Andries doet nu het commentaar bij de NOS (samen met Rox)quote:Op zondag 23 juli 2023 14:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De EO jongen die ook beunt bij de NOS?
Kopecky rijdt voor de BV Kopeckyquote:Op zondag 23 juli 2023 14:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Verwachten we dat de bv Lotte Kopecky het laatste klimmetje de kaart gaat trekken van de bv Lotte Kopecky of blijft ze keurig in het gareel voor Wiebes?
quote:Op zondag 23 juli 2023 14:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andries doet nu het commentaar bij de NOS (samen met Rox)
Ik heb geen betere post gelezen vandaag als deze.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik mis bij de tweede poll de optie “geen van beide”. Want zo onsympathiek als ik Deem vind, zo ongeloofwaardig vind ik Miek.
Die Vuelta was al wraak voor de Tour van vorig jaar toch? Dan blijf je door gaan.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:55 schreef WAvanBuren het volgende:
En nu gassen SD-Works. Wraak voor de Vuelta.
Daar ben ik groot voorstander van.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die Vuelta was al wraak voor de Tour van vorig jaar toch? Dan blijf je door gaan.
Pau is nog verquote:
Vollering is een concurrente, maar ik ben zeker geen fan.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:25 schreef Remco het volgende:
Ik denk dat ik Kopecky de minst sympathieke wielrenester ooit vind.
Ik ga voor 'Jeannie Longo'.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:25 schreef Remco het volgende:
MAGA Dygert en act Uttrup Ludwigquote:Op zondag 23 juli 2023 15:25 schreef Remco het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 23 juli 2023 15:25 schreef Remco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |