wijndal, hoewel ik die nog niet wilt afschrijven, en sanchez. De rest was huur, geen idee wat zulke geintjes ons hebben gekost.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
23 bassey (komt grotendeels weer terug)
30 Bergwijn, dat kan nog goed komen
en wie nog meer
Dit ja Brobbey 16, Wijndal 10, Sanchez 5 maar van die 100 hoef je uiteindelijk weinig af te schrijven al maak je er ook weer geen 200 van wat eigenlijk zou moeten.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en wie nog meer
Sanchezquote:Op maandag 24 juli 2023 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en wie nog meer
Niet nodig klaas, erg aardig van je verder.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik begin me zo langzamerhand echt zorgen te maken
Er was vorig jaar een transfersurplus van 100 miljoen.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Budget is er nu pas, na Timber/Bassey en wss Alvarez en Kudus. We hebben 100 miljoen vorig jaar weggegooid.
ja maar dat bekt niet zo lekker, 100 miljoen weggegooid klinkt veel beter, neemt niet weg dat het geld wat beter besteed had moeten worden.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er was vorig jaar een transfersurplus van 100 miljoen.
het is wel een jaar weggegooid als je meeneemt dat ajax met die investeringen geld wil verdienenquote:Op maandag 24 juli 2023 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat bekt niet zo lekker, 100 miljoen weggegooid klinkt veel beter, neemt niet weg dat het geld wat beter besteed had moeten worden.
Dat is de vraag tegenwoordig maar wat ik al eerder genoemd had is dat een club als Ajax van 100 aan aankopen 200 zou moeten maken. Bassey was dan wel een complete misser maar van Bergwijn, Brobbey maar zelfs Wijndal had ik echt wel meer verwacht.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is wel een jaar weggegooid als je meeneemt dat ajax met die investeringen geld wil verdienen
op het veld werd het er slechter van en op de bank had je er meer rendement op gemaakt voorlopig
Vooral van Wijndal had ik meer verwacht. Dat was 2 jaar geleden misschien wel de beste Nederlandse linksback.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is de vraag tegenwoordig maar wat ik al eerder genoemd had is dat een club als Ajax van 100 aan aankopen 200 zou moeten maken. Bassey was dan wel een complete misser maar van Bergwijn, Brobbey maar zelfs Wijndal had ik echt wel meer verwacht.
Schandalig!quote:'Er wordt schande gesproken van wat er gebeurde in het spelershotel van Ajax'
Calvin Bassey is 'erg van slag' van de mededeling van Ajax dat hij moet vertrekken, zo weet journalist Mike Verweij van De Telegraaf. Ajax kan 21 miljoen euro verdienen aan de verdediger, die wordt begeerd door Fulham. Zelf wil Bassey graag in Amsterdam blijven, maar hij zou door trainer Maurice Steijn en directeur Sven Mislintat 'op niet mis te verstane wijze' duidelijk zijn gemaakt dat er geen sportieve toekomst is voor hem.
Dat is kiezelhard gegaan bij Ajax", stelt Verweij maandag in de podcast Kick-Off. "Wie je ook spreekt, Calvin Bassey wordt gezien als de smaakmaker bij Ajax, de vrolijke jongen. Een heel goede prof ook, iemand die geen training overslaat en altijd alles geeft. Hij wilde heel graag bij Ajax blijven, maar hij is daar in het hotel – en daar spreken sommige mensen ook wel schande van – op niet mis te verstane wijze gezegd dat hij gewoon moet vertrekken."
Dat gesprek vond plaats in het spelershotel in België, waar Ajax verbleef voor het oefenduel met Anderlecht (3-0 nederlaag). Bassey deed niet mee aan die wedstrijd en gaat maandag ook niet mee op trainingskamp naar Duitsland. "Ze willen die 21 miljoen euro voor hem hebben", verklaart Verweij. "Ze denken dat ze dit bedrag anders misschien nooit meer krijgen. Het is keihard bij hem aangekomen, die jongen is erg van slag. Hij wordt echt naar de uitgang geduwd, terwijl hij wilde blijven. Hij heeft ook gewoon een contract."
Het lijkt alsof Ajax in de ontkenningsfase zit.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Schandalig!
Bassie moet voet bij stuk houden en gewoon lekker in Amsterdam blijven
Geen enkele club in deze situatie natuurlijk. Je kan nog zo'n lieve jonge zijn maar je moet het sportief ook bij kunnen houden. Tel daarbij die schitterende invalbeurt tegen shaktar en dan moet je gewoon weg.quote:
Leuk dat hij wilde blijven maar die jongen is een erg dure clown in de kleedkamer.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Schandalig!
Contract is contractquote:Op maandag 24 juli 2023 19:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk dat hij wilde blijven maar die jongen is een erg dure clown in de kleedkamer.
Misschien moet je het dan op een normale manier overbrengen bij zo een jongenquote:Op maandag 24 juli 2023 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen enkele club in deze situatie natuurlijk. Je kan nog zo'n lieve jonge zijn maar je moet het sportief ook bij kunnen houden. Tel daarbij die schitterende invalbeurt tegen shaktar en dan moet je gewoon weg.
Lekker man, op zijn Nederlands lekker direct in steenkolen Engels tegen zo een "gentle Englishman" hem recht in zijn gezicht in vier woorden vertellen dat hij weg moet en zsm. En zowel de trainer als de technisch directeur zitten je dat te vertellen. Heerlijk.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Schandalig!
Gelukkig was jij er bij om de ins en outs van je favoriete club te vertellen.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan op een normale manier overbrengen bij zo een jongen
blijkbaar is dat niet gebeurd
het is geen hond ofzo
Kan me wel voorstellen dat hij nu de boel gaat tegenwerken
Luister vriendquote:Op maandag 24 juli 2023 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig was jij er bij om de ins en outs van je favoriete club te vertellen.
Everton waar heb jij het nu weer over?quote:Op maandag 24 juli 2023 19:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Luister vriend
wat gaat hij bij Everton verdienen? Zal dat meer zijn dan bij ajax? nee, dan kan hij gewoon voet bij stuk houden
ajax moet elke maand toch zijn salaris overmaken....hoe dan ook
contract is contract
staat duidelijk fulham manquote:Op maandag 24 juli 2023 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Everton waar heb jij het nu weer over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |