nee ze zijn alleen maar de grootste in de laatste peiling...quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:40 schreef ReplaR het volgende:
Gelukkig stemt bijna niemand meer pvda/groenlinks.
PVDA GROENLINKS GAAT WINNENquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:40 schreef ReplaR het volgende:
Gelukkig stemt bijna niemand meer pvda/groenlinks.
Dat wordt de Ghostbusters bellen. Bill Murray mag Mashmallow man weer slopenquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:42 schreef Paul het volgende:
[..]
PVDA GROENLINKS GAAT WINNEN
[ afbeelding ]
Ik wil ook een Timmermans shirt!quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb al een fan shirt gemaakt natuurlijk. Van een oud shirt compleet gerecycled.
Zelf maken:quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik wil ook een Timmermans shirt!
het mooie is dat Jesse nog verklaarde dat ze een frisse wind wilden hebben nu ze samen zijn gegaan en hij daarom zich niet beschikbaar stelde. En dan kom je met een oude scheet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Onbegrijpelijke keuze. Ik vind hem zo stuitend hypocriet met zijn giga mansion en zijn persoonlijke vlieggedrag. Daarnaast gewoon weer een oude witte man terwijl je een fris en nieuw links geluid had moeten inzetten. Ben zéér bang dat Van der Plas of zelfs Yesilgöz veel zetels gaan pakken.
Fröbelen met Fransquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelf maken:
F(r)ans Timmermans!
quote:
...en als ze dat wel doen, kan je nu alvast popcorn inslaan. Always keep a positive mindsetquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:30 schreef Elan het volgende:
Er gaat geen meerderheid over links stemmen met een totale asielcrisis aan de gang. Quote maar vast voor later.
Nee, maar ook geen meerderheid over werkbaar rechts, dat voorkomen PVV en FvD wel. Dus krijgen we gelukkig weer gewoon een samenwerking en hopelijk wel met PvdA-GL als grootste.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:30 schreef Elan het volgende:
Er gaat geen meerderheid over links stemmen met een totale asielcrisis aan de gang. Quote maar vast voor later.
Was een slecht debater, maar kwam maar 20.000 stemmen tekort ten opzichte van Rutte in 2010....quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:52 schreef Nielsch het volgende:
Frans Timmerfrans.
Dit gaat weer net zo'n afgang worden als toen met Job Cohen.
Baard ziet er meestal gewoon goed onderhouden uit hoor. En wat heeft een baard met je gezondheid te maken?quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:46 schreef FatatPrites het volgende:
Hij mag van z'n eigen financiële gewin wel iets aan zijn gezondheid doen. Die huid. Z'n tanden en dan die smerige baard.
Want een baard is per definitie gezond?quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Baard ziet er meestal gewoon goed onderhouden uit hoor. En wat heeft een baard met je gezondheid te maken?
Alsof GL/PVDA noemenswaardige zetels gaan halenquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:44 schreef etuiedelapiel het volgende:
Het worden 4 interessante jaren.
Oja en het geld is op
0,5 minuut douchen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:07 schreef DrDentz het volgende:
Lekker met z'n allen in de klimaatlockdown, dit willen we.
Ze staan op 28 zetels in de peilingen....quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Alsof GL/PVDA noemenswaardige zetels gaan halen
Door Frans? Ik betwijfel dat juist.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze staan op 28 zetels in de peilingen....
Ik vermoed dat dat aantal in de peilingen weleens kan gaan toenemen...
Je kent die man niet, of wel? Met afstand de beste debater van de tot nu toe aangekondigde lijsttrekkers, op misschien Wilders na.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:51 schreef Dutchguy het volgende:
Die krijgt bij de eerste debatten al een hissy fit. Totaal de scherpte van het hedendaagse debat niet meer gewend. Maar gaat zeker leuke tv opleveren.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:24 schreef schommelstoel het volgende:
Je moet wel heel erg infantiel/naïef zijn om deze man te steunen of te adoreren.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:51 schreef Dutchguy het volgende:
Die krijgt bij de eerste debatten al een hissy fit. Totaal de scherpte van het hedendaagse debat niet meer gewend. Maar gaat zeker leuke tv opleveren.
Ik schat zomaar eens in dat de mensen die sec omdat Frans nadrukkelijk wel óf niet GL-PvdA stemmen elkaar aardig in balans houden.quote:
Je vergeet de BBB, een grote meerderheid in NL kotst bovendien van het hele asielbeleid en stikstofbeleid dus die gaan echt niet ineens links stemmen nu twee schijtpartijen gefuseerd zijn. Helemaal niet nu de leider zo'n beetje het vleesgeworden gezicht is van van al die debiele stikstofregels.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, maar ook geen meerderheid over werkbaar rechts, dat voorkomen PVV en FvD wel. Dus krijgen we gelukkig weer gewoon een samenwerking en hopelijk wel met PvdA-GL als grootste.
En jij denkt dat de meerderheid van Nederland zo redeneert zoals jij hier opgepend hebt?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je vergeet de BBB, een grote meerderheid in NL kotst bovendien van het hele asielbeleid en stikstofbeleid dus die gaan echt niet ineens links stemmen nu twee schijtpartijen gefuseerd zijn. Helemaal niet nu de leider zo'n beetje het vleesgeworden gezicht is van van al die debiele stikstofregels.
Wel heel mooi omschreven.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:24 schreef schommelstoel het volgende:
Je moet wel heel erg infantiel/naïef zijn om deze man te steunen of te adoreren.
Ik vergeet BBB helemaal niet, VVD, BBB, JA21 en CDA gaan geen meerderheid halen, dat geef ik je alvast op een briefje. En Timmermans heeft niks te maken met stikstof, die gaat in de EU over klimaat en daar is dan 75% weer wel bezorgd over: https://www.bnnvara.nl/ze(...)5,de%20Statistiek%20(CBS)%20vrijdag.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je vergeet de BBB, een grote meerderheid in NL kotst bovendien van het hele asielbeleid en stikstofbeleid dus die gaan echt niet ineens links stemmen nu twee schijtpartijen gefuseerd zijn. Helemaal niet nu de leider zo'n beetje het vleesgeworden gezicht is van van al die debiele stikstofregels.
Volt zou eventueel ook nog kunnen, of D'66. Gezien dat het kabinet geklapt is over de asielstroom zie ik VVD in elk geval niet snel met GL regeren.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vergeet BBB helemaal niet, VVD, BBB, JA21 en CDA gaan geen meerderheid halen, dat geef ik je alvast op een briefje. En Timmermans heeft niks te maken met stikstof, die gaat in de EU over klimaat en daar is dan 75% weer wel bezorgd over: https://www.bnnvara.nl/ze(...)5,de%20Statistiek%20(CBS)%20vrijdag.
De Provinciale Staten verkiezingen lijken me anders een vrij duidelijk statement richting al die onzinnige stikstofmaatregelen. Want ook buiten de provincie is er enorm veel op BBB gestemd. Timmermans heeft zich vanuit Brussel alvast niet erg populair gemaakt in dat dossier.quote:Verder is de meerderheid van Nederland ook niet tegen stikstofregels, dat lijkt me een onzinnig en niet te onderbouwen frame.
Er is veel BBB gestemd, maar niet een meerderheid. Sterker: D66, PvdA, GL en PvdD (die meer stikstofregels willen dan het kabinet, niet minder) haalden meer stemmen. En stemmers op andere coalitiepartijen waren volgens onderzoek niet tegen de stikstofregels. Dus nee, uit die verkiezingen kun je absoluut niet halen dat een meerderheid tegen de stikstofregels is, eerder het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Volt zou eventueel ook nog kunnen, of D'66. Gezien dat het kabinet geklapt is over de asielstroom zie ik VVD in elk geval niet snel met GL regeren.
[..]
De Provinciale Staten verkiezingen lijken me anders een vrij duidelijk statement richting al die onzinnige stikstofmaatregelen. Want ook buiten de provincie is er enorm veel op BBB gestemd. Timmermans heeft zich vanuit Brussel alvast niet erg populair gemaakt in dat dossier.
Serieus? Hij heeft toen een paar planken écht flink misgeslagen hoor. Sindsdien kan ik hem eigenlijk al niet meer voor vol aanzien.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:01 schreef Seeburg54 het volgende:
Terwijl ik hem toen met MH17 erg betrokken vond en hij met zijn emotionele verhaal best goed en menselijk overkwam.
Dat bleken dus hulpverleners te zijn, die juist spullen verzamelden om mee terug te sturen naar Nederland.quote:The last couple of days we have received very disturbing reports of bodies being moved about and looted for their possessions. Just for one minute, not addressing you as representatives of your countries, but as husbands and wives, fathers and mothers, just imagine that you first get the news that your husband was killed, and then within two or three days, you see images of some thug removing the wedding band from their hands. Just imagine that this could be your spouse.
Goh, interessant zeg! Misschien kan Hart van Nederland morgen op de Coolsingel even peilen of men verwacht dat Ajax komend jaar kampioen wordt?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 00:39 schreef DrDentz het volgende:
Net bij Hart van Nederland werd de Gewone Burger op straat gevraagd naar de mening over Timmerfrans, veel mensen gaven aan hem niet te vertrouwen.
PVV is ook faliekant tegen stikstof.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er is veel BBB gestemd, maar niet een meerderheid. Sterker: D66, PvdA, GL en PvdD (die meer stikstofregels willen dan het kabinet, niet minder) haalden meer stemmen. En stemmers op andere coalitiepartijen waren volgens onderzoek niet tegen de stikstofregels. Dus nee, uit die verkiezingen kun je absoluut niet halen dat een meerderheid tegen de stikstofregels is, eerder het tegenovergestelde.
En de BBB stem was ook voor een heel groot deel een proteststem die over toeslagenaffaire, functie elders e.d. ging en helemaal niet over stikstof.
Dit moet toch naar het BBB topic?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 02:03 schreef Tengano het volgende:
De komende vier jaar kun je zien hoe een narcist weet te verleiden en wat hij kan aanrichten.
En de initiele sleutelwoorden zijn charisma en eigenbelang.
Voor dat charisma, het beeld wat naar buiten toe wordt uitgevent, zijn mensen blijkbaar nu al gevallen.
En straks gaan ze er nog achterkomen waar het werkelijk bij een narcist om te doen is: eigenbelang ten koste van alles en iedereen.
Veel sterkte mensen.
[ afbeelding ]
Je zal gelijk hebben, ik herinner me eigenlijk alleen dat hij een emotionele toespraak gaf. Ik ben er toen ingetrapt, maar ik geloof je direct, want deze kerel deugt niet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Serieus? Hij heeft toen een paar planken écht flink misgeslagen hoor. Sindsdien kan ik hem eigenlijk al niet meer voor vol aanzien.![]()
Eerst noemde hij een Oekraïner "thug", omdat hij op basis van wat beelden de conclusie had getrokken dat zij bezittingen van de MH17-passagiers aan het plunderen waren.
[..]
Dat bleken dus hulpverleners te zijn, die juist spullen verzamelden om mee terug te sturen naar Nederland.![]()
[ afbeelding ]
https://www.geenstijl.nl/(...)elijk_kudde_schapen/
En later, toen hij zijn boekje te buiten ging door bij Pauw te vertellen dat een passagier aangetroffen was met een zuurstofmasker, iets wat op dat moment geen publiekelijk bekende informatie was (ook niet bij de nabestaanden).![]()
https://www.bbc.com/news/world-europe-29548942
In beide gevallen wilde hij zijn tranentrekkende sprookje nog wat dikker aanzetten.![]()
Ik ook. Arme Dilanquote:
Als dit, eventueel in combinatie met de klimaatpaus, het begin van de haatcampagne van boosrechts is dan valt het vooralsnog allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 02:03 schreef Tengano het volgende:
De komende vier jaar kun je zien hoe een narcist weet te verleiden en wat hij kan aanrichten.
En de initiele sleutelwoorden zijn charisma en eigenbelang.
Voor dat charisma, het beeld wat naar buiten toe wordt uitgevent, zijn mensen blijkbaar nu al gevallen.
En straks gaan ze er nog achterkomen waar het werkelijk bij een narcist om te doen is: eigenbelang ten koste van alles en iedereen.
Veel sterkte mensen.
[ afbeelding ]
Minder strikt op stikstof en huizen bouwen gaat niet samen, dat weet je neem ik aan? Want dat de bouw stil ligt komt niet door de politici, maar door de rechter. De door politici verzonnen bouwvrijstelling is ook gewoon afgeschoten.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
PVV is ook faliekant tegen stikstof.
Maar laten we even aannemen dat je gelijk hebt wat betreft die verhoudingen. Punt is dat nu er geen kabinet zit men soepeler wil omgaan met de regeltjes, open de Telegraaf maar eens. De kans dat regeringspartijen straks minder strikt beleid in hun verkiezingsprogramma laten optekenen lijkt me zeer realistisch. Er moeten ook huizen gebouwd gaan worden tenslotte. Ten aanzien van asiel mag je zeker van de VVD een hardere koers verwachten, aangezien daar het kabinet over gevallen is.
Waarschijnlijk krijgen we geen klinkende linkse of rechtse overwinning maar wederom een onwerkbare brij van versplinterde partijen met ideologieën die niet te vereenzelvigen zijn.
Op een domme opmerkingen schaal van 1 tot 10, geef ik dit een 11.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:21 schreef Nobu het volgende:
Dit kan toch niet jongens. Weten ze bij de communisten dat er vrije verkiezingen zijn in dit land? Anders schuif je toch niet zo schaamteloos iemand uit de nomenklatura naar voren?
Domme opmerkingen bestaan niet, domme reacties wel......quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Op een domme opmerkingen schaal van 1 tot 10, geef ik dit een 11.
Ze pieken denk ik te vroeg.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee ze zijn alleen maar de grootste in de laatste peiling...
Hij is nog niet gekozen toch, hij heeft alleen zijn interesse kenbaar gemaakt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:01 schreef Leandra het volgende:
Jammer dat de combinatie PvdA/GL hiervoor kiest, ik vind het een vreselijke vent maar ik had ook gehoopt dat ze wat beters hadden dan een vent van 62 die nog even premier wil worden.
Hij zit prima in Brussel, laat m daar lekker tot zijn pensioen zitten.
Nee, maar degene die zowel bij de PvdA als GL kiezers populairder is (Aboutaleb) is niet beschikbaar.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:17 schreef Viv het volgende:
[..]
Hij is nog niet gekozen toch, hij heeft alleen zijn interesse kenbaar gemaakt.
Is die afgekloven appel het CDA?quote:
Of Paars III incomingquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:27 schreef phpmystyle het volgende:
Leuk als de PvdA/Gl (geloof ik niks van) de grootste wordt, maar een linkse meerderheid is er geenzins. Krijg je beetje wat Den Uyl in 81 kreeg.
Dat trekken de rechtsen niet, dan stemmen ze nooit meer op GroenLinks!1quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar degene die zowel bij de PvdA als GL kiezers populairder is (Aboutaleb) is niet beschikbaar.
Verder hebben eventuele alternatieven ook al aangegeven niet beschikbaar te zijn.
Als het aan mij ligt stelt Femke zich beschikbaar.
Zeker! Alleen maar goed dat er aandacht is voor zulke dingen, net zoals wat Pauw erover zei. Kennelijk waren veel mensen het alweer vergeten, of hebben ze het destijds niet meegekregen.quote:
Of symbool voor de gelijmde paarse kabinetten?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat gebroken vaasje een erfenis van Rutte?
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat gebroken vaasje een erfenis van Rutte?
Het is het vaasje van de roos die hij tussen de tanden heeft. En het is Delfts Blauw, zeer waarschijnlijk hierom:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of symbool voor de gelijmde paarse kabinetten?
Er zijn een hele hoop mensen die het zelfs goedkeurden, dat Frans zo omging met Mh17.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Zeker! Alleen maar goed dat er aandacht is voor zulke dingen, net zoals wat Pauw erover zei. Kennelijk waren veel mensen het alweer vergeten, of hebben ze het destijds niet meegekregen.
Of denken ze er gewoon anders over.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Zeker! Alleen maar goed dat er aandacht is voor zulke dingen, net zoals wat Pauw erover zei. Kennelijk waren veel mensen het alweer vergeten, of hebben ze het destijds niet meegekregen.
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of denken ze er gewoon anders over.
Je zit in het verkeerde topic. Hier adoreren we Frans.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:25 schreef klipper het volgende:
In Brussel zullen ze heel begrijpelijk de vlag uithangen.
Heel jammer dat hij terug naar Nederland wilt.
De milieubeweging zal een gat 🕳 in de lucht springen.
Benieuwd of ze dat ook nog doen wanneer ze erachter komen dat ze:
1) nog langer in de file staan
2) vakanties veel duurder worden
3) kinderen nog langer thuis moeten blijven wonen
4) er nog meer gelukzoekers komen
5) gezinshereniging nog makkelijker gemaakt wordt
6) werkloosheid stijgt
7) huiseigenaren zwaarder belast zullen worden
8) je voor de buurman werkt die in de bijstand meer krijgt dan jij als werkende
En zo zijn er nog veel meer
Er zit - als altijd - natuurlijk weer helemaal niets tussen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:27 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Dan komt het principe van "Elk volk krijgt de leiders die het verdient" weer goed van pas.
Wellicht, maar dan nog hoop ik dat we de allergrootste charlatan (sorry TSquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er zit - als altijd - natuurlijk weer helemaal niets tussen.
Maar het is wel altijd goed om je mentaal op het ergste scenario voor te bereiden, dan valt het altijd meequote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan nog hoop ik dat we de allergrootste charlatan (sorry TS) wel uit het zadel kunnen houden.
Laten we niet doen alsof Timmermans, als hij al premier zou worden, ineens het complete beleid gaat bepalen, zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:25 schreef klipper het volgende:
In Brussel zullen ze heel begrijpelijk de vlag uithangen.
Heel jammer dat hij terug naar Nederland wilt.
De milieubeweging zal een gat 🕳 in de lucht springen.
Benieuwd of ze dat ook nog doen wanneer ze erachter komen dat ze:
1) nog langer in de file staan
2) vakanties veel duurder worden
3) kinderen nog langer thuis moeten blijven wonen
4) er nog meer gelukzoekers komen
5) gezinshereniging nog makkelijker gemaakt wordt
6) werkloosheid stijgt
7) huiseigenaren zwaarder belast zullen worden
8) je voor de buurman werkt die in de bijstand meer krijgt dan jij als werkende
En zo zijn er nog veel meer
AIVD, stamp deze kerel even voor jaren de bak in wegens doodsbedreigingenquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:56 schreef Viesdik het volgende:
Die gast gaat het niet overleven als hij premier wordt
Frans gaat het populisme verpletteren.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:15 schreef phpmystyle het volgende:
Ik snap de euforie niet zo. Als hij wint zal het een pyrrusoverwinning zijn die politiek weinig zal opleveren.
Frans is een populist.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Frans gaat het populisme verpletteren.
Niet bepaald. Populisten doen alsof namens "het volk" (wie dat ook moge zijn) opkomen tegen die dekselse elite.quote:
Noem je Timmermans een charlatan? Foei! Nu vind ik je stom!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:34 schreef Viv het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan nog hoop ik dat we de allergrootste charlatan (sorry TS) wel uit het zadel kunnen houden.
Hij heeft in elk geval wat gewicht in te brengen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Frans gaat het populisme verpletteren.
Vind Frans redelijk volks hoor met zijn biertje over braderien. Weinig decadents aan.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet bepaald. Populisten doen alsof namens "het volk" (wie dat ook moge zijn) opkomen tegen die dekselse elite.
Dat is niet de stijl van Timmermans. Dat is meer gewoon een megalomane regent.
In Heerlen is Frans veilig, wij beschermen ózze Heëlesje jong wel. Zijn kantoor komt ook in het Schelmentorentje heb ik begrepen. En hij kan gaan wonen in het penthouse van het Glaspaleis.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:56 schreef Viesdik het volgende:
Die gast gaat het niet overleven als hij premier wordt
Je weet dat dit topic over het premierschap gaat ?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
In Heerlen is Frans veilig, wij beschermen ózze Heëlesje jong wel. Zijn kantoor komt ook in het Schelmentorentje heb ik begrepen. En hij kan gaan wonen in het penthouse van het Glaspaleis.
Met de Blauw Sjuut naar paleis Huis ten Boschquote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je weet dat dit topic over het premierschap gaat ?
En niet over prins Frans d'n urste.
Prins carnaval meets koning carnaval ?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
Met de Blauw Sjuut naar paleis Huis ten Bosch
Wel ten aanzien van alles omtrent MH17 in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Noem je Timmermans een charlatan? Foei!
quote:Nu vind ik je stom!
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:53 schreef Viv het volgende:
[..]
Wel ten aanzien van alles omtrent MH17 in ieder geval.
[..]
dus dit. dit vat het mooi samen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:01 schreef Leandra het volgende:
Jammer dat de combinatie PvdA/GL hiervoor kiest, ik vind het een vreselijke vent maar ik had ook gehoopt dat ze wat beters hadden dan een vent van 62 die nog even premier wil worden.
Hij zit prima in Brussel, laat m daar lekker tot zijn pensioen zitten.
Klinkt als een weloverwogen stem.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 07:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Alleen al vanwege de hissyfits en de wanhoopspogingen om dmv persoonlijke aanvallen deze man te beschadigen van rechts Nederland, ga ik op hem stemmen. Met name het feit dat Greet erover over de zeik is, is een indicatie datdit een goede keus van PvdA/GL is.
Wat wonen er toch bijzondere mensen in dit landquote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:50 schreef Viesdik het volgende:
[ twitter ]volgevreten varken
cq viesdik
maar dat ben ik al timmerflans
Ik heb de man ooit ontmoet. Zeer erudiet en een warme persoonlijkheid bovendien.quote:
Boris vd Ham is het niet met je eens.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb de man ooit ontmoet. Zeer erudiet en een warme persoonlijkheid bovendien.
Goh, wat ben ik nu ineens van mening veranderd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boris vd Ham is het niet met je eens.
De paniek bij (extreem)rechts is hilarisch. Dikke kans dat Timmerfrans onze volgende MP wordt dusquote:Op zaterdag 22 juli 2023 07:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Alleen al vanwege de hissyfits en de wanhoopspogingen om dmv persoonlijke aanvallen deze man te beschadigen van rechts Nederland, ga ik op hem stemmen. Met name het feit dat Greet erover over de zeik is, is een indicatie datdit een goede keus van PvdA/GL is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |