Bij de mannen ook, Gaudu gisteren nogquote:Op zondag 23 juli 2023 13:35 schreef TAmaru het volgende:
Toch zie je wel stuurmanskunsten in het damespeloton waarvan je denkt wtf
Tsja, daar heb je een punt. Die was wel erg ja.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:38 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Bij de mannen ook, Gaudu gisteren nog
Ik ben blijven hangen bij Eurosport. Zelfs met die bedplasser naast Jip en alle reclames tussendoor het beste alternatief.quote:
Bedplasserquote:Op zondag 23 juli 2023 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen bij Eurosport. Zelfs met die bedplasser naast Jip en alle reclames tussendoor het beste alternatief.
Daar ga ik ook voor deze week, denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen bij Eurosport. Zelfs met die bedplasser naast Jip en alle reclames tussendoor het beste alternatief.
Ik ook nog op de PLAYER (ja, serieus, die leeft nog steeds. Voor Android TV/Nvidia Shield is de reguliere app blijkbaar nog niet beschikbaar, dus mogen we het met de oude vertrouwde Player doen)quote:Op zondag 23 juli 2023 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik ben cool, dus kijk ik op de PLAYER. Die Iris kan trouwens echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |