Ja, ze vroeg om een crowd funding voor een tillift voor haar moeder.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Moraima was nog even aan het schooieren. Vroeg in de camera iets voor haat moeder.
Hebbert!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, ze vroeg om een crowd funding voor een tillift voor haar moeder.
Zoals de waard is...quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef engine het volgende:
Babette pissig dat Wendy Moraima haar haar gaat doen "doet ze expres"
Die Babette is zo ziek in d'r kop.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef engine het volgende:
Ik hoorde het.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Huh wat? Morrie vroeg het toch? Wat een vreselijk wijf zeg.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef engine het volgende:
Dit dus, terwijl ze net nog tegen Bep zei dat ze een slang is..quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:52 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe godschruwelijk brutaal kun je zijn zeg..... Moraima met een grote bek dat ze wil dat Wendy haar haar nog even doet.
Wendy doet het met een 'lach' op haar gezicht: ik vond het een eer dat je tegen mij het wilde doen zegt ze
Wendy zegt nog wel even dat ze weet dat die hele groep op haar heeft gestemd
Moraima zegt dat ze geen haat en nijd moet hebben.... dat ze niet bij 'de andere club' moet gaan zitten
Wendy: ik doe normaal hoor, als ik bij ze zit praten ze niet tegen me!!!
Zo zit babbel in elkaarquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:52 schreef espri het volgende:
[..]
Huh wat? Morrie vroeg het toch? Wat een vreselijk wijf zeg.
Ik denk dat ze beter een carriere move kan maken, want dit programma heeft haar reputatie geen goed gedaan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iets wat zichtbaar krom is probeert zij nog recht te lullen. Je zal maar een patiënt van haar zijn.
Het haar van Morri krullen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:50 schreef IkFok het volgende:
Wat doet wendy nu weer express volgens Babet
Als ik nu streams had zou ik juist willen dat die babbelkous veel te zien zou zijn. Haar paniek, haar verhalen om zichzelf goed te praten en het hoe en waarom ze op het hoofd van Wendy heeft gedrukt. De scheiding is een feit!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:49 schreef IkFok het volgende:
Die streams zonder babet bevielen me da laatste dagen wel. Kan dit worden door gezet ze heeft alweer genoeg zendtijd gehad
Mijn eerste gedachte was dat het dom en naief is dat Wendy zo makkelijk over van alles heen stapt, maar het is natuurlijk wel heel slim, want op die manier blijft ze wel de publiekslieveling en kan zij straks weer met opgeheven hoofd over straat.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:52 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe godschruwelijk brutaal kun je zijn zeg..... Moraima met een grote bek dat ze wil dat Wendy haar haar nog even doet.
Wendy doet het met een 'lach' op haar gezicht: ik vond het een eer dat je tegen mij het wilde doen zegt ze
Wendy zegt nog wel even dat ze weet dat die hele groep op haar heeft gestemd
Moraima zegt dat ze geen haat en nijd moet hebben.... dat ze niet bij 'de andere club' moet gaan zitten
Wendy: ik doe normaal hoor, als ik bij ze zit praten ze niet tegen me!!!
Het maakt niks uit wat Wendy doet , alles vind bitch babbelkous negatief.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:50 schreef IkFok het volgende:
Wat doet wendy nu weer express volgens Babet
Wendy zal haar neus blijven stoten en daarom heeft ze af en toe een agressieve uitval.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
En ja hoor, Mori vraagt aan Slang Wendy of ze haar pruik wil krullen, en Wendy doet het...
Doei Moraima, lekker naar huis met mooie krullen en ene gekrenkt egoquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:53 schreef xsaskiax het volgende:
ZO Wendy zegt even dat ze wist dat de anderen op Moraima gingen en dat ze het toch niet zou halen!!!!!
Go Wendy trek je bekkie maar open
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:54 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy: ik maak me niet druk hoor, we kunnen nu lekker slapen,, geen hoesten meer!!!!
tja Moraima, Wendy zegt het je wel
Of ze fikt al die krullen erafquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was dat het dom en naief is dat Wendy zo makkelijk over van alles heen stapt, maar het is natuurlijk wel heel slim, want op die manier blijft ze wel de publiekslieveling en kan zij straks weer met opgeheven hoofd over straat.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy: jij gaat met mooie krullen naar buiten, ik ga met 8,5 ton naar buiten!!!!![]()
Wendyquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy: jij gaat met mooie krullen naar buiten, ik ga met 8,5 ton naar buiten!!!!![]()
Mooi hequote:Op donderdag 27 juli 2023 11:54 schreef MacDeMarco het volgende:
De driekoppige slang lichtelijk in paniek.
Wendy zal alle beelden na afloop kunnen terugzien en zal dan een psycholoog nodig hebben. Hopelijk neemt ze niet Babbelkous als hulp.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef xdiashalizx het volgende:
Hoor Mori nu aardig zijn tegen Wendy, net noemde ze haar nog een slang!
Ik zeg het nog een keer: wat een ongelofelijk kutwijf die Babettequote:Op donderdag 27 juli 2023 11:56 schreef pingu66 het volgende:
Babbel vindt het raar dat Wendy steun vroeg voor dd epi bij groep Jasper en niet bij haar.
En dag Wendy voor Bern koos vindt ze ook heel makkelijk en laf want Baps kent Wendy.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:57 schreef tonja het volgende:
Wat loopt Rupert voor lul met die kattendrolletjes op zijn kop
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
Morrie vroeg het niet, ze beval het Wendy!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:52 schreef espri het volgende:
[..]
Huh wat? Morrie vroeg het toch? Wat een vreselijk wijf zeg.
Eerlijkheid word beloond.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was dat het dom en naief is dat Wendy zo makkelijk over van alles heen stapt, maar het is natuurlijk wel heel slim, want op die manier blijft ze wel de publiekslieveling en kan zij straks weer met opgeheven hoofd over straat.
Zijn ogen zijn nu ook wel geopend, Bep de volgendequote:Op donderdag 27 juli 2023 12:01 schreef Yver73 het volgende:
Wendy is zoooo teleurgesteld in Babette. Ze vertelt het tegen Erik en die zegt dat hij het wel zag aankomen. Door de podcast al. Ben ik heel benieuwd hoe hij vanaf nu met Babette praat, want hij was toch ook zo op de hand van Babette en tegen Wendy??
quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:54 schreef juul. het volgende:
Groep van Bep gaan proberen om Wendy weer bij hun groep te betrekken
Tis maar een pruik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:55 schreef Springisintheair49 het volgende:
Ooo had die krultang op extra heet gezet, brutaal wijf die mori!
Geweldig!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
Laat dat even maar wegquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:05 schreef engine het volgende:
Haha nu wil ze een paraplu om naar buiten te gaan![]()
Ze pakt nog even haar moment.
Kattendrolletjes.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:57 schreef tonja het volgende:
Wat loopt Rupert voor lul met die kattendrolletjes op zijn kop
In het Papiaments graag!quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:59 schreef Springisintheair49 het volgende:
[..]
Nee nog even een inhoudsloze speech he😴
Niet meerquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kattendrolletjes.![]()
Jij hebt vast en zeker katten.
Komt nog wel, geef de ´filmers´ even de tijd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:01 schreef Sasoema het volgende:
Is er een filmpje van deze ochtend? Alles gemist 😭
en Marciano chagrijnigquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy kijkt gelaten toe. Denkt het hare ervan
Wat is er gebeurd met die 2 pruiken van enkele honderden euro´s die ze daar kocht en die niet goed waren?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met die 2 pruiken van enkele honderden euro´s die ze daar kocht en die niet goed waren?
En terecht. Hopelijk volgende eliminatie een net zo onmogelijke als die van GJ zodat een van hun groep op flikkert.quote:
dat dus, en voor degenen die denken dat hij nu wel moet weten hoe ze in elkaar steekt....hahaha hij vindt het bestquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:13 schreef Springisintheair49 het volgende:
O erik weer in babet dr armen, kan ie zo weer roddelen met haar😑
Ze WAS ook afgevallen, dat klopt. Maar nu niet meer.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:11 schreef xdiashalizx het volgende:
En o o, wat is ze veel afgevallen gaf ze aan in haar speech..
Ik heb het niet gezien, eerst ff wel, maar was snel weer over...
Ik hoop dat ze dat opmerken, want dan kan Erik de volgende zijn..Ik had niet gedacht dat te zullen schrijven, maar Erik is dus echt een engerd...quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:13 schreef Springisintheair49 het volgende:
O erik weer in babet dr armen, kan ie zo weer roddelen met haar😑
Erik Engerd, nooit van gehoord?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat opmerken, want dan kan Erik de volgende zijn..Ik had niet gedacht dat te zullen schrijven, maar Erik is dus echt een engerd...
Met korter had het nog net DOEI kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:09 schreef Limbus het volgende:
Nou de afscheidsspeech was langer dan de hele eliminatie
Ik wel, vandaar dat ik daar over begon als grapje.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ken je die niet, uit een programma vroeger...
Stratenmaker op zee showquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ken je die niet, uit een programma vroeger...
Leeftijdgenoten?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Stratenmaker op zee showwaarom weet ik dit
als er 1 overloper is, is het babbel zelf, hopt van de een naar de anderquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Bep had in de slaapkamer tegen Wendy gezegd dat ze op haar gestemd heeft omdat ze naar de andere kant was overgelopen...Walgelijk wijf is het..![]()
![]()
Nope, maar omdat de kans groot is een vlieg mee te smeren doen ze dit buiten maar.quote:
Als daar een raam open kon zouden er meer naar buiten dan binnen vliegen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nope, maar omdat de kans groot is een vlieg mee te smeren doen ze dit buiten maar.
Kan je nagaan hoe erg het in de keuken is..
Je zou denken dat zijn ogen toch ook open zijn gegaan nadat Bep heeft laten zien dat vriendschap voor haar geen enkele betekenis heeft.quote:
Dat komt doordat ze vast zit in de ketenen die Marciano haar heeft omgedaan.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
als er 1 overloper is, is het babbel zelf, hopt van de een naar de ander
Die kan maar niet geloven dat mensen zo zijn. Doet me pijn haar zo gebroken te zien, geen streams maar op foto´s hier.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:25 schreef Yver73 het volgende:
Dit hele gebeuren heeft er wel ingehakt bij Wendy. Je ziet dat ze eigenlijk niet met haar hoofd bij het potje klaverjassen is.
Dat geloof ik niet. Voor ze met Marciano was deed ze precies hetzelfde.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze vast zit in de ketenen die Marciano haar heeft omgedaan.
Dat deed ze al na het vertrek van GJ dus het zit echt wel in Bep zelf want toen was Marcia nog niet in beeld.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze vast zit in de ketenen die Marciano haar heeft omgedaan.
Helemaal geen raam in de keuken?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als daar een raam open kon zouden er meer naar buiten dan binnen vliegen.
Dat heb ik precies hetzelfde. Gelukkig heeft ze nog mensen daar die haar er doorheen slepen. En uiteindelijk zal ze buiten de loods een heleboel meer positieve reacties krijgen dan Babette. Nog even volhouden, Wendy!quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die kan maar niet geloven dat mensen zo zijn. Doet me pijn haar zo gebroken te zien, geen streams maar op foto´s hier.
Moet Wendy zich wel bij die groep aansluiten, want ze was de enigste van allemaal die anders heeft gestemd (Bern)quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai,
Ik weet nu waarom ik heel de tijd niet had gekeken!
Die Babette is zo een naar mens en kon haar niet meer aanhoren.
Ben blij dat ik las dat Wendy er in is gebleven.
Nu moet Wendy er voor zorgen dat de grootste groep op Babette gaat stemmen.
Ik heb de streams maar is aangezet.
Dat las ik net. Zou kunnen maar is dan extra versterkt door die krullenmans.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:29 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat deed ze al na het vertrek van GJ dus het zit echt wel in Bep zelf want toen was Marcia nog niet in beeld.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:30 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat heb ik precies hetzelfde. Gelukkig heeft ze nog mensen daar die haar er doorheen slepen. En uiteindelijk zal ze buiten de loods een heleboel meer positieve reacties krijgen dan Babette. Nog even volhouden, Wendy!
Was een blinde stem, de rest ging op Moraima.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet Wendy zich wel bij die groep aansluiten, want ze was de enigste van allemaal die anders heeft gestemd (Bern)
Dat is nu juist niet slim, zonder hor. Bij een raam is het gemakkelijker een permanente hor te plaatsen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:30 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Een deur, die zouden ze open kunnen zetten.
Die groep is er nu toch voor Wendy?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet Wendy zich wel bij die groep aansluiten, want ze was de enigste van allemaal die anders heeft gestemd (Bern)
quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:34 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die groep is er nu toch voor Wendy?
omdat ze wist dat bern die proef aankon , heeft ze al tegen bern gezegdquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Team Ice heeft het echt niet slim gedaan. Ze hadden nu nog helemaal niet op Wendy hoeven stemmen en als ze het dan toch deden hadden ze nog af kunnen spreken dat Babette op iemand anders ging, want haar stem was niet eens perse nodig. En dan had ze haar woord kunnen houden, dat ze niet op Wendy zou stemmen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:33 schreef Frummelie het volgende:
Je kan zien dat de euforie plaats maakt voor de teleurstelling bij Wendy.. het hoogverraad van Babette zag ze niet aankomen......
Babette en haar woord houden?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:35 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Team Ice heeft het echt niet slim gedaan. Ze hadden nu nog helemaal niet op Wendy hoeven stemmen en als ze het dan toch deden hadden ze nog af kunnen spreken dat Babette op iemand anders ging, want haar stem was niet eens perse nodig. En dan had ze haar woord kunnen houden, dat ze niet op Wendy zou stemmen.
Voor Ice zelf is het juist een voordeel dat Bep met de nek wordt aangekeken. Je moet zo lang mogelijk een grotere target in je groep blijven houden. Daar worden de pijlen op gericht.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:35 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Team Ice heeft het echt niet slim gedaan. Ze hadden nu nog helemaal niet op Wendy hoeven stemmen en als ze het dan toch deden hadden ze nog af kunnen spreken dat Babette op iemand anders ging, want haar stem was niet eens perse nodig. En dan had ze haar woord kunnen houden, dat ze niet op Wendy zou stemmen.
Ice speelt het spel goed.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Voor Ice zelf is het juist een voordeel dat Bep met de nek wordt aangekeken. Je moet zo lang mogelijk een grotere target in je groep blijven houden. Daar worden de pijlen op gericht.
Wendy net zo hard die is toch ook overgelopen de vorige keer. Ze had toen met niemand van die andere groep aansluiting alleen als ze gedronken had met Jap en dan ook alleen nog maar in bed. Verder spraken ze nooit met elkaar. Babs had altijd nog met iedereen contact.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
als er 1 overloper is, is het babbel zelf, hopt van de een naar de ander
Ja, maar je kunt van Wendy toch ook niet verwachten dat zij - als ze door Babette en de rest met de nek wordt aangekeken- dan maar alleen ergens in een hoekje gaat zitten huilen? Dan zoek je toch contact met anderen??quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:43 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wendy net zo hard die is toch ook overgelopen de vorige keer. Ze had toen met niemand van die andere groep aansluiting alleen als ze gedronken had met Jap en dan ook alleen nog maar in bed. Verder spraken ze nooit met elkaar. Babs had altijd nog met iedereen contact.
Weet van gekkigheid niet wat ze moet doen..quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:40 schreef danaqui het volgende:
Babs is zo bang nu, mooi zo Karma heeft de tijd.....
Echt raar dat ze iemand van hun eigen groep er op hebben gezetquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:25 schreef Yver73 het volgende:
Dit hele gebeuren heeft er wel ingehakt bij Wendy. Je ziet dat ze eigenlijk niet met haar hoofd bij het potje klaverjassen is.
vind het raar dat ice daarin meegingquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt raar dat ze iemand van hun eigen groep er op hebben gezet
Hoe waren de stemmen precies verdeeld in aantallen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:35 schreef Yver73 het volgende:
[..]
6 Wendy, 5 Moraima, 1 Bernquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe waren de stemmen precies verdeeld in aantallen?
Dank je, jammer dat we nooit mogen zien wie op wie stemtquote:
Vandaag gaven ze het wel voor een deel in beeldquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, jammer dat we nooit mogen zien wie op wie stemt
ze lieten een aantal wel zien, zo weten we dat Wendy op Bern stemde.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, jammer dat we nooit mogen zien wie op wie stemt
En mazzel dat er 2 werden genomineerd, anders had zij zichzelf benadeeld.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vandaag gaven ze het wel voor een deel in beeld
op Moraima: Sasha, Jasper, Bern, Mirthe en Erik
op Wendy: Babette, Isaac, Marciano, Rupert, Moraima en Imadiddin
op Bern: Wendy (dat had Wendy tegen hem gezegd)
We horen haar iig niet meer hinnekenquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:40 schreef danaqui het volgende:
Babs is zo bang nu, mooi zo Karma heeft de tijd.....
Dat zeg ik niet er word gezegd dat Babs degene is die overloopt van de ene groep naar de andere groep. en ik zeg hierbij dat Wendy net zo hard meegelopen/over gelopen is.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:45 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt van Wendy toch ook niet verwachten dat zij - als ze door Babette en de rest met de nek wordt aangekeken- dan maar alleen ergens in een hoekje gaat zitten huilen? Dan zoek je toch contact met anderen??
Hij heeft toch op haar gestemd ?quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:33 schreef juul. het volgende:
Isaac ff slijmen met Wendy, blijf die toffe vrouw die je bent
Jaquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij heeft toch op haar gestemd ?
Wendy denkt 'yeah bro, weet het ook niet meer wie ik er van jullie freaks het eerst wil uittieven: babbel, sjanoo of jou'quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:33 schreef juul. het volgende:
Isaac ff slijmen met Wendy, blijf die toffe vrouw die je bent
Heeft Erik gisteren hoogstpersoonlijk kapotgeslagen, en met tape gerepareerd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
Mogen ze geen elektrische vliegenmeppers ?
Nou lekker dan….quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft Erik gisteren hoogstpersoonlijk kapotgeslagen, en met tape gerepareerd.
Dit is gewoon teveel voor zelfs 15 vliegenmeppers.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:47 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nou lekker dan….
Maar er zouden daar zeker 15 moeten zijn
Zoveel vliegen bij elkaar nog nooit gezienquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is gewoon teveel voor zelfs 15 vliegenmeppers.
Ook ik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zoveel vliegen bij elkaar nog nooit gezien
Die tafels in de loods zitten ook vol vliegenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:03 schreef Clasientje het volgende:
Wat hun moeten doen insecten spray kopen en het hele keuken sprayen alles dicht gooien en over een 3 kwartier of een uurtje ga je alle dooie vliegjes zien in de keuken ben je meteen daar van af.
Precies!quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:28 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Voor ze met Marciano was deed ze precies hetzelfde.
Moeten hun dus de hele loods sprayen met paar bussen. Gaan hun maar ff een uurtje buiten zitten alles dicht gooien na het sprayenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die tafels in de loods zitten ook vol vliegen
alles fladdert aan die onsmakelijke vent, zijn benen, zijn armen, zijn handen en zijn mond, ik vind het een verschrikkelijk persoon.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:53 schreef Frummelie het volgende:
Het is toch verschrikkelijk dat Rupie niet normaal kan eten... dat smaklawaai wat die goser veroorzaakt... daar wil je toch niet naast zitten, ik zou geen hap door m'n keel krijgen.
Ja ik kan me niet voorstellen dat dit voldoet aan landelijke voorwaarden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het gewoon schofterig dat er niks aan die smerige vliegenzooi wordt gedaan...vreselijk onhygiënisch..
DIt valt toch onder de verantwoordelijkheid van talpa.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:03 schreef Clasientje het volgende:
Wat hun moeten doen insecten spray kopen en het hele keuken sprayen alles dicht gooien en over een 3 kwartier of een uurtje ga je alle dooie vliegjes zien in de keuken ben je meteen daar van af.
Een koeien of varkensstal heeft er zelfs niet zoveel als hun hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb oprecht, nog nooit zoveel vliegen bij elkaar gezien.
ja kan beter de stofzuiger pakkenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:17 schreef pingu66 het volgende:
Christus koop een fatsoenlijke bezem. En eis met zijn allen dat de Febo iets aan die vliegen doet
Het is niet bepaald hygiënischquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een koeien of varkensstal heeft er zelfs niet zoveel als hun hebben.
Mijn grootouders hadden koeien, lekker in de weide, en binnen wanneer nodig.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb oprecht, nog nooit zoveel vliegen bij elkaar gezien.
Ik heb er een beeld bij, waar die maden zich ergens aan het huisvesten zijnquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:19 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Mijn grootouders hadden koeien, lekker in de weide, en binnen wanneer nodig.
Koeievlaaien overal natuurlijk.
En wel wat van die plakstrip in de zomer.
Verre van zo extreem als in de loods.
Er moet toch ergens behoorlijk wat vlees liggen te rotten.
Wellicht net buiten de loods?
Ja dat was al vaker gemeld door de bewoners. Op dat moment ook. Dat was ook de reden van Zoe's vertrek, werd gegokt door bewoners. Controle houden, zei Isaac. Zoe was bang dat iedereen op haar zou stemmen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
Dat hoog springen was ook als eliminatie bedoeld zegt Jasper, maar toen ging Z0ë weg
Hij ziet er niet al te fris uit, komt misschien ook wel omdat hij zo magertjes isquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:23 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Jasper er steeds slechter uit zien al ver voor de marathon. Heeft iets onder de leden volgens mij.
Ja om figuren zoals Berende en Moraimaquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja dat was al vaker gemeld door de bewoners. Op dat moment ook. Dat was ook de reden van Zoe's vertrek, werd gegokt door bewoners. Controle houden, zei Isaac. Zoe was bang dat iedereen op haar zou stemmen.
OP dit moment wendy tegen jasper dat dit soort "spellen" niet echt geschikte spellen zijn voor eliminaties.
Hoogspringen bijvoorbeeld.
Hij heeft wel humor, ik kan soms vreselijk stuk gaan om Rupie... maar hij is ook zo nasty en achterbaks, inhalig, leugenachtig en daarom vind ik het ook een vreselijke gast.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alles fladdert aan die onsmakelijke vent, zijn benen, zijn armen, zijn handen en zijn mond, ik vind het een verschrikkelijk persoon.
Wellicht staan er afvalemmers? Daar kan van alles in zitten, wat ze als broedbodem gebruiken. Misschien buiten de loods ook iets?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:19 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Mijn grootouders hadden koeien, lekker in de weide, en binnen wanneer nodig.
Koeievlaaien overal natuurlijk.
En wel wat van die plakstrip in de zomer.
Verre van zo extreem als in de loods.
Er moet toch ergens behoorlijk wat vlees liggen te rotten.
Wellicht net buiten de loods?
Dat weten ze nu al?...quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:29 schreef Dotteke het volgende:
ALs we de finale hebben gehad komen we ook nog met zijn alle hier, zegt Jasper
Ze hebben de afvalbakken buiten om het hoekje staan, die zijn al een poos weg uit de keuken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wellicht staan er afvalemmers? Daar kan van alles in zitten, wat ze als broedbodem gebruiken. Misschien buiten de loods ook iets?
aah... mag Manuela dan ook eindelijk de loods in?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:29 schreef Dotteke het volgende:
ALs we de finale hebben gehad komen we ook nog met zijn alle hier, zegt Jasper
Precies. Of een bak spinnen, kikkers en meer van die vliegeters uitnodigen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:03 schreef Clasientje het volgende:
Heerlijk, hoef ik die k.tsmoesjes en leugens niet aan te horen, lekker buiten beeld blijven..quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet wordt weer beschermd en buiten beeld gehouden
quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:08 schreef pingu66 het volgende:
Je lichaam gaat pas echt herstellen als je lichaam klaar is met voedsel verteren.dus je moet niet zoveel eten. Zegt Erik tegen Jasper.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt een grote mond dus kan je hem terug verwachten zegt Mirthje tegen Erik
Haha dan ging ik nooit meer de loods in...quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Of een bak spinnen, kikkers en meer van die vliegeters uitnodigen.
schijnbaar, hij zegt het netquote:
Staat bij de streamverhalen, is gisteren een brief binnen gekomenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:41 schreef Thorelf het volgende:
waarom mogen ze allemaal 20 personen uitnodigen? is dat voor de finale...ze zijn nog met11!
Als ze uitgenodigd wordt door de deelnemers dan wel...quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
aah... mag Manuela dan ook eindelijk de loods in?
Misschien is het een gok van hem? Of misschien weten ze al meequote:Op donderdag 27 juli 2023 14:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is toch ook gek, ik heb er verder nog niemand over gehoord..
Die witte dweil (diva) had die vliegen een voor een gepakt, die vliegt al tegen het plafondquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik word al gek van 1 vlieg in mijn huis.
Ja precies het is allemaal koffiedik kijken.... we zien het wel...quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is het een gok van hem? Of misschien weten ze al mee
Wendy zei net ook nog drie weken
Tot 25 aug is nog 4 weken
Gisteren miste je hun op de streamsquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:07 schreef Thorelf het volgende:
hoorde bep weer praten ...en meteen weggedraaid
Mooi zo, die heeft al te veel streamtijd gehadquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:07 schreef Thorelf het volgende:
hoorde bep weer praten ...en meteen weggedraaid
Lukt familie natuurlijk niet altijd om snel daarheen te komen. Ligt er ook aan waar ze helemaal vandaan moeten komen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:54 schreef Frummelie het volgende:
Nou dan heeft Moirama lang bij de FEBO gezeten, die zullen dan wel een paar dingetjes uit de muur hebben getrokken voor Moirama...
Ik hoorde hem zeggen dat hij nu 49 kg weegt .quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:23 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Jasper er steeds slechter uit zien al ver voor de marathon. Heeft iets onder de leden volgens mij.
Diploma blindtypen maar kan dat nu ook niet meer. Gebruik ook maar 2 vingers tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:54 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha typt ook blind. En rap ook.
Ik kan ook snel typen maar dan moet ik wel op de toetsen kijken en ik naak dan best wel weat foutjes
quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:59 schreef Rhosyn het volgende:
Oh minpuntje >> het rad stopt steeds op hetzelfde punt >> wet van de zwaartekracht.
Ik tik ook nog steeds blind, het zit in mijn systeem.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Diploma blindtypen maar kan dat nu ook niet meer. Gebruik ook maar 2 vingers tegenwoordig.
Ik bedoel er verder ook niks mee hoor, ik denk dat het retegezelli is om daar te zitten ook al wil je misschien graag naar huis... ze woont in Overijssel als ik het goed heb, dus dat is nog wel even tuffen..quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lukt familie natuurlijk niet altijd om snel daarheen te komen. Ligt er ook aan waar ze helemaal vandaan moeten komen.
dacht dat morrie in enschede woondequote:Op donderdag 27 juli 2023 15:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik bedoel er verder ook niks mee hoor, ik denk dat het retegezelli is om daar te zitten ook al wil je misschien graag naar huis... ze woont in Overijssel als ik het goed heb, dus dat is nog wel even tuffen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |