Ik eeeeeh.. Heh?quote:Op maandag 24 juli 2023 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
mitsawar: we sold you to fulham...you have to sign this week
Bassie: i dont want to go...ik like ajax and the girls in holland
Mitselawat: i dont care...we come to a agreement with fullham...we want you to leave ...you are not good enough for ajax
Bassie: no no i have contract till 2026....i like holland and the girls here
Steijn: we fukking dont care ...you HAVE TE LEAVE THE CLUB
Bassie: no no i want to stay....i think i am good enough to play next season...i will train better this year
Steijn: you fukking ashole ....you wil not play ....i put you on the bench and the tribune
Bassie: I dont cate ....i like bench
Mitslewat: YOU HAVE TO LEAVE IDIOT....I WANT THAT YOU LEAVE ...WE NEED MONEY
bASSIE: NO NO NO I WILL TO STAY TO AJAX...I LOVE THIS CLUB VERY MUCH
sTEIJN: YOU WIL PLAY NEVER FOOTBAL AGAIN IDIOT! goodbye
ja dus? je heb gewoon een contract met hemquote:Op maandag 24 juli 2023 21:04 schreef Black-Death het volgende:
Dit is geen schoolklasje voor gehandicapten.
Dit is profvoetbal. Bassey kan een bal over 10 meter nog niet recht schieten dus terecht dat ie weg moet.
En dan “media” :’)
Dan sturen we hem voor straf naar Rotterdam zuidquote:Op maandag 24 juli 2023 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dus? je heb gewoon een contract met hem
Als hij niet weg wil dan zullen we het nog wel even zien wat er gaat gebeuren
Ben echt compleet sprakeloos. Veel racistische en seksistische dingen tegengekomen op dit forum, maar dit is te gek voor woorden.quote:
En denk je dat er een mod is die deze tyfus zooi eens weghaalt? Natuurlijk nietquote:Op maandag 24 juli 2023 23:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ben echt compleet sprakeloos. Veel racistische en seksistische dingen tegengekomen op dit forum, maar dit is te gek voor woorden.
Ze krijgen 21 miljoen geboden voor een speler die er écht helemaal niks van kan en vervolgens wil die jongen zelf niet weg. Ja, dan zou ik het ook wel weten.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:17 schreef Caland het volgende:
Dus ze hebben tegen iemand die er geen reet van kan gezegd dat hij er geen reet van kan.
Shockerend.
I want that Klaas leave.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig, ik begon me bijna zorgen te maken.
Echt geen idee wie dat isquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:52 schreef Black-Death het volgende:
Die spits van Stuttgart komt dus ook niet.
Waar gaat hij heenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:52 schreef Black-Death het volgende:
Dat klonk ook niet als een geweldige aankoopquote:Op dinsdag 25 juli 2023 08:52 schreef Black-Death het volgende:
We kunnen blijkbaar ook weinig uitrichten op de transfermarkt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wil er geen Arabische club 100 miljoen betalen voor Calvin Bassey?
Wat een droevige selectie tot zover.
Feyenoord vooralsnog (weer) de lachende derde, want bij PSV is het ook mager.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We kunnen blijkbaar ook weinig uitrichten op de transfermarkt.
Kennelijk is er geen geld. Met transfer van Timber heb je CL-gat al gedekt. Dan heb je toch nog wat spaargeld?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We kunnen blijkbaar ook weinig uitrichten op de transfermarkt.
Je zult geen klasbakken halen nee maar het kan toch niet dat er werkelijk niemand is die beter is dan huidige verdedigers en naar Ajax wil komen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:27 schreef BobW het volgende:
Een Eredivisieclub die niet Champions League speelt en zonder hoog salaris is helaas gewoon niet zo interessant voor veel spelers.
Als ik dan toch de Martin van Geel mag uithangen zou ik echt blind die Smal ophalen van Twente, toch veel beter dan Wijndal (en eigenlijk ook dan Brenet).quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zult geen klasbakken halen nee maar het kan toch niet dat er werkelijk niemand is die beter is dan huidige verdedigers en naar Ajax wil komen?
Ik verbaas me vooral dat we binnen 2 jaar vanuit een “Bayern München” positie naar beneden zijn gedonderd, en nu blijkbaar moeite hebben om überhaupt de selectie te versterken. We kunnen nu toch wel stellen dat er een implosie heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kennelijk is er geen geld. Met transfer van Timber heb je CL-gat al gedekt. Dan heb je toch nog wat spaargeld?
In het algemeen schuttert Ajax al jaren op gebied van lijstjes maken. Er is al heel lang geen topprioriteit per positie en back-up en back-up voor back-up klaar op burelen in Amsterdam Zuid-Oost.
Daar heeft het wel alle schijn van. Alleen wil ik het pas toegeven zodra de competitie is gestart en de selectie 'compleet' is.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral dat we binnen 2 jaar vanuit een “Bayern München” positie naar beneden zijn gedonderd, en nu blijkbaar moeite hebben om überhaupt de selectie te versterken. We kunnen nu toch wel stellen dat er een implosie heeft plaatsgevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |