SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
NOS, met 3sdehand en Rox
Sporza, met helaas Ruben Van Gucht en helaas Ine Beyen
Eurosport, met hopelijk het gouden koppel Nick Stöpler en Jip van den Bos
POLL
POLL
Oma Miek dusquote:Op woensdag 19 juli 2023 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Degene met de minste menstruatieproblemen wint
quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik mis bij de tweede poll de optie “geen van beide”. Want zo onsympathiek als ik Deem vind, zo ongeloofwaardig vind ik Miek.
Tenzij ze allebei uitvallen wint er niemand anders.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het vlaggetje niet wint.
Joh. Maar ja.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Tenzij ze allebei uitvallen wint er niemand anders.
Dan kan je Van Vleuten ook uit de poll halen als keuzemogelijkheid, want die wint ook niet als Vollering niet uitvalt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Tenzij ze allebei uitvallen wint er niemand anders.
Tenzij een truc zoals in de Vueitaquote:Op woensdag 19 juli 2023 23:44 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dan kan je Van Vleuten ook uit de poll halen als keuzemogelijkheid, want die wint ook niet als Vollering niet uitvalt.
Die tijdrit in de mannentour van paar jaar geleden was niks mis mee toch?quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdrit Pau - Pau.
Bepaalde lieden hebben daar zo ongelofelijk veel zin in.
Pau moeten ze bombarderen en nooit meer in de Tour opvoeren.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdrit Pau - Pau.
Bepaalde lieden hebben daar zo ongelofelijk veel zin in.
En dan begint op 3 augustus alweer het WK!quote:Op zondag 23 juli 2023 10:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lekker het zwarte gat weer een week opschuiven.
Daarna wel een klein weekje zwart gat voordat het WK atletiek begint. Dan wel weer voorzien tot 17 september.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan begint op 3 augustus alweer het WK!
Iris op de motor. Jip gelukkig als co commentatorquote:
zodat ze meer onderscheid heeft met Majerus?quote:Op zondag 23 juli 2023 12:16 schreef DiegoFuser het volgende:
Demi in die lelijke paarse WT trui in plaats van het rood wit en blauw
Ik denk dat het verplicht is vanuit de UCI.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zodat ze meer onderscheid heeft met Majerus?
Zal inderdaad, en ze was nog wel zo trots op de driekleurquote:Op zondag 23 juli 2023 12:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het verplicht is vanuit de UCI.
Bij de mannen was het natuurlijk wel hetzelfde deze tour. Plus met het parkoers van vandaag ontploft het echt nog wel de laatste 20km.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:55 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit is geen reclame voor de vrouwenkoers
De verhalen van Roxane worden ook vaak hinderlijk onderbroken door koersfeiten.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:57 schreef Remco het volgende:
Is Roxanne uitgelegd dat commentaar geven niet betekend dat je elke seconde moet volpraten?
Als ze bij de avondetappe zat had ik ook wel af en toe het idee dat ze een snuifje op had door de hoeveelheid en het tempo van haar verhalenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:57 schreef Remco het volgende:
Is Roxanne uitgelegd dat commentaar geven niet betekend dat je elke seconde moet volpraten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |