Denk dat er ook niets is gedaan in de slaapkamers.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:37 schreef chufi het volgende:
Er zijn nog steeds zat vliegen als ik Mirthe zo bezig zie in de slaapkamer
Ja imadiddin heeft de opdracht verklootquote:
Ze lult gelijk weer voor 10quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhww... nu is het ineens "geen leuke TV geweest" Aldus Babbel
Uitgerekend hij, die zijn kop nooit opendoetquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja imadiddin heeft de opdracht verkloot
Ja lachuh hequote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uitgerekend hij, die zijn kop nooit opendoet
Geweldig idee van SeikSas, zoveel deed ze toch al niet, behalve haar vriendje Bern afzeiken wanneer mogelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:18 schreef Was-beer het volgende:
Sasha woestboos dat de Febo deze opdracht verzint terwijl zij en Bern van alles voorbereid hadden voor een spel. Ze gaat de laatste 5 weken niks meer doen
Maar goed ook, was niets aan dit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja imadiddin heeft de opdracht verkloot
het gaat om kleding die terug moet van iemand die de loods verlaten heeft. Een zwarte jas, een wit t-shirt waar een vlek in zat en meer.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:15 schreef xsaskiax het volgende:
Babette en Sasha staan vaag te praten in de keuken........ er vallen woorden als 'sabotage'...kreeg iemand mee waar het over ging?
Hij zat een mail te lezen en toen hij die gelezen had fluisterde hij "oke'quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:27 schreef 5thencounter het volgende:
Imie had gefluisterd in het kantoor, precies de plek waar niemand was behalve Imie en Febo ..het nut ontgaat me om dáár in je eentje te gaan fluisteren
Welke film?quote:
Ah.. een sukkelmomentje, had bijna iedereen gaan overkomen, die 24 volhouden uur was zoiezo al een faalquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zat een mail te lezen en toen hij die gelezen had fluisterde hij "oke'
Volgens mij vanavond Jumanji.quote:
Een vaag verhaal met SeikSas die de was in een machine propt, over een zwarte jas en een vlek die eruit is, of het sabotage was.. geen flauw idee waar Babbel over wauweldequote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:15 schreef xsaskiax het volgende:
Babette en Sasha staan vaag te praten in de keuken........ er vallen woorden als 'sabotage'...kreeg iemand mee waar het over ging?
Vandaar ook het levende bordspel. Referentie naar de film.quote:
Ze zei net dat de febo geklaagd had dat er zo weinig werd georganiseerd. Ergens wel logisch dat ze dan boos is nu want dan organiseren Bern en zij iets en dan komen ze opeens met die opdracht tussendoor. Terwijl de Febo echt wel weet wat er op het programma staat want die moeten alles van te voren wetenquote:
Echt raar van de febo dat ze gaan klagen en dan vervolgens niet even een dagje de opdracht uitstellen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:40 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze zei net dat de febo geklaagd had dat er zo weinig werd georganiseerd. Ergens wel logisch dat ze dan boos is nu want dan organiseren Bern en zij iets en dan komen ze opeens met die opdracht tussendoor. Terwijl de Febo echt wel weet wat er op het programma staat want die moeten alles van te voren weten
🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uitgerekend hij, die zijn kop nooit opendoet
Vraag me af welke luxe? Ja sigaretten natuurlijk.. dat is wel luxe.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:46 schreef pingu66 het volgende:
Jappue ook al aan Immi gevraagd waar al het huishoudgeld aan op is gegaan. Aan luxe zei Immi. En aan zijn afscheidsfeest.
Behoorlijk ook nog nu ze gewoon pakjes sigaretten kopen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vraag me af welke luxe? Ja sigaretten natuurlijk.. dat is wel luxe.
Om 8 uur gaat het licht uitquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:06 schreef lojanda het volgende:
Nou ik ben bang dat we de hele verdere dag tegen dat chagrijnige hoofd van Sasha mogen kijken..
Ook dat nog iddquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:06 schreef engine het volgende:
[..]
Behoorlijk ook nog nu ze gewoon pakjes sigaretten kopen.
Viesssmad!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:18 schreef Was-beer het volgende:
Sasha woestboos dat de Febo deze opdracht verzint terwijl zij en Bern van alles voorbereid hadden voor een spel. Ze gaat de laatste 5 weken niks meer doen
ik zou ook chagrijnig als de febo zo handeltquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:06 schreef lojanda het volgende:
Nou ik ben bang dat we de hele verdere dag tegen dat chagrijnige hoofd van Sasha mogen kijken..
Dat is ook niet tof maar dat is al zo vaak gebeurt en dat weet je van te voren toch? Niets is zeker daar. Vorige keer had Isaac een heel groot evenement en toen ging met die hele verbouwing de FEBO met de eer strijken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik zou ook chagrijnig als de febo zo handelt
Maar hun onderhuidse angst Febo niet te pleasen, dat ze wel eens minder verdienopdrachten zouden kunnen krijgen speelt ook meequote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:12 schreef Snensie het volgende:
Ik zou als ik Bern was het niet door hebben laten gaan. Laat de FEBO lekker in de stront zakken.
Het gebeurde eerder ook dat een evenement niet door ging. Andersom dag bijvoorbeeld toen moesten ze die piramide gaan bouwen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik zou ook chagrijnig als de febo zo handelt
Maar zo werkt het helaas niet.. als de FEBO zegt springen dat mogen ze alleen vragen hoe hoog.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:12 schreef Snensie het volgende:
Ik zou als ik Bern was het niet door hebben laten gaan. Laat de FEBO lekker in de stront zakken.
Maar echt!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
Bern klinkt weer al die verveelde Kermisomroeper...
Dan ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:23 schreef pingu66 het volgende:
120 euro voor shag en filters zeiden rupi en immi boven op kantoor. Zou het een stelling zijn?
En toch hebben Bern en Sasha dit spel leuk verzonnen, zonder middelen. Een soort ganzenbord met koppels.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, lees dat Zoe aan de poort is geweest om kleding terug te vragen die
ze aan Babette had gegeven, iets gezien op de streams hiervan ?
Wel gehoord dat iemand een zwarte jas en iets van een shirtje terug wilden hebben, was net nadat ze de game hadden verlorenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, lees dat Zoe aan de poort is geweest om kleding terug te vragen die
ze aan Babette had gegeven, iets gezien op de streams hiervan ?
Tsja dat zal inderdaad wel. Ff vergeten. Niks voor mij.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar zo werkt het helaas niet.. als de FEBO zegt springen dat mogen ze alleen vragen hoe hoog.
Dank je, het ging om haar zwarte jas inderdaad ....quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Wel gehoord dat iemand een zwarte jas en iets van een shirtje terug wilden hebben,
was net nadat ze de game hadden verloren
Waarom wil ze die terug? Om Babbet te fucken? Of is het een sört van code die ze afgesproken hebben?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank je, het ging om haar zwarte jas inderdaad ....![]()
Ga zo even zoeken in mijn opnames ....
Jaja.. dat ze " het dwangmatige gevoel hebben TV te moeten maken" telt totáál niet meequote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:45 schreef xsaskiax het volgende:
ik vind dit best leuk (daar zou 'achter' nog een voorbeeld aan kunnen nemen) en ze hebben er plezier in
Geen idee, ik las het net op de FB fansite van Jeffrey ....quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:47 schreef pingu66 het volgende:
Waarom wil ze die terug? Om Babbet te fucken? Of is het een sört van code die ze afgesproken hebben?
Godsamme....quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, ik las het net op de FB fansite van Jeffrey ....
Zoë was raar, ze is raar en ze blijft raarquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, ik las het net op de FB fansite van Jeffrey ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja Sasha houdt het scherp in de gatenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:28 schreef xsaskiax het volgende:
en wee oh wee wanneer iemand bewust of onbewust een vakje te ver naar voren gaat staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |