Dat bestaat waarschijnlijk niet meer volgend jaar, ergens begin 2024 wordt Discovery+ en HBO Max samengevoegd tot 1 service.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:13 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Hmm. Wellicht dan recent stiekem geüpdatet.
Edit: ik ga volgend jaar toch over naar Discovery+![]()
Och ja. Dat veranderd ook weer elk jaar. Ik volg het soms echt niet meer. GCN, Eurosport, DIscovery+ en dan inderdaad straks weer diensten die samen gaan. Ik wil gewoon wielrennen kijkenquote:Op zondag 23 juli 2023 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat bestaat waarschijnlijk niet meer volgend jaar, ergens begin 2024 wordt Discovery+ en HBO Max samengevoegd tot 1 service.
Ik had een nieuwe TV dus moest de app opnieuw installeren en volgens mij was alleen Eurosport beschikbaar, geen player.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:13 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
De documentaires zijn altijd wel nice. WO2 enzo.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe TV dus moest de app opnieuw installeren en volgens mij was alleen Eurosport beschikbaar, geen player.
Wat is het voordeel van Discovery+?
Hopelijk hebben ze alles sneller gefixt dan voor de vorige Spelen.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat bestaat waarschijnlijk niet meer volgend jaar, ergens begin 2024 wordt Discovery+ en HBO Max samengevoegd tot 1 service.
Een jaarabonnement bij D+ is duurder dan die van Eurosport. Al krijg je er natuurlijk wel top content bij als Say yes to dress en andere scripted reality.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:13 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe Android tv is geen Eurosport app te vinden, wel discovery+. Vreemd.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe TV dus moest de app opnieuw installeren en volgens mij was alleen Eurosport beschikbaar, geen player.
Wat is het voordeel van Discovery+?
Dat is volgens mij achterhaald. Laatste berichten waren toch dat D+ blijft bestaan en dan HBOmax een rebranding krijgt naar MAX.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik geloof ook nog wat 4k streams hier en daar voor die 40 euro.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:20 schreef TAmaru het volgende:
Persoonlijk vind ik het abonnement op Eurosport voor die 40 euro per jaar echt geen geld, als je ziet hoeveel ik er gebruik van maak; en dan kijk ik eigenlijk alleen wielrennen en snooker, en soms tennis.
dat zou kunnen, heb ik verder nooit gemerkt. de kwaliteit van het wielrennen en snooker is bij mij meestal niet topquote:Op zondag 23 juli 2023 14:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik geloof ook nog wat 4k streams hier en daar voor die 40 euro.
Prijs gaat dan zeker omhoog. Nu is dat nog 'levenslang' 4 euro per maand voor HBO.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:21 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
HBOmax een rebranding krijgt naar MAX.
De EO jongen die ook beunt bij de NOS?quote:Op zondag 23 juli 2023 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen bij Eurosport. Zelfs met die bedplasser naast Jip en alle reclames tussendoor het beste alternatief.
EO jongen, Marjolein 'van 't Geloof....quote:Op zondag 23 juli 2023 14:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De EO jongen die ook beunt bij de NOS?
Die Van 't Geloof staat ook niet bepaald strak zeg.quote:
Andries doet nu het commentaar bij de NOS (samen met Rox)quote:Op zondag 23 juli 2023 14:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De EO jongen die ook beunt bij de NOS?
Kopecky rijdt voor de BV Kopeckyquote:Op zondag 23 juli 2023 14:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Verwachten we dat de bv Lotte Kopecky het laatste klimmetje de kaart gaat trekken van de bv Lotte Kopecky of blijft ze keurig in het gareel voor Wiebes?
quote:Op zondag 23 juli 2023 14:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andries doet nu het commentaar bij de NOS (samen met Rox)
Ik heb geen betere post gelezen vandaag als deze.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik mis bij de tweede poll de optie “geen van beide”. Want zo onsympathiek als ik Deem vind, zo ongeloofwaardig vind ik Miek.
Die Vuelta was al wraak voor de Tour van vorig jaar toch? Dan blijf je door gaan.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:55 schreef WAvanBuren het volgende:
En nu gassen SD-Works. Wraak voor de Vuelta.
Daar ben ik groot voorstander van.quote:Op zondag 23 juli 2023 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die Vuelta was al wraak voor de Tour van vorig jaar toch? Dan blijf je door gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |