En dan haar briljante woordspeling: mee-ster.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:09 schreef xsaskiax het volgende:
Babette tegen Erik: ik leer graag van mijn Meester
Erik zegt gelijk dat hij haar Meester niet is
Babette snel: maar wel met klussen!!
en weer heel wat bla bla bla
Babette praat ook veeeel meer dan dat ze zegtquote:Op zondag 23 juli 2023 20:09 schreef xsaskiax het volgende:
Babette tegen Erik: ik leer graag van mijn Meester
Erik zegt gelijk dat hij haar Meester niet is
Babette snel: maar wel met klussen!!
en weer heel wat bla bla bla
Gelukkig winnen dergelijke "TV-maak-Malloten" niet vaak...quote:Op zondag 23 juli 2023 20:10 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan haar briljante woordspeeling: mee-ster.
Ik heb net een deel van het gesprek tussen Mirthe en Isaac zitten luisteren.....quote:Op zondag 23 juli 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
De Bulshitters schijten behoorlijk in de rondte de laatste tijd
ja erg he!!!!quote:Op zondag 23 juli 2023 20:10 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan haar briljante woordspeling: mee-ster.
Sommige mensen blijven helaas naïef tot het te laat is. Gelukkig is het goed afgelopen.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik heb net een deel van het gesprek tussen Mirthe en Isaac zitten luisteren.....
Ze had via internet een afspraak met iemand gemaakt om tegen betaling (met een vriend) mee te rijden naar Amsterdam.
Die lui spraken Frans, kwamen met een busje, allemaal dingen die niet klopten.
Maar Mirthe stapte in....... onderbuikgevoel..... een heel vaag verhaal... warrig zoals zij altijd dingen vertelt... ze gingen niet naar Amsterdam, eerst naar Rotterdam, spraken ineens geen Engels maar smoesden in het Frans........eind van het liedje is ze op een parkeerplaats uit de auto gegooid (ik denk haar vriend ook).
Daarna allemaal aannames, crimineel, wat er had kunnen gebeuren..... bla bla bla
ik denk dan: onzettende tarutttttt zoiets doe je toch niet???? en dan bijna trots het hele verhaal zitten vertellen..... met allemaal zijwegen...... vrouwen mogen geen pepperspray bij zich hebben he..... mannen zijn sterker dan vrouwen...... de vriend die bij haar was zag er wel sterk uit, maar was eigenlijk zacht.......
en Isaac bleef rustig luisteren en reageren, dat vind ik best knap (dat mag ook weleens gezegd worden)
Miertje is een klassieke winnaar.. speelt de underdog domme vergeetachtige bimbo als de beste.. concurrente Wendie.. het domme meegaande allemans vriendje , Braaf Huisvrouwtje een goeie tweedequote:Op zondag 23 juli 2023 20:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik heb net een deel van het gesprek tussen Mirthe en Isaac zitten luisteren.....
Ze had via internet een afspraak met iemand gemaakt om tegen betaling (met een vriend) mee te rijden naar Amsterdam.
Die lui spraken Frans, kwamen met een busje, allemaal dingen die niet klopten.
Maar Mirthe stapte in....... onderbuikgevoel..... een heel vaag verhaal... warrig zoals zij altijd dingen vertelt... ze gingen niet naar Amsterdam, eerst naar Rotterdam, spraken ineens geen Engels maar smoesden in het Frans........eind van het liedje is ze op een parkeerplaats uit de auto gegooid (ik denk haar vriend ook).
Daarna allemaal aannames, crimineel, wat er had kunnen gebeuren..... bla bla bla
ik denk dan: onzettende tarutttttt zoiets doe je toch niet???? en dan bijna trots het hele verhaal zitten vertellen..... met allemaal zijwegen...... vrouwen mogen geen pepperspray bij zich hebben he..... mannen zijn sterker dan vrouwen...... de vriend die bij haar was zag er wel sterk uit, maar was eigenlijk zacht.......
en Isaac bleef rustig luisteren en reageren, dat vind ik best knap (dat mag ook weleens gezegd worden)
Mirthe mag van mij winnen na het vertrek van Jeffreyquote:Op zondag 23 juli 2023 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Miertje is een klassieke winnaar.. speelt de underdog domme vergeetachtige bimbo als de beste.. concurrente Wendie.. het domme meegaande allemans vriendje , Braaf Huisvrouwtje een goeie tweede
Andere stream is niet veel beterquote:Op zondag 23 juli 2023 20:20 schreef xsaskiax het volgende:
Nee nee nee alsjeblieft....... niet nog meer Erik!!!!!!!
Nu in gesprek met Mirthe...
andere stream!!
denk niet dat ze dit speeltquote:Op zondag 23 juli 2023 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Miertje is een klassieke winnaar.. speelt de underdog domme vergeetachtige bimbo als de beste.. concurrente Wendie.. het domme meegaande allemans vriendje , Braaf Huisvrouwtje een goeie tweede
Om die andere ratten een hak te zetten? Ok..quote:Op zondag 23 juli 2023 20:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mirthe mag van mij winnen na het vertrek van Jeffrey
schattigquote:Op zondag 23 juli 2023 20:22 schreef tonja het volgende:
Hahaha heerlijk warrig verhaal van Mirthe over... ehm.. het leven, het heelal over of er leven is geweest onder de ijskorst
Onder andere.. verder zijn er niet echt mensen overgebleven die het verdienen vind ik. Veel gekonkel en narcisten.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om die andere ratten een hak te zetten? Ok..
Er zijn allang planten en bomenresten gevonden onder die kilometers Antarctica ijs... die ijsvrije Aarde was er al eerder.. zónder mensen en auto'squote:Op zondag 23 juli 2023 20:22 schreef tonja het volgende:
Hahaha heerlijk warrig verhaal van Mirthe over... ehm.. het leven, het heelal over of er leven is geweest onder de ijskorst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |