nee ze zijn alleen maar de grootste in de laatste peiling...quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:40 schreef ReplaR het volgende:
Gelukkig stemt bijna niemand meer pvda/groenlinks.
PVDA GROENLINKS GAAT WINNENquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:40 schreef ReplaR het volgende:
Gelukkig stemt bijna niemand meer pvda/groenlinks.
Dat wordt de Ghostbusters bellen. Bill Murray mag Mashmallow man weer slopenquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:42 schreef Paul het volgende:
[..]
PVDA GROENLINKS GAAT WINNEN
[ afbeelding ]
Ik wil ook een Timmermans shirt!quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb al een fan shirt gemaakt natuurlijk. Van een oud shirt compleet gerecycled.
Zelf maken:quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik wil ook een Timmermans shirt!
het mooie is dat Jesse nog verklaarde dat ze een frisse wind wilden hebben nu ze samen zijn gegaan en hij daarom zich niet beschikbaar stelde. En dan kom je met een oude scheet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Onbegrijpelijke keuze. Ik vind hem zo stuitend hypocriet met zijn giga mansion en zijn persoonlijke vlieggedrag. Daarnaast gewoon weer een oude witte man terwijl je een fris en nieuw links geluid had moeten inzetten. Ben zéér bang dat Van der Plas of zelfs Yesilgöz veel zetels gaan pakken.
Fröbelen met Fransquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelf maken:
F(r)ans Timmermans!
quote:
...en als ze dat wel doen, kan je nu alvast popcorn inslaan. Always keep a positive mindsetquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:30 schreef Elan het volgende:
Er gaat geen meerderheid over links stemmen met een totale asielcrisis aan de gang. Quote maar vast voor later.
Nee, maar ook geen meerderheid over werkbaar rechts, dat voorkomen PVV en FvD wel. Dus krijgen we gelukkig weer gewoon een samenwerking en hopelijk wel met PvdA-GL als grootste.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:30 schreef Elan het volgende:
Er gaat geen meerderheid over links stemmen met een totale asielcrisis aan de gang. Quote maar vast voor later.
Was een slecht debater, maar kwam maar 20.000 stemmen tekort ten opzichte van Rutte in 2010....quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:52 schreef Nielsch het volgende:
Frans Timmerfrans.
Dit gaat weer net zo'n afgang worden als toen met Job Cohen.
Baard ziet er meestal gewoon goed onderhouden uit hoor. En wat heeft een baard met je gezondheid te maken?quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:46 schreef FatatPrites het volgende:
Hij mag van z'n eigen financiële gewin wel iets aan zijn gezondheid doen. Die huid. Z'n tanden en dan die smerige baard.
Want een baard is per definitie gezond?quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Baard ziet er meestal gewoon goed onderhouden uit hoor. En wat heeft een baard met je gezondheid te maken?
Alsof GL/PVDA noemenswaardige zetels gaan halenquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:44 schreef etuiedelapiel het volgende:
Het worden 4 interessante jaren.
Oja en het geld is op
0,5 minuut douchen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:07 schreef DrDentz het volgende:
Lekker met z'n allen in de klimaatlockdown, dit willen we.
Ze staan op 28 zetels in de peilingen....quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Alsof GL/PVDA noemenswaardige zetels gaan halen
Door Frans? Ik betwijfel dat juist.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze staan op 28 zetels in de peilingen....
Ik vermoed dat dat aantal in de peilingen weleens kan gaan toenemen...
Je kent die man niet, of wel? Met afstand de beste debater van de tot nu toe aangekondigde lijsttrekkers, op misschien Wilders na.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:51 schreef Dutchguy het volgende:
Die krijgt bij de eerste debatten al een hissy fit. Totaal de scherpte van het hedendaagse debat niet meer gewend. Maar gaat zeker leuke tv opleveren.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:24 schreef schommelstoel het volgende:
Je moet wel heel erg infantiel/naïef zijn om deze man te steunen of te adoreren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |