His soul.quote:
quote:
is hij je toyboy ofzo??quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Logybear de muur in
Het is survivallen voor de boys in deze barre omstandigheden. Vind ik altijd wel vet.
FIA Premium nemen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Er staan tegenwoordig geen zwarte schermen meer bij Les Combes?
* Nattekat maakt notities voor als ie ooit weer naar Spa gaat
Logan Sargeant z'n auto ging stuk.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:06 schreef RAVW het volgende:
Wie of wat heeft nu weer voor Co de Rood gezorgd?
was even koffie pakken
Ja dan had je maar moeten kijken hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:06 schreef RAVW het volgende:
Wie of wat heeft nu weer voor Co de Rood gezorgd?
was even koffie pakken
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een fout.
Oh ja, en @:WheeledWarrior
Zij liever dan ikquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:07 schreef Tijn het volgende:
Altijd leuk om lekker vanaf de bank naar natgeregende mensen te kijken
Daar denk de kat ook zo over .. die is blij dat die geen hond isquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:07 schreef Tijn het volgende:
Wie niet dan?quote:
Ik heb ooit een keer bedacht om een kloon account te nemen genaamd "droge hond"quote:
Ik zat daar ook in een keer in dit weer...geen pretjequote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:07 schreef Tijn het volgende:
Doenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer bedacht om een kloon account te nemen genaamd "droge hond"
gemiste kans op @Drogepoesquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer bedacht om een kloon account te nemen genaamd "droge hond"
Zou me verbazen. Met kleinere races kun je daar inderdaad zo naar de baan kijken. Met grotere evenementen hangt er een zeil.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Er staan tegenwoordig geen zwarte schermen meer bij Les Combes?
* Nattekat maakt notities voor als ie ooit weer naar Spa gaat
Ik heb een collega die er 2 jaar geleden was tijdens de nooit verreden Grand Prix en nu weer in de stromende regenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:07 schreef Tijn het volgende:
Ik bedoelde aan de binnenkant. Van buiten kan je uiteraard niets zien.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zou me verbazen. Met kleinere races kun je daar inderdaad zo naar de baan kijken. Met grotere evenementen hangt er een zeil.
Grappig, ieder jaar dat ik er was, zat ik in de volle zon.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb een collega die er 2 jaar geleden was tijdens de nooit verreden Grand Prix en nu weer in de stromende regen
Ze wachten tot Sam Collins klaar is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De rode vlag is weg, maar niemand gaat
Ah - probleem "boven" ... al tijdje geen radio geweest blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:13 schreef Sally het volgende:
Iemand Live TIming aan?
Teamradio gehoord? Of is er wat aan mijn kant fout gegaan... Ja - vinkje staat aan, ja - schuifje vol open, ja - volume foon ook up.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:13 schreef Sally het volgende:
Iemand Live TIming aan?
Teamradio gehoord? Of is er wat aan mijn kant fout gegaan... Ja - vinkje staat aan, ja - schuifje vol open, ja - volume foon ook up.
Draaide ff om specifiek [geluid van] Teamradioquote:
Max kandaquote:
Gewoon. Omdat het kan.quote:
Banden sparenquote:
zal afhangen van de regen op dat momentquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vraag me af of ze kwali gaan doen.
Leuke grid dan welquote:
In het kader van: laten we nog eens midden in het seizoen de regels veranderen.quote:
Al besprokenquote:
Komt Max met z'n gridpenalty's dan tussen de Ferrari's terecht?quote:
Oh, bijna vergeten.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Komt Max met z'n gridpenalty's dan tussen de Ferrari's terecht?
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, bijna vergeten.
@:Jane
Voor hoelang!quote:
Zo kijkt hij altijdquote:
Proefstarts. Langzaam naar start/finish rijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |