quote:Op zondag 23 juli 2023 18:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Is er al iets bekend over de toestand van Mireia Benito?
Kijk naar gisteren, 1 klimmetje van de derde categorie en het is al helemaal uit elkaar.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:18 schreef OProg het volgende:
Bij de dames gaat dit wel zo'n etappe zijn waarin het peleton compleet uit elkaar geslagen gaat worden.
Ja en dat is dan nog 'slechts' minutenwerk.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kijk naar gisteren, 1 klimmetje van de derde categorie en het is al helemaal uit elkaar.
Koninginnerit, terwijl ze nog naar de Tourmalet gaan?quote:Op maandag 24 juli 2023 07:22 schreef DiegoFuser het volgende:
Etappe 2: CLERMONT-FERRAND - MAURIAC
[ afbeelding ]
Vertrek: 13:00
Verwachte aankomst: 17:18 - 17:45
De hele dag op en af. Volgens Deem is dit de koninginenrit. Dat belooft.
quote:Op maandag 24 juli 2023 13:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Koninginnerit, terwijl ze nog naar de Tourmalet gaan?
Overigens zijn de eerste twee uur, ondanks het zware begin, nergens in beeld.quote:Ondanks dat zaterdag een bergrit met een finish op de Tourmalet op het programma staat, denkt ook Demi Vollering dat vandaag de koninginnenrit is. "Hij heeft denk ik de meeste hoogtemeters van alle ritten in deze ronde. Op papier ziet het er niet zo uit, maar het gaat de hele dag op en af", vertelt de Nederlands kampioene bij Eurosport. "Het wordt heel zwaar, maar ik kijk ernaar uit. We zijn er klaar voor. Laten we het geel in het team houden"
Eurosport 15u, NOS 15.15u?quote:Op maandag 24 juli 2023 13:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
[..]
Overigens zijn de eerste twee uur, ondanks het zware begin, nergens in beeld.
Oké, ik zou zeggen dat zaterdag veel meer hoogtemeters heeft, maar misschien vertekent het profielquote:Op maandag 24 juli 2023 13:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
[..]
Overigens zijn de eerste twee uur, ondanks het zware begin, nergens in beeld.
Die heeft inderdaad meer hoogtemeters volgens PCS, 2611 om 2449.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, ik zou zeggen dat zaterdag veel meer hoogtemeters heeft, maar misschien vertekent het profiel
Moet er wel betaald voor wordenquote:Op maandag 24 juli 2023 13:26 schreef Columbiafan het volgende:
Belachelijk dat deze rit niet integraal wordt uitgezonden. Wat wordt het dameswielrennen weer eens ontzettend stiefmoederlijk behandeld. Dikke min.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |