En dan haar briljante woordspeling: mee-ster.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:09 schreef xsaskiax het volgende:
Babette tegen Erik: ik leer graag van mijn Meester
Erik zegt gelijk dat hij haar Meester niet is
Babette snel: maar wel met klussen!!
en weer heel wat bla bla bla
Babette praat ook veeeel meer dan dat ze zegtquote:Op zondag 23 juli 2023 20:09 schreef xsaskiax het volgende:
Babette tegen Erik: ik leer graag van mijn Meester
Erik zegt gelijk dat hij haar Meester niet is
Babette snel: maar wel met klussen!!
en weer heel wat bla bla bla
Gelukkig winnen dergelijke "TV-maak-Malloten" niet vaak...quote:Op zondag 23 juli 2023 20:10 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan haar briljante woordspeeling: mee-ster.
Ik heb net een deel van het gesprek tussen Mirthe en Isaac zitten luisteren.....quote:Op zondag 23 juli 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
De Bulshitters schijten behoorlijk in de rondte de laatste tijd
ja erg he!!!!quote:Op zondag 23 juli 2023 20:10 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan haar briljante woordspeling: mee-ster.
Sommige mensen blijven helaas naïef tot het te laat is. Gelukkig is het goed afgelopen.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik heb net een deel van het gesprek tussen Mirthe en Isaac zitten luisteren.....
Ze had via internet een afspraak met iemand gemaakt om tegen betaling (met een vriend) mee te rijden naar Amsterdam.
Die lui spraken Frans, kwamen met een busje, allemaal dingen die niet klopten.
Maar Mirthe stapte in....... onderbuikgevoel..... een heel vaag verhaal... warrig zoals zij altijd dingen vertelt... ze gingen niet naar Amsterdam, eerst naar Rotterdam, spraken ineens geen Engels maar smoesden in het Frans........eind van het liedje is ze op een parkeerplaats uit de auto gegooid (ik denk haar vriend ook).
Daarna allemaal aannames, crimineel, wat er had kunnen gebeuren..... bla bla bla
ik denk dan: onzettende tarutttttt zoiets doe je toch niet???? en dan bijna trots het hele verhaal zitten vertellen..... met allemaal zijwegen...... vrouwen mogen geen pepperspray bij zich hebben he..... mannen zijn sterker dan vrouwen...... de vriend die bij haar was zag er wel sterk uit, maar was eigenlijk zacht.......
en Isaac bleef rustig luisteren en reageren, dat vind ik best knap (dat mag ook weleens gezegd worden)
Miertje is een klassieke winnaar.. speelt de underdog domme vergeetachtige bimbo als de beste.. concurrente Wendie.. het domme meegaande allemans vriendje , Braaf Huisvrouwtje een goeie tweedequote:Op zondag 23 juli 2023 20:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik heb net een deel van het gesprek tussen Mirthe en Isaac zitten luisteren.....
Ze had via internet een afspraak met iemand gemaakt om tegen betaling (met een vriend) mee te rijden naar Amsterdam.
Maar Mirthe stapte in....... onderbuikgevoel..... een heel vaag verhaal... warrig zoals zij altijd dingen vertelt... ze gingen niet naar Amsterdam, eerst naar Rotterdam, spraken ineens geen Engels maar smoesden in het Frans........eind van het liedje is ze op een parkeerplaats uit de auto gegooid (ik denk haar vriend ook).
Daarna allemaal aannames, crimineel, wat er had kunnen gebeuren..... bla bla bla
ik denk dan: onzettende tarutttttt zoiets doe je toch niet???? en dan bijna trots het hele verhaal zitten vertellen..... met allemaal zijwegen...... vrouwen mogen geen pepperspray bij zich hebben he..... mannen zijn sterker dan vrouwen...... de vriend die bij haar was zag er wel sterk uit, maar was eigenlijk zacht.......
en Isaac bleef rustig luisteren en reageren, dat vind ik best knap (dat mag ook weleens gezegd worden)
Mirthe mag van mij winnen na het vertrek van Jeffreyquote:Op zondag 23 juli 2023 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Miertje is een klassieke winnaar.. speelt de underdog domme vergeetachtige bimbo als de beste.. concurrente Wendie.. het domme meegaande allemans vriendje , Braaf Huisvrouwtje een goeie tweede
Andere stream is niet veel beterquote:Op zondag 23 juli 2023 20:20 schreef xsaskiax het volgende:
Nee nee nee alsjeblieft....... niet nog meer Erik!!!!!!!
Nu in gesprek met Mirthe...
andere stream!!
denk niet dat ze dit speeltquote:Op zondag 23 juli 2023 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Miertje is een klassieke winnaar.. speelt de underdog domme vergeetachtige bimbo als de beste.. concurrente Wendie.. het domme meegaande allemans vriendje , Braaf Huisvrouwtje een goeie tweede
Om die andere ratten een hak te zetten? Ok..quote:Op zondag 23 juli 2023 20:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mirthe mag van mij winnen na het vertrek van Jeffrey
schattigquote:Op zondag 23 juli 2023 20:22 schreef tonja het volgende:
Hahaha heerlijk warrig verhaal van Mirthe over... ehm.. het leven, het heelal over of er leven is geweest onder de ijskorst
Onder andere.. verder zijn er niet echt mensen overgebleven die het verdienen vind ik. Veel gekonkel en narcisten.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om die andere ratten een hak te zetten? Ok..
Er zijn allang planten en bomenresten gevonden onder die kilometers Antarctica ijs... die ijsvrije Aarde was er al eerder.. zónder mensen en auto'squote:Op zondag 23 juli 2023 20:22 schreef tonja het volgende:
Hahaha heerlijk warrig verhaal van Mirthe over... ehm.. het leven, het heelal over of er leven is geweest onder de ijskorst
Mirthe is altijd warrigquote:Op zondag 23 juli 2023 20:22 schreef tonja het volgende:
Je zou een goeie zijn voor het filoodsofisch gesprekquote:Op zondag 23 juli 2023 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn allang planten en bomenresten gevonden onder die kilometers Antarctica ijs... die ijsvrije Aarde was er al eerder.. zónder mensen en auto's
Ojee was dat On of Off topic??![]()
Tsja, je kunt maar beter voorbereid zijnquote:Op zondag 23 juli 2023 20:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Volgens Erik brandt de zon over een paar miljoen jaar op.
Leek mij wel heel kort, even opgezocht: 5-7 miljard jaar.
quote:Op zondag 23 juli 2023 20:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, je kunt maar beter voorbereid zijn
Antartica lag toen niet waar het nu ligtquote:Op zondag 23 juli 2023 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn allang planten en bomenresten gevonden onder die kilometers Antarctica ijs... die ijsvrije Aarde was er al eerder.. zónder mensen en auto's
Ojee was dat On of Off topic??![]()
wendyquote:Op zondag 23 juli 2023 20:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Onder andere.. verder zijn er niet echt mensen overgebleven die het verdienen vind ik. Veel gekonkel en narcisten.
Dat maakt niet uit in deze.. ijsvrij is ijsvrij.. tot het weer ging vriezenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:30 schreef stinkfistje het volgende:
[..]
Antartica lag toen niet waar het nu ligt
Kan ook nog, maar ze konkelt helaas wel met Jappie.quote:
niemand is perfect, iedereen doet wel ietsquote:Op zondag 23 juli 2023 20:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Kan ook nog, maar ze konkelt helaas wel met Jappie.
Alles wordt als negatief neergezet en alles is nep.. wat ze ook zegt of doet.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:30 schreef maryo55 het volgende:
Gisteren werd hier Babs weer negatief neer gezet omdat ze uren met Eric aan het praten was. Nu hoor ik Eric zeggen dat hij met Babs verder nog moet praten over het fysiologische gesprek . Weer aan namens hier dat Babs zich aan het inlikken is zodat er niet op haar gestemd word. Valt mij op bij alles wat ze doet ook leuke dingen hier negatief gezien word. Praat ze lacht ze huilt ze is ze stil het is nooit goed.
Dat verhaal heeft ze ook tot in treurnis verteld.. over blijven blaten gesproken..quote:Op zondag 23 juli 2023 20:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Is echt niet te volgen en te begrijpenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:22 schreef tonja het volgende:
Het is wel enigszins te volgen. Ik begrijp er vooral uit dat ze er niets van begrijpt. Ik vraag me af of ze überhaupt weet wat het verschil tussen een planeet en een maan isquote:Op zondag 23 juli 2023 20:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is echt niet te volgen en te begrijpen
Mirthe is heel warrig en chaotisch maar opkomenden dat ze helder is dan gaat ze het spelen.. Mirthe weet heel goed iedereen om de tuin te leidenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk niet dat ze dit speelt
ze is echt zo warrig
maarja.. heel kinderachtig.. als er geen consequenties zijn heeft waarschuwen ook geen zinquote:Op zondag 23 juli 2023 20:40 schreef xsaskiax het volgende:
whahahaha Moraima en Rupert zaten weer Papiaments te praten, de stem riep om of ze Nederlands wilde praten..... ineens Imadiddin op het hooverbord (of hoe heet dat ding) naast Moraima en hij blies knetterhard op een fluitje!!
Moraima pissig
even later zaten ze weer Papiaments te praten, ze hebben er gewoon lak aan, en het werd wéér omgeroepen.... Imadiddin floot iets minder hard
Dat is wel duidelijkquote:Op zondag 23 juli 2023 20:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is wel enigszins te volgen. Ik begrijp er vooral uit dat ze er niets van begrijpt. Ik vraag me af of ze überhaupt weet wat het verschil tussen een planeet en een maan is
denk je dat ze dat verhaal expres zo warrig vertelt?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe is heel warrig en chaotisch maar opkomenden dat ze helder is dan gaat ze het spelen.. Mirthe weet heel goed iedereen om de tuin te leiden
Als hetRoland Emmerich wetenschappers zijn dan dus volgende week..quote:Op zondag 23 juli 2023 20:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Volgens Erik brandt de zon over een paar miljoen jaar op.
Leek mij wel heel kort, even opgezocht: 5-7 miljard jaar.
Ik denk dat als een keer niet warrig is het gewoon speelt want dat werkt wel voor haar.. soms zien ze haar niet voor vol aan dus dat doet ze goedquote:Op zondag 23 juli 2023 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk je dat ze dat verhaal expres zo warrig vertelt?
ik denk dat ze gewoon zo is
ze houdt zich soms wel van de domme, dat wel
ik volg je niet helemaalquote:Op zondag 23 juli 2023 20:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat als een keer niet warrig is het gewoon speelt want dat werkt wel voor haar.. soms zien ze haar niet voor vol aan dus dat doet ze goed
Veel mensen hier die voor Mirthe kunnen denken.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat als een keer niet warrig is het gewoon speelt want dat werkt wel voor haar.. soms zien ze haar niet voor vol aan dus dat doet ze goed
ik denk dat we allemaal ons best doen om gedrag te interpreteren en daar geven we commentaar op, wat op streams te zien isquote:Op zondag 23 juli 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Veel mensen hier die voor Mirthe kunnen denken.
Mirthe is vaak warrig en als een keer een dag niet warrig is maar helder.. dan speelt ze gewoon dat ze warrig is want dat werkt toch in haar voordeel. Er zijn meerdere bewoners die geen bedreiging zien in Mirthe omdat ze denkenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik volg je niet helemaal
maar denk dat we haar anders zien
Dat is jouw mening en ook niet meer dan dat.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe is vaak warrig en als een keer een dag niet warrig is maar helder.. dan speelt ze gewoon dat ze warrig is want dat werkt toch in haar voordeel. Er zijn meerdere bewoners die geen bedreiging zien in Mirthe omdat ze denkenDus dan speelt ze het toch goed
![]()
ahh op die fietsquote:Op zondag 23 juli 2023 20:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe is vaak warrig en als een keer een dag niet warrig is maar helder.. dan speelt ze gewoon dat ze warrig is want dat werkt toch in haar voordeel. Er zijn meerdere bewoners die geen bedreiging zien in Mirthe omdat ze denkenDus dan speelt ze het toch goed
![]()
De 10 geboden in een Mars kolonie is al controversie ... net als welke Geloven zitten daar eigenlijk?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:56 schreef tonja het volgende:
Mirthe: Geen incest. Ze bedoelt natuurlijk inteelt
Verbaas mij daar ook steeds over dat ze dat pikkenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:44 schreef xsaskiax het volgende:
Dat commanderen van Moraima de hele tijd...... ik snap niet dat Rupert en Imadiddin het pikken van haar.
Ze wilde een potlood, Imadiddin pakte er eentje en gooide hem over het bureau naar haar toe..... hij kon een grote bek krijgen en moest hem netjes aan haar geven!!!
Moraima ging de ballonnen die boven lagen kapot maken.... ze liet de rotzooi gewoon liggen en zei tegen Imadiddin dat hij het op moest ruimen........ madame ging naar beneden
Dat is idd mijn mening..quote:Op zondag 23 juli 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en ook niet meer dan dat.
Serieus? Die heb ik gemistquote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De 10 geboden in een Mars kolonie is al controversie ... net als welke Geloven zitten daar eigenlijk?
Hij gehoorzaamt wel meteen, gaat gelijk liggenquote:Op zondag 23 juli 2023 21:19 schreef tonja het volgende:
"Waarom ga je niet liggen schat?" Vraagt Sasha op dreigende toon
ze bedoeld op je tong, daar zzitten de smaak papillen en zout zout en zuur bitter inderdaad apartquote:Op zondag 23 juli 2023 21:35 schreef tonja het volgende:
Och Jezus, je mond heeft verschillende banen, in het midden van je mond is het bitter aldus Babs.
Ja, dat weet ik, maar het ging over hete peper. Het stofje dat de peper heet maakt is capsaïcine. Dat heeft weinig met je smaak papillen te maken, maar met je hot receptors. En inderdaad het duurt even voordat je de hitte van de peper voelt, dat komt omdat het een paar seconden duurt voordat die hot receptors aan gaan zeg maar. .quote:Op zondag 23 juli 2023 21:50 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze bedoeld op je tong, daar zzitten de smaak papillen en zout zout en zuur bitter inderdaad apart
elke smaakpapil kan elke smaak waarnemenquote:Op zondag 23 juli 2023 21:50 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze bedoeld op je tong, daar zzitten de smaak papillen en zout zout en zuur bitter inderdaad apart
Verhaal heeft ze eerder ook verteld, 2 maanden geleden.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Klopt, maar ook was de aarde geheel ijsvrij, op meerdere momenten.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:30 schreef stinkfistje het volgende:
[..]
Antartica lag toen niet waar het nu ligt
En von Braun o.a.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje haakt al af...![]()
Kolonie op Mars stichten , Het Elon Musk syndroom
Het is toch beest te begrijpen dat bij vaste kijkers, babbel het heeft afgedaan?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles wordt als negatief neergezet en alles is nep.. wat ze ook zegt of doet.
Ik had hier eerder al aangegeven dat met het spel vanmiddag wat Babette niet grappig was maar toen Wendy alles kapot liet vallen iedereen het zo geweldig vond.. ik kreeg drie duimen maar het sarcasme werd niet begrepen volgens mij.
Ik denk dat het eerder een grap is over het eerdere schapengeluid dat Morrie maakte en de regie die er in meeging en grapte dat Morrie Nederlands moet spreken.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:25 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook.
Willen ze iets duidelijk maken. Dat t makke schapen zijn
Oh die had ik gemistquote:Op zondag 23 juli 2023 22:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder een grap is over het eerdere schapengeluid dat Morrie maakte en de regie die er in meeging en grapte dat Morrie Nederlands moet spreken.
Erik heeft zijn eten al doorgeslikt voordat hij er erg in heeft dat er een bot in zit…😁quote:Op zondag 23 juli 2023 22:46 schreef pingu66 het volgende:
Erik wil absoluut geen botten in zijn eten!
quote:Op zondag 23 juli 2023 22:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Erik heeft zijn eten al doorgeslikt voordat hij er erg in heeft dat er een bot in zit…😁
Misschien heeft die man de tijd van zijn leven daar, en mag het nog veel langer duren.quote:Op zondag 23 juli 2023 23:02 schreef Varen het volgende:
Erik zegt dat het nog 5,5 week duurt, dan is het afgelopen. Hij komt tijd te kort. Wil nog wel een maand langer blijven
ga echt niet kijkenquote:Op zondag 23 juli 2023 23:21 schreef pingu66 het volgende:
Is Morri een puffer aan het gebruiken? Echt nog nooit gezien
Stream 1
Dat denk ik ook👍🏻quote:Op zondag 23 juli 2023 23:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien heeft die man de tijd van zijn leven daar, en mag het nog veel langer duren.
????quote:Op zondag 23 juli 2023 23:30 schreef chufi het volgende:
Alert!!!! YT time is te kort ... er gaat iets fout
pepperspray is in NL idd verboden, maar een slimme vrouw weet daar wel een alternatief voor te bedenken, busje haarlak of deo in de ogen doet ook wonderen en is niet verbodenquote:Op zondag 23 juli 2023 22:14 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Verhaal heeft ze eerder ook verteld, 2 maanden geleden.
Hoop aannames. Hele verhaal is voornamelijk haar fantasie.
De vorige keer vertelde ze er bij nog gebeld te hebben vanuit de auto, en sms hoe ze er uit zagen en zo.
Alsof ontvoerders telefoons niet afpakken..
Niet slim om in te stappen, maar eenmaal ingestapt was het dus veilig...
Niet afspreken met onbekenden via internet, om ook nog in een vaag busje te stappen, ook nog bij (volgens mirthe) sterkere personen dan je gezelschap..quote:Op maandag 24 juli 2023 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
pepperspray is in NL idd verboden, maar een slimme vrouw weet daar wel een alternatief voor te bedenken, busje haarlak of deo in de ogen doet ook wonderen en is niet verboden
Helemaal mee eens hoor, maar het kan ook fout gaan zonder dat je wat afspreekt en dan is een mini deo, klein flesje parfum of mini haarlak een goed alternatief voor peperspray om iemand even te verblinden.quote:Op maandag 24 juli 2023 01:44 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Niet afspreken met onbekenden via internet, om ook nog in een vaag busje te stappen, ook nog bij (volgens mirthe) sterkere personen dan je gezelschap..
Ipv spray, niet afspreken, niet instappen.
en dan liefst morriequote:Op maandag 24 juli 2023 07:57 schreef engine het volgende:
Ik ga er vanuit dat vandaag iemand vertrekt![]()
Goedemorgen.
Daarover verschillen de meningenquote:
Hoop het!quote:Op maandag 24 juli 2023 07:58 schreef engine het volgende:
Een zoemer komt er vandaag sowiesoze doen al dagen niks.
snap dat je bep en hare pipo beu bent de meeste zijn hun beu, maar die gaan nu nog niet op de stip komen , morrie eruit is er 1 minder bij team icequote:Op maandag 24 juli 2023 08:04 schreef engine het volgende:
[..]
Daarover verschillen de meningen![]()
Voor mij liever Babette of Marciano. Ben die twee behoorlijk beu momenteel.
En waar ik maanden Isaac niet kon zien of horen vind ik die juist erg meevallen laatste tijd
Samequote:Op maandag 24 juli 2023 08:04 schreef engine het volgende:
[..]
En waar ik maanden Isaac niet kon zien of horen vind ik die juist erg meevallen laatste tijd
Isaak is ook niet meer zoveel in beeld, die is alleen nog maar aan het sporten.quote:Op maandag 24 juli 2023 08:04 schreef engine het volgende:
[..]
Tijd om op te staan, het weekend is voorbij. Maar er zijn er een paar die wisselen en het bed weer in duiken, net zo makkelijkquote:
Dat zie je elke dag, tandenpoetsen doet hij ook niet aan.quote:Op maandag 24 juli 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Jasper is er ook uit, ff water door het gezicht haartjes natmaken
Ik heb hem het niet zien doen, maar hij spuugde wel wat uit waardoor ik dacht dat het tandpasta wasquote:Op maandag 24 juli 2023 08:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zie je elke dag, tandenpoetsen doet hij ook niet aan.
Al een tijd terug hadden er al een aantal in de hot tube het erover dat hij altijd aangekleed uit de slaapkamer komt en bijna nooit doucht.quote:Op maandag 24 juli 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem het niet zien doen, maar hij spuugde wel wat uit waardoor ik dacht dat het tandpasta was
Ik zie hem dat ook doen maar na het sporten gaat hij pas douchen. Weet niet of hij iedere dag sport eigenlijkquote:Op maandag 24 juli 2023 08:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al een tijd terug hadden er al een aantal in de hot tube het erover dat hij altijd aangekleed uit de slaapkamer komt en bijna nooit doucht.
Wij zien natuurlijk niet alles, maar het was ook besproken door een aantal bewoners, dus veel douchen zal hij niet.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie hem dat ook doen maar na het sporten gaat hij pas douchen. Weet niet of hij iedere dag sport eigenlijk
Denk ik ook niet, maar moraima net zo en Erikquote:Op maandag 24 juli 2023 09:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wij zien natuurlijk niet alles, maar het was ook besproken door een aantal bewoners, dus veel douchen zal hij niet.
aub laat die buiten beeld , bep en haar onderdeurtje wekken overal ergernis opquote:Op maandag 24 juli 2023 09:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
Marciano moet zijn zender controleren, en weer die 2 buiten beeld vandaag?
Weegt nog geen 50 kilo.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:21 schreef schizolientje het volgende:
Jappie wordt alsmaar dunner heb ik het idee
Je moet toch ook een beetje grip op het ijs houden, lijkt mequote:Op maandag 24 juli 2023 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weegt nog geen 50 kilo.
Wel gunstig voor de motorsport die hij beoefend.
daar hebben ze spikes voor.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Je moet toch ook een beetje grip op het ijs houden, lijkt me
Quote Jasper tijdens de WK IJsspeedway in april 2022:quote:
Dat zagen we al toen hij tijdens een demonstratie in de tuin met z'n motor de heg inreed.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Quote Jasper tijdens de WK IJsspeedway in april 2022:
"Op dit keiharde ijs kan ik met mijn gewicht van maar vijftig kilo m'n motor niet onder controle houden."
Er zit letterlijk geen rem op die motor. Dat heeft niks met zijn gewicht te maken.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zagen we al toen hij tijdens een demonstratie in de tuin met z'n motor de heg inreed.
Is iets uit het leger...daar moet het strak zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
Isac is wakkker ,doet iets aan zijn bed, kijkt wel iets los te zitten
O nee hij doet zijn precisie werk en trekt het overtrek superglad aan de achterkant
Dat klopt, in mijn diensttijd moest je op een bed, van hoogte, een gulden laten vallen.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:43 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Is iets uit het leger...daar moet het strak zijn.
Dat zal hij heus wel weten, dus een beetje dommige actie.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
Er zit letterlijk geen rem op die motor. Dat heeft niks met zijn gewicht te maken.
Dacht de batterijen van Sas, als grapje bedoeld.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik kreeg wel iets mee, maar niet helemaal, hij gooide iets weg ofzo?
Jep de lege batterijen van Sashaquote:Op maandag 24 juli 2023 09:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik kreeg wel iets mee, maar niet helemaal, hij gooide iets weg ofzo?
manager pas volgende week maandag aanmeldenquote:Op maandag 24 juli 2023 09:53 schreef danaqui het volgende:
Denk niet dat de zoemer gaat vandaag eerder morgen, vandaag weer voor manager enz
Vandaag aanmelden zei Ice gister ookquote:Op maandag 24 juli 2023 10:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
manager pas volgende week maandag aanmelden
ok sorry was week mis , zal bep wel worden, eliminatie waar jef bij wegging was ook na managerverkiezingquote:
Ja, ik weet het, zit er helemaal ingebakken bij hemquote:Op maandag 24 juli 2023 09:43 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Is iets uit het leger...daar moet het strak zijn.
Als ik Babette was zou ik het niet eens meer doen want wat heb je er nog aan? Alleen maar gezeik aan je hoofd en je zit een groot deel van de dag boven en je kan alsnog worden weggestemd..quote:Op maandag 24 juli 2023 10:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok sorry was week mis , zal bep wel worden
Babette wordt de volgende manager. dat moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:53 schreef danaqui het volgende:
Denk niet dat de zoemer gaat vandaag eerder morgen, vandaag weer voor manager enz
Wie hebben het nog niet gedaan eigenlijk?quote:Op maandag 24 juli 2023 10:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als ik Babette was zou ik het niet eens meer doen want wat heb je er nog aan? Alleen maar gezeik aan je hoofd en je zit een groot deel van de dag boven en je kan alsnog worden weggestemd..
Ik zou zeggen laat het die zak hooi van een Bern doen
kan bep nog wat meer veren in haar reet steken , en kan ze later op hare cv zettenquote:Op maandag 24 juli 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette wordt de volgende manager. dat moge duidelijk zijn.
Ze moet van de bro's anders wordt het iemand van het andere kamp en dat willen ze niet.
bern , sasha , erik , myrte , bep ,jasperquote:Op maandag 24 juli 2023 10:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wie hebben het nog niet gedaan eigenlijk?
Babette Bern Sasha Jasper Mirthe Erikquote:Op maandag 24 juli 2023 10:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wie hebben het nog niet gedaan eigenlijk?
Nog ff en hij fladdert achter die motor aanquote:Op maandag 24 juli 2023 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weegt nog geen 50 kilo.
Wel gunstig voor de motorsport die hij beoefend.
quote:Op maandag 24 juli 2023 09:57 schreef engine het volgende:
[..]
Jep de lege batterijen van Sasha![]()
Denk dat zij vroeg om ze weg te gooien en hij dit letterlijk deed
Tnx, grappig grapje hoor...quote:Op maandag 24 juli 2023 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht de batterijen van Sas, als grapje bedoeld.
Dat zet ze echt niet op haar cv.. er zijn er wel die dat gaan doen en dat vond ze zelfs belachelijk en dat is natuurlijk ook. Dat “manager “zijn in de loods stelt echt niets voor en zou een lachertje zijn als je dat op je cv zou zetten.quote:Op maandag 24 juli 2023 10:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan bep nog wat meer veren in haar reet steken , en kan ze later op hare cv zetten
kijk effe naar icoontje wat ik erbij zettequote:Op maandag 24 juli 2023 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zet ze echt niet op haar cv.. er zijn er wel die dat gaan doen en dat vond ze zelfs belachelijk en dat is natuurlijk ook. Dat “manager “zijn in de loods stelt echt niets voor en zou een lachertje zijn als je dat op je cv zou zetten.
Kenzy heeft het al wel op haar cv staan.. tenminste ze heeft het op Linkedin staan.
Had ik wel gezien hoorquote:Op maandag 24 juli 2023 10:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
kijk effe naar icoontje wat ik erbij zette
Ik hoop met je meequote:Op maandag 24 juli 2023 10:37 schreef cinsan het volgende:
alarm rond deze tijd en op maandag meestal eliminatie , i hope so
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |