Ik hoop eerlijk gezegd dat Marciano er eerst wordt uitgeflikkerd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:33 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dan zal rupi gaan. Ik denk weer verdienopdracht.
Daar gaat de zoemer toch niet voorquote:
Mag Babette voor hemquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat Marciano er eerst wordt uitgeflikkerd.
Dat zou heel erg welkom zijn!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat Marciano er eerst wordt uitgeflikkerd.
Thanks, ff lezenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://debondgenotennede(...)amma-de-bondgenoten/
Alarmmmmmmmmmmmmm
Kunnen ze altijd nog later doen of morgenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:45 schreef freaky40 het volgende:
Mooi, spelletje van Bern en Sasha gaat niet door.
heur het manw...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Je praat echt veel over mannelijke dingen, zegt Babette tegen Mirthe
Ik kan me daar niets bij voorstellen bij deze loods. Of ze moeten hem afbreken en op de grond een villa bouwen maar dan duurt het wel even langer voor dat het programma begint.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:27 schreef engine het volgende:
[..]
Wel als je die ombouwt tot luxe locatie
ze wordt Bart genoemd op facebookquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
heur het manw...
nee ik hou het voor me
Wat zijn mannelijke dingen?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:45 schreef Dotteke het volgende:
Je praat echt veel over mannelijke dingen, zegt Babette tegen Mirthe
Dat moet je even aan Babette vragen die zegt hetquote:
Dat werd hier in de coss wel verkondigd door iemand.. of het ook zo is weet ik niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij staat helemaal nergens dat dat Bondgenoten in dezelfde loods is toch?
Dotteke had net een linkje waar het in staat.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat werd hier in de coss wel verkondigd door iemand.. of het ook zo is weet ik niet natuurlijk.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://debondgenotennede(...)amma-de-bondgenoten/
Alarmmmmmmmmmmmmm
Ja dat werd door Evert Santegoeds gemeld in Shownieuws. Hij mag dan wel van Talpa zijn dus kan het waar zijn wat hij zegt, maar echt officieel is dat nog nergens bekend gemaakt dat het ook daar gemaakt gaat worden. Kan dus zomaar nog een op dit moment onbekende locatie zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij staat helemaal nergens dat dat Bondgenoten in dezelfde loods is toch?
We weten het niet zeker voordat het daadwerkelijk zo is, maar ik geloof Evert eerder dan jouquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dat werd door Evert Santegoeds gemeld in Shownieuws. Hij mag dan wel van Talpa zijn dus kan het waar zijn wat hij zegt, maar echt officieel is dat nog nergens bekend gemaakt dat het ook daar gemaakt gaat worden. Kan dus zomaar nog een op dit moment onbekende locatie zijn.
Punt!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We weten het niet zeker voordat het daadwerkelijk zo is, maar ik geloof Evert eerder dan jou
Geen G?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
heur het manw...
nee ik hou het voor me
Ja je hoorde Jef veel praten met ook veel lachen om zijn eigen woorden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:00 schreef lojanda het volgende:
Het was na het vertrek van Jeff al heel erg stil op K1 maar nu Moraima weg is wordt er helemaal niet meer gesproken.. gezellig
Denk eerder een verdien opdracht, weekend komt er aanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zou toch geweldig zijn, over 2 uur Sjaak naar huis![]()
en hij mag iemand meenemen....... Bye Bep
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
heur het manw...
nee ik hou het voor me
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We weten het niet zeker voordat het daadwerkelijk zo is, maar ik geloof Evert eerder dan jou
Dat kan, maar er werd wel gepraat en ook met Moraima maar nu is die kamer echt dood..quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja je hoorde Jef veel praten met ook veel lachen om zijn eigen woorden.
Deed hij altijd als hij goed gemutst was, achter elke zin een wat gemaakt kort lachje.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zou toch geweldig zijn, over 2 uur Sjaak naar huis![]()
en hij mag iemand meenemen....... Bye Bep
Dat denk ik ook of nu eerst een vrijstelling want niemand heeft er nu nog eentje.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk eerder een verdien opdracht, weekend komt er aan
En daar gaan ze weer
Ja Dot, doe het.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:05 schreef Dotteke het volgende:
Maar zullen we het weer over de streams hebben, de bondgenoten staat in het topic tv![]()
Ik heb mij er ook schuldig aan gemaakt dus hop Dot ga weer ontopic
Die wordt hier heel ongelukkig vanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:11 schreef engine het volgende:
![]()
24 uur stil zijn.
Ik hoor Babette meteen zeggen "oh wat erg"
Denk ook niet dat die nog gaat komen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denk ik ook of nu eerst een vrijstelling want niemand heeft er nu nog eentje.
Heeft ze al zo vaak gezegdquote:
Dat gaat haar echt niet lukken en ik denk dat het voor meerdere geldt.. Ima maakt nog de meeste kans en vrolijke Sasha misschien ook nog.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Moeilijkste opdracht voor Babette tot nu toe.
Meerderen, vanwege die grote snavel van Babbelkous.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:11 schreef danaqui het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zei dat hier een keer 24uur niet praten
Ik denk dat Ima bij gh gh gh ook af isquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat haar echt niet lukken en ik denk dat het voor meerdere geldt.. Ima maakt nog de meeste kans en vrolijke Sasha misschien ook nog.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Meerderen, vanwege die grote snavel van Babbelkous.
Ook geen gebarentaal? En wat als je je er niet aan houd?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
Geen muziek, geen gebarentaal, geen gebruik maken van de computer
Ze mogen na 22 uur naar bed, iedereen moet in zijn/haar eigen bed slapen en een zender dragen
Ze mogen ook niet hardop lachen!!!
Gebarentaal mag niet. Is ook benoemd.quote:
Wel iets uitbeelden...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:13 schreef spapaars het volgende:
Geweldig, we kunnen allemaal meedoen, 24 uur niets schrijven hier.
Dat gaat ze echt niet lukkenquote:
Wie vroeg dat?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:14 schreef engine het volgende:
"mogen we bepaalde deelnemers plakband op hun mond zetten?"
![]()
![]()
dan is het overquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook geen gebarentaal? En wat als je je er niet aan houd?
Als kreunen mag dan ook gh gh gh.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Ima bij gh gh gh ook af is
Krijgen ze geen ¤ 250?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zou binnen 10 seconden al gaan gieren.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze hebben geluk dat Moirama net weg is.
Er valt dan ook niet veel te schrijven neem ik aan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:13 schreef spapaars het volgende:
Geweldig, we kunnen allemaal meedoen, 24 uur niets schrijven hier.
De managerquote:
Vergeet dan maar eens niets te mogen zeggen of te lachen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:14 schreef Deisyy het volgende:
Het wordt ze wel makkelijk gemaakt dat ze vanavond film gaan kijken.
................quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er valt dan ook niet veel te schrijven neem ik aan.
quote:
Jammer wel, het zou leuker zijn als ze de 24 uur vol moeten maken en dan na afloop beelden krijgen van wie er in de fout is gegaan.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
Slimme vraag van Jappie.. als ze in de fout gaan krijgen ze het direct te horen,, dat ze niet voor jan lul 24 uit maken voor nix
Dan is het klaarquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze kijken volgens mij geen lachfilm, dat scheeltquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vergeet dan maar eens niets te mogen zeggen of te lachen.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel iets uitbeelden...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:18 schreef chufi het volgende:
Degene die als eerste de fout ingaat moet naar huis
Of secondes.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:16 schreef engine het volgende:
Ze krijgen het te horen als iemand een fout maakt. Dan hoeven ze de 24 uur niet vol te maken.
Het worden een paar leuke minuten
24 uur geen geroddel, gemanipuleer, geouwedeur...... geen overdreven hard lachen....quote:
In geval van Ima nietquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gh, gh, gh valt onder kreunen toevallig.
daarna meteen een eli zonder overleg!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
24 uur geen geroddel, gemanipuleer, geouwedeur...... geen overdreven hard lachen....
tot Babette en/of Mirthe het vergeten (die schat ik als eerste in die het vergeten)
ge-wel-dig idee!!!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:22 schreef Thorelf het volgende:
[..]
daarna meteen een eli zonder overleg!
Had ze zich maar op moeten geven voor "Lingo" of "kijken, kijken...niet kopen" oidquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:20 schreef xdiashalizx het volgende:
Sas pissed, wat ik me overigens ook wel voor kan stellen met alle voorbereidingen.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
24 uur geen geroddel, gemanipuleer, geouwedeur...... geen overdreven hard lachen....
tot Babette en/of Mirthe het vergeten (die schat ik als eerste in die het vergeten)
Ik denk dat Mirthe haarzelf wat beter kan vermaken. Babette haar hele dag bestaat uit praten normaal gesproken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:21 schreef schizolientje het volgende:
Enne.....wie gaat er als eerste de fout in???ik gok babette maa Mirthe????
Niet eerlijk, want je ziet niet of ze haar mond beweegt en eventuele geluiden worden in de bandana gesmoordquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:23 schreef spapaars het volgende:
Niet in je vingers snijden
[ afbeelding ]
Wijzen e.d. mag dus wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie gemist heeft waarom iedereen zo stil is![]()
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
quote:Jullie mogen wel uitbeelden om dingen aan andere deelnemers duidelijk te maken[/b]. Maar jullie mogen geen gebruik maken van gebarentaal,
Juist dat en Babs kan echt heel zacht fluisteren dus k5 Babs dr beflappie wegquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Niet eerlijk, want je ziet niet of ze haar mond beweegt en eventuele geluiden worden in de bandana gesmoord
Zou bijna vragen om waar we een booky kunnen benaderen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Oh dit mag wel?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
Wie het weet mag het zeggen uitbeelden ..
[ afbeelding ]
Gooi jij hem op slot of ikquote:
Gebarentaal mag niet, iets uitbeelden wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht het niet.. gebarentaal mocht ook niet
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:30 schreef realkijkers het volgende:
Ok, maar babbel heeft de regel nu toch verbroken?
Waarom?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:30 schreef realkijkers het volgende:
Ok, maar babbel heeft de regel nu toch verbroken?
Kamer 5 met natuurlijk van alles opnieuw inregelen, nu Babette niet constant meer aan het tetteren is.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:34 schreef lojanda het volgende:
Wat voor dombo’s zitten er achter de knoppen daar.. nu al bijna tien minuten het geluid van de keuken en het beeld op Sasha..
Nou hehe ze zijn er eindelijk achter gekomen
Ik concludeer alleen wat ik Evert hoorde vertellen, waarom nou weer zo op de persoon, MOD!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die film?quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar kan over gediscussieerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |