Heb je een goede site?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die GPBlog volgen verdienen het om teleurgesteld te worden. Zeker met zo'n mooie OP hier.
shit - lapoquote:
Google.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Heb je een goede site?
Ik gebruikte eerst altijd motorsport maar die is helemaal dichtgetimmerd nu.
https://www.fia.com/sites(...)aximumspeeds_v01.pdfquote:Op zondag 23 juli 2023 13:22 schreef THEFXR het volgende:
iemand een overzicht van de top speed traps?
Begin van een goede race. En nee het lek is niet meteen boven hiermee, dat zeg ik ook niet. Red Bull zal nog steeds wel de grote kanshebber zijn, maar er is in elk geval even wat spanning.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begin van wat? Dit was gewoon een optimale Benz tegen de slechtst geprepareerde Red Bull van het seizoen hoewel die op racepace wel weer ok is, ik denk niet dat het lek nu boven is voor Mercedes.
kan zijn dat de RB met meer vleugel is afgestemd, zijn ook niet echt lange DRS stukken.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis en Max even snel op de speedtrap 👀
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, ik vaar er blind op. Ik kijk nooit ergens anders voor aanvangstijden, eigenlijk.quote:
Ik welquote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vaar er blind op. Ik kijk nooit ergens anders voor aanvangstijden, eigenlijk.
lijkt met alsof de bus aan het driften isquote:Op zondag 23 juli 2023 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wist niet dat Aston Martin ook bussen maakte
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vaar er blind op. Ik kijk nooit ergens anders voor aanvangstijden, eigenlijk.
Ik ookquote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Klopt, zeker die 2e DRS is erg kort.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan zijn dat de RB met meer vleugel is afgestemd, zijn ook niet echt lange DRS stukken.
Nu was er iemand te vroegquote:Op zondag 23 juli 2023 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook
Als het een keer verkeerd staat, is het halve topic te laat
Mja Europa is eigenlijk altijd 3 uurquote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Toen was die battle tussen Fernando en Lewis.quote:
Eens kijken wie er peper in de reet heeftquote:Op zondag 23 juli 2023 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
DRS schijnt deze race wel minder te werken dan gisteren, want de wind staat op het rechte stuk van start/finish in de rug, terwijl het gisteren wind tegen was
Mexicaanse?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens kijken wie er peper in de reet heeft
Dat zou wel baas zijnquote:
Alonso mag van mij in Zandvoort winnen.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Mexicaanse?
Of Spaanse...?
* Sally hoopt SpaansFernandooo
(al mag ook Sainz wel hoog eindigen
- en Max dan maar met panne eraf. Balen voor m, maar hij kannet lijuh
![]()
)
Nah.... +1 extra voor FL-gevechtquote:
Strak plan!quote:Op zondag 23 juli 2023 13:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alonso mag van mij in Zandvoort winnen.
[me=Netsplitter]rent heel hard weg.[/me]
Wanhopig proberen om Hamilton relevant te houden.quote:
Behalve dan Brazilië vorig jaar. Daar kreeg hij weer een rood waas voor z'n ogen bij het inhaalmanoeuvre op Hamilton. En toen was Max al lang wereldkampioen.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer waarderen van Max. Waar hij vroeger echt voor elke gap ging, weet hij nu echt veel beter zijn moment te kiezen en dan toe te slaan.
Met Lecerc kon het wel goed gaan. Lewis wil gewoon tegen Max crashenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Behalve dan Brazilië vorig jaar. Daar kreeg hij weer een rood waas voor z'n ogen bij het inhaalmanoeuvre op Hamilton. En toen was Max al lang wereldkampioen.
[ afbeelding ]
"You know how it is with Max" says Hamilton after latest Verstappen collision
Toen kon hetquote:Op zondag 23 juli 2023 14:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Behalve dan Brazilië vorig jaar. Daar kreeg hij weer een rood waas voor z'n ogen bij het inhaalmanoeuvre op Hamilton. En toen was Max al lang wereldkampioen.
[ afbeelding ]
Er had aan de ene kant raceroom moeten zijn, aan de andere kant zeggen de regels dat wie voor ligt de bocht mag claimen. Dat is tegenstrijdigquote:Op zondag 23 juli 2023 14:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:08 schreef LTVDK het volgende:
Hoe zit het nu met die speciale banden kwalificatie, heeft nu iedereen gewoon vrije bandenkeuze bij de start?
Ik zie Lewis het ook nog doenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:07 schreef THEFXR het volgende:
lewis gaat zijn race verpesten op max? ALO lacht zich een breuk
was gerelateerd aan nota bene jouw opmerking over of Max en Lewis (en anderen) bij de start elkaar zouden rakenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:08 schreef Netsplitter het volgende:
Brazilie kan in het koeientopic besproken worden.
Toto dacht er anders overquote:Op zondag 23 juli 2023 14:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV erg tevreden over de nieuwe bandenregel in de kwalificatie gisteren.
Dan heeft Lewis polequote:
Nee, want die post quote een post van 10:36. Dus niet aan mij gelieerd.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:10 schreef Sally het volgende:
[..]
was gerelateerd aan nota bene jouw opmerking over of Max en Lewis (en anderen) bij de start elkaar zouden raken![]()
Edit: het Live and Let Live - ja of nee
Die verhaalllijn zat nog wel in mijn hoofdquote:Op zondag 23 juli 2023 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, want die post quote een post van 10:36. Dus niet aan mij gelieerd.
Kunnen ze na deze installation laps nog banden wisselen?quote:
Wisselen tot vlak voor de startquote:Op zondag 23 juli 2023 14:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Kunnen ze na deze installation laps nog banden wisselen?
Of is het nu verplicht deze?
Verplicht deze banden, tenzij het gaat regenen zo ver ik weet.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Kunnen ze na deze installation laps nog banden wisselen?
Of is het nu verplicht deze?
Dat laatstequote:Op zondag 23 juli 2023 14:15 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben heel benieuwd of Max rood-geel-geel gaat doen en lewis rood-wit of ook rood-geel-geel gaat doen.
Hm... niet toch...?quote:
Geldt niet meerquote:Op zondag 23 juli 2023 14:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... niet toch...?
"Wat in Q3 gebruikt is, moet ook de race op gestart worden"
Of geldt dat dit seizoen niet meer?
quote:Op zondag 23 juli 2023 14:16 schreef tralalala het volgende:
Gelukkig staat Perez derde, kun je nog wat met strategie.
Oh wacht....
Anti-stallquote:Op zondag 23 juli 2023 14:16 schreef LTVDK het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de start van Norris, die was vorige race ook al zo goed weg, zeker als Lewis en Max elkaar gaan lopen blocken
Dat is niet meer.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... niet toch...?
"Wat in Q3 gebruikt is, moet ook de race op gestart worden"
Of geldt dat dit seizoen niet meer?
Fernando ook.quote:
quote:Fernando Alonso claimed a change in the Pirelli tyres used in Formula 1 was the reason behind Lewis Hamilton being able to out-qualify Max Verstappen for the Hungarian Grand Prix.
"It's not only us, I think Red Bull has clearly been hit with those tyres. They've been one-two in every qualifying, one-two in every race, and now they are not even on pole position. Checo [Perez] is struggling to be in the top 10. At Silverstone I think Max was only three seconds in front of Lando [Norris]. So I see things a little bit abnormal since Silverstone."
Alonso doubled down on his theory in a second interview, in which he was critical of the change which appears to have hampered his team. The 41-year-old added: "These new Pirelli tyres, no-one is talking about it.
Mirror serieus nemenquote:
Motorsport.com wel okay voor je?quote:
Max gaf zelf nog aan dat als de auto niet deze updates had gehad, hij waarschijnlijk gewoon op P1 zou staan.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Motorsport.com wel okay voor je?
Alonso: New Pirelli F1 tyres have hurt Aston Martin and Red Bull
quote:Op zondag 23 juli 2023 14:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Fernando Alonso claimed a change in the Pirelli tyres used in Formula 1 was the reason behind Lewis Hamilton being able to out-qualify Max Verstappen for the Hungarian Grand Prix.
nieuwe banden tijdens een seizoenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Motorsport.com wel okay voor je?
Alonso: New Pirelli F1 tyres have hurt Aston Martin and Red Bull
Donder gewoon op met je Netflix.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Minimaal 2 Danny Ric centric DTS episodes incoming.
Over wie Perez gaat vervangen?quote:
Jos is beschikbaar.quote:
Max altijdquote:Op zondag 23 juli 2023 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Over wie het laatste gaat remmen voor de eerste bocht
Allemaal om te hypen zodat een Brit wintquote:Op zondag 23 juli 2023 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV ziet Norris voor Verstappen na de eerste bocht. P1 en P3 traditioneel beter weg op de Hungaroring en Norris neemt veel vertrouwen mee uit Silverstone waar Verstappen z'n start in de tweede fase weggooide.
Die past in z'n eentje niet eens meer in een duozitter.quote:
Dat is het leuke. De hype, de hoop en dan de teleurstelling (en woede, want britten).quote:Op zondag 23 juli 2023 14:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Allemaal om te hypen zodat een Brit wint
Liever Norris wint dan Lewisquote:Op zondag 23 juli 2023 14:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is het leuke. De hype, de hoop en dan de teleurstelling (en woede, want britten).
QFT..quote:Op zondag 23 juli 2023 14:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is het leuke. De hype, de hoop en dan de teleurstelling (en woede, want britten).
Dan bouwen we de auto om Jos heen.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die past in z'n eentje niet eens meer in een duozitter.
mss een ultralangzame variant... ?quote:Op zondag 23 juli 2023 14:47 schreef SiGNe het volgende:
Volkslied... genot kan je 't niet echt noemen..
quote:Op zondag 23 juli 2023 14:16 schreef tralalala het volgende:
Gelukkig staat Perez derde, kun je nog wat met strategie.
Oh wacht....
O, aan de zegereeks van Verstappen komt onherroepelijk een keer een eind en dat kan best vandaag zijn. Sowieso zou het knap zijn (maar niet onmogelijk) als iemand Verstappen vandaag op de baan verslaat en ook als dat HAM is wil ik hem daarvoor alle lof geven, net als ik vond dat hij gisteren een uitstekende Q3 heeft gereden.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:45 schreef Sally het volgende:
[..]
QFT..
#leedvermaak...
Maar: I'll eat my words as well, als het anders blijkt te zijn![]()
Dat kun je wel aan Orban overlaten.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Reken maar dat daarop geselecteerd wordt in Hongarije.
Ach, tuuk mag de baas zn zegje doen.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:50 schreef Zorro het volgende:
Het hele jaar is Toto al niet te zien geweest.
Ze staan op pole en wie staat er met zijn blije bakkes vooraan?
Toto had gewoon moeten stoppen toen Jeff Porcaro stierf.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:50 schreef Zorro het volgende:
Het hele jaar is Toto al niet te zien geweest.
Ze staan op pole en wie staat er met zijn blije bakkes vooraan?
Of niets achter jequote:Op zondag 23 juli 2023 14:49 schreef Sally het volgende:
Toto : Altijd fijn om niets voor je te hebben![]()
#Coldplay!
quote:Op zondag 23 juli 2023 14:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen gaat zijn voorvleugel stukrijden op Hamilton.
Goed puntquote:Op zondag 23 juli 2023 14:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Toto had gewoon moeten stoppen toen Jeff Porcaro stierf.
Da's pas laterquote:
Ik hoop dat Norris wint.quote:
Ja twee wekenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:53 schreef Sjemmert het volgende:
Hopelijk zien we Max weer een keer vechten voor positie. Is lang geleden.
Liever Alonso eigenlijk.quote:
Dat is nog beter, maar dat wordt hem niet vandaag helaasquote:
Geen cake?quote:
Bahquote:
Of je leest de OP!quote:Op zondag 23 juli 2023 14:59 schreef AMDB het volgende:
Bijna een uur vergist in de starttijd. Lang leve Nu.nl liveblog.
Altijd het door Fok! autisten gecontroleerde schema checken!quote:Op zondag 23 juli 2023 14:59 schreef AMDB het volgende:
Met deskundige meningen van Joost Nederpelt?quote:Op zondag 23 juli 2023 14:59 schreef AMDB het volgende:
Gewaagdquote:Op zondag 23 juli 2023 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Perez is proefkonijn voor de harde banden.
Bedankt, ik schakel de tv direct uit.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wordt trouwens gewoon een makkelijke overwinning voor Max.
Bedankt, tv kan weer uitquote:Op zondag 23 juli 2023 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wordt trouwens gewoon een makkelijke overwinning voor Max.
dacht ik ookquote:Op zondag 23 juli 2023 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Perez is proefkonijn voor de harde banden.
Buiten de baanquote:Op zondag 23 juli 2023 15:02 schreef Zwoerd het volgende:
Ik hoop dat Hamilton buiten het podium eindigt.
Bottas.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:04 schreef Sally het volgende:
Welke Alfa was dat?! in achterveld....
(of... donkerrood..?)
En een gesneuvelde Bose-headset.quote:
Hahaha mooi is datquote:
Tijd om met pensioen te gaanquote:
Het was genietenquote:Op zondag 23 juli 2023 15:05 schreef Refragmental het volgende:
Ik had nu graag het sky commentaar gehoord
Zaten er vrijdag goed bijquote:
Soft vs hardquote:Op zondag 23 juli 2023 15:06 schreef daNpy het volgende:
Hoe komt Sainz van 11 naar 6 en Perez van 9 naar 8?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |