Heb je een goede site?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die GPBlog volgen verdienen het om teleurgesteld te worden. Zeker met zo'n mooie OP hier.
shit - lapoquote:
Google.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Heb je een goede site?
Ik gebruikte eerst altijd motorsport maar die is helemaal dichtgetimmerd nu.
https://www.fia.com/sites(...)aximumspeeds_v01.pdfquote:Op zondag 23 juli 2023 13:22 schreef THEFXR het volgende:
iemand een overzicht van de top speed traps?
Begin van een goede race. En nee het lek is niet meteen boven hiermee, dat zeg ik ook niet. Red Bull zal nog steeds wel de grote kanshebber zijn, maar er is in elk geval even wat spanning.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begin van wat? Dit was gewoon een optimale Benz tegen de slechtst geprepareerde Red Bull van het seizoen hoewel die op racepace wel weer ok is, ik denk niet dat het lek nu boven is voor Mercedes.
kan zijn dat de RB met meer vleugel is afgestemd, zijn ook niet echt lange DRS stukken.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis en Max even snel op de speedtrap 👀
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, ik vaar er blind op. Ik kijk nooit ergens anders voor aanvangstijden, eigenlijk.quote:
Ik welquote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vaar er blind op. Ik kijk nooit ergens anders voor aanvangstijden, eigenlijk.
lijkt met alsof de bus aan het driften isquote:Op zondag 23 juli 2023 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wist niet dat Aston Martin ook bussen maakte
[ afbeelding ]
+1quote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vaar er blind op. Ik kijk nooit ergens anders voor aanvangstijden, eigenlijk.
Ik ookquote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Klopt, zeker die 2e DRS is erg kort.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan zijn dat de RB met meer vleugel is afgestemd, zijn ook niet echt lange DRS stukken.
Nu was er iemand te vroegquote:Op zondag 23 juli 2023 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook
Als het een keer verkeerd staat, is het halve topic te laat
Mja Europa is eigenlijk altijd 3 uurquote:Op zondag 23 juli 2023 13:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Toen was die battle tussen Fernando en Lewis.quote:
Eens kijken wie er peper in de reet heeftquote:Op zondag 23 juli 2023 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
DRS schijnt deze race wel minder te werken dan gisteren, want de wind staat op het rechte stuk van start/finish in de rug, terwijl het gisteren wind tegen was
Mexicaanse?quote:Op zondag 23 juli 2023 13:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens kijken wie er peper in de reet heeft
Dat zou wel baas zijnquote:
Alonso mag van mij in Zandvoort winnen.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Mexicaanse?
Of Spaanse...?
* Sally hoopt SpaansFernandooo
(al mag ook Sainz wel hoog eindigen
- en Max dan maar met panne eraf. Balen voor m, maar hij kannet lijuh
![]()
)
Nah.... +1 extra voor FL-gevechtquote:
Strak plan!quote:Op zondag 23 juli 2023 13:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alonso mag van mij in Zandvoort winnen.
[me=Netsplitter]rent heel hard weg.[/me]
Wanhopig proberen om Hamilton relevant te houden.quote:
Behalve dan Brazilië vorig jaar. Daar kreeg hij weer een rood waas voor z'n ogen bij het inhaalmanoeuvre op Hamilton. En toen was Max al lang wereldkampioen.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer waarderen van Max. Waar hij vroeger echt voor elke gap ging, weet hij nu echt veel beter zijn moment te kiezen en dan toe te slaan.
Met Lecerc kon het wel goed gaan. Lewis wil gewoon tegen Max crashenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Behalve dan Brazilië vorig jaar. Daar kreeg hij weer een rood waas voor z'n ogen bij het inhaalmanoeuvre op Hamilton. En toen was Max al lang wereldkampioen.
[ afbeelding ]
"You know how it is with Max" says Hamilton after latest Verstappen collision
Toen kon hetquote:Op zondag 23 juli 2023 14:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Behalve dan Brazilië vorig jaar. Daar kreeg hij weer een rood waas voor z'n ogen bij het inhaalmanoeuvre op Hamilton. En toen was Max al lang wereldkampioen.
[ afbeelding ]
Er had aan de ene kant raceroom moeten zijn, aan de andere kant zeggen de regels dat wie voor ligt de bocht mag claimen. Dat is tegenstrijdigquote:Op zondag 23 juli 2023 14:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:08 schreef LTVDK het volgende:
Hoe zit het nu met die speciale banden kwalificatie, heeft nu iedereen gewoon vrije bandenkeuze bij de start?
Ik zie Lewis het ook nog doenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:07 schreef THEFXR het volgende:
lewis gaat zijn race verpesten op max? ALO lacht zich een breuk
was gerelateerd aan nota bene jouw opmerking over of Max en Lewis (en anderen) bij de start elkaar zouden rakenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:08 schreef Netsplitter het volgende:
Brazilie kan in het koeientopic besproken worden.
Toto dacht er anders overquote:Op zondag 23 juli 2023 14:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV erg tevreden over de nieuwe bandenregel in de kwalificatie gisteren.
Dan heeft Lewis polequote:
Nee, want die post quote een post van 10:36. Dus niet aan mij gelieerd.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:10 schreef Sally het volgende:
[..]
was gerelateerd aan nota bene jouw opmerking over of Max en Lewis (en anderen) bij de start elkaar zouden raken![]()
Edit: het Live and Let Live - ja of nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |