Dat mag best gezegd worden, maar als Bassey niet weg wil heeft Ajax dat in principe ook te respecteren. Hadden ze dat contract maar niet moeten geven.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Softe clownwereld waar je niet mag zeggen dat iemand niet goed genoeg is en weg moet
Klopt Bassey kan er inderdaad voor kiezen om de Bogarde route te bewandelen maar dat is natuurlijk niet heel handig allemaal.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat mag best gezegd worden, maar als Bassey niet weg wil heeft Ajax dat in principe ook te respecteren. Hadden ze dat contract maar niet moeten geven.
Gaat lekker.quote:"Ik hoor dat bij Ajax niet alleen Sven Mislintat een grote rol speelt, maar ook Vlado Lemic, de man die in het verleden bij PSV is buitengezet omdat hij ruzie had met Jan Reker, en daarna weer terugkwam. Die zit altijd weer tussen allerlei bijzondere transfers", stelt Van der Kraan in de podcast Kick-Off.
"We hebben vorig jaar de situatie gehad met Milos Malenovic, die het verwijt kreeg dat hij zich te veel bemoeide met transfers", wijst de journalist naar de zaakwaarnemer van Dusan Tadic en Alfred Schreuder. "Nu begrijp ik dat Vlado Lemic toch ook een flinke vinger in de pap heeft bij Ajax." Clubwatcher Mike Verweij antwoordt: "Ja, zeker. Hij heeft Tahirovic in ieder geval binnengebracht."
Dan helpt die zijn eigen carriere compleet om zeep, dat lijkt mij ook niet verstandig inderdaad. Maar het lijkt erop dat Bassey niet naar Fulham wil, ik las ergens op Reddit geloof ik dat zijn familie in Londen veel met bende geweld te maken heeft (gehad), dus misschien wil hij prima ergens anders naar toe. Dat zal Ajax wel weer niet willen, want nergens betalen ze zoveel geld voor een gemankeerde speler als in de PL, dus dan heb je wel een probleem.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt Bassey kan er inderdaad voor kiezen om de Bogarde route te bewandelen maar dat is natuurlijk niet heel handig allemaal.
Ik zie hem nog best slagen in de PL zelfs Veldman doet het daar goed.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan helpt die zijn eigen carriere compleet om zeep, dat lijkt mij ook niet verstandig inderdaad. Maar het lijkt erop dat Bassey niet naar Fulham wil, ik las ergens op Reddit geloof ik dat zijn familie in Londen veel met bende geweld te maken heeft (gehad), dus misschien wil hij prima ergens anders naar toe. Dat zal Ajax wel weer niet willen, want nergens betalen ze zoveel geld voor een gemankeerde speler als in de PL, dus dan heb je wel een probleem.
Zou Bassie zelf denken dat het wel lekker gaat? (lol)quote:Op maandag 24 juli 2023 19:17 schreef Caland het volgende:
Dus ze hebben tegen iemand die er geen reet van kan gezegd dat hij er geen reet van kan.
Shockerend.
Beetje ballen wegkoppen en fysiek spelen zal hem wel beter liggen dan wat ze bij Ajax dachten dat hij kon inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie hem nog best slagen in de PL zelfs Veldman doet het daar goed.
Er is nog altijd kleedkamer 2 .quote:Op maandag 24 juli 2023 19:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat mag best gezegd worden, maar als Bassey niet weg wil heeft Ajax dat in principe ook te respecteren. Hadden ze dat contract maar niet moeten geven.
Heb hem die EL campagne bij Rangers wel een aantal keer in de samenvatting zien spelen en toen zag het er gewoon uit als een ongepolijste diamant hij was toen echt wel goed.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beetje ballen wegkoppen en fysiek spelen zal hem wel beter liggen dan wat ze bij Ajax dachten dat hij kon inderdaad.
Nou Bassie is tot nu toe nog steeds niet in het vliegtuig gestapt richting fulham.....quote:Op maandag 24 juli 2023 20:01 schreef Malavita het volgende:
Wat zijn sommigen weer bezig hier zeg
Bassey gewoon de waarheid vertellen en slijten, normaalste zaak van de wereld. Maargoed verweij is enorm zuur en de usual suspects trappen en weer inshocking.
we gaan het zien. Hij is iig niet mee naar Duitsland dus de verwachting is dat het wel goedkomt.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nou Bassie is tot nu toe nog steeds niet in het vliegtuig gestapt richting fulham.....
Ik denk ook nog steeds dat het uiteindelijk wel iets kan worden maar ik snap Ajax wel dat ze die 21 miljoen willen hebben.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb hem die EL campagne bij Rangers wel een aantal keer in de samenvatting zien spelen en toen zag het er gewoon uit als een ongepolijste diamant hij was toen echt wel goed.
Kan die misschien lekker optrekken met Dame Dolla, niet willen spelen voor je team genot.quote:
Als ik hem was zou ik naar Fullham gaan, het typische Engelse voetbal ligt hem veel beter. Of hij moet echt denken dat ie het spel dat Ajax van een verdediger vraagt; zichzelf kan aanleren.quote:Op maandag 24 juli 2023 20:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds dat het uiteindelijk wel iets kan worden maar ik snap Ajax wel dat ze die 21 miljoen willen hebben.
Ja er is ergens een punt voorbij zachte dwang waarbij spelers buiten hun wil om verkopen mensenhandel wordt. Maar ik denk wel dat bij Fulham spelen ook beter voor hem is.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is wederzijds , die jongen moet nooit meer minuten maken voor Ajax 1. Verder zal die misschien het niveau van Portland hebben lolquote:Op maandag 24 juli 2023 20:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan die misschien lekker optrekken met Dame Dolla, niet willen spelen voor je team genot.
quote:Op maandag 24 juli 2023 20:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
we gaan het zien. Hij is iig niet mee naar Duitsland dus de verwachting is dat het wel goedkomt.
Verweij
mitsawar: we sold you to fulham...you have to sign this weekquote:Op maandag 24 juli 2023 20:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
we gaan het zien. Hij is iig niet mee naar Duitsland dus de verwachting is dat het wel goedkomt.
Verweij
Bol.com ebook allenquote:Op maandag 24 juli 2023 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
mitsawar: we sold you to fulham...you have to sign this week
Bassie: i dont want to go...ik like ajax and the girls in holland
Mitselawat: i dont care...we come to a agreement with fullham...we want you to leave ...you are not good enough for ajax
Bassie: no no i have contract till 2026....i like holland and the girls here
Steijn: we fukking dont care ...you HAVE TE LEAVE THE CLUB
Bassie: no no i want to stay....i think i am good enough to play next season...i will train better this year
Steijn: you fukking ashole ....you wil not play ....i put you on the bench and the tribune
Bassie: I dont cate ....i like bench
Mitslewat: YOU HAVE TO LEAVE IDIOT....I WANT THAT YOU LEAVE ...WE NEED MONEY
bASSIE: NO NO NO I WILL TO STAY TO AJAX...I LOVE THIS CLUB VERY MUCH
sTEIJN: YOU WIL PLAY NEVER FOOTBAL AGAIN IDIOT! goodbye
quote:Op maandag 24 juli 2023 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
mitsawar: we sold you to fulham...you have to sign this week
Bassie: i dont want to go...ik like ajax and the girls in holland
Mitselawat: i dont care...we come to a agreement with fullham...we want you to leave ...you are not good enough for ajax
Bassie: no no i have contract till 2026....i like holland and the girls here
Steijn: we fukking dont care ...you HAVE TE LEAVE THE CLUB
Bassie: no no i want to stay....i think i am good enough to play next season...i will train better this year
Steijn: you fukking ashole ....you wil not play ....i put you on the bench and the tribune
Bassie: I dont cate ....i like bench
Mitslewat: YOU HAVE TO LEAVE IDIOT....I WANT THAT YOU LEAVE ...WE NEED MONEY
bASSIE: NO NO NO I WILL TO STAY TO AJAX...I LOVE THIS CLUB VERY MUCH
sTEIJN: YOU WIL PLAY NEVER FOOTBAL AGAIN IDIOT! goodbye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |