet echt verandering in komen dus dan kan het helemaal niet live.
mooi tochquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Sasha merkt dat ze rustig wordt van de stem van Bern. Ze vindt het fijn.
Maar ze merkt ook dat ze fel naar hem kan reageren net als in de keuken. Ze biedt haar excuses hier voor aan
Ze wil er van af, ze wil er in groeien.
aannamequote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha maakt nu haar excuses aan Bern vanwege haar kattige gedrag net in de keuken. Ze zegt dat ze heel kalm wordt van Bern en zijn stem en manier van praten. Ze wil van dat kattige af.
Ik denk dat het te laat is. Bern gaat het buiten niet trekken.
Bij haar moet je constant op je tenen lopen, dat trekt niemand.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha maakt nu haar excuses aan Bern vanwege haar kattige gedrag net in de keuken. Ze zegt dat ze heel kalm wordt van Bern en zijn stem en manier van praten. Ze wil van dat kattige af.
Denk precies hetzelfde....het is echt heel erg hoe ze tegen hem doetquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Soms denk ik dat als ze weer thuis zijn Bern het binnen 2 weken uit maakt met Sasha vanwege haar kattige opmerkingen.
Net bij het brood smeren ook weer en je ziet aan die kop van Bern dat hij het niet leuk vindt maar hij kan er nu niks mee. Want spelprogramma. Sasha heeft mi ook best door dat Bern het niet leuk vindt al zegt hij weinig. Dan doet ze ineens poeslief. Net bij het brood smeren kat na kat en nu buiten poeslief.
^^ Goedemorgen
Hoop dat Bern een vrolijke positieve vrouw tegenkomt die hem ophaald een geen wednesday die zo negatief isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
Allemaal minutenwerk, de tijd dat ze voor poen 50 uur moesten dansen ligt ver achter ons.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:31 schreef 5thencounter het volgende:
Het is zo'n beetje tijd voor een toeter, er moet geld komen, een paar ballonnetjes prikken voor ¤250 moet snel kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, toen gebeurde er nog eens iets.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden... heerlijk...
Afstoten, aantrekken, daar is Sasha constant mee bezig, heel vermoeiend.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij haar moet je constant op je tenen lopen, dat trekt niemand.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal minutenwerk, de tijd dat ze voor poen 50 uur moesten dansen ligt ver achter ons.O jee, die enge martin weer in beeld met zijn aanstelleritus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen ze weer praten trouwens?
Goedemorgen, ben al héél lang wakker hoor.![]()
Dergelijke massa spellen kan met dat kleine groepje niet meer zonder aflossingen, ze zijn gedoemd tot steeds simpelere gamesquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, toen gebeurde er nog eens iets.
Mochten ze al na een uurtje of 3, notabene Ima die iets zei.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O jee, die enge martin weer in beeld met zijn aanstelleritus.
Mogen ze weer praten trouwens?
Goedemorgen, ben al héél lang wakker hoor.
Dat stoepkrijt is meteen wegquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
Bern moet de loods moppen. Wat een klotejob.Beton moppen. Is toch niet te doen.
Bern wordt er vrolijk van, als Sasha dat ook is. Dus het zou mooi zijn, als Sasha dat kan biedenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:14 schreef engine het volgende:
Ik vind Sasha helemaal niet zo chagrijnig. Dat was een periode maanden geleden. Vind ze wel een leuk stel samen. Zie juist dat ze vaak veel moeite doen voor elkaar en ook graag tijd met elkaar doorbrengen.
Het is daar zeker groot genoeg en ik vind het eigenlijk veel leuker om de finale daar te doen als in een studioquote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is een best wel grote open plek daar, dat zag je toen ze moesten puzzelen voor wie er naar binnen mocht, en daar kunnen ze gewoon een feesttent neerzetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we hier nu maar geen discussie of welles nietes van maken.. lijkt me verstandigquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet want het is zo...
DGK was gewoon te volgen tot in detail dus als je dan zolang al meeloopt..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:08 schreef freaky40 het volgende:
Wacht nou maar af, ik loop al zo lang mee in de RLS wereld om te weten dat het altijd zo gaat. De laatste paar dagen zijn er geen streams en moet de kijker wachten tot de ontknoping op TV, kappa.
Heb alles teruggekeken en ik hoor Imi niks fluisteren hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mochten ze al na een uurtje of 3, notabene Ima die iets zei.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:10 schreef spapaars het volgende:
Boodschappen nu doen is voor elke manager een makkie, het was wel eens anders.Dat was het idd maar geweldige streamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toen was het echt nog leuk om te kijken
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Zit daar geen beschermlaag op dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:14 schreef Rhosyn het volgende:
Bern moet de loods moppen. Wat een klotejob.Beton moppen. Is toch niet te doen.
Was ook een onhebbelijke opdracht, een beetje sadistisch zelfsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb alles teruggekeken en ik hoor Imi niks fluisteren hoor.Pas na het 2de bericht hoor je hem duidelijk ´oké´ zeggen. Maar goed, er mag weer gepraat worden, is ook beter.
Waren ze af vanwege het fluisteren van Ima of omdat hij achter de computer zat?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mochten ze al na een uurtje of 3, notabene Ima die iets zei.
Wie wordt van die stem nou niet rustig..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
Sasha merkt dat ze rustig wordt van de stem van Bern. Ze vindt het fijn.
Maar ze merkt ook dat ze fel naar hem kan reageren net als in de keuken. Ze biedt haar excuses hier voor aan
Ze wil er van af, ze wil er in groeien.
Dat hoeft op zich niet erg te zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Was ook een onhebbelijke opdracht, een beetje sadistisch zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |