SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
NOS, met 3sdehand en Rox
Sporza, met helaas Ruben Van Gucht en helaas Ine Beyen
Eurosport, met hopelijk het gouden koppel Nick Stöpler en Jip van den Bos
POLL
POLL
Oma Miek dusquote:Op woensdag 19 juli 2023 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Degene met de minste menstruatieproblemen wint
quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik mis bij de tweede poll de optie “geen van beide”. Want zo onsympathiek als ik Deem vind, zo ongeloofwaardig vind ik Miek.
Tenzij ze allebei uitvallen wint er niemand anders.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het vlaggetje niet wint.
Joh. Maar ja.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Tenzij ze allebei uitvallen wint er niemand anders.
Dan kan je Van Vleuten ook uit de poll halen als keuzemogelijkheid, want die wint ook niet als Vollering niet uitvalt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Tenzij ze allebei uitvallen wint er niemand anders.
Tenzij een truc zoals in de Vueitaquote:Op woensdag 19 juli 2023 23:44 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dan kan je Van Vleuten ook uit de poll halen als keuzemogelijkheid, want die wint ook niet als Vollering niet uitvalt.
Die tijdrit in de mannentour van paar jaar geleden was niks mis mee toch?quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdrit Pau - Pau.
Bepaalde lieden hebben daar zo ongelofelijk veel zin in.
Pau moeten ze bombarderen en nooit meer in de Tour opvoeren.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdrit Pau - Pau.
Bepaalde lieden hebben daar zo ongelofelijk veel zin in.
En dan begint op 3 augustus alweer het WK!quote:Op zondag 23 juli 2023 10:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lekker het zwarte gat weer een week opschuiven.
Daarna wel een klein weekje zwart gat voordat het WK atletiek begint. Dan wel weer voorzien tot 17 september.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan begint op 3 augustus alweer het WK!
Iris op de motor. Jip gelukkig als co commentatorquote:
zodat ze meer onderscheid heeft met Majerus?quote:Op zondag 23 juli 2023 12:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Demi in die lelijke paarse WT trui in plaats van het rood wit en blauw
Ik denk dat het verplicht is vanuit de UCI.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zodat ze meer onderscheid heeft met Majerus?
Zal inderdaad, en ze was nog wel zo trots op de driekleurquote:Op zondag 23 juli 2023 12:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het verplicht is vanuit de UCI.
Bij de mannen was het natuurlijk wel hetzelfde deze tour. Plus met het parkoers van vandaag ontploft het echt nog wel de laatste 20km.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:55 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit is geen reclame voor de vrouwenkoers
De verhalen van Roxane worden ook vaak hinderlijk onderbroken door koersfeiten.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:57 schreef Remco het volgende:
Is Roxanne uitgelegd dat commentaar geven niet betekend dat je elke seconde moet volpraten?
Als ze bij de avondetappe zat had ik ook wel af en toe het idee dat ze een snuifje op had door de hoeveelheid en het tempo van haar verhalenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:57 schreef Remco het volgende:
Is Roxanne uitgelegd dat commentaar geven niet betekend dat je elke seconde moet volpraten?
Bij de mannen ook, Gaudu gisteren nogquote:Op zondag 23 juli 2023 13:35 schreef TAmaru het volgende:
Toch zie je wel stuurmanskunsten in het damespeloton waarvan je denkt wtf
Tsja, daar heb je een punt. Die was wel erg ja.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:38 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Bij de mannen ook, Gaudu gisteren nog
Ik ben blijven hangen bij Eurosport. Zelfs met die bedplasser naast Jip en alle reclames tussendoor het beste alternatief.quote:
Bedplasserquote:Op zondag 23 juli 2023 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen bij Eurosport. Zelfs met die bedplasser naast Jip en alle reclames tussendoor het beste alternatief.
Daar ga ik ook voor deze week, denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen bij Eurosport. Zelfs met die bedplasser naast Jip en alle reclames tussendoor het beste alternatief.
Ik ook nog op de PLAYER (ja, serieus, die leeft nog steeds. Voor Android TV/Nvidia Shield is de reguliere app blijkbaar nog niet beschikbaar, dus mogen we het met de oude vertrouwde Player doen)quote:Op zondag 23 juli 2023 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik ben cool, dus kijk ik op de PLAYER. Die Iris kan trouwens echt niet.
Volgens mij heb ik op mijn Android TV gewoon de Eurosport appquote:Op zondag 23 juli 2023 14:09 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ik ook nog op de PLAYER (ja, serieus, die leeft nog steeds. Voor Android TV/Nvidia Shield is de reguliere app blijkbaar nog niet beschikbaar, dus mogen we het met de oude vertrouwde Player doen)
Hmm. Wellicht dan recent stiekem geüpdatetquote:Op zondag 23 juli 2023 14:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op mijn Android TV gewoon de Eurosport app
Met Danny en Anna aan het roer is de samenwerking tussen de dames vissenvoer.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Verwachten we dat de bv Lotte Kopecky het laatste klimmetje de kaart gaat trekken van de bv Lotte Kopecky of blijft ze keurig in het gareel voor Wiebes?
Wij hopen op kijvende wijvenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Verwachten we dat de bv Lotte Kopecky het laatste klimmetje de kaart gaat trekken van de bv Lotte Kopecky of blijft ze keurig in het gareel voor Wiebes?
Dat bestaat waarschijnlijk niet meer volgend jaar, ergens begin 2024 wordt Discovery+ en HBO Max samengevoegd tot 1 service.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:13 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Hmm. Wellicht dan recent stiekem geüpdatet.
Edit: ik ga volgend jaar toch over naar Discovery+![]()
Och ja. Dat veranderd ook weer elk jaar. Ik volg het soms echt niet meer. GCN, Eurosport, DIscovery+ en dan inderdaad straks weer diensten die samen gaan. Ik wil gewoon wielrennen kijkenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat bestaat waarschijnlijk niet meer volgend jaar, ergens begin 2024 wordt Discovery+ en HBO Max samengevoegd tot 1 service.
Ik had een nieuwe TV dus moest de app opnieuw installeren en volgens mij was alleen Eurosport beschikbaar, geen player.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:13 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
De documentaires zijn altijd wel nice. WO2 enzo.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe TV dus moest de app opnieuw installeren en volgens mij was alleen Eurosport beschikbaar, geen player.
Wat is het voordeel van Discovery+?
Hopelijk hebben ze alles sneller gefixt dan voor de vorige Spelen.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat bestaat waarschijnlijk niet meer volgend jaar, ergens begin 2024 wordt Discovery+ en HBO Max samengevoegd tot 1 service.
Een jaarabonnement bij D+ is duurder dan die van Eurosport. Al krijg je er natuurlijk wel top content bij als Say yes to dress en andere scripted reality.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:13 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe Android tv is geen Eurosport app te vinden, wel discovery+. Vreemd.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe TV dus moest de app opnieuw installeren en volgens mij was alleen Eurosport beschikbaar, geen player.
Wat is het voordeel van Discovery+?
Dat is volgens mij achterhaald. Laatste berichten waren toch dat D+ blijft bestaan en dan HBOmax een rebranding krijgt naar MAX.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik geloof ook nog wat 4k streams hier en daar voor die 40 euro.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:20 schreef TAmaru het volgende:
Persoonlijk vind ik het abonnement op Eurosport voor die 40 euro per jaar echt geen geld, als je ziet hoeveel ik er gebruik van maak; en dan kijk ik eigenlijk alleen wielrennen en snooker, en soms tennis.
dat zou kunnen, heb ik verder nooit gemerkt. de kwaliteit van het wielrennen en snooker is bij mij meestal niet topquote:Op zondag 23 juli 2023 14:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik geloof ook nog wat 4k streams hier en daar voor die 40 euro.
Prijs gaat dan zeker omhoog. Nu is dat nog 'levenslang' 4 euro per maand voor HBO.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:21 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
HBOmax een rebranding krijgt naar MAX.
De EO jongen die ook beunt bij de NOS?quote:Op zondag 23 juli 2023 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
EO jongen, Marjolein 'van 't Geloof....quote:Op zondag 23 juli 2023 14:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De EO jongen die ook beunt bij de NOS?
Andries doet nu het commentaar bij de NOS (samen met Rox)quote:Op zondag 23 juli 2023 14:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De EO jongen die ook beunt bij de NOS?
Kopecky rijdt voor de BV Kopeckyquote:Op zondag 23 juli 2023 14:11 schreef DiegoFuser het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2023 14:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andries doet nu het commentaar bij de NOS (samen met Rox)
Ik heb geen betere post gelezen vandaag als deze.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik mis bij de tweede poll de optie “geen van beide”. Want zo onsympathiek als ik Deem vind, zo ongeloofwaardig vind ik Miek.
Die Vuelta was al wraak voor de Tour van vorig jaar toch? Dan blijf je door gaan.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:55 schreef WAvanBuren het volgende:
En nu gassen SD-Works. Wraak voor de Vuelta.
Daar ben ik groot voorstander van.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die Vuelta was al wraak voor de Tour van vorig jaar toch? Dan blijf je door gaan.
Pau is nog verquote:
Vollering is een concurrente, maar ik ben zeker geen fan.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:25 schreef Remco het volgende:
Ik denk dat ik Kopecky de minst sympathieke wielrenester ooit vind.
Ik ga voor 'Jeannie Longo'.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:25 schreef Remco het volgende:
MAGA Dygert en act Uttrup Ludwigquote:Op zondag 23 juli 2023 15:25 schreef Remco het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 23 juli 2023 15:25 schreef Remco het volgende:
Ja dat vind ik dus nog wel meevallen. Bij Kopecky heeft het ook wel wat te doen met haar gezichtsuitdrukking die altijd op standje onweer staat.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vollering is een concurrente, maar ik ben zeker geen fan.
Wout Kopecky?quote:Op zondag 23 juli 2023 15:32 schreef Felagund het volgende:
Heeft Sporza al gevraagd of Kopecky de Tour kan winnen?
Altijd dubbele laag, extra goede dekkingquote:Op zondag 23 juli 2023 15:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
En dan heeft Philipsen zijn kunstje nog niet eens gedaan
José kun je daar wel mee vertrouwen hoor, die weet wel hoe je dat aanpaktquote:Op zondag 23 juli 2023 15:36 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Altijd dubbele laag, extra goede dekking
De gifbeker moet helemaal leeg?quote:Op zondag 23 juli 2023 15:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Hopelijk heeft oma Mieke de buitenaardse benen weer gevonden.
We bedanken ook het altijd moker dom koersende Trek weer voor helemaal niets.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We kunnen wel stoppen met kijken.
Afgaande op haar grandioze sprint net lijkt dat tegen te vallen. Zag er weer totaal niet uit vanuit laatste wielquote:Op zondag 23 juli 2023 15:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Hopelijk heeft oma Mieke de buitenaardse benen weer gevonden.
Heeft dat er ooit wel uit gezien?quote:Op zondag 23 juli 2023 15:42 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Afgaande op haar grandioze sprint net lijkt dat tegen te vallen. Zag er weer totaal niet uit vanuit laatste wiel
Ik verwacht ook niet veel van haar, althans niet dat ze Vollering kan verslaan.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:42 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Afgaande op haar grandioze sprint net lijkt dat tegen te vallen. Zag er weer totaal niet uit vanuit laatste wiel
Verwacht het ook niet, maar een mooie strijd (zoals in de Vuelta) zou wel leuk zijnquote:Op zondag 23 juli 2023 15:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet veel van haar, althans niet dat ze Vollering kan verslaan.
Wat een slagveld al.quote:23 CAVALLI Marta FDJ-SUEZ + 50
24 BAUERNFEIND Ricarda CANYON//SRAM Racing + 53
26 PERSICO Silvia UAE Team ADQ + 01:06
27 STEELS Claire Israel-Premier Tech Roland + 01:06
29 MARKUS Riejanne Team Jumbo-Visma + 01:06
38 LABOUS Juliette Team dsm-firmenich + 01:26
39 KOPPENBURG Clara Cofidis Women Team + 01:43
48 BARIL Olivia UAE Team ADQ + 02:00
51 KASTELIJN Yara Fenix-Deceuninck + 02:00
102 PEPERKAMP Esmee Team dsm-firmenich + 07:17
Ze ging maar tempo maken omdat ze bang was voor demarrages onder het tempo van de rest van de ploeg zei ze.quote:
Grootste gevaar voor SD Worx deze tour is SD Worx.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze ging maar tempo maken omdat ze bang was voor demarrages onder het tempo van de rest van de ploeg zei ze.
quote:Op zondag 23 juli 2023 18:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Is er al iets bekend over de toestand van Mireia Benito?
Kijk naar gisteren, 1 klimmetje van de derde categorie en het is al helemaal uit elkaar.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:18 schreef OProg het volgende:
Bij de dames gaat dit wel zo'n etappe zijn waarin het peleton compleet uit elkaar geslagen gaat worden.
Ja en dat is dan nog 'slechts' minutenwerk.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kijk naar gisteren, 1 klimmetje van de derde categorie en het is al helemaal uit elkaar.
Koninginnerit, terwijl ze nog naar de Tourmalet gaan?quote:Op maandag 24 juli 2023 07:22 schreef DiegoFuser het volgende:
Etappe 2: CLERMONT-FERRAND - MAURIAC
[ afbeelding ]
Vertrek: 13:00
Verwachte aankomst: 17:18 - 17:45
De hele dag op en af. Volgens Deem is dit de koninginenrit. Dat belooft.
quote:Op maandag 24 juli 2023 13:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Koninginnerit, terwijl ze nog naar de Tourmalet gaan?
Overigens zijn de eerste twee uur, ondanks het zware begin, nergens in beeld.quote:Ondanks dat zaterdag een bergrit met een finish op de Tourmalet op het programma staat, denkt ook Demi Vollering dat vandaag de koninginnenrit is. "Hij heeft denk ik de meeste hoogtemeters van alle ritten in deze ronde. Op papier ziet het er niet zo uit, maar het gaat de hele dag op en af", vertelt de Nederlands kampioene bij Eurosport. "Het wordt heel zwaar, maar ik kijk ernaar uit. We zijn er klaar voor. Laten we het geel in het team houden"
Eurosport 15u, NOS 15.15u?quote:Op maandag 24 juli 2023 13:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
[..]
Overigens zijn de eerste twee uur, ondanks het zware begin, nergens in beeld.
Oké, ik zou zeggen dat zaterdag veel meer hoogtemeters heeft, maar misschien vertekent het profielquote:Op maandag 24 juli 2023 13:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
[..]
Overigens zijn de eerste twee uur, ondanks het zware begin, nergens in beeld.
Die heeft inderdaad meer hoogtemeters volgens PCS, 2611 om 2449.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, ik zou zeggen dat zaterdag veel meer hoogtemeters heeft, maar misschien vertekent het profiel
Moet er wel betaald voor wordenquote:Op maandag 24 juli 2023 13:26 schreef Columbiafan het volgende:
Belachelijk dat deze rit niet integraal wordt uitgezonden. Wat wordt het dameswielrennen weer eens ontzettend stiefmoederlijk behandeld. Dikke min.
Dat is al drie weken zo. Tot nu toe deed iemand anders het. Ze hebben er zelf een site bij gemaakt.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Wat is dit voor geoloog rubriek bij de NOS? Stukje Klokhuis.
26 minuten nu.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Rijdt er nu al eentje op 20 minuten, die gaat het niet redden.
quote:Op maandag 24 juli 2023 15:59 schreef Madhouse11 het volgende:
Gaat Katarzyna haar bollen weer laten zien ?
Ik denk dat het op die laatste klim naar de finish wel ploft.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:56 schreef Faraday01 het volgende:
Dsm gaat Koplacky naar een tweede dagzege rijden
Ze gaan Kopecky er toch niet afrijden daar?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat het op die laatste klim naar de finish wel ploft.
Als er iemand volle bak gaat? Waarschijnlijk van de eigen ploeg.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze gaan Kopecky er toch niet afrijden daar?
Als je haar gisteren die heuvel op zag gaan nietquote:Op maandag 24 juli 2023 16:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze gaan Kopecky er toch niet afrijden daar?
Vollering is de enige die het zou kunnen maar of die hier al los wil gaan?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Als er iemand volle bak gaat? Waarschijnlijk van de eigen ploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |