His soul.quote:
quote:
is hij je toyboy ofzo??quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Logybear de muur in
Het is survivallen voor de boys in deze barre omstandigheden. Vind ik altijd wel vet.
FIA Premium nemen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Er staan tegenwoordig geen zwarte schermen meer bij Les Combes?
* Nattekat maakt notities voor als ie ooit weer naar Spa gaat
Logan Sargeant z'n auto ging stuk.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:06 schreef RAVW het volgende:
Wie of wat heeft nu weer voor Co de Rood gezorgd?
was even koffie pakken
Ja dan had je maar moeten kijken hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:06 schreef RAVW het volgende:
Wie of wat heeft nu weer voor Co de Rood gezorgd?
was even koffie pakken
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een fout.
Oh ja, en @:WheeledWarrior
Zij liever dan ikquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:07 schreef Tijn het volgende:
Altijd leuk om lekker vanaf de bank naar natgeregende mensen te kijken
Daar denk de kat ook zo over .. die is blij dat die geen hond isquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:07 schreef Tijn het volgende:
Wie niet dan?quote:
Ik heb ooit een keer bedacht om een kloon account te nemen genaamd "droge hond"quote:
Ik zat daar ook in een keer in dit weer...geen pretjequote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:07 schreef Tijn het volgende:
Doenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer bedacht om een kloon account te nemen genaamd "droge hond"
gemiste kans op @Drogepoesquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer bedacht om een kloon account te nemen genaamd "droge hond"
Zou me verbazen. Met kleinere races kun je daar inderdaad zo naar de baan kijken. Met grotere evenementen hangt er een zeil.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Er staan tegenwoordig geen zwarte schermen meer bij Les Combes?
* Nattekat maakt notities voor als ie ooit weer naar Spa gaat
Ik heb een collega die er 2 jaar geleden was tijdens de nooit verreden Grand Prix en nu weer in de stromende regenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:07 schreef Tijn het volgende:
Ik bedoelde aan de binnenkant. Van buiten kan je uiteraard niets zien.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zou me verbazen. Met kleinere races kun je daar inderdaad zo naar de baan kijken. Met grotere evenementen hangt er een zeil.
Grappig, ieder jaar dat ik er was, zat ik in de volle zon.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb een collega die er 2 jaar geleden was tijdens de nooit verreden Grand Prix en nu weer in de stromende regen
Ze wachten tot Sam Collins klaar is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De rode vlag is weg, maar niemand gaat
Ah - probleem "boven" ... al tijdje geen radio geweest blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:13 schreef Sally het volgende:
Iemand Live TIming aan?
Teamradio gehoord? Of is er wat aan mijn kant fout gegaan... Ja - vinkje staat aan, ja - schuifje vol open, ja - volume foon ook up.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:13 schreef Sally het volgende:
Iemand Live TIming aan?
Teamradio gehoord? Of is er wat aan mijn kant fout gegaan... Ja - vinkje staat aan, ja - schuifje vol open, ja - volume foon ook up.
Draaide ff om specifiek [geluid van] Teamradioquote:
Max kandaquote:
Gewoon. Omdat het kan.quote:
Banden sparenquote:
zal afhangen van de regen op dat momentquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vraag me af of ze kwali gaan doen.
Leuke grid dan welquote:
In het kader van: laten we nog eens midden in het seizoen de regels veranderen.quote:
Al besprokenquote:
Komt Max met z'n gridpenalty's dan tussen de Ferrari's terecht?quote:
Oh, bijna vergeten.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Komt Max met z'n gridpenalty's dan tussen de Ferrari's terecht?
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, bijna vergeten.
@:Jane
Voor hoelang!quote:
Zo kijkt hij altijdquote:
Proefstarts. Langzaam naar start/finish rijden.quote:
Dat had ik al door, was sarcastischquote:
Staat vast ergens in de docs. Ze zijn paginas dik hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In het kader van: laten we nog eens midden in het seizoen de regels veranderen.
LeCrash.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:30 schreef Jane het volgende:
Leclerc denkt "toch nog ff proberen hem in de muur te zetten".
is wel degelijk een wijzigingquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Staat vast ergens in de docs. Ze zijn paginas dik hoor![]()
@:Starflyer ...?
@:Nober ?
@:CaptainJackSparrow
@:Peterselieman
@:..... ????
Wie is er into de rules books?
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bandenwarmers blijven volgend seizoen
Is absoluut niet wat men normaliter deed.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Staat vast ergens in de docs. Ze zijn paginas dik hoor![]()
@:Starflyer ...?
@:Nober ?
@:CaptainJackSparrow
@:Peterselieman
@:..... ????
Wie is er into de rules books?
Het seizoen afmaken naast Daniel in de AT en Yuki naar Red Bull.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:31 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen is wel klaar, kan er niks meer van.
Poor Sainz.. .......................quote:
Al besproken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bandenwarmers blijven volgens Nelson.
Zal Perez leuk vindenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:33 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het seizoen afmaken naast Daniel in de AT en Yuki naar Red Bull.
Waarom is dat goed?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Check ✅quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Omdat het kennelijk (nog) niet veilig is zonderquote:
Het lek is boven!quote:
Wat deed men dan normaliter wel?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is absoluut niet wat men normaliter deed.
Tijden van VT1/VT3 pakken. Al kan ik me zo niet herinneren dat dat ooit gebeurd is.quote:
(ii) is geen tijd gezet in Q1.quote:Drivers who are unclassified because of conditionsor (ii) will be allocated
the top positions in accordance with the order they were classified in P3 (or,
in the case a Sprint Session is scheduled, P1)
Uitslag van 1 vd wél verreden vrije trainingen gebruiken.quote:
Kan dit weekend ook niet. Er is geen FP3quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tijden van VT3 pakken. Al kan ik me zo niet herinneren dat dat ooit gebeurd is.
Maar die is dan pas morgen (en we kennen geen VT3 - met sprintweekenden. Zelfs geen 2e VT...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tijden van VT3 pakken. Al kan ik me zo niet herinneren dat dat ooit gebeurd is.
Ja precies.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uitslag van 1 vd wél verreden vrije trainingen gebruiken.
Al is dat nu wel érg lastig (regen in enige FP want sprintweekend).
Zie editquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan dit weekend ook niet. Er is geen FP3
Te laatquote:
Schietgebedje aan de Weergoden doen dan?quote:
Wacht ff, ff in m'n glazen bol kijken...quote:
Ik zal Jomanda even roepenquote:
Delayed by 5 minutes, staat er. Waarom?quote:
Blijft een zootje daar.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-szafnauer-ontslagen
En Alan Permane, werkzaam voor het team sinds 1989.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-szafnauer-ontslagen
Ik verwacht dat eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:09 schreef tja77 het volgende:
Tis nu droog, en het blijft minimaal 10-15 minuten droog, Q van de F3 rijdt de baan nu mooi wat droger. Wat regen erbij is geen probleem lijkt me, zolang het maar niet gaat plensen.
Zie ook algemeen topicquote:
quote:
Waar dat al gemeld werd.quote:
Kan niet alles in de gaten houden.quote:
Bij RBR werken iig nog meer dan 200 mensen die alle overwinningen hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
En Alan Permane, werkzaam voor het team sinds 1989.
Vraag ik me gelijk af: wie zou er het langst voor een F1-team werken op dit moment? Waarschijnlijk iemand die we niet kennen, achter de schermen.
Goed nieuws welquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:35 schreef tja77 het volgende:
Bij de F3 zit het nu tegen de slickband aan, zo snel droogt het op.
Zag al dat er rond 16 uur weer een bui verwacht wordt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk het ook wel, ook nog de F2 tussendoor.
Fingers crossed.
Dat mensen nog tickets blijven kopen voor die wanvertoning op Spa...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat wordt morgen dus een dag wachten om uiteindelijk niet/half te rijden.
Met Dilano in 't achterhoofd mogelijk meteen de rode vlag bij regen?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:50 schreef Starflyer het volgende:
Morgen wordt er ook flink wat regen verwacht. Code geel is afgegeven door de Belgische meteorologische dienst.
[ twitter ]
Ach in juli/aug heb je ook veel kans op een prachtig zonnig weekend dusja..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:55 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat mensen nog tickets blijven kopen voor die wanvertoning op Spa...
Het begint te regenenquote:
Zal wat liggen aan het soort regen, maar als het zo'n standaard Spa bui is waarbij je meteen niets ziet vanwege de spray die blijft hangen dan zullen ze wel meteen naar rood gaan. Maar dat deden ze in de F1 al voor Dilano.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Dilano in 't achterhoofd mogelijk meteen de rode vlag bij regen?
Mwah. In augustus valt juist de meeste regen. In Nederland althans, maar in België zal dat vast niet anders zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach in juli/aug heb je ook veel kans op een prachtig zonnig weekend dusja..
Deze race had legendarisch Olav Mol commetaar.quote:
Zeker de laatste 10 jaar of zo lijkt er elk jaar een soort regenseizoen te beginnen in juli. Althans, vroegah kon ik mijn verjaardag begin juli meestal wel ergens buiten vieren - meeste jaren stralend weer - maar tegenwoordig ga ik er maar vanuit dat het dan regent. Hoe mooi/zonnig/droog het weer in mei en juni ook geweest is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mwah. In augustus valt juist de meeste regen. In Nederland althans, maar in België zal dat vast niet anders zijn.
Vorig jaar waren we nu nog herstellende van een weekend 35+quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Zeker de laatste 10 jaar of zo lijkt er elk jaar een soort regenseizoen te beginnen in juli. Althans, vroegah kon ik mijn verjaardag begin juli meestal wel ergens buiten vieren - meeste jaren stralend weer - maar tegenwoordig ga ik er maar vanuit dat het dan regent. Hoe mooi/zonnig/droog het weer in mei en juni ook geweest is.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
Niet droog maar lijkt nu best redelijk te zijn in Spa tijdens de F2.
Ik heb nergens beweert of bedoeld dat het elk jaar 2 mnd regent, maar het is wel degelijk zo dat het begin juli tegenwoordig vaak erg regenachtig is. Neem het aan van iemand die te vaak wanhopig een verjaardagsfeestje heeft moeten verplaatsen. Ook dit jaar nog.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we nu nog herstellende van een weekend 35+
Spa 2021 beldequote:
Ik zat begin deze maand op een toernooi. Buiten. Met kamperen in tenten. Geloof me, ik weet hetquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweert of bedoeld dat het elk jaar 2 mnd regent, maar het is wel degelijk zo dat het begin juli tegenwoordig vaak erg regenachtig is. Neem het aan van iemand die te vaak wanhopig een verjaardagsfeestje heeft moeten verplaatsen. Ook dit jaar nog.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweert of bedoeld dat het elk jaar 2 mnd regent, maar het is wel degelijk zo dat het begin juli tegenwoordig vaak erg regenachtig is. Neem het aan van iemand die te vaak wanhopig een verjaardagsfeestje heeft moeten verplaatsen. Ook dit jaar nog.
Zondag is het toch redelijk droog voorspeldquote:
@Mortaxx iets voor jou?quote:
Lol, normaal Ardennen weer wordt tegenwoordig code geelquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:50 schreef Starflyer het volgende:
Morgen wordt er ook flink wat regen verwacht. Code geel is afgegeven door de Belgische meteorologische dienst.
[ twitter ]
Het is in Juli altijd natter geweest dan Mei en Juni. Dat is niets nieuws.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:20 schreef Jane het volgende:
[..]
tja... ik zie iets van een maximaal budget staat en dat max in zn uppie al 28.3m kost...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:53 schreef Gehrman het volgende:
Wat is dat Fantasy Team op F1TV? Sky heeft Verstappen er niet eens instaan en Lewis op 1.
Zoiets als de manager. Je hebt een budget.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:53 schreef Gehrman het volgende:
Wat is dat Fantasy Team op F1TV? Sky heeft Verstappen er niet eens instaan en Lewis op 1.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maak me maar wakker als we beginnen.
WE BEGINNEN!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maak me maar wakker als we beginnen.
Dat is geen Nattekat, dit is zijn nicht, Drogepoes.quote:
Ik dacht hairy pussy.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is geen Nattekat, dit is zijn nicht, Drogepoes.
Goeie vraag. We hadden prima kunnen starten. Ze durven gewoon amper meer onder full wet omstandigheden. Zeker na het dodelijk ongeval hier van laatst.quote:
Goede game.quote:
Geen cake voor jou.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
WE BEGINNEN!!!
..over 10 minuten.
quote:
Niet starten als het goed weer is en geen rood als het zicht 0 is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Goeie vraag. We hadden prima kunnen starten. Ze durven gewoon amper meer onder full wet omstandigheden. Zeker na het dodelijk ongeval hier van laatst.
Crikey.quote:
Dan liever Oppenheimer.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:05 schreef Zipportal het volgende:
Was het leuk bij de Barbie film? @:coco
Gay.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:05 schreef Zipportal het volgende:
Was het leuk bij de Barbie film? @:coco
Presentquote:
Raken zijn sieraden los.quote:
Daar heb je personeel voor.quote:
maar die mogen dat nu niet nu hij daar staatquote:
Daar heeft Hamilton natuurlijk geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar die mogen dat nu niet nu hij daar staat
Vergeten dat dat kon.quote:
Als je feminist bent wellichtquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik las dat de Barbie film erg leuk is
Norris.quote:
Volgens Kalff valt in België/regio Spa de meeste regen in juli.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mwah. In augustus valt juist de meeste regen. In Nederland althans, maar in België zal dat vast niet anders zijn.
Piastri.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Dit maar dan niet ironischquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Het is niet op Nederlandquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik kijk altijd op de Engelsman.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sainzquote:
X updates?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:21 schreef Nober het volgende:
De onboardhelmcamera heeft ook updates gehad.
Allemaal voor zo'n vage sponsor van het niveau cryptobedrijf.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:23 schreef Sodemieters het volgende:
Wat lelijk, die Alfa's met dat felle groen.
En no further action.quote:
Ham sneller.quote:
Ging ook nergens over.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:24 schreef Starflyer het volgende:
No further investigation bij Verstappen vs Albon
Russell wil niet weer in Q1 eruit.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:25 schreef RAVW het volgende:
What zei Russel nou , dat Ham gas moet geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |